Ga naar inhoud

Gemma: 4 augustus 2011 : Dr. De Frene : Veurne


Aanbevolen berichten

Ik start dit topic om een aantal lieve dames te bedanken voor alle raad en advies!!! :35: In het bijzonder miemsje, channy, cheries, lien en 4two4

Ik heb lang getwijfeld tussen de Wellness kliniek en Dr De Frene, maar nu is de kogel door de kerk.

Ik hou een goed gevoel over aan m'n consult bij dr De Frene. Ik heb vrijdag een passessie met simulatie (spannend!!!!). En als alles volgens plan verloopt, word ik donderdag 4 augustus in Veurne geopereerd. Ik vind hem een vriendelijke en professionele man. Ik heb er vertrouwen in!

Vele groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom hier :D

Ik heb je topic even verhuist naar de operatie verslagen aangezien je al een datum hebt!!

Waarom heb je uiteindelijk toch voor dr. de frene gekozen? Ik heb eerlijk gezegd nog niet van hem gehoord!

Op welke cupmaat wil je uitkomen? Spannend zeg vrijdag passen!! :D Wat is met simulatie?

Veel succes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik start dit topic om een aantal lieve dames te bedanken voor alle raad en advies!!! :35: In het bijzonder miemsje, channy, cheries, lien en 4two4

Ik heb lang getwijfeld tussen de Wellness kliniek en Dr De Frene, maar nu is de kogel door de kerk.

Ik hou een goed gevoel over aan m'n consult bij dr De Frene. Ik heb vrijdag een passessie met simulatie (spannend!!!!). En als alles volgens plan verloopt, word ik donderdag 4 augustus in Veurne geopereerd. Ik vind hem een vriendelijke en professionele man. Ik heb er vertrouwen in!

Vele groetjes xxx

Oooooooooooooooh SUUUUUUUUUUUUPER!!!!!!!!!!! :D

hihi echt een hele goeie keuze meid!!!! :D :D :D :D :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Och two4two: ik lijk wel dislectisch :unsure: ik had je naam nl omgekeerd hé.

Mii: als je goed rondkijkt (ook op dit forum) zal je de naam de frene toch wel enkele keren tegenkomen hoor. Hij heeft natuurlijk niet zo'n naambekendheid als dr Plovier. Maar ik ben er zeker van dat de professionaliteit van een arts niks met naambekendheid te maken heeft. Wat er bedoeld wordt met die simulatie heb ik niet gevraagd, maar ik veronderstel iets met de computer zeker. Dr de frene zei dat ie altijd z'n tijd neemt voor een passessie... Ik zal vrijdag meer weten...

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gemma!

Ik kan maar bevestigen wat de rest zegt: je bent zeker in goeie handen bij dr Defrene ;)

Ik ben door zijn collega geopereerd (dr Casaer) en ben ook zeer tevreden, net als de andere vrouwen hier die door deze 2 artsen al geopereerd geweest zijn !!

Succes ! ^^

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Waar hebben jullie trouwens jullie sportbh gehaald? Tips?

xxx

Ik heb 2 sportbh's. De eerste had ik gekocht in de inno van het merk Filla, zo'n €38 denk ik. Maar die was iets te groot en de borsten toonden nogal punterig. Ik hou deze nu voor 's nachts. Ben dan naar Deweerdt geweest (sportwinkel) en een nieuwe gekocht (€43), het merk is Shock Absorber (iets anders vind ik niet terug op het etiketje...). 't schijnt dat ze bij decathlon ook goeie verkopen, maar ken geen merk. Waar je wel moet opletten is hoe 'schokbestendig' je bh is, nr. 3 of 4 is goed. En mss ook letten dat je bhtje toch wat uitgesneden is, want de meeste komen tamelijk hoog en dan ben je nog meer belemmerd in het dragen van t-shirts.

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

De "padded" sportbeha van de hema is heel populair hier, die heb ik zelf ook en ik draag hem constant ! Zit best goed :D

Van de Decathlon heb ik ook nog één, van Kalenji. Die is wel wat minder comfortabel vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Wat lief dat je me even bedankt,maar ik geef je graag info hoor meid dus vraag maar raak,als ik je kan helpen graag.

Wat goed dat je een beslissing hebt kunnen nemen ivm.de pc,je moet je er goed bij voelen punt...en dat is voor iedereen

ook anders we hebben nu ook allemaal een ander karakter,het belangrijkste is dat jij je er goed voelt het gaat nl.ook over

jouw borsten.

De operatiedatum staat ook al vast zie ik :35:

Ik ga je proberen te volgen(ik ga wel tussendoor voor drie weken op vakantie)tegen de tijd dat je bv plaats vind ben ik terug..

Wat spannend zeg vrijdag passessie,al enig idee wat je zou willen??? :01:

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheries,

3 weken vakantie.... leuk, leuk :35: . Wanneer vertrek je precies? Wij gaan tussendoor ook nog een weekje naar Ibiza. Ik kom de dinsdag terug van reis en de donderdag word ik dan geopereerd. Echt spannend!

Ik kijk erg uit naar m'n passessie van morgen. Ik hoop dat dat een beetje een realistisch beeld zal geven. Volgens dr de frene zal er toch niet meer inkunnen als een grote B/kleine C. Ik hoop stiekem toch wel op een C. Meer hoeft het voor mij echt niet te zijn. Ik wil het vooral natuurlijk houden.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Ik vertrek de 8ste juli(miss.zelfs een dagje vroeger als we rond geraken met het werk)en komen terug de 29ste.

OH je laatste vakantie met kleine borsten meid...

En dan dadelijk erna je bv.Spannend,maar wel goed dan heb je de week ervoor een beetje verzet en zit je er niet zo op te denken.

Morgen je passessie,ben benieuwd!!!Hoe laat moet je er zijn?

Welke maat heb je nu?en wat is je gewicht en groote?Want ook dat speelt een rol,zeker als je het natuurlijk wilt houden. :rolleyes:

Ik ben ook maar klein en tenger...(1,57M en 47kg),ik kon ook max.265cc.Maar ik ben best tevreden hoor.

Ook ik wilde net als jij een mooi gevulde B kleine C.maar het is een D geworden.

Ik moet wel zeggen het lijkt of ze kleiner worden,maar toch blijven mijn bh's passen zelfs die ik het eerst gekocht heb(dus ik weet het niet)

Het went echt wel snel...Misschien is het dat...Want als ik foto's zie van voor mijn operatie...Ocharme dan heb ik medelijden met mezelf :unsure:

Dan ben ik nu héééél erg blij!!! :rolleyes:

Succes morgen :35:

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Ik vertrek de 8ste juli(miss.zelfs een dagje vroeger als we rond geraken met het werk)en komen terug de 29ste.

OH je laatste vakantie met kleine borsten meid...

En dan dadelijk erna je bv.Spannend,maar wel goed dan heb je de week ervoor een beetje verzet en zit je er niet zo op te denken.

Morgen je passessie,ben benieuwd!!!Hoe laat moet je er zijn?

Welke maat heb je nu?en wat is je gewicht en groote?Want ook dat speelt een rol,zeker als je het natuurlijk wilt houden. :rolleyes:

Ik ben ook maar klein en tenger...(1,57M en 47kg),ik kon ook max.265cc.Maar ik ben best tevreden hoor.

Ook ik wilde net als jij een mooi gevulde B kleine C.maar het is een D geworden.

Ik moet wel zeggen het lijkt of ze kleiner worden,maar toch blijven mijn bh's passen zelfs die ik het eerst gekocht heb(dus ik weet het niet)

Het went echt wel snel...Misschien is het dat...Want als ik foto's zie van voor mijn operatie...Ocharme dan heb ik medelijden met mezelf :unsure:

Dan ben ik nu héééél erg blij!!! :rolleyes:

Succes morgen :35:

Groetjes Cheries :48::48::48:

Ik moet er morgen om 17u30 zijn. Mijn manneke heeft vrij genomen zodat ie erbij kan zijn :136: .

Ik heb nu een kleine A denk ik. Ik draag nog steeds B-cup, maar dat is meer voor het optische effect (je snapt wel hé). Ik ben vooral bovenaan m'n borst erg tenger. Ik weeg ongeveer 56kg en ben 1m72. De prothese moet sowieso gedeeltelijk onder de spier anders zou die zichtbaar zijn bij mij. Ik vrees dat ik dus niet veel te kiezen zal hebben. Ik zal maar flink het advies van de pc volgen. Die weten het toch het best. Want ik vind dat sommige dames toch voor te groot gaan en dat geeft zo'n onnatuurlijk effect, daar zou ik me ook niet goed mee voelen. De pc sprak over een 270 à 300 cc, maar dat is een anatomische prothese. Dat mag je niet vergelijken met een ronde prothese, want dan zou ik veel minder cc knn hebben.

Ik hoor je dan nog wel voor je op reis vertrekt... Dan kan ik je nog es uitwuiven :48:

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey heb gezien dat je ook in veurne laat opereren. Ik ook maar dan bij dk casaer...

En ik word de 26 aug geopereerd.

VAn sportbh moet je je niks aantrekken ze laatst me pc nog gehoord en ne zei dat ik deze niet meer moet mee hebben dat

ik dat de dag erna kan halen maar nrlm vanaf augustus zou je zelf ene krijgen in het ziekenhuis.

grt xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey heb gezien dat je ook in veurne laat opereren. Ik ook maar dan bij dk casaer...

En ik word de 26 aug geopereerd.

VAn sportbh moet je je niks aantrekken ze laatst me pc nog gehoord en ne zei dat ik deze niet meer moet mee hebben dat

ik dat de dag erna kan halen maar nrlm vanaf augustus zou je zelf ene krijgen in het ziekenhuis.

grt xxxxx

Oh, ik heb er gisteren net ene gekocht. Ik had m'n consult nu maandag geweest en toen zei de pc dat ik zelf moest kijken voor een bh... Liefst tegen de passessie en die heb ik morgen. Nu ja, maakt niet zo veel uit. Dan heb ik er 1 in reserve... Hopelijk past ie. Pfff dat is echt moeilijk, een bh passen voor borsten die je nog niet hebt.

Heb jij al je consult gehad? Weet je al wat je krijgt?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik heb er gisteren net ene gekocht. Ik had m'n consult nu maandag geweest en toen zei de pc dat ik zelf moest kijken voor een bh... Liefst tegen de passessie en die heb ik morgen. Nu ja, maakt niet zo veel uit. Dan heb ik er 1 in reserve... Hopelijk past ie. Pfff dat is echt moeilijk, een bh passen voor borsten die je nog niet hebt.

Heb jij al je consult gehad? Weet je al wat je krijgt?

xxx

Hey ja kheb al me 2 consults gehad..;)

Normaal krijg ik 340 cc mss iets minder mss iets groter.

Ne ging het bekijken wat het best gaat passen bij me. en jij?

grt xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik kom pas terug van dr. De Frène, de tweede controle en vandaag precies 4 weken geleden geopereerd. Ik mag vanaf nu gewone bh's dragen en ik heb nu een 80C (vroeger A). Moest het zijn dat de beugel niet makkelijk zit, dan eventjes een bh dragen zonder beugel.

Het litteken is heel mooi genezen en het is nu nog een roze streepje, ongelooflijk. Ik moet nu enkel nog wat niveacrème op het litteken doen en op de borsten.

Volgende week zal ik nog een paar foto's plaatsen, ook van voor.

Heb jij dan dual plane, omdat je zegt gedeeltelijk onder de spier ? Hij doet dit alleen maar als je te weinig borstweefsel (of spierweefsel (?) hebt)

Hij vroeg ook of ik nog van iets last had. Enkel als ik m'n arm helemaal omhoog strek voel ik nog iets en hij zei nog eens vanavond dat als de prothese achter de spier zit dat sowieso veel pijnlijker is en dat je na twee jaar die borsten ziet meebewegen als je je armen beweegt en dat dat echt niet mooi is (maar dan wel volledig achter de spier hé). Ook de tepels zijn nog supergevoelig maar dat is goed en kan nog tot een jaar duren.

Als ik hier sommige verhalen lees, prijs ik me heel gelukkig.

Veel succes morgen en we wachten vol ongeduld op je verslag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Veel succes vanavond bij de passessie(ik ga om 17.30 aan je denken)wat spannend hé,

Tof dat je man verlof neemt om met je mee te gaan,de mijne was ook mee hoor,is toch altijd fijner...

Ja,ik heb ook gewoon het advies van de dr.gevolgd ze wist dat ik het natuurlijk wou,wat gevulder vanboven(want ik had net twee uitgelekte theezakjes)

en zeker geen lolla ferrari-gestalte!!

Ik dacht ook net als jij van zij zal het wel beter weten, als ik. Zij heeft er tenslotte ervaring mee,dus ik volg haar.

Ben benieuwd wat je vanavond te vertellen hebt.

Heb je na je bv nog verlof,om te herstellen?Want jij had nog kids in huis dacht ik hé?

Nou meid succes vanavond :35::35:

Groetjes Cheries :48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier m'n verslagje over m'n passessie:

-de pc was iets later, maar de vriendelijke dame aan de balie had me verwittigd => geen probleem dus

-ik had het gevoel dat ie iets minder tijd had als bij m'n eerste consult, maar time is money hé en er zaten nog mensen in de wachtzaal

-het passen deed raar. Echt moeilijk voor te stellen dat je binnenkort echt borsten zult hebben. We hebben afgesproken om rond de 300cc te gaan. Het juiste pasmodel daarvoor had ie niet. 270 cc was iets te klein, 340cc was echt veel op m'n lijfje... Dus ergens tussenin dan maar. Ik zou toch op een C moeten uitkomen => me happy !!!!! :rolleyes:

Het wordt dus idd dual plane omdat ik te weinig weefsel heb om m'n prothese te bedekken. Hij zal ook nog een klein knobbeltje (onschuldig) weghalen uit de borst.

-Lien: ik heb ook ff nagevraagd als je naar een feestje ff een andere bh wilt aandoen, mag dat wel maar best een bh zonder beugels dan

-nog een vraagje aan Lien en two4two: hebben jullie nog iets moeten bijbetalen op jullie geraamde prijs. Volgens de dame die m'n opname ingeschreven heeft moet ik nog een factuur krijgen van de dagopname (dit zou dan naar DKV gestuurd worden). Maar ik had begrepen van dr de frene dat alles in de kostprijs inbegrepen zat, dus ook de opname... Weten jullie meer?

Hebben jullie trouwens de eerste consultatie en passessie moeten betalen? Ik heb nu nog niks betaald, maar mss wordt dit nog opgestuurd.

-cheries: ik heb na de ingreep nog 2 weken verlof en m'n manneke is ook nog 10 dagen thuis om te helpen met de kids. Dat komt wel goed denk ik.

Ik heb nu echt zo'n raar gevoel van there's no way back. Het is allemaal zo onwerkelijk. Je spreekt en denkt al zo lang over een bv, maar als je dan uiteindelijk die handtekening onder dat papiertje zet :wacko: . Moeilijk te bevatten...

Anyway, nu nog 6 weekjes aftellen. Gelukkig eerst nog een reisje ervoor zodat ik m'n gedachten nog wat kan verzetten.

Vele groeten lieve dames xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier m'n verslagje over m'n passessie:

-de pc was iets later, maar de vriendelijke dame aan de balie had me verwittigd => geen probleem dus

-ik had het gevoel dat ie iets minder tijd had als bij m'n eerste consult, maar time is money hé en er zaten nog mensen in de wachtzaal

-het passen deed raar. Echt moeilijk voor te stellen dat je binnenkort echt borsten zult hebben. We hebben afgesproken om rond de 300cc te gaan. Het juiste pasmodel daarvoor had ie niet. 270 cc was iets te klein, 340cc was echt veel op m'n lijfje... Dus ergens tussenin dan maar. Ik zou toch op een C moeten uitkomen => me happy !!!!! rolleyes.gif

Het wordt dus idd dual plane omdat ik te weinig weefsel heb om m'n prothese te bedekken. Hij zal ook nog een klein knobbeltje (onschuldig) weghalen uit de borst.

-Lien: ik heb ook ff nagevraagd als je naar een feestje ff een andere bh wilt aandoen, mag dat wel maar best een bh zonder beugels dan

-nog een vraagje aan Lien en two4two: hebben jullie nog iets moeten bijbetalen op jullie geraamde prijs. Volgens de dame die m'n opname ingeschreven heeft moet ik nog een factuur krijgen van de dagopname (dit zou dan naar DKV gestuurd worden). Maar ik had begrepen van dr de frene dat alles in de kostprijs inbegrepen zat, dus ook de opname... Weten jullie meer?

Hebben jullie trouwens de eerste consultatie en passessie moeten betalen? Ik heb nu nog niks betaald, maar mss wordt dit nog opgestuurd.

-cheries: ik heb na de ingreep nog 2 weken verlof en m'n manneke is ook nog 10 dagen thuis om te helpen met de kids. Dat komt wel goed denk ik.

Ik heb nu echt zo'n raar gevoel van there's no way back. Het is allemaal zo onwerkelijk. Je spreekt en denkt al zo lang over een bv, maar als je dan uiteindelijk die handtekening onder dat papiertje zet wacko.gif . Moeilijk te bevatten...

Anyway, nu nog 6 weekjes aftellen. Gelukkig eerst nog een reisje ervoor zodat ik m'n gedachten nog wat kan verzetten.

Vele groeten lieve dames xxx

Hey Gemma,

alles is in de prijs begrepen, dus je zal niets meer moeten betalen. Ik heb een vriendin die het ook bij hem heeft laten doen, en zij heeft zelfs nog een 30euro teruggekregen, maar ik weet niet meer van wat juist. En nu is het inderdaad aftellen geblazen hé....

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dames,

Wat ik nog ff wou vragen...

Die passessie die we gehad hebben, is dat eigenlijk een beetje representatief voor wat je nu hebt van borst?

Ik heb vorige week een pasprothese van 270cc en 345cc gepast. Die laatste was echt te groot. Die van 270cc was mooi, maar mss nog ietsje te klein dacht ik... Jammer dat ie geen voorbeeld van +/- 300cc had.

We hebben nu afgesproken om iets tussenin te nemen: dus ongeveer 300cc. Maar nu begin ik toch een beetje te twijfelen of dat niet te groot zou zijn. Ik ben vrij tenger 1m71 en 55 kg.

Wat denken jullie? Zou ik nog contact opnemen met dr de Frene om te overleggen of zou ik dat op de dag van de operatie nog kunnen doen? M.a.w. zou ie verschillende protheses op voorraad hebben tijdens de operatie?

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Nog steeds aan het twijfelen???

Het is ook moeilijk hé,het verschilt ook zo van persoon tot persoon...Wat het natuurlijk nog moeilijker maakt :145:

Maar als je twijfelt kan je het nog steeds overleggen met je pc.,het is wel de bedoeling dat je je achteraf gelukkig gaat voelen.

Je kan het de dag zelf,maar als je echt gaat tobben tot dan,dan zou ik het toch op voorhand overleggen zodat je echt achter je beslissing

kan staan...het is jouw lichaam en jouw beslissing...jij moet je goed voelen :rolleyes:

Ik heb geen passessie gedaan,ik heb gezegd wat ik wou en ben gewoon de dr.gevolgd(achteraf gezien nogal overmoedig hé).

Ik heb(maar)265cc(weinig eigenlijk als je dat bij de andere zo leest)maar voor mijn lichaam eigenlijk best ok,anders was het téé!!!

Ik had voordien een 70A en kom nu uit op een 70D(had een volle B/C gevraagd)maar ben nu echt wel tevreden hoor,vind het goed zo voor mijn lichaam.

Sommige meiden hier proberen het aantal cc ook thuis uit met rijstzakjes,misschien is dat voor jou ook een goed idee...

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet echt twijfelen hoor Cheries. Niet zo dat tobben zoals ik de voorbije weken gedaan heb :unsure: .

Het is alleen, zoals je zelf zegt, zo individueel verschillend. Je kan hetzelfde aantal cc krijgen en toch een andere uitkomst. Het lijkt op het forum wel vaak hoe meer cc hoe beter :wacko: . En dat is nu net niet mijn bedoeling. Dat met die rijst heb ik ook al zitten denken, maar ik krijg anatomische protheses dus dat zal wel een ander beeld geven.

Hoe dan ook zowel ik als de pc beogen een natuurlijk effect. Dus ik denk dat ik m'n pc deze week nog een mailtje zal sturen om hem te laten weten als ie denkt dat 270cc voor mij voldoende is dat ie dat dan maar moet doen. Ik heb ze persoonlijk nog liever iets te klein dan dat ze mij gigantisch in de weg gaan zitten. :1big_boobs:

Groetjes xxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Volg gewoon je eigen gevoel meid.

En je pc zal wel weten wat hij doet,je hebt hem trouwens gezegd dat je het natuurlijk wil dus...

vertrouw op hem hij heeft er tenslotte ervaring mee toch?

Zo heb ik het ook gedaan,ook ik wilde wel mooie volle borsten maar geen lolla ferrari's :154:

Maar ik heb wel ronde,en jij krijgt anatomische dus tja daar ken ik niet zo veel van.

Ook ik heb ze voor de spier en jij kreeg ze erachter of dual plane dacht ik hé?

Maar het komt vast goed...

Groetjes Cheries :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.