Ga naar inhoud

Gemma: 4 augustus 2011 : Dr. De Frene : Veurne


Aanbevolen berichten

Hey Gemma,

Er zitten geen hechtingen in hoor, is inwendig genaaid en de draadjes lossen vanzelf op. De lijm heeft al het werk gedaan om het litteken mooi te laten genezen. En eens de lijm eraf is, zal het tegentrekken verdwijnen.

grtjs

Hey Cheries,

Amai, ik ben content voor je dat je nix abnormaals meer hebt gehad!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je veel zorgen gemaakt hebt!

Ik ben aan het genieten van m'n laatste dag verlof. Oh wat zal het morgen lastig zijn!!! Ik ben bijna een maand thuis geweest...

Ik ben nog niet volledig pijnvrij en heb nogal een fysieke job dus ik weet niet wat dat zal geven.

Ik ben echt benieuwd naarm'n controle op maandag. Blijkbaar zitten er ook nog hechtingen in. Ik denk dat dat al een verbetering zal zijn als die eruit zijn. Nu trekt alles nog wat tegen...

Ik ben gisteren al es gaan kijken voor een nieuwe bh, maar heb nog geen goeie maat gevonden. Ik denk dat ik me best es laat opmeten ergens, maar durf nog geen te dure bh kopen in het geval m'n maten nog zouden veranderen. Ik heb wel zo'n bh van de hema gekocht die velen op het forum ook hebben. Daarin zijn je tepels tenminste niet zichtbaar. In die sportbh's kun je dat zo goed zien, als je dan een spannend truitje aan hebt....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Hay Gemma,

Aj meid je laatste verlofdag,geniet er zeker maar van...het is toch snel om hé!!!

Wat voor werk doe je eigenlijk?En heb je het al verteld op je werk van je bv?

Of hou je het liever geheim??? :36:

Ja ik heb aan mijn twee eerste bh's ook niet zo veel betaald ik dacht 20euro 't stuk bij hunckemoller.

En ik vind die nu nog prettig zitten,ondertussen ligt mijn lade al mooi vol :44:

En nu met de nieuwe collectie...tja, daar kan je als vrouw met(eindelijk mooie borsten)toch niet aan weerstaan he...

Och ja dan maken we nog een lade vrij hé :38: je waant je ook echt als een klein kind in een speelgoedwinkel...

Ja ik denk ook wel dat als die lijm weg is,het niet meer zo gespannen aanvoelt.

Ik was dan wel gehecht,maar ook dat was een opluchting toen die uiteindes werden afgeknipt.

Ja die inwendige lossen op...die zag je bij mij nog heel goed zitten in het begin,nu niet meer...

Lieverd ik wens je morgen toch een goede werkdag,en hoop dat hij snel verloopt voor jou

We horen het morgen dan wel

Tot morgen,Cheries :48::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk in een fit -en gezondheidscentrum (type bodystylling, infraligne...). Ik begeleid mensen met hun voeding, maar ook met hun oefeningen. Ik toon dagelijks heel wat grondoefeningen voor (sit-ups, armoefeningen,...). Als je gezond en fit bent, is dit zeker geen probleem, maar op dit moment voel ik me er nog niet helemaal klaar voor :unsure: .

Ik had nochtans zo mooi gevraagd aan m'n bazin om de eerste dagen nog geen oefn te moeten voortonen, maar om 13u mag ik starten en ik sta alleen... We zullen zien wat dat geeft.

Tja, ik kan me voorstellen dat dat wel leuk is om bh's te gaan kopen nu. Ik zal nog ff geduld uitoefenen en dan is het mijn beurt :136:

Greetzzzz xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, dat werken is me toch tegen gevallen. Alles trok en deed pijn. Ik hoop alleen maar dat dat nog door die lijm komt. Ik zal komende maandag toch es navragen of dit echt geen kwaad kan. Ik ben er toch niet gerust in :wacko: . Maar kom, morgen nog 1 daagje werken en dan alweer weekend.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Aj meid,dat is wel balen hé...als je er direct zo hard moet invliegen.

En inderdaad ik kan me voorstellen dat de job die jij doet intens werken is met je spieren.

Zal inderdaad wel erg zwaar zijn.

Zo lang heb jij ook niet kunnen herstellen he???Ocharme!!!

Ik zit maar aan een bureau'tje dus dat kan je al véél sneller teug oppikken...

Maar jij zal dan wel een mooi strak figuurtje hebben????

Nu meid ik hoop dat het vandaag al wat beter meevalt voor jou,en ben benieuwd hoe je nacontrole

maandag meevalt?

Groetjes Cheries :48::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.