Ga naar inhoud

Verschil BH- maat echte borsten en prothesen?


Aanbevolen berichten

nee natuurlijk vinden we dat goed!! Ik vind t niet erg, je geeft toch goede adviezen en praat toch mee over boobs dus dan is t toch gewoon gezellie :D

goh snap idd dat je wat last hebt... Ben toch wel benieuwd hoe een natuurlijke f er nou uitziet, je hebt geen foto's denk ik he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen foto's met kleren haha en het hangt heel erg van de kleding af hoe groot ze lijken. Misschien maak ik binnenkort ook wel een keer gewoon zo foto's (gewoon bloot en in bh, zie je namelijk dat dat ook veel verschil geeft) maar ik vind het wel eng! Ben zo bang dat ze gaan dwalen of iemand ze ziet die ze niet moet zien of nog erger, dat iemand me kent :P

Maar je hebt ook wel gelijk, we willen allemaal 1 ding en dat is dat we mooie boobies hebben en ze er sexy uitzien zo en in kleertjes! En dat is voor mij net zo belangrijk als voor jullie denk ik :D Ik kan ook echt genieten van mooie jurkjes enzo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bxi,

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoor. Als je het aandurft om ze te plaatsen zal ik ook zeker even gluren in de galerij. Ik heb zelf gewoon foto's gemaakt zonder mijn hoofd erop. Denk niet dat iemand me dan zal herkennen :D

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kleren doen wel heeel veel inderdaad!

Je kunt ook gewooon een foto maken zonder je hoofd erop, in een album met ww?

Zo kun je je wachtwoord alleen aan 'bekenden' geven!

Maar je moet het zelf weten natuurlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.