Ga naar inhoud

Konientje : 20 september 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey Konientje,

Dat je geen gevoel in je borsten hebt dat is volgens mij normaal.

Heb het hier bij veel vrouwen gelezen, dat het of gevoelloos is (vaak de onderkant) of super gevoelig (tepels).

En dat herstel kan best een paar maand duren want dat ligt aan je zenuwen, en die herstellen langzaam.

Misschien reageren hier nog meiden die het hebben ervaren.

Het ziet er eerst nog gek uit he?

Een ander kijkt daar wel doorheen, maar bij jezelf lijkt me dat moeilijk (om het vocht enzo weg te denken)

Alles moet z'n plekje nog vinden en dat duurt zeker een paar weken tot drie maanden.

Komt goed Konientje!!!

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja het is heeeeel normaal dat je borsten niet van jezelf aanvoelen, je hebt ze pas 5 dagen!

Het duurt wel eventjes voordat het anders gaat voelen hoor!

Zelf heb ik nog steeds geen gevoel in de onderkant van mijn borsten en dat komt ook niet meer terug!

Ben toch wel erg benieuwd naar je foto's !

Het is ff wennen he als je jezelf ziet ineens met nieuwe boobs !

Over een weekje zien ze er al een stuk anders uit..

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, Dat gevoelloze herken ik wel. Alleen dat erbovenuit steken herken ik niet zo?? En dat je een rechte lijn ziet?

Hmz.... misschien andere meiden die het snappen? Ik zie wel bij mn eigen boobs mijn borstspier er nog heel dik bovenop liggen, maar ik denk niet dat je dat bedoelt?

Foto's :P

hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo konientje!

Hoe gaat het met jou en je nieuwe boobies?

Zijn ze al wat gezakt??

Moeilijk he om geduld te hebben de eerste weken.

Je kijkt zo lang uit naar de dag van je borstvergroting, maar als je dat eenmaal gehad hebt moet je weer heel lang geduld hebben.

Gaat vast en zeker erg mooi worden!

Plovier maakt echt super mooie borsten!

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen,

alles goed hier hoor!!

Alleen ontzettend veel last van mijn schouders, hadden jullie dat ook?

En mijn borsten zitten nog steeds hoog hoor.. voor de rest ben ik wel blij :) nu ik achteraf zo bekijk had ik eigenlijk wel graag groter gehad.. maar dat is misschien voor later!

Nu is het al een heel verschil van echt helemaaaaaaaaaal plat naar een mooie B-cup. :)

En de sportbeha's van de HEMA zijn echt allemaal zo groot? Bieden totaal geen steun ook niet.. Dus ik was amper mijn kliniekBH omdat ik eigenlijk dan zo 2 a 3 uur zonder BH zit en dat voelt echt niet goed en daarna heb ik ook terug veel pijn!

Misschien is het omdat mijn borsten nog hoog zitten en nog geen echte "borst" vorm aangenomen hebben dat die sportbeha's niet passen?

Dus ik kan echt niet wachten op mijn eindresultaat, urghhh zo lang wachten :29: !

groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Konientje

ja je rug en of nekklachten,let op je houding,als je onbewust wat krampachtig loopt en of beweegt heeft dat enorme invloed op je spieren hoor,let er goed op,en bewegen mag je hoor,als je maar niet met je ellebogen boven schouders uitkomt6.gif

heb je wel de juiste maat sportbh?ik heb met me 750cc zelfs de hema sportbh gehad,en een betere kon ik me niet wensen,biede wel steun en zat strak,dus vraag me af of je de juiste maat wel hebt,en heb je ook de heavy sport? want die is malen beter als de medium sport.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha konientje,

Ik heb zelf alleen rug/nek klachten als ik net van bed kom.

Maar zo overdag nergens last van. Ik ben ook gewoon in beweging de hele dag, doe alles behalve tillen, en hoog reiken.

Verder houden mijn kindjes mij natuurlijk ook wel bezig, dus dat is makkelijk.

Let je wel op je houding? Met lopen enzo? schouders los en naar achter, armen losjes mee bewegen als je loopt.

Mooi zeg van niks naar een B, ik denk dat je zelfs wel een C gaat halen hoor! Ze zien er groot uit!

300cc is toch een mooie maat.

En ooit zal je toch moeten wisselen....

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer op mijn houding te letten! Heb de bandjes van mijn kliniekbh ook ietsiepietsie langer gezet, scheelt ook wat! Heb soms nog last van mijn rechterschouder, maar dat valt wel mee.

Binnenkort eens nieuwe foto's maken. Ze worden altijd kleiner heb ik zo het gevoel... :-( Dat zal de zwelling zijn die weggaat zeker..aiaiai. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Oh en Janine ik had 330cc! Geen 300 :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Joepie, sinds een paar dagen zijn mijn 4 weken kliniekbh verleden tijd. Heb nog niet echt andere bh's kunnen kopen en ik vind die kliniekbh best wel veilig zitten dus ik draag hem eigenlijk nog steeds! Maar mijn band doe ik achter men rug om ipv over men borsten.

Ook al voel ik dat mijn borsten nog steeds hoog zitten, 4 weken is toch 4 weken hé? Of moet ik die band nog steeds dragen tot ze zakken?

En het kan toch geen kwaad dat ik die kliniekbh nog draag he? Of moet die echt wel uit om de borsten hun plaatsje te gunnen?

Volgende week ga ik alvast op zoek naar sportbh's! Beugelbh's durf ik niet echt kopen, ook omdat je borsten nog veel veranderen en ben bang dat de beugels sporen nalaten aan de onderkant van men borsten "deuken" ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Konientje!

Kan geen kwaad hoor, dat je de bh nog aan hebt!

Met of zonder die band, zakken doen ze toch wel in hun eigen tempo.

Heb zelf ook een sportbh.

Zit lekker en die draag ik op mijn werk.

De kliniekbh valt mij teveel op.Ben van plan om mijn sportbh straks de eerste tijd 's nachts te dragen. Zit wel prettig vind ik.

Zonder bh slapen lijkt mij eng de eerste tijd.

Wat betreft die beugelbh's.

Ik denk dat dat op zich wel meevalt.

Soms zittten ze eerst nog niet zo lekker omdat de borsten nog niet zo zacht zijn.

Maar eventuele deuken in je borsten gaan er weer uit als de bh uit gaat hoor.

Zou gewoon eens wat beugelbh's passen om te proberen.

Je hebt ook soft bh's. Zit niet echt een beugel in, das nog een mooie tussenstop?

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, mijn linkerborst is mooi gezakt, maar mijn rechterborst blijft precies zo hoog steken <_< Verschil is echt duidelijk. Je voelt echt bovenaan nog een zwelling en de rechterkant voelt ook pijnlijk aan als je erop duwt ofzo. Ik ben ondertussen al 5 weken en 1 dag PO.. ik heb een nacontrole afspraak, maar die is pas 1 dec. De Be-clinic is momenteel gesloten.

Ook heb ik bij mijn linkerborst, langs de binnenkant een kleine "uitstulping" ? Dat ik kan induwen en dan geeft dat zo een zacht borrelend gevoeltje, vreemd..

Misschien toch eens een mailtje sturen naar Be-clinic ? Of zou ik wachten tot de controle afspraak? :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, mijn linkerborst is mooi gezakt, maar mijn rechterborst blijft precies zo hoog steken <_< Verschil is echt duidelijk. Je voelt echt bovenaan nog een zwelling en de rechterkant voelt ook pijnlijk aan als je erop duwt ofzo. Ik ben ondertussen al 5 weken en 1 dag PO.. ik heb een nacontrole afspraak, maar die is pas 1 dec. De Be-clinic is momenteel gesloten.

Ook heb ik bij mijn linkerborst, langs de binnenkant een kleine "uitstulping" ? Dat ik kan induwen en dan geeft dat zo een zacht borrelend gevoeltje, vreemd..

Misschien toch eens een mailtje sturen naar Be-clinic ? Of zou ik wachten tot de controle afspraak? :huh:

ik zou niet wachten.

je weet nooit wat het is.

Dat kan je toch niet tegen iemand zeggen kom maar even langs over 2 maanden.

Ik vind het zelf echt niet normaal als ik eerlijk ben.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He jakkes konientje.

Dat lijkt me erg vervelend.

Maar het hoeft niks te zijn hoor.

Ik weet zo even geen namen, maar ik heb hier borsten in de galerij gezien die heel ongelijk zakten en die pas na een paar maanden op gelijke hoogte stonden.

Ik zal eens even speuren voor je!

Ik duim voor je dat het niks is!

Liefs Janine!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag controle gehad ipv 1 december!

Volgens Plovier ziet alles er heel goed uit! Ik heb nog wat last van zwelling en staat nog wat strak, maar dat gaat allemaal goed komen. Dat mijn rechterkant vanboven boller is, is doordat ik rechtshandig ben, die spier is ook wat dikker. Mijn protheses zijn achter de spier geplaatst dus :).

Maar hij was tevreden en vind het mooi in proportie met mijn lichaam, dus ik ben blij! Hij heeft ook mijn foto's laten zien van voor de operatie, haha even schrikken! ik was al vergeten hoe mijn "borsten" er uit zagen voor de operatie. wat een verschil seg! Ik mag echt niet klagen hahaha!

En dat "bultje" in mijn linkerborst opzij is gewoon de zijkant van mijn prothese dat ik voel, kan geen kwaad!

Littekens zijn ook goed aan't genezen!

Dus alles oké!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Super te lezen dat je nacontrole oke was,en nog fijner te lezen dat je zelf ook super tevreden bent1bouncingboobs.gif

voelde zeker zalig toen de draadjes eruit gingen ook,of waren die al eerder eruit gehaald?

greetzzzsmile.gif

Ja! Ondertussen draag ik ook een 70D van bhmaat dus ben wel blij! Ik vind wel dat ze niet zo groot lijken naakt, zonder bh. Maar ach ja ;).

En de draadjes mochten er al na 2 weken uit hoor! nou ja, draadjes, de knoopjes! Want de draadjes waren oplosbaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh dat is een mooie bh maat hoor,super!

ja naakt,en zeker als je zelf vanaf bovenaf kijkt,zie je het anders als een ander het zou zien,herken ik wel een beetje.

ooh knoopjes,maar die kon je toch zelf wel verwijderen?als de draadjes zelf oplosbaar waren? of vond je dat eng?

afijn,jij kan op en top 2012 zo in1bouncingboobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Hallo meiden

Wauw, is al een paar jaren geleden dat ik hier ben geweest, schandalig.. !

Ondertussen al 5 jaar trotse eigenaar van mijn nieuwe borsten :wub:

Nu vroeg ik me af hoe het zit met nacontrole na enkele jaren bij Dr. Plovier? Ik ben toen na de operatie paar keer naar controle gegaan en zelfs 1j erna ook eens denk ik.

Maar tot wanneer kan je hiervoor op controle? Want die postoperatieve controles zitten in de kostprijs maar waarschijnlijk telt dit niet jarenlang.. of wel?

Nu dat ik net 5jaar ben geopereerd zou het misschien niet slecht zijn om nog eens een check-up te doen..?

Ook vooral omdat ik de laatste maanden soms wat pijnscheutjes voel en ze ook heel gevoelig aanvoelen ( behalve dan op de plaatsjes waar er nooit het gevoel is terug gekomen ..ach ja dat moeten we erbij nemen zeker)

En ook omdat mijn vriend hier erg ongerust over is ..

Ik wou eerst hier eens even polsen of het hier bij iemand ook na 5tal jaar ineens er wat last begint te krijgen of wat dit kan betekenen.

Bedankt!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.