Ga naar inhoud

Sammammie : 9 september 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Heel goed om te lezen dat het je goed gaat! En dat het meegevallen is. Ik ben nu 5 weken PO en superblij. Kan nog niet veel in huis doen maar het gaat elke dag beter. Had jaren eerder gemoeten, vind je niet!

Rustig aan doen hoor!

Grtzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai hai!

Het gaat nog steeds goed.

's Nachts slapen is een beetje wisselend, wil graag weer lekker plat liggen wordt deze houding beetje zat, haha.

Kijk enorm uit naar morgen als ik bevrijd wordt van het tapeverband, wiehoeee.

En het is precies zoals je zegt Jooma.... dit had ik jaren eerder moeten doen!!!!

Het enige waar ik nu het meeste last van heb is dat ik volgens mij erg veel vocht vast houdt, tjee man mijn buik lijkt wel zwanger! :wacko: Ben begonnen met veel groene thee te drinken en heb me voorgenomen volgende week elke dag een stuk te gaan lopen, hopelijk gaat dat wat helpen dan.

Nou, zodra ik wat foto's heb, zal ik ze in mijn album plaatsen. (even wachten tot het tape eraf is,hahaha).

liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauwie! Gisteren is het tapeverband eraf gegaan, wat een heerlijk gevoel is dat zeg!!

De wondjes zagen er ook erg netjes uit, al heel rustig. Hij heeft ze nog wat schoongemaakt en weer netjes ingepakt.

Vanmorgen mocht ik ook weer voor het eerst douchen, tjee wat had ik daar zin! Maar eenmaal zover, moet ik eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk doodeng vond... was zo bang dat het toch nat zou worden (de wondjes). Ondanks dat er een waterdichtpleister overheen gegaan is... Dom he?! Na een tijdje onder de douche begon ik al wat meer te ontspannen. gelukkig.

Natuurlijk ook in de spiegel alles even mooi bewonderd, tjee... wat zijn ze al mooi zeg!

Er staat nog wel veel spanning op, het soepel worden en wat meer natuurlijk vallen van de borsten moet nog gaan gebeuren maar ik ben al zo ontzettend blij met ze, dit is gewoon niet te beschrijven!

Deze week nog heel rustig aan doen en donderdagmiddag mogen we weer terug voor de hechtigen.

Verder natuurlijk nu nog 5 weken die sportbh aanhouden, heb er gisteren in de kliniek nog maar eentje bijgekocht in het wit (ik had al een zwarte gekocht). Zijn erg fijne bh's en straks kan ik ze gewoon blijven dragen bij het sporten natuurlijk!

Vandaag ben ik precies 1 week PO, tjonge jonge dat is wel snel gegaan hoor.

Nou, zodra ik weer iets nieuws heb, horen jullie van mij en als je iets te vragen hebt of zo.... dan hoor ik wel.

Liefs,

Sammammie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geweldig meid, wat fijn voor je!!! De dagen gaan snel he? :D

Douchen met nieuwe boobies is de eerste paar dagen zo raar...hahaha...had het gevoel alsof ze er af konden vallen. Nu is dat gevoel al weg; ze zijn echt al onderdeel van mn lijf. Het menselijk lichaam is echt een wondertje he, qua herstellen. Ik lees dat je littekens er goed uitzien!

Fijn dat het zo goed gaat!!

Liefs, lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik zo vrij mogen zijn om te vragen wat je voor je bv betaald hebt bij dr d'hondt ?

Ik ben nl van plan om op consult te gaan bij dr d'hondt... Maar ik kom uiteenlopende prijzen tegen... Het verchilt dan niet zo heel veel maar bij de een is het 3500 en bij de ander 3350...

Waar ligt dit aan ? Aan de hoeveelheid cc's ofzo ?

Dankjewel alvast voor het antwoorden.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik zo vrij mogen zijn om te vragen wat je voor je bv betaald hebt bij dr d'hondt ?

Ik ben nl van plan om op consult te gaan bij dr d'hondt... Maar ik kom uiteenlopende prijzen tegen... Het verchilt dan niet zo heel veel maar bij de een is het 3500 en bij de ander 3350...

Waar ligt dit aan ? Aan de hoeveelheid cc's ofzo ?

Dankjewel alvast voor het antwoorden.

xxx

Woeps sorry meid,

Zie nu je berichtje hier pas...

Ik heb 3500 betaald en hier zit de consultkosten ook bij in.

Volgens mij ligt dit niet zo zeer aan de hoeveelheid cc's, maar meer aan het soort proteses je neemt.

Ik zou zeggen, bereid je goed voor op de je gesprek; houdt een thuisgemaakte vragenlijst bij de hand zodat je niets kan vergeten. Je krijgt ook al heel veel informatie ook over de verschillende soorten proteses en mogelijkheden. Gewoon kijken wat het beste bij jou past en ik vind dat hij echt heel goed advies geeft en goed kan inschatten wat bij je past.

Succes en liefs,

Sammammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje vraagje vraagje!!!

Ik ben nu 11 dagen PO, heb het idee dat het meeste vocht nu al weg is althans dat hoop ik.

Wil eigenlijk niet dat ze kleiner worden, ja ja hmmm het bekende gegeven hier. Had niet verwacht dat ook ik er zo in zou gaan staan haha. Maar dat komt omdat ik ze nu qua grootte gewoon erg mooi vindt, nu staat het namelijk ook super mooi al in zomertopjes en bikinitopjes..

Nu is het zo dat ze de komende tijd natuurlijk nog veel gaan veranderen, maar ik lees ook vaak dat ze groter worden nog..... Hoe kan dit?? En gebeurt dit bij iedereen en hoeveel groter is dat dan???

(ben stiekem wel benieuwd naar, want zou niet super erg zijn hoor :141: )

Ik hoor heel graag wat reacties.

Alvast bedankt.

Liefs, Sammammie.

ps. heb vandaag ook nw. foto's in de galerij gezet... reacties mogen altijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hai hai,

A.s. vrijdag ben ik alweer 6 weken PO, wat is de tijd toch snel gegaan...

En wat is er de afgelopen weken veel gebeurt... het herstel is enorm goed verlopen en mijn borsten voelen al echt van mezelf. Hiermee wil ik zeggen dat ik overdag geeneens meer voel dat ik een borstvergroting heb laten doen.

Het vreemde is wel, dat ik nog vaak denk dat ze klein zijn... Gelukkig zie ik het tegendeel als ik in de spiegel kijk of ff voel... dit proces in mijn hoofd zal nog wel even tijd nodig hebben.

Ik kan ook bijna niet beschrijven wat dit alles met mij heeft gedaan. Ongelofelijk hoeveel dit heeft betekent voor me... en nog! Wat zat het nare gevoel over mijn borsten mij toch dwars voorheen, nog meer dan ik had gedacht. Schaamte, onzekerheid en meer..

Maar wat voel ik me nu compleet... zo had het altijd moeten zijn..

Wat is het toch fijn dat dit bestaat, dat het mogelijk is om een borstvergroting te ondergaan. Iemand die borsten van zichzelf heeft, zal dit gevoel nooit kunnen begrijpen.

Voor diegene alle nare verhalen ophangen over een bv om het zo te anti-promoten, kan ik alleen zeggen...: Jullie hebben geen idee waar je het over hebt!!!

Ik wil iedereen bedanken die borstvergrotingen mogelijk maakt! (alle pc's :136: )

Wil ook dit forum een enorm warm hart toedragen, want jullie zijn o zo belangrijk, het is zo fijn je onzekerheden, angsten, verdriet en aanwinsten, ervaringen en blijheid te kunnen delen met mensen die precies snappen waar je het over hebt!

Dit gevoel.. nu... terwijl ik nog midden in het herstel zit, maar het is het allemaal dubbel en dwars waard!

Ik wilde en moest dit gewoon even met jullie delen.

Liefs,

Sammammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.