Ga naar inhoud

hoeveel hebben jullie betaald bij dr. Plovier?


Andrea1983

Aanbevolen berichten

hey,

ik vind de reacties wel een beetje overdreven hoor.

in het geval van Latina is het gek dat ze Plovier niet voor en na de operatie gezien heeft dat is niet zo netjes, maar ja als je gaat klagen over dat het te snel ging en aanvoelde als lopende band werk. ja daar kun je vanuit gaan als operatie en consult direct na elkaar zijn. wie denkt dat het geen lopende band werk is houd zichzelf ernstig voor de gek, in elke kliniek is het elke dag hetzelfde, snijden, prothese erin en dichtnaaien .

en wat barbie betreft, ze hebben bij jou een fout gemaakt met de kliniek bh dat is zeker vervelend maar kan nou eenmaal voorkomen.vind wel dat ze het netter konden oplossen.

verder weet ik zeker dat prive klinieken beter zijn dan ziekenhuizen, want in ziekenhuizen is de kans op infectie vele malen groter (nou als je daar nu al angst voor hebt, had je dat in een ziekenhuis zeker.)

ik ben zelf over 5 dagen aan de beurt en krijg ook consult en operatie direct na elkaar, ik ga ervan uit dat het consult alleen betekend maat bepalen en aftekenen en dan regelrecht door naar de ok.

het ligt aan je eigen verwachting of je teleurgesteld word hoor en de resultaten van Plovier vind ik tot nu toe echt prachtig ook barbie en latina mogen zeker niet klagen over hun nieuwe aanwinsten , want ondanks dat ze tubulair zijn, zijn die van barbie al aardig rond en de pijn die latina nu helaas al zo lang heeft had ze bij elke andere kliniek ook gehad.

sorry maar vind dat ik dit toch even kwijt moest, je kunt een kliniek niet slecht neer zetten omdat jou verwachtingen anders zijn dn de werkelijkheid, maar goed gelukkig ieder zn mening

en gelukkig velen tevreden en blij

en gelukkig mogen we lekker klagen op t forum :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rox, ik ben het eigenlijk compleet met je eens! had het zelf niet mooier kunnen verwoorden!!

Er zijn nou eenmaal ook mensen die wat sneller 'klagen' over dingen... en dat is geen aanval op latina of barbieblondie hoor!

Hoop dat jij wel een super positieve ervaring zult krijgen rox !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mii,

ja ik vind ook niet dat ze klagen en ze mogen zeker hun mening hebben, maar je moet de dingen wel in perspectief zien denk ik altijd maar!

ik hoop zelf ook een goede ervaring te krijgen maar maak me daar niet echt bezorgt over eigenlijk. ik hoop juist dat het allemaal lekker snel gaat en dat ik vlug weer thuis ben :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook goede ervaring gehad bij dr plovier. Als ik naar een andere pc was gegaan had ik nu waarschijnlijk een a of b cup. Daarnaast heb ik liever mooie boobs en minder persoonlijke aandacht dan minder mooie borsten en veel persoonlijke aandacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Zijn jullie bij Dr.Plovier bij beclinic geweest? Bij wie kan ik foto's zien van het resultaat?

Ik ben nu bijna 4 weken PO en ook geopereerd door dr. Plovier van Be Clinic. De reacties in dit topic zijn uit 2011, dus laat je daar niet door afschrikken ;)

Ik kon voor mijn operatie geen negativiteit meer vinden van de afgelopen jaren over dr. Plovier.

Mijn foto's kun je zien in de galerij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.