Ga naar inhoud

Kan dit nog vocht zijn?


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

Ik ben nu 18 dagen po en ik heb al vanaf het begin ongeveer een knobbeltje in mijn linkerborst zitten. Aan de binnenzijde van mijn borst zeg maar. Ik kan hem ook een soort bewegen. Mijn borsten zijn helemaal nog best gevoelig en na een week had ik de kliniek ook gemaild en toen zeiden ze dat het waarschijnlijk vocht is.

Ik vraag me af of jullie dit herkennen, hebben jullie ook weleens knobbeltjes gevoeld na de operatie.

Vast bedankt.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit ook niet gehad maar meen wel dat ik dit op het forum al eerder gelezen heb. Volgens mij vast niets om je nu al ongerust over te maken. Maar moest ik van jou zijn zou ik gewoon even een consultatie vragen en het laten nakijken anders wordt het iets waar je de hele tijd mee bezig gaat zijn.

Grts Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt als je aan de binnekant voelt ? tussen je borsten?

Ik heb zoiets als ik lig op me zij.... dat voel ik tussen mijn borsten aan de binnekant, en voel ik echt iets raars!

lijkt net een klein ballontje, het schiet ook weg als ik er op druk...

Misschien bdoel je wel iets compleets anders :P maar het is altijd moeilijk om te beschrijven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de eerste maanden her en der ook bobbeltjes , die komen en gaan .

Sommigen zaten er enkele dagen , andere enkele weken .

Volgens mij vocht of de siliconengel die de zwaartekracht tart :-)

Nu , 3 jaar later heb ik er soms ook last van : dan ligt het aan de bh (beugels) die ik droeg heb ik ondervonden .

Trekt nu wel weg na een dag of 2 .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.