Ga naar inhoud

Konientje : 20 september 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Nee het dringt nog niet echt tot je door he?

Volgens mij komen de echte zenuwen bij mij ook pas als ik in de auto zit op weg naar de kliniek.......

Goh ik denk toch dat je de eerste zes weken niet mag tillen ed...

Kun je niet zeggen dat je nog eerst een andere baan gaat afzeggen, en dat je een opzegtermijn hebt...

Geen idee wat je verder als smoes zou kunnen gebruiken.

Zou wel jammer zijn van dit baantje mocht het niet doorgaan.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Goh, is het echt 6 weken? Dat is wel erg lang. Ik zal het eens vragen na de operatie morgen (als ik het niet vergeet :-))

Zijn er nog dingen dat ik moet weten of best meedoe naar de kliniek morgen?

Ik ga eens in de douche springen dan nu! De laatste keer in een tijdje zeker? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cola, chocola...iets om te eten na de tijd..

vest, joggingbroek. Een kussen voor in de auto. Emmer i.v.m. evt. overgeven.

Vragenlijstje. foto's.

In mijn topic staan ook nog wat tips die ik gekregen heb.

Je mag toch na twee dagen weer douchen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woeiii Woeiiiii, Ik heb Ploviertje rechtstreeks na je operatie gezien.... geen bloederig pak aan, en alles was goed gegaan :136::43:

Gefeliciteerd met je boobies! EN probeer niet op de vrachtwagen te letten die op je borstkast staat geparkeerd :70:;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies :D

Hoeveel cc heb je gehad ?

Na 2 dagen mag je weer douchen inderdaad.. maar k ben de eerste dagen gewoon in de douche gaan staan en heb me een beetje gewassen met de douchekop gewoon vasthouden.. is toch wel fijn dat je je zelfeen beetje schoon kan houden.. vooral van onder hihi..

wens je een goed herstel toe !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverds,

Sorry hoor, maar heb echt superveel pijn :-( en overal! Ook mijn buikspieren :-/ voelt aan als een grote blauwe plek.

Zelfs als ik lach heb ik mega veel pijn... En mijn rug en schouders pfff. En ook mijn hals.

Dit typen kost me al veel te veel moeite, dus operatieverslag volgt later...

Operatie zelf is goed verlopen, heb 330 cc gekregen, hopelijk worden ze mooi en van grootte wa ik wou :-).

Slapen is trouwens een ramp, heb maar 3h geslapen en opstaan is een ramp, duurt een dik halfuur voor ik uit bed geraak en moet me telkens forceren, deze ochtend had ik er zo veel pijn van dat ik moest overgeven..

Ben ook heel de tijd om de 2h ofzo misselijk, en warm/koud en moet dan kokhalzen pfff. Echt geen pretje.

Mijn ene borstkant doet amper pijn en de andere kant is constant pijn, ook al pak ik mooi mijn medicatie. Straks toch eens een Tramadol proberen.

Dat was het dan voorlopig... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey konientje!!

Rot dat je je zo slecht voelt,maar ik had precies hetzelfde!ik trok die pijn ook niet en heb de kliniek gebeld,tegen mij zeiden ze dat ik de paracetamol en de ibrupofen tegelijk in moest gaan nemen en dat hielp het super.Ik zou als ik jou was ook bellen en vragen of je dat mischien ook mag doen.Bij mij is het daardoor echt een stuk dragelijker geworden!!

Heel veel btrschap en succes met je herstel!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat ontzettend balen dat je zoveel pijn hebt!! Zou willen dat ik je een stukej van mijn herstel kon toezenden...dan had je niet zoveel pijn Getver..

Maar miss net wat Kelly zegt, 2 pijnstillers tegelijk als het mag.

Nog héél even volhouden meid, en probeer toch voorzichtig je armen mee te bewegen!!

Sterkte!! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel iedereen voor de lieve woorden! Ik ben verheugd om te zeggen dat het al heel wat beter met me gaat vandaag! Ik heb gisteren naar de kliniek gebeld en neem nu ibuprofen samen met paracetamol in en nu valt de pijn goed mee!

Ik heb natuurlijk nog altijd pijn, maar kan het verdragen nu! :)

Oh en even een snel operatieverslagje!

Dinsdag 20 september was ik om iets voor 7h in Be-clinic, Plovier wachtte me op aan de balie en nam me mee naar boven. Snel een kus aan mijn moeder gegeven en weg was ik. Hij wees mij een kamertje toe waar ik me mocht omkleden in een kamerjas en hij ging later terugkomen. Om 7h30 kwam hij nog eens langs voor wat dingen te bespreken en me af te tekenen. Dan ging ie terug weg. Rond kwart voor 8 kwam de anesthesiste langs om mijn vragenlijst te overlopen, erg lieve dame trouwens :-). Ik mocht meteen mee naar de operatiekamer, moest op een smalle operatietafel gaan liggen, voelde me wat naakt en kwetsbaar, met enkel men slip en kousen aan, haha. De verpleging praatte wat met me. Staken het infuus in, ik werd eerst wat duizelig, dan kreeg ik even een zuurstofmasker boven me dat ik goed moest in- en uit ademen en daarna spoot ze de verdoving in. Amai dat brandt! :-( Dan was ik weg.

Daarna bevond ik me ineens in het bed in mijn kamertje terug. En ik moest in mijn verdoving blijkbaar mijn moeder hebben gesmst rond 9h15, een hele chaotische sms vol onzin. Onbewust gedaan :). Want mijn gsm lag nogtans in mijn handtas en die stond op de grond, kweet nie hoe ik daar aan ben geraakt en al mijn kleren dat op de zetel lagen, lagen ineens ook allemaal op de grond. Ik denk da ik moet proberen opstaan hebben! De draad van het infuus lag ook helemaal onder mij verstrengeld, ineens herinner ik me dat Plovier en Valerie naast mijn bed stonden om te zeggen dat ik echt nie mocht opstaan, haha oeps. Gééééén idee waarom of hoe ik dat klaargespeeld heb :-).

Dan nog wat geslapen. Voelde me misselijk. Anesthesiste gebeld, ze heeft iets in mijn infuus gespoten ertegen. Ging het wat beter.

Dan om 11h30 kwam mijn tante me halen, nog altijd supermisselijk en ineens erg zweten en onwel worden. Valerie is langs gekomen om wat dingen te bespreken en ik mocht naar huis!

En @MissJ...een D-cup??? Mijn hart bleef even stilstaan toen ik dat las ;-) haha. Ik wou op een grote B-kleine C uitkomen. Ik denk echt niet da ik op D ga komen hoor! Ik had heel weinig borst van mezelf dus..Achja we zullen wel zien, zolang het mooi wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahahahaah wat heb jij nu allemaal gedaan in je narcose?!!

Ongelofelijk!! Ik kon me niet meer herinneren hoe ikzelf in bed was gekomen, maar er ook nog eens uit zijn geweest en sms'en naar iemand dat spant de kroon hihihi!!!

Heel herkenbaar allemaal.. infuusje... zuurstofkapje.. en weg ;)

Super dat het vandaag wat beter gaat! En zo gaat het iedere dag weer een stapje in de goede richting.

Fijn herstel nog verder ! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het normaal dat je borsten praktisch ongevoelig aanvoelen?? Alsof ze van iemand anders zijn?? Verandert dat nog?

Was trouwens ook wel even schrikken toen ik voor de eerste keer mijn kliniekbh uitdeed, echt een mooi beeld is het niet...

En tgoh mijn ene borstprothese voel ik bovenaan echt steken, en je ziet het ook zo als een rechte lijn onder je huid uitsteken :/ niet mooi. :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.