Ga naar inhoud

Gemma: 4 augustus 2011 : Dr. De Frene : Veurne


Aanbevolen berichten

Hey Gemma,

alles is in de prijs begrepen, dus je zal niets meer moeten betalen. Ik heb een vriendin die het ook bij hem heeft laten doen, en zij heeft zelfs nog een 30euro teruggekregen, maar ik weet niet meer van wat juist. En nu is het inderdaad aftellen geblazen hé....

grtjs

Hoikes,

mijn vrouw is ook opereert door dr Defrene en supertevreden van...

Mss toch ff inpikken op de prijs. De consultaties VOOR de BVG moeten wel degelijk betaald worden,deze worden paar weken/maanden na de ingreep betaald worden.Alle consultaties erna zijn in de prijs inbegrepen.

Ook hebn wij achteraf nog een overzicht gehad van alle kosten van de dag zelf en wij moesten nog een 40E bijbetalen ,omdat dit blijkbaar van persoon tot persoon verschilt qua medicatie en zo.Die 3600 is dus eerder een geraamde prijs...

Grtzzzzzzzzzzzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Gemma'tje,

Heb een berichtje voor je gelaten op miemsje haar profiel.

Moest het me morgen niet meer lukken om online te komen(ga het wel proberen)

Geniet van je vakantie meid,en dan gaan we samen aftellen naar je bv he?OK!!!!!!!!!!! :1bouncingboobs::35:

Tot morgen meis,

Cheries :48::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Voilà hieronder mijn verslagje van m'n bv gisteren.

Ik moest me al om 7u aanmelden, dus om 6u15 vertrekken. Ik had trouwens bijzonder slecht geslapen, maar dat zal wel niet abnormaal zijn.

Om 7u15 kwamen ze me al halen (joehoe echt niet lang wachten dus!). Tegen 8u lag ik in dromenland en 10u30 terug op de kamer. Ik had geen pijn enkel een beetje drukkend gevoel. Er waren 2 drains aangelegd en daar bleef maar bloed en wondvocht uitkomen. Rond een uur of 3 zie de verpleegkundige dat ik wss naar huis zou moeten met de drains. Dat zag ik niet goed zitten!! Maar om 16u30 had de pc dan toch beslist dat ze eruit mochten. De verpleegkundige in het dagziekenhuis stond er op dat moment jammergenoeg alleen voor en zo ben ik pas om 18u kunnen vertrekken. Pffff wat een lange dag was dat zeg. Ik heb ook niet meer kunnen slapen na m'n operatie.

Deze nacht had ik behoorlijk veel pijn, vooral bij het liggen dus. Neurofen werkt niet voor mij. Dafalgan 1g geeft wel wat verlichting.

Nu kan het herstel beginnen. Ik hoop dat we gauw een weekje verder zijn...

Ik heb trouwens 285cc en 305cc anatomisch dual plane gekregen.

Vele groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Ik heb nog aan je zitten denken,maar wist je datum niet meer juist :67:

Wat goed meid....Je hebt ze :1bouncingboobs:

Je hebt er wel inderdaad een zeer lange dag verbleven,maar ach het is achter de rug.

En nu lekker(alé lekker)herstellen....Laat je maar lekker in de watten leggen.

Heb je alleen neurofen en daflagan gekregen tegen de pijn???

Maar weet je,het gaat je van dag tot dag beter vergaan...alleen het slapen,tja...je bent misschien ook helemaal

geen rugslaper,daar had ik ook het meeste last van.

Meid verzorg je goed en laat nog wat horen van je herstel verder.

Toch nog een heel dikke PROFICIAT :136:

Met je nieuwe vriendinnen.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Ja dr. Visser schrijft paracetamol en jeetje nog iets maar de naam ontgaat me(sorry)maar voor mij volstond de paracetamol

als je wil weten wat de andere pijnstiller is wil ik het wel even aan Miems of Channy vragen misschien weten zij het wel nog.

Ja dat rugslapen is vreselijk he,ik wou ook altijd op mijn zij liggen maar bij mij ging dat echt niet.

Bij mij heeft dat vrij lang geduurd bij sommige gaat het wel vlugger hoor.

Ik heb wel een bed met verstelbare bodem,dus ik zat bijna recht de eerste dagen om te slapen ook niet echt confortabel maar

minder pijnlijk,draaglijker eigenlijk.

Maar na een tijdje kreeg ik pijn aan mijn gat(sorry)ik heb dan van mijn vriendin een borstvoedingskussen geleend en dat legde

ik dan tegen mijn rug zodat ik toch half op mijn zij lag(misschien een tip voor jou) :35:

Hoe vergaat het je vandaag??

Heb je al kunnen kijken naar het resultaat??

En...SUPERBLIJ???

Lieve groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

De pijn was best wel te doen vandaag. Dus met m'n dafalgan en spidifen red ik het wel.

Jeetje, ik ben wel emotioneel zeg vandaag. Zal ook wat door de verdoving komen zeker. Het was een algemene verdoving bij mij dus dat doet wat met je. M'n ventje valt me wel ff tegen. Sorry voor het geklaag, maar het moet me ff van het hart. Hij moet natuurlijk al de hele dag voor de 2 kids kijken, maar het lijkt hem nu al te veel. En ik zal toch nog een aantal dagen niet kunnen helpen vrees ik. Het geeft mij een beetje een naar gevoel.

Had ik deze middag eindelijk een beetje m'n gemak gevonden in de zetel (idd met borstvoedingskussen) kroop de kleinste bij mij in de zetel. Ik zei tegen m'n man: zo lukt het niet als ze over me kruipt of uit de zetel valt... Zegt ie gewoon doodleuk: dan moet je maar in je bed gaan liggen :145: Weet ie veel hoeveel moeite het kost om eerst uit te zetel te komen en dan weer m'n gemak te vinden in bed. Ik kon hem schieten.

Maar goed het zal ook met mijn gemoed te maken hebben :blush: Hij is gisteren nochtans de hele dag heel braafjes aan m'n zijde blijven zitten.

Ik heb al een paar keer naar het resultaat gekeken. Ik heb enkel een sportbh aan, geen martelband, geen verband. Het ziet er vooral nog heel gespannen uit. Ik denk dat dit nog niet representatief is voor het eindresultaat. Ik heb nu een mooi gevulde C-cup (sportbh).

Ik hoop minimum een kleine C-cup over te houden. Het ziet er alleszins beter uit als voordien :136:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Maar meid toch,je mag bij mij gerust je hart luchten hoor,dat kan goed doen.

Ik zeg altijd er is niemand die je beter begrijpt dan iemand die hetzelfde heeft meegemaakt,toch?

Dus....lieverd ik zal er voor je zijn!!!!

Ja,dat emotionele na een bv hoor je toch wel vaker hoor...het doet toch wel iets met een mens,het is ook niet niks he.

En een man...ze mogen het nog zo goed bedoelen ze zitten toch net iets anders in elkaar dan wij he :38:

Maar goed,het is al goed dat je al minder pijn hebt.

Ik had ook alleen een sportbh aan en geen band ofzo...Voelt wel raar he als je voor de eerste keer de bh uit doet.

Ik hield mijn borsten maar vast...ik had het gevoel dat ze gingen afvallen :154:

Als je al een sportbh maat C hebt,dan zal je ook in een gewone bh wel op een C uikomen hoor.

Ik had een B in mijn sportbh(denk wel dat ie iets te klein was want amai,die stond volledig in me)en kom nu op

een 70D uit,en ik heb ook minder cc als jou.Dacht wel dat jij andere prothese had dan mij??

Hoelang moet jij de sportbh dragen??

Nou meid hou je goed,en we horen ons strax nog wel :147:

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci voor de peptalk meid, dat doet deugd :35: ! Ik heb deze nacht ook al beter kunnen slapen. Ik voel me nog behoorlijk zwakjes, maar ik mag nog niet te veel verwachten natuurlijk. Ik heb idd anatomische protheses dus dan kun je het aantal cc nog moeilijker vergelijken.

Ik moet m'n sportbh 2 weken dag en nacht aan. Komende maandag mag ik al voor de 1e maal op nacontrole.

Tot later xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Mii!

Hey Cheries,

Lief dat je daar naar vraagt. Ik heb steeds minder pijn. Alleen nog wat druk op de littekens, maar valt reuzegoed mee. Gisteren was er een bbq bij m'n ouders, maar daar ben ik niet echt lang gebleven. Ik kan nog niet zo goed tegen de drukte. Ook als de kids het wat te druk maken, ga ik ff boven wat rusten. Daarvoor dienen de eerste dagen zeker wel hé: rusten, rusten, rusten...

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Gemma,

Ja rust maar goed,je hebt dat toch nodig hoor!!!

Je lichaam geeft wel aan van nu is het genoeg,maar soms wil men er toch niet aan toegeven en dan bekoop je het erna

dus...luister naar je lichaam en rust op tijd(ff men goede raad weggeven hé) :rolleyes:

Goed dat de pijn al minder is maar dat gaat van dag tot dag beter,ik verschiet er van dat ikzelf al 6maand po ben,het gaat zo reuze snel.

OOOOOh jij mag je sportbh na 2 weken al uit!!!!(alleen door de dag of ook 's nachts?)

Ik moest de mijne 3weken dag en nacht aan houden,en dan nog eens 3weken alleen 's nachts.

Ben benieuwd naar jouw maat als je mag gaan shoppen?!

Rust nog goed meid en we horen ons nog

Groetjes Cheries :48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Ik kom hier even reageren,wat lief dat je gelijk komt antwoorden op mijn bericht bij miems..

Ik dacht ik moet het ff kwijt...dan maar naar miems,ik wou ook naar jouw komen maar toen dacht ik van nee

doe dat maar niet gemma is zelf nog herstellende val haar nu maar niet lastig.

Ja ik heb al contact gehad met de wk,ze vonden het ook vreemd...De dr.was nu aan het opereren maar vanmiddag hadden

ze een overloopgesprek en dan ging ze het voorleggen aan de dr.en zouden ze me terug bellen,namiddag pas pfffff.....

Weet je het is ook zo vreemd...ik ben nu 6maand po...ik heb nergens last van...geen harde borsten...geen pijnlijke of rode borsten...

mijn wondjes zijn mooi genezen...en dan ineens dit...Nu dat is ff schrikken hoor...die aan de telefoon zei het zal vast wel niets zijn,

maar vanwaar komt het dan???

Ik loop nu al van 5u.rond in een t'shirt zonder bh,opdat ik direct iets zou zien of voelen maar er is niets...

Gisteren had ik een zwarte bh aan,dus daar kan ik niets in zien,svs als ik ga boodschappen doen doe ik een witte aan zodat ik het kan controleren.

Het is echt zo raar....maar joh wat voel ik me nu ellendig...er gaat vanalles door je hoofd...Ik denk ook steeds iets te voelen van vocht...maar dat is niet...

hehe en ik was al zo blij!!!!!!!!!! :103:

We zullen maar het beste hopen zeker?

Sorry lieverd voor mijn geklaag,maar het doet wel deugd om het ff kwijt te kunnen.

Hoe gaat het nu met jou???

Groetjes Cheries :53::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Dat is toch zeker geen geklaag! Je zei het zelf al hé: we zijn er voor elkaar!

Het is idd wel een vreemde gebeurtenis, maar als je nu nix meer van vocht ziet of voelt, zal het allemaal wel meevallen toch. Als ook je wonden niet open zijn... Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet van waar het zou kunnen komen??? Er komt ook geen vocht uit je tepel ofzo?

En zeker gezien je al 6 maanden po bent. Nu kop op meid: geen nieuws is goed nieuws hé. Hopelijk kan de dokter jou een gerustellend antwoord geven.

Met mij gaat het goed. Ik vind m'n borsten met de dag mooier worden. In het begin waren het zo echt 2 ballen die er precies opgeplakt zaten. Ik dacht: oh nee, dat is precies wat ik niet wil. Maar geduld is het sleutelwoord hier.

Ik ben gisteren al ff gaan shoppen (nog geen bh's natuurlijk). Vandaag ook al wat boodschapjes... M'n kleinste meid al enkele keren opgenomen (ze weegt nog geen 10kg)... Ik moet zeggen dat ik dat toch voel in m'n littekens. Op het moment dat je geen pijn meer hebt, denk je ik kan de wereld weer aan, maar dat is dus niet zo.

Probeer ff je gedachten te verzetten Cheries! En laat zeker iets weten als je meer weet hé!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Ben dus vanmiddag bij de dr.gepasseerd...ook voor hen een raadsel wat het is... :145:

Ik heb geen verhoging,geen pijn en het is niet gezwollen......mijn borsten zijn heel soepel.

Ze dacht dat ik misschien een speldeknopje opening had aan het litteken(al vond ze dat na 6maand wel vreemd)

ze hebben dan met zo een steriel gaas heel hard aan het uiteinde van de littekens geknepen,want als er inderdaad

een speldeknop opening zou zijn dan zou het door dat knijpen verder openspringen,maar ook dat deed het niet.

Ook als er aan mijn tepels word geduwd,niets geen vocht(trouwens ook geen pijn).

Een raadsel dus........ik had wel foto's getrokken als bewijs.........maar ze weten het echt niet.

Ze zei dit is voor mij na al die jaren en na al die patienten een echt raadsel,dan is er nog een mannelijke collega komen

kijken maar ook hij ziet of voelt niets abnormaals......zal mij weer overkomen!!!!!! :wacko:

Ze hebben me wel gevraagd om dadelijk als ik iets abnormaals voel of zie,of als ik weer blauw vocht verlies dadrlijk terug te komen.

Nu ik hoop dat ik er niet meer heen moet,dat het bij deze ene keer blijft....alleen zal ik nooit weten wat het is hé raar toch???Niet???

Maar al goed dat het niets ergs is,ik dacht echt dat ik terug geopereerd zou moeten worden...of dat ze er geen meer zouden kunnen in plaatsen

en dat ik weer met die lege theezakjes zou moeten rondlopen dus eigenlijk ben ik wel opgelucht...ik hoop dat er morgenvroeg nu weer geen

blauw spul op mijn laken hangt(positief denken)

Toch bedankt dat jij naar mijn gezeur hebt willen luisteren,ik was ook echt blij dat mijn dochter mee ging,want zo alleen...je weet niet wat

er op je af komt hé

Nogmaals bedankt.....

Tot horens meid

groetjes Cheries :48::53::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Ik vind het hélemaal geen gezeur! Ik had al een paar keer gecheckt of je al een post had achtergelaten.

Ik had het wel een beetje verwacht dat het voor hen ook een raadsel zou zijn...

Je moet nu idd op het beste hopen hé. Het feit dat je litteken niet open staat is het allerbeste nieuws toch.

Best wel een moeilijke situatie natuurlijk dat zij jou ook geen verklaring kon geven. Maar het getuigt wel dat ze met jou begaan zijn. Ik vind het wel chapeau dat je zo meteen mocht gaan.

Ik zou zelf ook meteen zo'n doemscenario's in m'n hoofd hebben, maar dat is eigenlijk voor nix nodig, integendeel.

Geniet toch maar van je nachtrust!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Ik kom je nog even bedanken voor je steun vandaag :53:

Ik ga nu in mijn bedje kruipen,ben stikop wat een dag ook dit had ik allemaal niet voorzien,nu ja het kon nog erger hé.

Slaap jij ook goed meid!!!!

En ik spreek je morgen zeker nog.

Liefs Cheries :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gemmatje,

Ik heb vanacht heerlijk geslapen,ik was echt doodop!!!!

Gelukkig vanmorgen geen blauwe plekken op hrt laken,oef!!!!!!!!!!

Ik hoop dat ook jij goed geslapen hebt???

Lukt het slapen al wat beter voor jou?en het rechtkomen uit bed???

Ja ik ben ook blij dat ik een pc heb kort bij de deur.....anders had ik naar de huisdokter moeten gaan...maar ja

kennen die er wel echt véél van???Toch beter ff naar de pc toch???

Ik ga toch nog geregeld mijn bh checken hoor,ik vertrouw het nog niet helemaal.

Wanneer mogen je draadjes eruit?En ga je op controle?

Ik ga pas maandag weer online komen.

We trekken er een weekend tussen uit...Alé we hebben een verjaardagsparty :51: en blijven ginder overnachten

het is te ver voor ons om 's nachts weer naar huis te rijden met een glaasje op.

Ik wens jou ook een heel fijn weekend,en je bent al een week po!!!!!!!

Gaat toch snel hé.........

Lieve groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Ik hoop dat je genoten hebt van je weekend! Altijd leuk zo'n overnachting ergens.

En... geen rariteiten meer gehad???

Ik ben toch ook wel heel blij dat ik een pc bij de deur gekozen heb hoor. Je mag er niet van uit gaan dat er iets fout loopt, maar toch...

Ik moet volgende week maandag terug op controle (22 aug). Dan wordt de lijm verwijderd (wordt waterdicht gekleefd). Ik heb geen idee of daar ook nog draadjes onderzitten of mss zelfoplosbare. We zullen wel zien volgende week.

De pijn is te doen, maar toch nog aanwezig. Het is geen scherpe pijn, maar gewoon die bh die op die littekens drukt = niet erg prettig. Staan en rechtop zitten gaan het best. Meestal neem ik 's avonds wel nog een pijnstiller om beter te slapen. De ene nacht slaap ik al beter als de andere. Als ik 's nachts wakker word is het wel ff lastig om weer een goeie positie te vinden. Rechtkomen is geen probleem. Als sinds de 2e dag niet meer. Hoelang heb jij dat gevoelloze stuk gehad onder de tepel? Of had je daar geen last van?

Joehoe komende donderdag mag m'n sportbh al af. Ben jij meteen nieuwe bh's gaan kopen? Ik heb schrik dat m'n cupmaat nog zou veranderen.

Vele groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Ik ben weer terug thuis.

We hebben een super goed weekend gehad.Echt heel leuk.

Ja en het was zeker fijn dat we ginder konden overnachten want zij wonen toch zo'n 180 km.van bij ons.

Nee,ik heb geen rariteiten meer gehad...toch blijft het voor mij vreemd hoor!!! :145:

Maar goed,het keert niet weder dus...oef!!!

Ja een pc kort bij de deur vond ook ik een pluspunt,ik ben ook bij haar de draadjes gaan laten verwijderen.

En ook de nacontroles lukken dan prima.En gelijk nu bij mij,ik kan dan ook dadelijk gaan als je twijfelt of

er is iets mis...want via de telefoon is dat toch moeilijker uitteleggen.

En je kan natuurlijk naar de huisarts,maar ik ga dan toch liever terug naar mijn pc.

Jawel hoor ik heb dat ook gehad dat dof,bijna gevoelloos gevoel onder de tepel maar dat komt terug

goed hoor,gewoon geduld hebben...bij mij heeft dat toch wel ff geduurd hoor!!!

En daarna had ik héél gevoelige tepels maar echt héél erg,maar ook dat komt na geduld weer in orde.

Oh maandag mag je al gaan,ja dat met die lijm ken ik niet,ik was gehecht.

En dan la moment supreme op bh jacht...Mijn cupmaat is nog altijd hetzelfde,mijn borsten zijn wel nog meer ingedaald

maar dat heeft bij mij niets aan de maat veranderd.Maar bij sommige veranderd het soms wel hé,raar eigenlijk

want bij sommige worden ze kleiner en bij andere dan weer groter...

Tot morgen meid en geniet nog van je weekend.

Jij hebt nog verlof zeker??

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Amai, ik ben content voor je dat je nix abnormaals meer hebt gehad!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je veel zorgen gemaakt hebt!

Ik ben aan het genieten van m'n laatste dag verlof. Oh wat zal het morgen lastig zijn!!! Ik ben bijna een maand thuis geweest...

Ik ben nog niet volledig pijnvrij en heb nogal een fysieke job dus ik weet niet wat dat zal geven.

Ik ben echt benieuwd naarm'n controle op maandag. Blijkbaar zitten er ook nog hechtingen in. Ik denk dat dat al een verbetering zal zijn als die eruit zijn. Nu trekt alles nog wat tegen...

Ik ben gisteren al es gaan kijken voor een nieuwe bh, maar heb nog geen goeie maat gevonden. Ik denk dat ik me best es laat opmeten ergens, maar durf nog geen te dure bh kopen in het geval m'n maten nog zouden veranderen. Ik heb wel zo'n bh van de hema gekocht die velen op het forum ook hebben. Daarin zijn je tepels tenminste niet zichtbaar. In die sportbh's kun je dat zo goed zien, als je dan een spannend truitje aan hebt....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.