Ga naar inhoud

Pamela : 19 december 2011 : Dr. Kruppa : ACCZ


Gast Pamela1g

Aanbevolen berichten

Gast Pamela1g

Hoi Meiden!

Ik ben Pamela, getrouwd mama van 2 kindjes. Dochter van 4 en zoontje van anderhalf. We wonen in Zwaag (noordholland) en ik werk in een ziekenhuis in A'dam

Ik had ooit een mooie stevige D cup, maar na mijn eerste zwangerschap ben ik gaan afvallen.. in totaal 23 kg. Toen had ik een C cup over, nog steeds oke! Helaas, na de 2e zwangerschap met ruim een half jaar bv geven is de Stevige C cup foetsie!! haha

Ik heb nu een slappe B soms C.. Dat het allemaal wat kleiner is vind ik niets eens zo erg. Maar het zijn van die vreselijke theezakjes! Er zit echt niets meer in!

Eerst dacht ik nog ach.. ik wen er wel aan! Mooi niet dus.. en als het dan eenmaal opvalt, dan zie je niet anders! Vreselijk! Vroeger liep ik in het weekend gerust zonder bh in huis... geen haar op mijn hoofd die daar nu aan denkt!

Dus een paar maanden geleden ben ik maar eens gaan kijken naar klinieken. Dat is al een hele zoektocht opzich! Poeh..

Via een klinieken overzicht kwam ik bij ACCZ terecht, daar las ik veel positieve reacties over.

28 mei heb ik een 1e consult gehad bij pc Kruppa, dat was een prima gesprek. Het gesprek met de consulente was duidelijk en prettig, en het passen was super haha

Ik zou uitkomen op een 385 of 415 (maat 4 of 5) Het ging om een anatomisch model. Onder de spier

Ik wil zeker nog een keer terug en dan ik nog wat meer info, want lees hier van alles high/low en noem maar op! En waarom en onder de spier of erboven!

Zijn hier nog meer meiden die bij het ACCZ zijn geweest?

Ik wil het pas in december plannen i.v.m. mijn zoontje, die moet ik nog nog best veel tillen!

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Pamela,

Ik ben ook voor consult geweest bij Dr. Kruppa... en tot nu toe geeft hij mij een prima gevoel! Ik ga ook 28 juni nog naar het Vlietlandziekenhuis in Schiedam bij Dr. de Blécourt. En dan word mijn keus uit die 2! Dus vind het ook heel spannend! Ik ben ook een mama van 2 kids. Een zoontje van 3,5 en een dochter van 10 maanden. En wil me graag in Septemer laten opereren! Spannend hoor

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pamela,

Ik ben 7maart bij het Accz geopereerd!

Had mijn consult bij dr Kruppa en en had pasprothese 6 uiteindelijk.

En die raadde mij 430 cc aan..? Wat raar dat hij bij jou dan bij 4 of 5 ongeveer hetzelfde aanraadt!

Maar veel succes met het maken van je keuze!

Ik woon zelf in Schiedam maar heb er niet eens bij nagedacht dat het ook hier in het ziekenhuis kon :rolleyes:

Heb anatomisch tussen de spier gekregen, maar dat is bijna standaard bij Accz.

Op het consult was het nog op de spier maar toen ik uit de operatie kwam toch ertussen.

Verder ben ik best tevreden geweest over alles.

Alleen heb ik elke keer als ik er kwam ontzettend lang moeten wachten.

Sowieso bij het consult en de twee controles liep het elke keer een uur uit.

Dan haast je je om op tijd te zijn en geen enkele keer waren hun op tijd.

En bij de operatie moest ik er half 10 zijn en werd ik pas rond 11.15 geroepen zonder dat tussendoor even gezegd was waarom het lang duurde ofzo.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pamela1g

@ Eendju en Monica, en er helemaal klaar voor! nog maar 2 nachtjes!

@shaartje, dus bij jou zijn de kinderen ook nog jong! En dan de jongste, lijkt je dat niet heek moeilijk worden i.v.m. het niet tillen????? Ben benieuwd hoe je andere consult gaat. succes alvast!

@masc87, dat is wel raar van die maten inderdaad! hihi het ging er bij mij om dan ik een ''vrij' brede borst hebt, nooit geweten dat ze die opmeten! Bij mij is m'n borst 13.2cm breed, waardoor ik dus al automatisch op minimaal 4 uitkom.En bij mij was de 5 dan 415(dacht ik).. kan een paar cc meer of minder zijn..

Ik moest ook best lang wachten bij het consult. Hoe was je verdere herstel? Viel het mee?

@Twix, oh voor jou dus ook spannend! Goh.. nou dan ben ik de draad ook een beetje kwijt met de maten! Vandaar het 2e consult hihi even duidelijkheid!

Fijn jullie verhalen te horen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft de verschillende maten... Dr. Kruppa raade mij aan om een 6 te nemen dat is inderdaad 430 cc maar er kan meer in waardoor ze wat steviger worden.... bij mij zou het dus een 6 worden met 480 cc. (vandaar dat het aantal cc verschilt wat betreft de maten 4,5,6 denk ik)

Met het consult hoefde ik helemaal niet lang te wachten. Miscchien komt dat omdat ik een afspraak had om 9 uur 's morgens? ik kon meteen doorlopen en na het gesprek met de consulente kwam Dr. Kruppa zelf al vrij snel binnen... nog voordat hij ging opereren dus het was waarschijnlijk de mazzel dat ik zo vroeg was :106:

Ja het lijkt me wel zwaar met 2 kleine kids! Maar gelukkig kan mijn man de eerste week thuisblijven en daarna komt mijn moeder nog een week en mijn schoonmoeder nog een week! Dus ik heb sowieso de eerste 3 weken hulp!

Ja ik kwam op de site van Dr. de Blécourt terrecht. Hij werkt in het Vlietland en daarnaast ook bij de Bergmankliniek (geloof ik) Het enige verschil is de prijs (best belangrijk vind ik) en in het Vlietland wordt ik waarschijnlijk 2 dagen opgenomen... En dat vind ik toch ook wel een prettig idee aangezien je bij de meeste klinieken dezelfde dag nog naar huis mag, en ik een buikwandcorrectie en borstvergroting tegelijk krijg...

Pamela: Ben je ook nog ergens anders geweest voor een consult of alleen bij het ACCZ?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pamela1g

Jeetje shaartje, dat lijkt me helemaal pittig!! je buik en bv tegeleijk! Respect hoor.. volgens mij ben je dan half uitgeschakeld! Gelukkig maar dat je dan de eerste 3 weken hulp hebt, anders is het niet te doen! Ik las al dat jij ook flinkt was afgevallen! Goed hoor!

Ja ik had het consult pas laat, 1600. Nee ik ben nergens anders geweest. Wel op veel andere site geweest en veel reviews gelezen. Maar wat jij ook al zei de prijs is ook best belangrijk! En ik vind 3400 al genoeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pamela1g

Hoi hoi!!

Cindy! Spannend zeg! Ik zal je volgen! Nog maar een paar daagjes!

Ik heb de datum ook vast gesteld!! Whoehoe 19 december!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

in juli 2010 door dr v onselen geholpen. Ook consult gehad bij dr kruppa, lieve man!!

Wat betreft de maten....430 en 480 zijn hun favoriete maten daar, was vorig jaar ook al zo hahaha. Ik zou 480 krijgen, vond ie tijdens de ok toch te pompeus, dus werd het 430 cc. Nou het had makkelijk gekund die 480 cc en had het graag gewild achteraf...maar ben heel blij met mijn fjes hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!!

Cindy! Spannend zeg! Ik zal je volgen! Nog maar een paar daagjes!

Ik heb de datum ook vast gesteld!! Whoehoe 19 december!!!!

hej pamela!

19december duurt nog ff ja...maaar Gefeliciteerd met je datum!!!:D

wat ga je krijgen dan??

groetjes cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pamela1g

Hey meiden!!

@ Cindy en Debby, ik weet nog niet defenitief wat het word! Omdat ik de bv zo laat in het jaar plan, weten ze nog niet of pc Kruppa ook werkt op die dag. van Onselen werkt wel op die dag dus misschien word hem door hem gedaan!

Ik moet in begin november even bellen om te kijken wie er werkt en dan nog een keer terug voor een defenitieve maat, als het van Onselen word heb ik hem dan tenminste ook nog gezien!

Maar ik denk dat het wel gewoon de 5 word hoor..

@jen, ja dat zijn ook de mooiste maten denk ik voor een natuurlijk resultaat. Hoe ging jou herstel?

Ik heb nu echt zo iets van goh... het gaat echt gebeuren!!!! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ben je nog zoekende naar pc of laat je je echt bij accz helpen?

Aantal zijn ook geholpen door dr nio in Amsterdam dat is voor jou dichterbij en de prijs lag volgens mij rond de 3000 euro.

Grappig eindelijk iemand hier die ook uit regio 0229 komt

Nog naar Pelmolenpad geweest?

Groetjes shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pamela1g

Hoi Shoompie!

Hey wat leuk!! Iemand uit 0229.. dat gebeurt niet vaak! Ik heb altijd het idee dat forums hier nooit zo leven lijkt het wel haha. Trouwens Marriebarrie woont ook in noordholland!

Nee haha niet bij pelmolenpad geweest! hihi nog grappiger, ik zit nu bij een vriendin thuis op te passen! haha want die is wel heen, het is niet mijn muziek! De sfeer zal best goed zijn, maar word niet blij van Jan en die andere J's :blush:

Klopt over dr nio, ik lees en zie daar veel goeds over, maar ik ben best heel tevreden over het consult wat ik had! Dichterbij is altijd handig, maar volgens mij ben jij nog verder gegaan!? Die zit toch in België? Ik zie dat het snel is gegaan, binnen 2 weken! Hoe was je herstel? Viel het mee? Omdat je ook dual plane hebt..

Groetjes Pamela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Ben erg blij dat het zo snel ging van consult tot operatie. Ik heb voor Plovier gekozen, omdat ik zijn boobs echt geweldig vind. En daar had ik de reistijd wel voor over.

Met mijn huisarts voor de bv gesproken en die vond het goed om de knoopjes eraf te knippen.

Ze zijn idd achter de spier geplaatst en heb daar nog wel behoorlijk last van als ik heel eerlijk moet zijn.

Ik had niet verwacht dat ik er zo lang last van zou houden. Ik kan mijn hond ook nog steeds niet lekker uitlaten en bepaalde bewegingen blijven ... .

Ik ga nu naar de fysio daarvoor bij de holenweg hopend dat ik er snel vanaf ben.

Woon je in het oude gedeelte of het nieuwe?

Als je vragen e.d hebt kan je altijd een keer langs komen hoor.

knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hier nog iemand uit 0229!!! Woon er alleen al 3jaar niet meer, maar ben wel een echte!

Ik word ook geopereerd door van Onselen en heb ook gekozen voor pasmaat 5. Ik vind wachten tot 10okt al lang duren, jij moet helemaal lang wachten, lukt dat wel een beetje of ben je erg bezig met

de borstvergroting?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi Meiden!!

Hier was ik weer eens.. ben er een paar maanden niet geweest, ik moest npg zolang wachten. Ik dacht als ik elke week hier ga zitten dan word ik gek hihi. maar nu is het november en begint het toch best een beetje op te schieten!! En kan ik eigenlijk wel een soort van aftellen..

Een maand geleden kreeg ik de bevestiging in de bus plus het verzoek om een aanbetaling.. toen ik die had overgemaakt had ik echt zo iets van wauw.. het gaat echt gebeuren!! Wat spannend!

Ik moet nog steeds even bellen omdat nog niet duidelijk is welke pc nu gaat opereren En vraag me af of ik nu nog een keer heen moet om te 'passen.'..

Of kun je daar op de dag van de op nog even naar kijken?? Wat is jullie advies/ervaring

Ik zal van af nu weer wat actiever deelnemen hihi wat vond het altijd wel erg gezellig en er was veel 'herkenning'

Groetjes Pamela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi pamela!

Spannend 19-12 dat is nog 45 dgn hihi, dat weet ik omdat ik 22-12 een bv krijg!!!!!!!! Ben al zolang aan het aftellen........ Alleen niet bij v. Onselen, daar wel een consult gehad maar heb uiteindelijk voor de velthuiskliniek gekozen. Ik zal als ik jou was nu nog gaan passen, mocht je later een twijfel krijgen kan je "nog" een keer passen, heb ik nl wel gedaan. Want je koopt geen nieuwe schoenen die je terug kan brengen! Nou leuk allemaal om met meiden te kletsen die bijna aan de beurt zijn, duurt zolang nog hè dat wachten...........

Gr. Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pamela,

Het begint nu wel dichtbij te komen he! Ik zag op het forum drie dames die een week voor jou geopereerd worden door van Onselen.

Als ik jou was zou ik nog een keertje gaan passen. Ik moest ook een tijdje wachten en vond het fijner toen het dichterbij kwam om nog een keer te zien hoe het er ook alweer uitzag en mijn laatste vragen te vragen. Het gaf mij een zekerder gevoel dat ik de goede keuze had gemaakt. En consult kost je niets dus ik denk dat het alleen maar mooi meegenomen is.

Ik ben nu 3,5 weken PO, ik ben zeer tevreden met het resultaat en de operatiedag in Bocholt.

Ik houd je topic in de gaten om te zien of je nog eens gaat passen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden!

Bedankt voor de reacties!! Joyce, ohh spannend!! dat scheelt echt maar een paar dagen.. leuk zo voor de kerst hé ;) Mag ik vragen waarom je uiteindelijk toch voor de veldthuis kliniek hebt gekozen?? Ik zal je ook gaan volgen! Leuk. best spannend he als je eenmaal die keuze hebt gemaakt!

Schorpioen! Goed te lezen dat het je allemaal zo goed is bevallen!! Valt het herstel ook een beetje mee.. hoe ging het de eerste dagen.. En hoe gaat het slapen? Lukt het wat alleen op de rug?

Ik zal morgen gaan bellen voor nog een 'pas' consult!

groetjes Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.