Ga naar inhoud

'Spleet' tussen borsten


Maxime

Aanbevolen berichten

Hoi lieve mensen,

Ik krijg mijn borsten niet naar elkaar toe..

Ik heb al een paar keer de gewone push up bh van hunke moller gepast.. Maar op de een of andere manier krijg ik ze niet naar elkaar toe want t lijkt wel of mijn prothese heel hard staan en de bh juist naar buiten gaat staan.

Wat kan ik doen?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik zie dat je al 17 maanden po bent, had je in het begin ook geen spleet, of is het later gekomen dat het niet meer lukte.

Ik heb het namelijk ook niet, maar nooit gehad ook.

Is gewoon mn bouw. Ben breed.

Maar met een bh lukt het wel een beetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi diesel..

Nee klopt in het begin had ik t ook niet. Maar had ik juist wel verwacht, helaas!

Maar sommige krijgen dmv een push up bh wel een spleet, maar bij mij niet..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is wel raar,als je vd spier hebt waarschijnlijk is je bouw dan gewoon zo?

Ik heb dat ook wel ,maar dan als ik geen bh aan heb,door dual plane

En een beetje had ik dat al voor ,mn bv ook.

Maar als ik een bh aan doe heb ik wel degelijk een spleetje. :101:

Kijk maar naar mn fotos,kun je het verschil zien.

Een push up heb ik nog niet kunnen proberen omdat die dr niet is in F helaas.

Misschien heb je ook te weinig ccs gekregen? kan ook schelen he.:116:

Ps ik heb ze al wel anderhalf jaar en hoe langer je ze hebt hoe beweeglijker ze wel worden ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Ik heb hetzelfde als jou! Mn borsten staan heel ver uitelkaar en nu na 1 jaar krijg ik ze met een gewone push up ook niet bij elkaar. Dit is gewoon de stand van je borsten ;) Wel kreeg ik het voor elkaar met de maximizer van de hunkie mischien jij ook? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb vorig jaar bij Asos zo een soort bh besteld ik had een jurk met een best wel grote decollete waar je dus geen gewonen bh onder aan kunt

en dat soort bh-s hadden ze ook daar en die duwt dus je borsten van de zijkant af bij elkaar zelfs zonder dat ik een bv had laten doen leken ze veel groter

en een heel mooie decollete.Het probleem is echter dat ik die bh niet meer vind bij Asos.het was zoiets als deze :

http://www.asos.com/Fashion-Forms/Fashion-Forms-Multi-Way-U-Plunge-Bra/Prod/pgeproduct.aspx?iid=541811&cid=6046&Rf900=1452&Rf-200=4&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Black

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden.

Ik zal zo eens bij hunkemoller gaan kijken of t iets is!

Ik zit alleen ook mee dat mijn tepelhof hoger als normaal zit.. Ook soms vervelend met sommige bh's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij lukte het eerst ook niet. Maar heb een push up bh gevonden van het merk After Eden (two way boost) die ook een soort push up aan de zijkant heeft. Deze duwt je borsten naar elkaar toe ipv alleen ophoog!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Inmiddels heb ik dr wel 1 geprobeerd ,maar geen gezicht hihi,mn tits blijven gewoon waar ze zijn,willen niet meewerken.

of mn tepels komen er bovenuit,t zit gewoon voor geen meter! :45:

ze floepen er gewoon uit ook dan.

Dan beter een La senza dragen die pushen wel weer heel erg bij mij,maar vind die weer niet zo lekker zitten qua omvang ,knellen een beetje in mn rug zeg maar.

En die Camille vind ik 3 keer nix,is ook zo persoonlijk allemaal,en de ene tiet is de andere niet,lol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schijnt met de stand van je borstkast te maken te hebben. Voordat ik geopereerd werd heb ik dit gevraagd aan mijn pc, omdat ik bij veel vergrotingen zag dat de borsten ver uit elkaar staan. Maar hij zei dat dit bij mij niet ging gebeuren, en hij had gelijk! Ik moet zeggen dat ik ook erg smal ben...

Alleen vervelend dat je ze zelfs niet in een push up bij elkaar krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Hier ook 1tje die ze niet samen krijgt...

Heeft ook met mijn bouw te maken, en heb ze ook achter de spier: zou dat er ook niet mee te maken hebben?

In elk geval, krijg nu bij mijn wissel extra high profile, hoop daar toch een beetje meer cleavage mee te krijgen!

Ga al deze merken goed bijhouden voor als ik weer bhs ga shoppen!

Thnx voor de tips, ladies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi hoi,

Probleempje heb ik ook.... Mijn pc zei dat het met de stand van mijn eigen borsten te maken had. Ik heb nu een afspraak staan met dr tits, kijken wat hij ervan zegt. Heb ze nu 10 jaar, zijn wat gaan zakken en verder uit mekaar gaan staan. Is wel jammer, dus hoop bij de volgende bv dat ze wel ietsjes meer naar mekaar toegezet kunnen worden.

We zullen zien........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.