Ga naar inhoud

Konientje : 20 september 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

He meis,en welkom terug.

Normaal is het inderdaad dat je de laatste controle 1 jaar na je bv hebt, maar het is daarna altijd aan te raden om een paar jaar daarna op controle te gaan, en het ligt geheel aan de pc hoe lang hij vind dat daar tussen moet zitten.

Maar als je klachten hebt, dan zou ik gewoon een afspraak maken, en dan kun je altijd vragen of dit consult kosteloos is of dat je toch moet betalen, maar persoonlijk denk ik dan,stel dat je moet betalen,dan is dat niet anders,je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen toch? 

Soms kan het gebeuren dat er na een aantal jaar overmatige kapselvorming optreedt,dat begint met gevoeligheid, en gaat in een later stadium over in pijn, hardheid en vervorming van de borsten.

Ook kan gevoeligheid ontstaan door hormoon verandering, maar de enige die uitsluitsel kan geven is of Plovier, of je huisarts.

Wie weet is een echo of MRI wel raadzaam, maar dit moet dan echt voorgeschreven worden door een arts, dat het medisch noodzakelijk is, anders draai je zelf voor de kosten op.

Maar ik zou zeggen, gewoon Plovier bellen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben in april voor mijn laatste controle van 1 jaar geweest. Ik heb toen gevraagd of ik nog controles moest? Dat was niet nodig, Maar als ik zelf wou, mocht ik ieder jaar op controle komen zei hij. Altijd welkom. Geen idee of er dan een meerprijs aan vast hangt. Maar het gaf me wel een goed gevoel dat je er altijd welkom bent voor een extra controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.