Ga naar inhoud

Die vervelende *!&@%#$ martel band


Aanbevolen berichten

misschien klinkt het heel stom, maar ik vind de kliniek bh met band toch wel lekker, ik heb al vanaf de 1e week een sportbh gekocht, maar deze gaat na 15 min toch echt pijn doen, het lijkt dan net of me linkerborst omhoog wilt, heel apart, en heb ik die band om, heb ik nergens last van, tis alleen jammer met kleding, je kan niks aantrekken waardoor die band niet opvalt. Ik vind de tip van band op je rug te doen toch wel heel handig en doe dat nu ook als ik de deur uitgaat .. Ik moet wel zeggen, ik ben nu 2,5 week po, maar het herstel valt me best tegen, ben nog zo moe, als ik alleen al boodschappen heb gedaan, ben ik gebroken, hadden jullie dat ook? liefs Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik heb 2 uur nadat ik me berichtje had getypt en bloeding gekregen in me linkerborst. Hij was zo opgezet , maar ik dacht dat hoort, nou niet dus, was allemaal oud bloed en dat is er vannacht allemaal uitgestroomt. Ik was helemaal in paniek en nog eigenlijk, nu maar afwachten dat me lichaam alles zelf heeft schoongemaakt en ik geen ontsteking gaat krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn linkerborst is na 10 dagen na operatie heel erg gaan zwellen werd zo blauw/zwart, waarschijnlijk is dat een bloeding geweest net na de operatie en dat bloed kon niet weg, gisteravond is er een gaatje onder in me borst gekomen, door de druk die op die borst stond en daar is oud bloed uit komen lopen, net alsof er een kraantje open werd gezet, en nog bloed dat. Ik werd vannacht badend in het bloed wakker. Ben bij huisarts en hap geweest en ze zeggen dat het wel goed is dat dit is gebeurd, zodat het bloed er toch uit is en het zichzelf reinigt, nu hoop ik maar dat dit het was. Maar ik heb al vanaf het begin een rotgevoel gehad en nog eigenlijk over die linkerborst

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben bij beaucare geopereerd en wordt nu extra door me huisarts in de gaten gehouden en moet morgen afspraak maken bij chirurg in Leiden, is dicht bij mijn huis.. Beaucare is op vakantie en om ff weer naar Belgie te rijden, als het echt gaat ontsteken moet ik toch wel, maar ik hoop echt dat het niet zover gaat komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kussens onder je matras (of als je dezelfde luxe hebt als ik, je bed omhoog zetten!)

Jezelf volproppen met pillen, liggen, ogen dicht en wachten tot je van ellende weer wakker wordt :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik zou die band wel dragen. Ik Heb hem omdat het achter de spier is en die band zorgt Er Dus voor dat ze Daar blijven. Pas maar op Anders zit je met schoudervullingen. Ook werd mij gezegt Als je bh Ligt te drogen geen Andere bh te dragen. Beter 6 weken lelijke bh en een strakke irritant band dat er daarna Niks aan de hand is. Dan dat je weer geopereerd moet worsen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.