Ga naar inhoud

Pamela : 19 december 2011 : Dr. Kruppa : ACCZ


Gast Pamela1g

Aanbevolen berichten

Hoi Sporty,

Wauw, nu begrijp ik zeker je nickname ;) Lijkt me een super beroep als je iemand zo kan motiveren en helpen met afvallen!!

Ik weet zelf hoe moeilijk het kan zijn haha Paar jaar geleden 23kg afgevallen en ben niet van plan er die ooit weer aan te krijgen!! Zou er nog wel een paar afwillen haha, vrouwen he..

Super dat je dan nog door gaat met studeren.. Ik las dat je zelf ook een aantal jaar aan het jojoen bent geweest..

Ik heb gesolliciteerd voor leering verzorgende IG niveau 3, Ik werk op dit moment al 10 jaar in het NKI/AVL, als voedingass, maar ik wil graag verder! Dat wilde ik al een paar jaar, maar als er kindjes komen gaan die toch even voor ;) Nu de knoop door gehakt, helaas lukte het niet intern iets te doen. En echt veel moeite wilde ze er ook niet voor doen. Dus ik dacht dan ga ik mijn horizon verbreden en mezelf ergens anders ontwikkelen en verder groeien!

Ik heb bij 2 instellingen gesolliciteerd en ben bij beide tot nu toe door! Afwachten maar!

succes met blokken ;)

grtz Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi ben ik weer:-)

Super dat je bij beide door bent, en nu even afwachten, altijd zo spannend. Klopt ik ben inderdaad zomers altijd slank en in de winter meestal wat zwaarder!!! Nu heb ik het onder controle, wat nog altijd moeilijk is!!

Tja, maar heb ook een voorbeeld functie, door middel van mijn werk, en na mijn operatie zal ik het zeker onder controle moeten houden, maar moet zeggen het gaat goed....

Ben natuurlijk ook geen jonge meid meer....Word volgend jaar 49 dus de jaren gaan tellen ha ha Voel me erg goed en door het sporten zie je er zo wie zo een stuk jonger uit en het verlengt je leven tot 10 jaar langer

dus mensen gaan sporten..... yesssss

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een snelle update..

Ik heb de baan!!!! De gene die ik het liefst wilde, en dus in mijn eigen woonplaats naar school.. Zoooooo blij!!! 2012 word dus super met nieuwe boobs en een nieuwe baan!!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo Pamela,

Heb ook een tijd, ik moet er om 7:00 zijn ben de eerste denk ik !! Komt ook door de meerdere ingrepen spannend he? pfff mijn bed staat al op klossen en nagellak van mijn tenen , 2 nieuwe kussens gekocht en nieuw vest + joggenbroek heb genoeg maar wat nieuwes dat ken je vrouw zijn ha ha. De kriebels gieren door mijn lichaam wel positief hoor! Misschien ga ik je nog wel zien, neem aan dat ik nog wel een paar uur daar ben en dat mijn operarie wel drie duurt ! dus ik ben er nog wel om 13:00 en hoe voel jij je? ik voel me ok maar wel gezonde spanning hoor heb net gewerkt vanmiddag nog 5 sessies en morgen nog 6 sessies dan ben ik vrij........

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty!!

IK las het vanmiddag bij je profiel! Super spannend joh.. dat is een vroegertje voor jullie! Maar jullie bleven toch in een hotel slapen in de buurt? Ik vind 13u ook een mooie tijd ;)

Goh je bent al helemaal goed voorbereid zeg! Klossen?? hihi je lijkt wel klaar om te bevallen hahaha

Wij hebben een boxspring dus slaap hoog genoeg denk ik zo.. En heb thuis ook nog een reserve kussen, dus denk dat dat ook wel goed zit..

Misschien kijk ik ook nog wel even een een nieuwe joggingbroek, die eerste dagen zal een knoop dicht maken niet meevallen haha

Ik moet mijn nagellak er nog afhalen hoor! Maar heb nog een etentje met manlief dit weekend dus doe alles zondag wel af ook qua sieraden enzo.. pfff voel me altijd zo 'kaal'dan meteen zo zonder, horloge armand ringen en oorbellen whahaha. En dan maandag zonder makeup.. Gebruik niet veel maar ga eigenlijk niet de deur uit zonder mascara/eyeliner..

Ja lijkt me best leuk om je even te zien, wie weet!!

Ik heb nu zeker oook wel een gezonde spanning hoor, ik had gister mijn laatste werkdag, dus vanaf vandaag vakantie haha, Vrijdg nog een keer passen! Ik las trouwens in die papieren die ik binnen kreeg dat ik cereform 4 kreeg..?? heb jij daar ook iets over gelezen?? Aangezien ik nog een keer te passen ga..

Nog even en we kunnen de uurtjes gaan aftellen!!

fijne avond nog X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede Avond Pamela,

Hallo daar wat is het spannend al he? pfff En ik heb echt wel spanning maar gezonde hoor! We blijven niet slapen in een hotel ,mijn vriend zegt het is maar een uurtje rijden ,dus we gaan vroeg in de ochtend rijden ,vind ik ook goed!!! Wij krijgen ook een boxspring die zou voor kerst geleverd worden maar is er nog niet vandaar de klossen ha ha, inderdaad voorbereiding bevalling ...... Ik moet morgen nog 4 sessie geven en dan heb ik ook vakantie ..kreeg vandaag nog 2 kado's van rituals van mijn cliénten zo lief! Had ik echt niet verwacht, morgen laat ik mijn nagels heel kort doen zijn die voorlopig ook netjes de aankomende tijd!

Mijn nieuwe vest + joggingbroek komt ook morgen als het goed is dan heb ik voorlopig genoeg. Bij mij stond ook cerevorm 4 of hoe het ook heet ik krijg inderdaad 300cc en hij kijkt als die me opereerd wat er mooier staat dus het kan ook 340 of 360 worden dus dat word nog spannend ik wil niet de maat 5 daar ben ik wel over uit!! En jij wil je toch groter dan 300cc?? Waar denk je dan aan??

Nou ik hou je in de gaten en wie weet zien we elkaar wel even zou leuk zijn, tot horens en slaap lekker voor straks....

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

Nog maar 2 nachtjes slapen!! ohhhh ik heb er z'n zin in! Gister weer wezen passen.. daar kan ik al helemaal blij van worden! Heb nu ook van Onselen gesproken, wat een leuke man en vooral erg aardig! Vind hem eerlijk gezegd veel sympatieker dan dr Kruppa.. Dus ben heel blij dat hij het hij het gaat doen!

Ik heb de 4 en 5 weer gepast.. ik kwam er niet uit haha het verschil is zo klein.. Na overleg zijn we uitgekomen op de 5, 385cc medium profile..

Dus nu is het aftellen..

Sporty wat ontzettend leuk zo'n kado!! Erg attent, ze zijn vast heel blij met je ;) Wat balen van je bed, zal je altijd net zien dat dat soort dingen dan later komen als gepland.. Je hebt het mooi opgelost!

Ja ik denk ook wel dat we elkaar gaan zien! Moet raar lopen als het niet zo is!!!

Morgen alvast naar mijn ouders..

tot snel! x Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ben ik weer,

Inderdaad nog maar 2 nachtjes slapen, en dan de big day!! heb er ook zin in ben wel heel benieuwd hoe ik uit de narcose kom, ben altijd erg misselijk dat weten ze. En of ik na een paar uur al naar huis kan of dat ik nacht moet blijven overnachten? dat zien we maandag uiteraard wel!. Mijn vriend heeft de winterbanden verwisseld, is verplicht in duitsland dus die zitten eronder, want het gaan zondag op maandag nacht glad worden en wij moeten echt vroeg op pad! heb zondag middag nog een kerstborrel op mijn werk, (ik ga niet drinken hoor) en dan op naar de nacht!

Jij morgen naar je ouders die brengen jou ook weg he? Spannend allemaal he? pffff de gezonde kriebels gieren door mijn lijf hoor, vanmorgen nog lekker 16 km hardgelopen morgen ochtend nog een run en dan zes weken niet sporten :unsure: zal wennen zijn maar, het is zeker voor een goed doel dus vind het niet zo erg hoor!!

Huis is aan kant wassen weg enzv we zijn er bijna helemaal klaar voor!!!

Tot horens en denk dat we elkaar wel gaan zien lijkt me erg leuk als ik aanspreekbaar ben!!

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zover!!! Vandaaag gaat het gebeuren... ongelofelijk.. het leek een eeuwigheid te duren toen ik in mei voor mijn eerste consult ging.. en nu duurt het nog maar een paar uur! Heb mijn verplicht vroege ontbijt

bijna achter mijn kiezen haha..

Dan alleen nog maar drinken tot 11u en dan niets meer!

Sporty, ik heb gelukkig nooit last van de narcose, maar het blijft altijd spannend hoe je er uit komt! Ik hoop dat je je redelijk voelt!

Ontzettend veel succes meid!

Geld natuurlijk ook voor de rest van de meiden!

gr Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!!

Ik ben weer thuis! Ik was vanaf zondagmiddag bij mijn ouders.Die waren ook met mij mee.. We waren optijd gaan rijden.. het was natuurlijk best overal onverwacht glad op de weg! In Almere reden er zelfs geen stadsbussen..

Om 12.15 waren we in Bocholt, terwijl ik me pas omj 13u moest melden. Maar beter op tijd dan te laat.

Om kwart over 1 ging ik samen met mijn mams richting de 'sluis' kleren uit en mooi nachthemd aan haha.. Van Onselen kwam natuurlijk nog even langs om even mooi te tekeken ;) en nog een keer naar de maat te kijken.. Hij ging misschien toch de 360 doen ipv de 385.. maar dat ging hij tijdens de op bekijken!

Toen kwam de anesthist, ook aardig touwens! net al de rest!! Hij vertelde nog wat en bracht alvast het ínfuus aan.. Toen mocht ik afscheid nemen van mijn mams en op de operatie tafel gaan liggen.. paar minuten later was ik in een diepe slaap!!

Om ongveer 3uur lag ik op de uitslaapkamer, met een vette grijns hahaha half slapend en dan weer wakker.. beetje trillend van de narcose.. Ten ik na een half uurtje echt wakker was mcht ik naar mijn kamer.. oef.. van het bed opstaan gaan zitten in de rolstoel vervlgens weer in bed liggen.. Onee eerst nog oefeningen doen!!! Schouders 4 keer naar achter elk kwartier! Doe het nog steeds braaf ;) wat ik trouwens grappig vind is dat ik niemand ooit gehoord heb over die band??? wel de bh natuurlijk maar niet die witte band die er voor zorgt dat je geen schoudervulling krijgt haha.

Na een kwartiertje kreeg ik een kamergenootje! Geen idee of ze ook hier ziet op dit forum?? ze heeft ook 2 jong kinderen.. Wat waren we blij toen we een broodje mochten hihi

Om ong 6u gingen we weer richting huis.. Het viel allemaal nog best mee, mkaar je zit dan ook nog flink onder de medicatie! Eenmaal thuis heb ik wel weer wat genomen, beter pijn voorkomen..

Om 23u ging ik naar bed.. poeh.. best vaag, half zittend slapen maar het ging. Om 2uu werd ik wakker, shit ik moet plassen, arggg jeetje dan moet je uit bed mnet alleen je buikspieren! Maar het is gelukt.. voorzichting aan.

Om 4uur was ik weer wakker.. pijn..pijn.. om 6u weer wakker pijn endus paracetamol genomen! Toch weer afgezakt tothalf 9..

Maar jeetje wat voel je je dan gebroken... kan niets met m'n armen.. oke onderarmen wel, anders word typen wel erg moeilijk haha.

Mzar pfffff ook ademen is best vermoeiend omdat alles via je buik moet..

Alles kost moeite, praten eten haha, kan niet eens normaal mijn haar uit mijngezicht 'vegen' jeetje wat hulpeloos lol..

Vanavond om half 5 weer in mijn eigen huisje gekomen, wel nog even de andere medicatie gehaald en alvast de dermatix besteld.. Heb nog niet gegluurd trouwens.. morgen misschien..

Dat was een beetje mijn verslag tot nu toe!! Ik voel me opzich goed.. maar wel goed gebroken hahaha inclusief olifant op mijn borst!! Gelukkig is Steve nog een nachtje te logeren bij opa en oma..

tot snel!!!

Hoe is het met de rest die gister ook moest???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Leuk verslagje om te lezen en heel herkenbaar natuurlijk, zoals de sluis enzo. Zal wel even schrikken zijn als je niets weet over die band, want wat een drama vond ik dat ding. Nog erger dan de bh, maar toch stiekem vond ik die band ook wel heel veilig zo lekker strak en stevig.

360cc heb ik ook in één van mijn borsten gekregen. Ik vind het een mooi maatje. Als je morgen gaat gluren, moet je ook maar even in je kliniekbh kijken welke maat erin staat. Alhoewel dit niets zegt, want bij mij stond C en ik draag nu een E.

Voor vannacht wens ik je een goede nacht en natuurlijk nog steeds een goed herstel toegewenst.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pamela, leuk om je verslagje te lezen. Ik ben net als jij ook maandag door de van Onselen geopereerd. Het is me allemaal zo meegevallen gelukkig. Zelfs nu gaat het best goed. Gisteravond was ik helemaal opgezwollen maar ook dat is weer weggetrokken gelukkig. Sterkte nog met je herstel en doe het rustig aan. Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Goh ik voel me vandaag voor het eerst weer een beetje oke, weer wat makeup op haha, scheelt de helft hé!! Gisteravond voor het eerst de 'boel' open gehad, kon manlief me meteen even helpen met alles wassen. Leek nog wel een wortel zeg!!

Het zag er echt al heel mooi uit! wauw, zwelling viel erg mee en ze zitten ook al best op hun plek! Ik ga zo even kijken of ik een foto kan plaatsen..

Links gaat vooral erg goed vandaag, mijn arm kan ik zelf goed bewegen en ademen gaat ook goed. Dan alleen die rechterborst.. oei, vooral de buitenkant van die borst doet giga zeer vandaag. ppffff het brand als ik met mijn vingertoppen er over heen streel.. jeetje, zo heb ik het de afgelopen dagen nog niet gehad!!

Iemand daar ervaring mee??? Ik heb die witte band ietsje losser gedaan want ging door de grond..

hoor graag van jullie!

groetjes Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update!!

Bij mij gaat het goed! Vooral links, die borst gaat echt heel goed, voelt al best zacht en oogt ook natuurlijk. Recht gaat gewoon wat langer duren.. maar gaat al we steeds beter hoor! Maar hij is gewoon nog wat stugger en heb vaak een soort 'kramp' gevoel echt heel vaag. Dan krijg ik kramp in mijn borstspier!!

Word trouwens wel gek van die hechtingen, elke keer zit die bh er op te drukken! grrrr En vind het heerlijk om savonds even die band af te doen.. zo fijn!

Maar je merkt best snel dat je te veel wilt doen, zo hulpeloos als ik de eerste dagen was haha nu wil je alles doen, maar iets simpels als even een tafel afnemen haha dan merk je pas dat je daar voor je borstspieren gebruikt.. of het dicht doen van mijn spijkerbroek., whahaha.

En vooral omdat ik links helemaal geen last heb, heb ik snel de neiging om 'het even snel' wel te doen.. Ik liep vandaag gewoon met de wasmand naar beneden.. en dacht plots oeps?? dat mag ik helemaal niet doen!!

Op naar het nieuwe jaar en maandag, dan mogen de hechtingen er uit! yes!!

groetjes Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.