Ga naar inhoud

Pamela : 19 december 2011 : Dr. Kruppa : ACCZ


Gast Pamela1g

Aanbevolen berichten

Er is nog een meisje op dit forum die op 19dec geopereerd wordt in Bocholt, zij wordt door van Onselen geopereerd dus volgens mij is het van Onselen zijn operatiedag. Wilde je dat ook of maakte het jou niet uit?

Mijn herstel ging goed. Eerste 3a4 dagen waren echt niet leuk, maar daarna ging het snel beter. Op de momenten dat ik echt optimaal ontspannen was was ik zelfs pijnloos. Het slapen is echt niet leuk, in het begin kan je 's nachts jezelf niet verliggen en lig je dus de hele tijd in dezelfde houding. Echt heel vervelend voor je rug. Ik ging ook 's nachts even naar beneden in een stoel zitten om mijn rug even in een andere houding te hebben. Nu slaap ik natuurlijk nog steeds op mijn rug, maar het is wel gaan wennen.

Ik heb zelf een bed waarvan ik hoofdgedeelte omhoog kan doen, dit vond ik echt heel fijn. Ik vond het namelijk nu al een drama om omhoog te komen of om te gaan liggen, je gebruikt toch je spieren hierbij en het voelde alsof alles zou afscheuren, brr en dan was het bij mij maar een klein stukje omhoog of omlaag. Ik zag bij de Blokker zo'n ding die je onder je kussen kan leggen zodat je wat omhoog ligt, was 15euro. Zou je naar kunnen kijken.

Vandaag ga je bellen voor pasconsult, ben benieuwd wanneer je kan. spannend

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Pamela,

Ik krijg op 12 dec een BV bij het ACCZ in Boccholt. Ik weet niet wie mij gaat opereren maar dat zie ik vanzelf wel. Spannend he het aftellen. Ik heb nu een kleine 75b en krijg 450cc en kom dan uit op een D/E

Ik heb goeie verhalen hier gelezen over het accz dus ik zie het wel.

Veel succes met aftellen.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mirjam,

Oh als we niet op dezelfde tijd moeten dan zal ik ook wel door hem geholpen worden. Ik ben begonnen met mijn vitamine C te slikken en proberen te minderen met roken. Pff dat wordt echt lastig. Ik ben zo nerveus en gisteren heb ik mijn aanbetaling gedaan en wordt ik nog nerveuzer. Allerlei vragen komen naarboven. Ik vind het zooooo spannend. Hoe is het met jou meis??

Liefs,

Cindy

Hey Cindy,

Ik denk dat dat van Onselen zijn dag is.

Mijn is iig verteld dat ik door hem geopereerd gaan worden de 12e :lol:

Liefs Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Jah,gaat wel ok!

Ik ben nu een week en 3 dagen gestopt met roken. Het valt niet mee,maar ik weet waar ik het voor doe :rolleyes:

Ik zou het mijzelf nooit vergeven dat ik complicaties krijg die ik misschien zelf had kunnen voorkomen......

Ik zal vandaag de stad in gaan voor vitamines.

Helaas ben ik nog niet heeeeel erg veel met de operatie bezig,het zou wel moeten,maar op dit moment heb ik andere dingen die maar in mn hoofd blijven rond spoken.

Klopt,als je de aanbetaling eenmaal gedaan hebt voelt het echt 'officieel'

Het is dan niet langer een droom meer,de boobies gaan echt geboren worden! :1bouncingboobs:

Ga jij ook nog voor een 2e consult?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meid,

Wat knap van je dat je al gestopt bent. Helemaal nu je zoveel aan je hoofd hebt en dan straks ook nog je boobs. Ik wil ook stoppen hoor zeker een aantal weken voor de operatie. Ik wil ook geen complicaties door het roken en dus neem ik ook het zekere voor het onzekere. Ja het is nu eggie. Zeker een droom die na langer dan 15 jaar eindelijk uitkomt.

Nee ik ga niet voor een 2e consult. Ik weet wat ik wil en ik ga ervan uit dat ik krijg waar ik voor gekozen heb. 450cc en dan moet ik uitkomen op een mooie D of E. Ga jij wel voor een 2e consult dan?

Liefs,

Cindy

Hey meid!

Jah,gaat wel ok!

Ik ben nu een week en 3 dagen gestopt met roken. Het valt niet mee,maar ik weet waar ik het voor doe :rolleyes:

Ik zou het mijzelf nooit vergeven dat ik complicaties krijg die ik misschien zelf had kunnen voorkomen......

Ik zal vandaag de stad in gaan voor vitamines.

Helaas ben ik nog niet heeeeel erg veel met de operatie bezig,het zou wel moeten,maar op dit moment heb ik andere dingen die maar in mn hoofd blijven rond spoken.

Klopt,als je de aanbetaling eenmaal gedaan hebt voelt het echt 'officieel'

Het is dan niet langer een droom meer,de boobies gaan echt geboren worden! :1bouncingboobs:

Ga jij ook nog voor een 2e consult?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey!

Ja,ik heb 22 november een 2e consult. Ik wil toch nog weer protheses passen om er zeker van te zijn dat ik nog steeds achter mijn eerste keuze sta van 380 cc.

Hierbij neem ik extra kleding mee om te kijken hoe het 'staat'

Ook heb ik toch nog het een en ander aan vragen die mij te binnen zijn geschoten en die ik graag wil weten voor dat ik er lig.

Ja,het stoppen met roken ging niet van harte... Heb echt een pest humeur gehad en dat heeft mijn vriend ook wel geweten,hij kon niets meer goed doen,echt sneu,maar ja. Hij heeft alle begrip en vind het heel erg knap van mij dat ik zo cold turkey gestopt ben.

Ik wil zo graag 200% met de operatie bezig zijn. Maar de wetenschap dat precies een maand na mijn operatie mijn vriend weg is voor 4 maand,maakt het erg moeilijk om daar volop mee bezig te zijn :102: . Dat komt hopelijk vast nog wel :122:

Hoeveel rook jij nu nog dan?

Liefs,xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja als je nog een keer wilt passen en zoveel vragen hebt zou ik het zeker doen. Denk je dat je groter wil of?? Nee ik denk dat dat bij mij ook niet van harte gaat maar ja ik wil het er wel voor over hebben. Ik rook nu nog zo'n 10 sigaretten per dag.

Dat is idd niet zo'n leuk vooruitzicht als hij zolang weggaat. Ik heb er al moeite mee als mijn vriend de hele week weg is wat door zijn werk eigenlijk altijd is. 4 maanden is lang zeg...jeetje. Nou ik wens je er dan heel veel succes mee en als je je eenzaam voelt...ik ben doordeweeks ook alleen.

Liefs,

ik

Hey hey!

Ja,ik heb 22 november een 2e consult. Ik wil toch nog weer protheses passen om er zeker van te zijn dat ik nog steeds achter mijn eerste keuze sta van 380 cc.

Hierbij neem ik extra kleding mee om te kijken hoe het 'staat'

Ook heb ik toch nog het een en ander aan vragen die mij te binnen zijn geschoten en die ik graag wil weten voor dat ik er lig.

Ja,het stoppen met roken ging niet van harte... Heb echt een pest humeur gehad en dat heeft mijn vriend ook wel geweten,hij kon niets meer goed doen,echt sneu,maar ja. Hij heeft alle begrip en vind het heel erg knap van mij dat ik zo cold turkey gestopt ben.

Ik wil zo graag 200% met de operatie bezig zijn. Maar de wetenschap dat precies een maand na mijn operatie mijn vriend weg is voor 4 maand,maakt het erg moeilijk om daar volop mee bezig te zijn :102: . Dat komt hopelijk vast nog wel :122:

Hoeveel rook jij nu nog dan?

Liefs,xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,ik ben wel gewent dat hij door de weeks weg is. Dus dan ben ik altijd al alleen,maar laatst moest hij 3 week weg,dat was al een groot drama.... En dan te bedenken dat het straks 4 mnd wordt.

Gelukkig is er een forum als dit waardoor ik mn zinnen kan verzetten op hetgeen wat nu het meeste telt. Mijn vriend heeft na mn operatie 3 week verlof,dus dat is helemaal top!

En jij? Heb je wel wat hulp voor na je operatie?

Liefs,xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ja hier kan je lekker van je afkletsen. Mijn vriend kan maar 1 dag vrij krijgen na mijn operatie en verder moet ik het van mijn kinderen hebben. Ik heb geen andere hulp dus dat wordt best wel heftig. Het scheelt dat mijn kinderen 8 en 10 jaar zijn en al een hele hoop zelf kunnen doen maar boodschappen, haar wassen en andere huishoudelijke dingen dat wordt lastig. Ga maar veel inslaan het weekend ervoor dan hoef ik alleen maar de verse dingen te halen.

Liefs,

Cindy

Ja,ik ben wel gewent dat hij door de weeks weg is. Dus dan ben ik altijd al alleen,maar laatst moest hij 3 week weg,dat was al een groot drama.... En dan te bedenken dat het straks 4 mnd wordt.

Gelukkig is er een forum als dit waardoor ik mn zinnen kan verzetten op hetgeen wat nu het meeste telt. Mijn vriend heeft na mn operatie 3 week verlof,dus dat is helemaal top!

En jij? Heb je wel wat hulp voor na je operatie?

Liefs,xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Nou het bellen is er niet van gekomen :blush: Druk druk druk.. het wel bekende excuus!! Morgen middag als mijn oudste weer naar school is en de jongste bij de oppas ga ik bellen!! Daarna vlug te werk ;)

Oei hihi 'gelukkig'heb ik de mazzel dat ik nu bijna 6 jaar geleden al gestopt ben met roken.. dus dat probleem heb ik dan niet! Ik weet hoe moeilijk het is meiden.. maar jullie kunnen het!! Het is voor een goed doel!!! En als je de eerste 2 wk overleefd wordt het steeds makkelijker..

oja die vitamines.. ik heb daar al wat eerder over gelezen maar nooit in de kliniek gehoord. Wat is nu precies de bedoeling??

Mir38, jeetje meid 4 maanden!!! Dat is echt heel lang.. Ik moet er niet aan denken.. een paar dagan is leuk ;)

En Cindy, je man maar 1 dag vrij na je operatie!! Dat is ook behoorlijjk pittig!! Oke je kinderen zijn al wel wat ouder, maar toch, als ik al hoor dat sommige amper zonder hulp uit bed kunnen komen!! Ik hoop maar dat het allenmaal een beetje gaat lukken!!

Ik heb de onwijze mazzel dat mijn man met de kerst 3 weken vrij heeft. De eerste nacht slaap ik bij mijn ouders! Die gaan mij ook brengen/halen De kinderen zijn ook nog een paar nachtjes logeren, dus ik denk dat het wel goed moet komen.

Nou tot morgen dus!! haha groetjes Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Meiden!

Ik ben Pamela, getrouwd mama van 2 kindjes. Dochter van 4 en zoontje van anderhalf. We wonen in Zwaag (noordholland) en ik werk in een ziekenhuis in A'dam

Ik had ooit een mooie stevige D cup, maar na mijn eerste zwangerschap ben ik gaan afvallen.. in totaal 23 kg. Toen had ik een C cup over, nog steeds oke! Helaas, na de 2e zwangerschap met ruim een half jaar bv geven is de Stevige C cup foetsie!! haha

Ik heb nu een slappe B soms C.. Dat het allemaal wat kleiner is vind ik niets eens zo erg. Maar het zijn van die vreselijke theezakjes! Er zit echt niets meer in!

Eerst dacht ik nog ach.. ik wen er wel aan! Mooi niet dus.. en als het dan eenmaal opvalt, dan zie je niet anders! Vreselijk! Vroeger liep ik in het weekend gerust zonder bh in huis... geen haar op mijn hoofd die daar nu aan denkt!

Dus een paar maanden geleden ben ik maar eens gaan kijken naar klinieken. Dat is al een hele zoektocht opzich! Poeh..

Via een klinieken overzicht kwam ik bij ACCZ terecht, daar las ik veel positieve reacties over.

28 mei heb ik een 1e consult gehad bij pc Kruppa, dat was een prima gesprek. Het gesprek met de consulente was duidelijk en prettig, en het passen was super haha

Ik zou uitkomen op een 385 of 415 (maat 4 of 5) Het ging om een anatomisch model. Onder de spier

Ik wil zeker nog een keer terug en dan ik nog wat meer info, want lees hier van alles high/low en noem maar op! En waarom en onder de spier of erboven!

Zijn hier nog meer meiden die bij het ACCZ zijn geweest?

Ik wil het pas in december plannen i.v.m. mijn zoontje, die moet ik nog nog best veel tillen!

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden!!

Hier was ik weer eens.. ben er een paar maanden niet geweest, ik moest npg zolang wachten. Ik dacht als ik elke week hier ga zitten dan word ik gek hihi. maar nu is het november en begint het toch best een beetje op te schieten!! En kan ik eigenlijk wel een soort van aftellen..

Een maand geleden kreeg ik de bevestiging in de bus plus het verzoek om een aanbetaling.. toen ik die had overgemaakt had ik echt zo iets van wauw.. het gaat echt gebeuren!! Wat spannend!

Ik moet nog steeds even bellen omdat nog niet duidelijk is welke pc nu gaat opereren En vraag me af of ik nu nog een keer heen moet om te 'passen.'..

Of kun je daar op de dag van de op nog even naar kijken?? Wat is jullie advies/ervaring

Ik zal van af nu weer wat actiever deelnemen hihi wat vond het altijd wel erg gezell

ig en er was veel 'herkenning'

Groetjes Pamela

hoi pamela,

mijn naam is sporty hier dan :-) ik word ook de 19 de dec voorzien van een borstlift+implantaten en een bwc dus erg pittig, en heb de 24 ste nov nog een 2de consult, heb toch nog wat vraagjes omtrent de implantaten,rond of druppelvormig?Ben er nog niet uit,kon niet slapen en zag dat je ook dezelfde datom de operatie krijgt spannend he? Nou tot snel

Herfstgroet sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sporty en de rest!!

Nou gebeld hoor! Krijg idd van Onselen!! en ga 16 dec voor mijn 2e pas consult! Dus vlak voor de datum haha

Spannend allemaal hoor! Het begint nu echt op te schieten..

Op de 16e zie ik dan van Onselen zelf ook nog even omdat ik hem bij het eerste consult niet had.

gr Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pamela,

Spannend 12 dec !!Ik de 19 de net nog op een 2de consult geweest ivm, rond of anatomische druppelvormig, aan gezien de anatomische implantaten langer zijn dan de ronde, zegt van onselen zou de bovenkant juist ook gevult worden en dan heb je ook nog laat, middel en hoog, kwa druppelvormige implantaten. dus ik ga toch voor de anatomische dacht dat ik 400cc zou krijgen maar het is maat 4 ,300cc dus we gaan er nu tussen in zitten 340cc of 360 cc hij kijk wel implantaat het beste en mooistre zit als die de operatie uitvoert!

Nou ik blijf je volgen vind het zo leuk dit forum!!

Enjoy your day

Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty!

Ja klopt hoor!! Ik ook de 19e!! wat leuk, komen we elkaar tegen haha ben benieuwd wie er eerst mag lol, misschien zijn er nog wel meer meiden die op die dag moeten bij van Onselen!

de 16e heb ik inderdaad mijn 2e consult, eerste was op 28 mei, dus dat is al een pittig tijdje geleden.. Wilde het pas laat in het jaar vanwege mijn jongste..

Ik ben inderdaad heel benieuwd wat het gaat worden bij mij, ik twijfelde tussen maat 4 en 5.. ze hadden het de vorige keer niet over over de medium, low of high profile.. dat zal deze keer wel duidelijk worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pamela,

ja leuk de zelfde datum, ik krijg ook een borst-lift en implantaten en bwc, dus ik zal waarschijnlijk 1 van de eerste zijn, maar dat hoor ik paar dagen van te voren, wel spannend he?? Ik ben vandaag dus geweest en twijfelde ook tussen 4 en 5 ik ga er nu tussen in zitten denk 340cc of 360cc hij gaat kijken wat het best bij me past maar, wil ze niet te groot!!

herfstgroet Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu meid, jij hebt idd een pittig dagje voor de boeg.. lijkt me super zwaar als je ook nog eens een bwc er bij laat doen..

Nou hoef ik me geen zorgen te maken dat ik om 8 uur onder het mes moet haha, het is nog wel even een eindje rijden!! Ik slaap die nacht ervoor bij mijn ouders in almere, zij gaan mij ook wegbrengen!

Ik ben bang dat 5 ook te groot is, misschien iets er tussen in ja.. Ik had vroeger een flinke D, die wil ik gewoon weer terug haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pamela,

Word inderdaad pittig, wij denken erover om die nacht hotel te pakken in bocholt, schijnt een hotel op loop afstand te zijn erg makkelijk ook voor mijn vriend!!!

Ik woon in arnhem dus uurtje rijden dat valt mee, maar als ik er heel vroeg wil zijn lijkt het me gewoon fijner om lekker in de buurt te slapen en dan kan mijn viend op de hotel

kamer lekker zitten. We zien het wel !! Spannend is het he pfff de kriebels gieren door mijn lichaam....... Ik hoop op een c uit te komen kleine d vind dat ok, gaat mij er ook om dat ik de flepjes

niet erg aantrekkelijk vind hahahahah

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

Zo'n hotel is een goed idee idd, ik heb het geluk dat mijn ouders mij gaan brengen en halen! Mijn man is gewoon te werk namelijk..

Die dinsdag erna komt hij mij dan weer halen in Almere en gaan we weer naar huis..

MOet wel zeggen, het vergt wel wat planning qua de kinderen!! pfff maar we zijn er nu uit geloof ik!! haha

Ik kan Steve namelijk die week natuurlijk niet uit bed tillen of bijv op de fiets zetten... Dus mijn man begint een paar dagen wat later zodat hij de kids naar school of oppas kan brengen, gelukkig is dat de laatste week voor de vakantie, scheelt weer..

Wel echt spannend hoor... nog maar 19 dagen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pamela,

tja, wat een geregel voor jou pff!! Ik heb geen kinderen mijn vriend wel maar die zijn 18/21 dus die gaan hun eigen weg. Hij heeft oc ouderschap week op week af!! En ze studeren allebei.

Gelukkig heeft mijn vriend 2 weken vrij, hij gaat proberen om nog een week vrij te nemen kan die me lekker verzorgen, zal ik nodig hebbe nop zeker, pfff de kriebels zijn goed te voelen in mijn buik!!!

Word nu echt spannend, ik heb volgende week nog een zwaar examen dus moet nog blokken pff valt me zwaar hoor!! Komt goed ha ha ........ Nou ik hou ke in de gaten ben zo benieuwd zo spannend is het!!!

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, nou dat scheeld inderdaad wel, geen kids hihi, Onze oudste is bijna 5 dus die is heel zelfstandig! Nee 18 en 21 geeft dan zeker geen problemen haha.

Oh nog druk met een examen, ok spannend!! Ik zit midden in sollicitaties haha ook erg spannend! Met een beetje geluk het nieuwe jaar in met nieuwe boobs en een nieuwe baan (+ 1 dag in de week naar school)!

Waarvoor studeer je?

grtjes Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pamela,

Ik werk full-time als personal trainer, ik train dus mensen die niet tevreden zijn met hun lichaam en die willen afvallen, sterker willen worden lichamelijk beter voelen .....Ik heb echt een super leuke job..en dan moet je door blijven leren doe nu de NASM..National Academy of Sports Medicine, pittige opleiding kan ik je zeggen, maar volgende week vrijdag examen pff spannend en dan iets langer dan een week mijn operatie's dus erg spannend allemaal. net weer 2,5 uur in de boeken gezeten. Dus al met al erg druk job, huishouden, leren, sporten,werken, enzv maar wel allemaal heeeel leuk hoor!!!! Nou we houden contact vind ik erg leuk en spannend

fijne avond,

sportieve groet Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet ik nog!!! jij heel veel succes met je sollicitatie,s ook altijd zo spannend!! En wat ga jij of wat voor werk wil je gaan doen?

Hoop voor je dat je het nieuwe jaar vol(boobs) kan in gaan met een leuke job....altijd fijn als je leuk werk heb is zo belangrijk !!

Enjoy the night

Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.