Ga naar inhoud

Die vervelende *!&@%#$ martel band


Aanbevolen berichten

Ik weet dat de meeste meiden hier na de operatie een kliniekbh en een martelband krijgen.

Nu heb ik sinds mijn operatie (afgelopen maandag, 11 juli, dus nog maar 5 dagen geleden) alleen nog maar pijn gehad aan mijn rechterborst en dan vooral aan de spier die bij mijn oksel zit. Harde steken en ik kon mijn arm bijna niet bewegen.

Steeds als ik die martelband los deed, leek de spier te ontspannen.

Nu werd ik vandaag wakker en heb ik besloten om de band een dag uit te laten...

Ik ben nu een uur op en ik merk al verschil!

Ik kan mezelf beter aankleden, en zelfs mijn haren vast doen!

Wat denken jullie, kan ik de band overdag weglaten en alleen 'snachts aandoen (want als ik plat lig doet het best pijn zonder band, dan vallen die "jetsers" naar de zijkant :4:

Of zijn jullie heilig overtuigd van de functie van de band (ook overdag) en moet ik niet zo "mieten" en de band gewoon aanhouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hejj...

ik heb tzelfde gehad als jij! alleen pas na anderhalve week..kon wel janken van de pijn aan die spier....maar aan 1 kant had ik t en zodra band los was was de pijn vrijwel direct 10x minder....

ik heb m wel omgelaten maar iets losser..en om de zoveel tijd evnetjes af gedaan...heeft mij goed geholpen en heb dr nu geen last meer van gelukkig....

miss dat je er wat aan hebt...:P

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die band helpt de zwaartekracht een handje hihi! Hij zorgt ervoor dat de protheses sneller indalen

(maar ook dat kleren niet meer staan en dat je pijn hebt :81: )

Cindy: losser doen heb ik ook geprobeert maar dan lijkt het nog niet hetzelfde effect te hebben als wanneer ik 'm uitdoe....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey idd, ik heb er ook last van, hij schuurt ook nog eens bij mijn oksels...

Als ik wakker wordt van de pijn dan doe ik hem altijd even ietsj losser. En

als ik de deur uit ga en ik heb geen vestje aan, dan doe ik hem af. Je bh is

wel belangrijker dan die band, en idd sommige hebben helemaal niet zo'n

band gekregen.

Moeten jullie hem ook 6 weken dragen?

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook best last van die band hoor. Ik kan hem helaas niet af doen, want hij zit vast aan mijn bh... Ik doe hem wel steeds even wat losser, dat lucht dan wel wat op, maar het fijnste is nog als ik mijn bh helemaal uit heb. Ik ga manlief nu even naar de hema sturen voor een sport bh, die ga ik even een paar uurtjes aandoen vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmm misschien moeten die dokter toch maar af gaan zien van die band dan....

Alhoewel, ik zag bij dokter Rey (dokter 90210) dat hij alleen de band gaf, zonder bh!

Ach, iedereen heeft er andere ideeën over. Ik denk, als je zelf een beetje comfortabel de dag doorkomt, dat het wel goed komt...

Ik moet de band+bh eigenlijk 4 weken dag en nacht dragen.

Carla: komt goed hoor!! Voor je het weet klaag jij ook over de band en dingen waar je je nu nog niet druk om maakt hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update :4:

Ik loop nu al zon 4.5 uur zonder die band en ik kan me veel beter bewegen!

Ik merk zelf dat, als ik op mijn borst duw zoals die band doet, de spier meteen "op slot" springt en zeer doet.

Die band blijft dus lekker af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet het niet.

Maar deze week als die even af mag voor een snelle douche.

Merk ik wel de kant van mij rechter borst zich meer ontspant(waar de pijn is).

Kan hem wel verdragen. Maar langs onder begint hij meer te spannen.

Zal de bandjes wat losser moeten zetten.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof niet echt in zon band :blush:

Mn arts vertelde dat het kon helpen tegen de zwelling maar niet voor het dalen!! Dit doen je boobies echt op hun eigen tempo :rolleyes:

Zelf heb ik dit dus niet gehad en ze zijn ook super gedaald :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het ook maar vreemd eigenlijk....bij accz moet je bh en band 6weken dag en nacht om en bij een ander maar 4 weken...

raaaaaar dat t zo veel vershilt per kliniek........en idd kleren staan niet in alles zie ja dat @#$%@ding!!...beetje jammer.....:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou echt, Haleluja! Die band blijft overdag lekker af he

Ik heb net gewoon ZELF mijn haren kunnen doen, douchen en aankleden met een truitje over mijn hoofd!

Het lijkt wel of ik in 1 dag een week herstellen verder ben doordat ik die band niet meer om heb.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar Caatje! Ik heb nu sinds eind van de middag een gewone sportbh aan en mijn kliniekbh ligt nu te drogen na een wasbeurt en ik kan me veel vrijer bewegen en heb een stuk minder pijn! Vind het wel balen dat die band aan mijn bh vastzit, dus ik moet hem wel omhouden helaas....

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn band zat aan de bh vast genaaid. ik had er verder geen last van dus heb m gewoon braaf gedragen, als ik de deur uitging bond ik m vast aan de achterkant anders zag het er echt niet uit.

maar heb nu eigenlijk die kliniek bh alleen nog aan met slapen verder niet, dus ook geen last meer van.

zou zeggen als ie meer pijn geeft dan hulp gewoon aflaten dat ding!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

de band van hel......hij doet bij iedereen geloof ik pijn. Hij is er niet voor niets denk ik dan maar zo. Zorgt ervoor dat alles op de plek blijft en dat ze mooi indalen.

Mijn kliniek adviseerde ook een half jr dagelijks masseren vanaf 3 weken p.o. Dat hoor je ook bijna niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe nu die bh met band eraan vast elke dag een paar uurtjes omwisselen voor een gewone sportbh. Echt veel fijner, maar ik durf hem nog niet heel de dag uit te laten. Het zal misschien niet voor niets zijn.... Oh Rox, jij deed de band aan de achterkant als je de deur uitgaat, ga ik ook eens proberen. Je kan idd niets aan met fatsoen, ik heb van het weekend een sjaal gedragen voor de "sier" toen ik naar een verjaardag ging. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is juist verteld dat de band belangrijk is voor het inkapselen. Ik draag de band nu soms wel en soms niet. M'n linkerwond is vorige week opengegaan, dus die band voelt niet echt fijn.. Vannacht heb ik 'm omgehad en voordat ik opstond heb ik 'm weer afgedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inkapselen doet je lijf toch zelf? Ik doe de band snachts toch maar weer om want anders staat er zon druk op mijn borsten als ik opsta. Net of ze open klappen....

Misschien dat de band het proces van inkapseling versnelt of bevordert. Ik weet het niet zeker. Dat van die druk dat herken ik wel. Ik heb dat voornamelijk vlak nadat ik de bh uitdoe, maar dat is waarschijnlijk wel logisch. Ik denk dat je er wel goed aan doet om in ieder geval de band snachts te dragen. Niet alleen om minder druk te hebben als je opstaat. Die band zal best wel ergens goed voor zijn, anders wordt er niet zo op gehamerd om 'm te dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.