Ga naar inhoud

graag jullie meningen


Aanbevolen berichten

hoi dames

ik dacht maak ff een topic aan omdat ik de laatste tijd zoveel lees van de dames dat ze hun borsten te klein vinden

ik zelf ook hoor :blush

maar vraag me af waardoor dit nou komt : zijn we nou echt ontevreden over onze borsten of komt omdat we hier zo veel mooie "grote" borsten zien waardoor we onze eigen borsten al gauw te klein vinden?

ik spreek nu ff me zelf hoor

vind dit verder een heel goed forum met echt heel veel informatie waar ik veel aan heb gehad en een hele leuke chat

maar anderzijds denk als ik dit forum niet ondekt had, zou ik meer als tevreden was geweest met mijn borsten

al is het niet de maat geworden die ik had gehoopt/gevraagt ik heb nu eindelijk borsten en had dan niet beter geweten qua groote(ik bedoel dan had ik geen vergelijkings matriaal gehad)

omdat ik hier heel veel borsten heb gezien en heel veel heb zitten vergelijken met het aantal cc wat ik heb

zag ik dat mijn borsten veel kleiner zijn als van iemand anders met het zelfde aantal cc en denk dat ik daarom al gauw ontevreden ben geworden

vraag me af of dit bij andere damens ook het geval is of ze nu ook echt ontevreden zijn of ook hun borsten te klein vinden

door vergelijkings matriaal

of ben ik nu de enige die dit zo ervaart

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dit heb ik soms ook!

Dan voel ik me even onzeker en dan kom ik hier, bekijk ik foto's en denk ik: Pffff had ik maar dit, of was het maar zo...

Dan sluit ik snel dit forum, en ga even iets anders doen. Dan gaat het gevoel snel weer weg.

Al met al ben ik super blij met mijn nieuwe aanwinsten en zou ik het niet anders willen.

(zeker niet nu ik 2 foto's, dag 3 en dag 19 po, naast elkaar heb gezet en het verschil zie!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ridydj..

Mijn pc zij ook tegen mij dat je naderhand altijd spijt krijgt niet groter te hebben genomen

Nu heb ik al 500 cc anatomisch en mijn borst.... zal maar zggen boven bouw 95-115 is iets anders nu staan mijn borsten iets verder uit elkaar dan bij jullie

Dat spleetje wat jullie zo vaak noemen heb ik niet ik heb ook nog geen foto,s bekeken in de galerij..

Maar ik denk dat als ik dat spleetje wil dat bij mij 700cc rond nog niet genoeg was geweest..

Dus ben er eigenlijk wel tevreden mee..

Maar ik kan me echt wel terug verplaatsen in de dames die een bepaalde verwachting hadden en dat is het niet geworden

Dat is zeer spijtig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk ridy, het is een super forum voor voor je BV maar daarna moet je hier eigenlijk niet meer komen. Je kunt je behoorlijk onzeker gaan voelen door al die mooie grote borsten en irriteren aan een enkele vrouw die de wijsheid in pacht denkt te hebben nu ze zelf twee maanden nieuwe borsten hebben! Kwam er gister eentje tegen en dan jonge meiden onzeker gaan maken.

Maar kan hier nog niet weg blijven ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan...

Veel informatie heb ik van dit forum, maar ik twijfel ook vaak door het lezen van verhalen over ontevredenheid na de operatie over de grootte.

De operatie staat mij nog te wachten en dan denk ik "shit" als ik dat gevoel achteraf maar niet krijg.

Hoe erg ik het ook vind voor de andere meiden.

Maar aan de andere kant denk ik dan weer, als ik eenmaal geopereerd ben is alles beter dan mijn huidige borst(jes).

Als ze maar mooi worden!

Iedereen heeft ook een ander beeld in het hoofd hoe zij het het liefst wil.

De een wil dat het er natuurlijk uitziet en de ander niet.

Toch wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die af en toe twijfelt over de juiste maat:).

Denk dat de maat niet uitmaakt, maar meer hoe je je voelt na de borstvergroting.

Liefs :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het geheel eens met de uitspraak van maartje: Denk dat de maat niet uitmaakt, maar meer hoe je je voelt na de borstvergroting. ;)

En net wat girltalk zegt, mijn pc zei precies hetzelfde. Veel meiden denken achteraf: had ik maar wat groter genomen enz Komt omdat die boobies zo snel wennen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik zowat bij de 'kleinste' catégorie van het forum hoor :152: . Ik kijk ook naar andere foto's maar bij mij brengt het helemaal geen gevoel van "had ik nou maar" met zich mee...

Ik vergelijk mijn borsten gewoon met hoe ze ervoor uitzagen en dan kan ik niet anders dan echt super happy zijn....

Vind het echt spijtig voor sommige dames dat ze teleurgesteld zijn wat de grootte van hun borsten betreft, want ik wens iedereen het tevreden gevoel toe dat ik ervaar als ik s'morgens in de spiegel naar mijn nieuwe bcupje kijk ( ervoor AA en theezakjes..)

Misschien helpt het ook om eens op het forum van complicaties bepaalde topics te lezen. Als ik sommige van die verslagen lees dan denk ik , amai wat mag ik toch van geluk spreken dat alles bij mij wel goed verlopen is...Dan doet de maat er helemaal niet meer toe. Denk dat sommige van die vrouwen die een ontsteking gehad hebben en bij wie de protheses verwijderd zijn moeten worden, er alles voor over zouden hebben om terug gewoon een mooie bv te hebben en dat de maat voor hun dan maar bijzaak is zolang de vorm maar mooi is..

Wil zeker niet moraliseren maar vind het wel iets om over na te denken , misschien helpt het voor sommigen om alles weer in het juiste perspectief te plaatsen..

Wens jullie in elk geval allemaal toe dat jullie fier en blij kunnen zijn met het resultaat van jullie bv

Grts Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik maar groter genomen.... maar waar ligt de grens dames?

Voor ik op dit forum kwam hoopte ik op een C.

Nou zit ik op een E en ook ik heb soms dat gevoel,van misschien had ik ook die 515 cc willen hebben waar plovier het ook over heeft gehad.

Maar dat komt denk ik ook alleen omdat je hier meiden met 500 tot 600, 700 cc thuis ziet komen.

Eigenlijk is het van de zotte dat je zo gaat denken en ik roep ook steeds mezelf terug van ; hè doe even normaal.

Met een C had je voorheen ook gelukkig geweest en ik mag helemaal niet klagen dat ik met " maar " 475 cc een dikke E heb gehaald :unsure:

Want het is niet "maar" 475 cc dat is gewoon veel en mijn cupmaat is ook gewoon groot.

Ook ik laat me meeslepen wat niet wil zeggen dat b.v. Carla geen recht van spreken heeft want dat is een heel ander verhaal. Zij is echt met een bepaalde wens naar haar pc gestapt en het is heel anders uit gepakt. Ik ging alleen maar voor nieuwe en het liefst iets groter.

Nou dat zijn ze geworden ook en tot dusver zonder complicaties.

Dus ik heb geluk !!

Buiten dit ben ik ook echt wel gek op dit forum omdat ik echt zoveel steun aan jullie heb gehad en het me zeker 30 telefoontjes naar België heeft bespaart ;)

Maar ik ben ook van mening dat je al snel meegesleept wordt door al die cc's maar daar zijn we zelf bij.

Je kan het toelaten of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het helemaal met Ellie/Sabia eens.

Niet met een ander vergelijken, maar vergelijk het met wat je hiervoor had.

Ik ben ook allang blij dat ik geen nare complicaties heb.

Ik zou een volle C krijgen en ik zit nu op een D.

Ik ben nog steeds heel blij, ook al zie ik ook hele grote borsten voorbij komen.

Maar dat is niet wat ik wilde.

Ik ben wel bang voor sommige jonge onzekere meiden hier, dat ze zich gek laten maken door die grote borsten.

Maarja als je het mooi vind, en graag wil, moet je het vooral doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk heb ik de ook de meining als vele hier...Waar is de grens??

Toen ik hier kwam was ik geschokt dat er een E werd behaald.

En nu is dat heel normaal...ik zeg eerlijk ik met mijn 450cc was bijna teleurgesteld als het niet groter dan een D was geweest.Terwijl ik bij de arts een dikke D had gevraagt.

En nu is het een F geworden..kan het niet geloven!!

Bij andere lijkt het veel groter maar heb ook wel geleerd dat fotoos heel erg vertekenen.Een close up geeft een heel ander beeld dan een heel lichaam.

Ook zijn de meiden hier over het algemeen een stukkie dunner dan mij dus er valt niks over te zeggen iedereen is anders.

Het lijkt soms wel of het als maar groter moet terwijl je op andere forums toch wel mindere cc's ziet.

Ik noem dit dan ook altijd het grote tieten forum hahahah

In het begin heb ik me te veel laten beinvloedden dat zeg ik eerlijk...en maar meten en meten.

Nu heb ik het wat achter me gelaten.Kom op zeg de normale maat van een vrouw is cup C

Dus alles wat groter is dan dat is eigenlijk grooooot!!

Meiden kijk wat het voor was..dan mogen we heel tevreden zijn toch!!

(uitzonderingen daar gelaten waarbij het aantal cc's niet de gewenste cupmaat heeft opgeleverd :blush:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk onderwerp, kan ik ook wel uren over mee praten geloof ik :P !!

Toen ik terug kwam van dr.Plovier, was ik zowat de enige die zoveeel cc's had gekregen, 450 cc kwam toen echt niet veel voor!

ik was toen ook super blij dat ik een E had gekregen!! Maarrrr... dan ga je vergelijken hier he en foto;s kijken

opeens komen er meiden van dr.plovier af met meer cc en dus grotere boobs!

Pff af en toe ben ik jaloers, geef ik eerlijk toe!! Maar ik vraag mezelf ook af waar is de grens? Soms hoor ik meiden met veel cc die al een F hebben zeggen dat ze nog groter willen... (ik heb het zeker nu niet over carla of femmy hoor, dat moet ik er even bij zeggen :) )

Maar ik denk dat ik maar gewoon tevreden moet zijn.. Ik vind mijn boobs echt prachtig!! Ik ben echt wel verliefd op ze..

Begin nu wel beetje bij beetje te accepteren dat ik gewoon die E heb.. en bij een wissel neem ik zeker meer!

Als ik nu al 600 cc had gehad, wat had ik dan bij een wissel moeten nemen? het moet ook wel bij je lichaam blijven passen..

Enne af en toe je voorfoto opnieuw bekijken helpt ook wel hoor :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze nog niet.... maar ik denk dat ik mijzelf niet echt vergelijk met anderen, als ik dat ga doen zal ik denk ik nooit voor 100% tevreden zijn/ga worden, ik doe deze bv voor mijzelf, ik weet hoe het is om meer tiet te hebben (zoals wel meer hier natuurlijk) ik voel me niet prettig in bepaalde kleding word daardoor beperkt, ik kan geen goed passende BH kopen, want de onderkant van mijn borsten heeft een kleine c (70c) nodig terwijl de rest van mijn borst zo goed als weg is en dus misschien maar en A is, ik ga niet zwemmen met me kids, kan geen bikini kopen die past, jah een driehoekje, maar dat ziet er vreselijk uit, zo voel ik me, wat ik hiermee wil zeggen is dat ik hoop dat ik mijzelf straks vergelijk met mijzelf voor heen, ik denk dat als je dat doet, en je hebt mooie borsten gekregen of dat nu een volle C D of E is dat je dan moet kijken naar hoe het voorheen was, en niet naar de mooie boobs van een ander, dan maak je jezelf gek, praat je jezelf iets aan denk ik...

Er zijn hier natuurlijk vrouwen met een ander verhaal en een ander resultaat, en dan begrijp ik dat je niet blij bent, maar dat staat dan ook los van een situatie dat je gewoon mooie boobs hebt gekregen, wat je bijvoorbeeld voorheen niet had voor je eigen gevoel, maar toch liever achteraf een maat groter had gewild, en dan zeg ik waar zit het probleem?? niet meer in je boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant onderwerp! Toen ik op onderzoek uit ging op internet over mijn borstvergroting ben ik al gauw op dit forum terecht gekomen. Ik keek veel foto's en las veel verhalen. Zodoende ben ik ook bij dr. Plovier terecht gekomen, niet omdat ik grote borsten wilde, maar vanwege de mooie borsten die hij maakt. Ik wilde perse geen grote borsten hebben, ik schrok af en toe echt van foto's hier. Ik had een passessie gehad (niet bij plovier hoor;)) en daar had ik 340cc gepast en dit vond ik echt wel groot hoor, eigenlijk een beetje té, ik wilde eigenlijk voor de 280cc gaan die een andere pc me had aangeraden. Toen ik op consult ging bij Plovier viel ik dan ook haast van mijn stoel toen hij begon over 350-400cc. Maar hij vertelde me met zoveel overredingskracht dat ik echt heel ongelukkig zou zijn met 280cc. Ik had er goed over nagedacht en besloten dat hij tot 400cc mocht gaan. Dit ook heel duidelijk aangegeven voor de ok en hij heeft zich daar keurig aan gehouden. Ik heb nu 400cc en een 75D. Ik had gevraagd om een volle c, kleine D. Doel behaald zou je denken. Toch blijf ik hier meelezen en foto's kijken en nu denk ik zelf dus ook steeds, ach..450cc had ook best gemogen of 500cc.... Stom he?! Ik ben eigenlijk hartstikke blij, ik heb precies gekregen waar ik om gevraagd heb en wat ik wilde en dan wens je toch weer meer....

Is het niet zo dat wij mensen eigenlijk altijd meeeeer willen met alles????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het verhaal van Sabia nog het meest logisch klinken. Vaak lees je in ERV voorsteltopic ( of eerste post van een operatieverslag) dat meiden graag een volle c willen of een kleine D. Vervolgens schrikken ze van het aantal cc's wat genoemd word, maar vooruit... Liever iets te veel als te weinig is de " kreet". dan krijg je door allerlei omstandigheden hele flinke boobs, en na een tijdje schijnen die gekke dingen weer te slinken naar: jawellll, de gewenste maat die in eerste instantie verwacht werd! Maar dan begint de ellende, want dan is het psychisch ineens moeilijk om van een E terug te moeten naar een C of D... Je tieten zijn niet te klein geworden, maar je hoofd is groter gaan denken! En ik denk dat het helaas "vrouw eigen" is, maar als je zelf niet in die situatie zit is het heel makkelijk om het verhaal te overzien en kun je niet begrijpen waarom er geklaagd wordt (zeker als je dus mensen hun allereerste wens hebt gelezen of gehoord) ik heb het nu vaak meegemaakt in mijn vriendenkring, hier zie je het idd ook voorbij komen, en ik weet zeker dat ik mijzelf ook overheen half jaar toe mag voegen aan zo een groep!! Wat ze hierboven zeggen klopt, na je bv moet je eigenlijk niet meer komen. Je gaat mee in de competitie van opmeten, meten en weer opmeten! Ik hoop, om mezelf een hoop frustratie te besparen, dat ik na mijn ingreep netjes foto's kan plaatsen en een verslagje kan doen en daarna nooit meer hier te kijken, uit zelfbehoud ;) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het verhaal van Sabia nog het meest logisch klinken. Vaak lees je in ERV voorsteltopic ( of eerste post van een operatieverslag) dat meiden graag een volle c willen of een kleine D. Vervolgens schrikken ze van het aantal cc's wat genoemd word, maar vooruit... Liever iets te veel als te weinig is de " kreet". dan krijg je door allerlei omstandigheden hele flinke boobs, en na een tijdje schijnen die gekke dingen weer te slinken naar: jawellll, de gewenste maat die in eerste instantie verwacht werd! Maar dan begint de ellende, want dan is het psychisch ineens moeilijk om van een E terug te moeten naar een C of D... Je tieten zijn niet te klein geworden, maar je hoofd is groter gaan denken! En ik denk dat het helaas "vrouw eigen" is, maar als je zelf niet in die situatie zit is het heel makkelijk om het verhaal te overzien en kun je niet begrijpen waarom er geklaagd wordt (zeker als je dus mensen hun allereerste wens hebt gelezen of gehoord) ik heb het nu vaak meegemaakt in mijn vriendenkring, hier zie je het idd ook voorbij komen, en ik weet zeker dat ik mijzelf ook overheen half jaar toe mag voegen aan zo een groep!! Wat ze hierboven zeggen klopt, na je bv moet je eigenlijk niet meer komen. Je gaat mee in de competitie van opmeten, meten en weer opmeten! Ik hoop, om mezelf een hoop frustratie te besparen, dat ik na mijn ingreep netjes foto's kan plaatsen en een verslagje kan doen en daarna nooit meer hier te kijken, uit zelfbehoud ;) ;)

Hallo Piepke,

Ik kan me erg vinden in jouw verhaal. Ik merk dat ik me ook een beetje zorgen ging maken over het aantal cc's dat werd afgesproken en dacht dat ik misschien maar voor ietsje meer moest gaan na veel verhalen hier te hebben gelezen.

Ik heb nu besloten om me vast te houden aan mijn eerste gevoel: een volle C of klein D'tje. Mocht het uiteindelijk op de C uitkomen was dat mijn wens.

Hiermee wil ik de dames die niet tevreden zijn absoluut niet voor het hoofd stoten, het is tenslotte HUN gevoel en lichaam en zij moeten zich daar ook gelukkig mee voelen.

groetjes Fredy.

p.s. mijn wissel staat gepland voor 17 augustus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.