Ga naar inhoud

hoeveel hebben jullie betaald bij dr. Plovier?


Andrea1983

Aanbevolen berichten

Hallo Meiden,

Volgens mij zijn er best veel dames hier geholpen door dr. Plovier. Ik ben benieuwd wat jullie betaald hebben. De kliniek geeft aan dat het tussen de 2700 en 3000 euro is. Ik ben dus benieuwd naar de verschillen.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2700 betaald, plus 50 voor het consult. Incisie gewoon in de borstplooi gehad!

Hallo dames,

Ik moet voor een prothese-wissel bij dr. Plovier 3200 euro betalen. Hij heeft meer werk om protheses en kapsel te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2600 euro betaald bij dr. Plovier.

Dr. Danau legde het prijsverschil als volgt uit: cereform en sebbin 2600 (nu dus 2700) en eurosilliconen 3000 euro.

Mooie bananen daar, plovier zei.tegen mij dat ligt aan de plaatsing... Die heeft mij niks verteld over 2 soorten merken. Vind dat dus wel schandalig, maar bij die kliniek klopt meer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie bananen daar, plovier zei.tegen mij dat ligt aan de plaatsing... Die heeft mij niks verteld over 2 soorten merken. Vind dat dus wel schandalig, maar bij die kliniek klopt meer niet.

he barbie

wat klopt er nog meer niet dan???

ben wel benieuwd nu.

x linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de kliniek gemaild en gevraagd of ze het prijsverschil konden uitleggen. Het ligt inderdaad aan de incisie. Onder de borstplooi is 2700 en via de tepel of oksel is 3000. Bedankt voor al julllie reacties!

Zie je Barbie, heeft dr.plovier wel de waarheid gezegd tegen je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2600 euro betaald bij dr. Plovier.

Dr. Danau legde het prijsverschil als volgt uit: cereform en sebbin 2600 (nu dus 2700) en eurosilliconen 3000 euro.

ik heb euro silliconen en betaalde 2700..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wilde dr. Danau mij afzetten ofzo????

Heel apart....

uhuh.. en die 300 euro in zijn eigen zak steken whahaha :159:

ach ja.. die regels daar veranderen met de dag heb ik het idee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja esther, vind het niet netjes hoe veel dingen daar gaan.

Ik heb er allang spijt van dat ik er geopereerd ben, je kan beter in een gewoon ziekenhuis geholpen worden daar is de service nog wel beter dan in een prive kliniek.

Maar zo hetzelfde met een prive school, die scholen zijn slechter dan echte.scholen dus had het wel kunnen weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja esther, vind het niet netjes hoe veel dingen daar gaan.

Ik heb er allang spijt van dat ik er geopereerd ben, je kan beter in een gewoon ziekenhuis geholpen worden daar is de service nog wel beter dan in een prive kliniek.

Maar zo hetzelfde met een prive school, die scholen zijn slechter dan echte.scholen dus had het wel kunnen weten.

helemaal mee eens..

gek he, dat dit forum heemaal fan is van be clinic en dan gewoon echt dik tegenvalt..

denk ik dan..beetje jammer..

Mischien dat eurosilliconen via de oksel geplaatst moeten worden?

Vandaar eurosilliconen standaard 3000 euro?

nee nee helemaal niks daarmee te maken; ik heb gewoon via borstplooi, eurosillicone en 2700 betaald..

dus ja wat er is misgegeaan in die communicatie

je ne sais pas

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja ik ga daar niet meer op in want ik ben het er echt niet mee eens!

Ik vond t allemaal dik in orde.. Tenminste bij dr.plovier!

En hij maakt wel mooiste boobs...

Ziekenhuis lijkt mij dan weer niks!

Ach ja ieder zijn mening...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, er zijn eenmaal altijd goede én slechte verhalen. Heel jammer dat barbie en Latina het minder positief hebben ervaren bij dr. Plovier. Ik hoop zelf toch een goede ervaring te krijgen daar. Maar dat zullen we dinsdag wel zien:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hohow, wat krijgen we nu ? Negatieve reacties over dr.Plovier ? Dacht dat het nooit ging komen ! Het lijkt hier wel een reclamecampagne over en verafgoding van Plovier. Niet aan mij besteed, maar inderdaad, ieder zijn eigen mening, in ieder geval tevreden dat het mijn lijf niet is !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.