Ga naar inhoud

Sammammie : 9 september 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Sammammie en heb na jaren eindelijk het besluit genomen dat ik voor een bv ga. Heb donderdag 16 juni a.s. mijn allereerste consult bij dr. d'hondt in Belgie.

Het feit dat ik er nu voor ga heeft ook te maken met het feit dat wij er nu geld voor hebben. (al gaat de gedachte soms door me heen dat het egoistisch is om zoveel geld aan mij te besteden. Ik heb namelijk een gezin met 2 kids. Een hele lieve man van wie het niet hoeft, maar helemaal snapt waarom ik het wil en nu ook zegt als je het wil ; moet je het nu doen, nu kan het!

Vindt het zo enorm spannend dat ik al weken nergens anders aan denk en al heeeeeelll veel meegelezen heb op het forum. Ik zou het fijn vinden mijn gedachten (onzeker en eng, maar wel zeker willend) met jullie te delen en jullie ervaringen te mogen horen.

Nou, dit lucht al op en ik kijk al uit naar jullie reacties!

:7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Sammammie,

Welkom! :D

Wat fijn dat je voor jezelf het besluit hebt genomen en het ook kan nu voor je. Voor de meeste mannen hoeft het niet, maar toch fijn dat ze ons wel begrijpen en steunen! :)

Wil je alvast succes wensen met je eerste consult! Zag al veel mooie resultaten van dr. D'Hondt, dus dat zit wel goed! :D Ga je nog consulten plannen? Welke maat heb je in gedachten?

Zeer herkenbaar de spanning voor de bv en alles eromheen, nu zie je vast overal boobs en droom je ervan hihi ^_^

Nog veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

Eerst en vooral welkom hier. Dokter D'Hondt en z'n vrouw zijn superaardige mensen en hij maakt supermooie natuurlijk uitziende boobies.

Heb je al een idee wat je graag aan CC's zou krijgen of tast je wat dat betreft nog volledig in het duister?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoi,

Nee ik heb geen andere consults gepland. Heb al heel wat internet research gedaan en denk dat het wel goedkomt, als het gevoel donderdag anders uitwijst, ga ik wel verder zoeken.

En tja, wat voor maat ik straks wil hebben... moeilijk hoor. Heb nu een kleine B (echt een kleine) en denk aan een volle C of D. Vindt dit erg moeilijk heb namelijk wel wat plaatjes in mijn hoofd en daar wil ik eigenlijk naar toe en wat voor cupmaat daar aanhangt maakt mij eigenlijk niet zo uit. Het moet in iedergeval niet te groot worden en wel in verhouding bij mijn lichaam passen, gewoon natuurlijk. Ben namelijk redelijk smal van boven (taille, schouders ed), maar van onderen (billen en benen) zijn wat steviger, hahaha... dus wat meer in verhouding zou wel fijn zijn! ;)

Aantallen cc's heb ik al veel over gelezen, maar zegt mij eigenlijk nog niet veel :lol:

Weet iemand of je nog wat mee moet nemen naar zo'n eerste consult bij hem, buiten het vragenlijstje om natuurlijk!?

Liefs. :43::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt daar een sportBH voor de pasprothese, maar ik had nadien spijt dat ik het niet met mijn eigen sportBH gepast had. Die had ik namelijk al in een 80D aangeschaft om voor de BV mijn bh al op te vullen zodat het nadien niet al te erg zou opvallen in mijn omgeving.

Als je met je eigen BH gepast hebt en je twijfelt bij thuiskomst over het aantal CC's heb je een beetje een referentiepunt, nu tastte ik volledig in het duister.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's misschien wel een goed idee, zelf een bh meenemen. Zet t gelijk op m'n lijstje.

Heb ik nog een vraagje: ik heb ook een cyste in m'n borst. Heeft iemand hier ervaring mee met een borstvergroting? Kan deze blijven zitten of kunnen ze deze bij de bv gelijk weghalen? Hopelijk gaat dit geen problemen opleveren voor m'n bv... :84:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pamela1g

Hoi Sammie!

Welkom, ik ben hier ook net hihi

Wij hebben ook 2 kleintjes en van mijn man hoeft het ook niet zo! Maar hij begrijpt het wel, 'gelukkig' zijn er bij mij op het werk best wel vaak gaten in het rooster en is er dus

mogelijkheid tot extra werken! Dus ben ik zelf begonnen met sparen.

Ik wil het pas in december laten doen, dan heb ik nog even om te sparen. Maar ik doe het ook vanwege mijn zoontje zo laat in het jaar, hij is nu anderhalf en moet dus best vaak worden getild.

Ik heb 28 mei mijn 1e consult gehad.. was inderdaad best spannend! Het gene wat me goed bij bleef was het passen, ik stond echt een paar minuten ohhh aahh jaaaa.. haha En ik zat maar continu met mijn handen er aan hihi Jeeetje wat voel je je dan goed!

het ging om een 385cc of 415cc (maat 4 of 5)

Wil binnenkort een keer terug voor een 2e consult!

Veel plezier morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, na een rit van 3 uur waren we dan gisteren eindelijk bij dr. D'Hondt. Wat wordt je daar in een prettige sfeer ontvangen zeg!

Ontzettend aardige man, heel ontspannen en duidelijk allemaal met af en toe een klein grapje tussendoor. Ik had een heel lijstje met vragen meegenomen, maar hij had al zoveel verteld en laten zien dat er geloof ik maar 2 vraagjes overbleven!

Het passen was wel heel vreemd vond ik. Gelukkig heeft hij echt een super goede kijk op je lichaam en was de protese waar hij mee kwam ook gelijk helemaal goed. Wat was dat raar om jezelf ineens in de spiegel te bekijken met borsten. Heb nog grotere en kleinere gepast, omdat ik een beetje bang was dat het te groot zou worden, maar hij heeft me helemaal gerust gesteld en volgens hem zijn dit de mooiste bij mijn lichaam. Ik krijg nu de Natrelle st-410 LM 320.

Op de terugweg in de auto werd in nog even emotioneel, zag steeds mezelf nog in de spiegel staan met een shirtje aan en MET borsten. Zo onwerkelijk!

Heb gelijk een datum voor de BV geprikt en dit zal 9 september worden, joehoee! Wat spannend zeg. Waarschijnlijk ook gelijk om half 8 's morgens. Ik mocht het zelf aangeven. Aangezien het voor ons nogal een eind rijden is, gaan we denk ik donderdagavond al die kant op en nemen we een Bed & Breakfast in Tongeren, zodat we toch een fijne nachtrust kunnen krijgen. (zover dat lukt dan ;-) ). Aangezien ik zo vroeg geholpen wordt, heb ik ook niet zoveel tijd om me zenuwachtig te maken en hoef ik niet te lang nuchter te blijven.

Nu nog even vrij regelen op mijn werk voor 2 weken. En bij de sportschool mijn grootste hobby vanaf september even een jaar in de koelkast zetten... Zumba.

Het aftellen is begonnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammie!

Welkom, ik ben hier ook net hihi

Wij hebben ook 2 kleintjes en van mijn man hoeft het ook niet zo! Maar hij begrijpt het wel, 'gelukkig' zijn er bij mij op het werk best wel vaak gaten in het rooster en is er dus

mogelijkheid tot extra werken! Dus ben ik zelf begonnen met sparen.

Ik wil het pas in december laten doen, dan heb ik nog even om te sparen. Maar ik doe het ook vanwege mijn zoontje zo laat in het jaar, hij is nu anderhalf en moet dus best vaak worden getild.

Ik heb 28 mei mijn 1e consult gehad.. was inderdaad best spannend! Het gene wat me goed bij bleef was het passen, ik stond echt een paar minuten ohhh aahh jaaaa.. haha En ik zat maar continu met mijn handen er aan hihi Jeeetje wat voel je je dan goed!

het ging om een 385cc of 415cc (maat 4 of 5)

Wil binnenkort een keer terug voor een 2e consult!

Veel plezier morgen!!

Hoi!

Jeetje ja zo herkenbaar jouw verhaal. Ik had dat ook, ook steeds even voelen, haha.

Wat leuk te lezen dat je ook 2 kids hebt en dat jouw man er net zo in staat als de mijne! Haha, al moet ik wel zeggen dat toen we gisteren aan het 'passen' waren, hij die grotere toch ook wel erug leuk vond. :126: Maar dat voelde voor mij echt TE groot. Maar dat bracht wel een leuk moment met zich mee.

Wanneer ga je voor een 2e consult? En waarom een 2e consult, voor de maat of voor andere dingen?

Harstikke bedankt voor je reactie, erg leuk om te lezen zo van anderen.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je zo tevreden terugkomt van je consult. Je hebt een goede keuze gemaakt, Bruno gaat je prachtboobs geven!

Dank je wel! Ik heb er nu ook zo'n enorme zin in, liep vandaag bij Livera en zag zoveeeel leuke/ mooie dingen. Kan bijna niet wachten dat dat nu echt eens gaat passen. Lijkt me heerlijk!

Hoe gaat het met jou? Verloopt het nog goed, nadat je bij hem geweest bent voor die controle?

liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een superherstel gehad alleen vorig weekend was even paniek, ik dacht dat mijn litteken open aan het komen was na negen weken, maar het bleek om een draadje te gaan dat er uit wilde. Bruno heeft het op die controle een handje geholpen. Dus alles weer oke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammammie,

en..............hoe is je eerste consult gegaan?

Ik heb mijn eerste consult op 28 juni bij Dr. van der Lei.

Ook ik heb er jaren over nagedacht maar er niks mee gedaan.

Tja dan maar push up bhtjes en vulling. Maar ja ik wordt daar zo zat van. Ik heb ook eeuwig de gedachte dat men het kan zien als ik iets bloters aan heb en ja naar het strand wordt ook een probleem....

Ook ik heb 2 kids en een lieve man. Mijn man zegt dat het voor hem niet zo hoeft maar hij snapt het heel goed.

Hij staat er dan ook voor de 100% achter.

Toch twijfel ik ook nog....

Er gaat toch iets vreemds in je lichaam en je weet van te voren niet hoe het er uit komt te zien.... En na de operatie....

Maar toch ik wil het wel heel graag.

Hoe waren jou ervaringen met het eerste gesprek en hoe sta je er nu tegenover?

Groetjes van "mooie bikine" (ik heb ze wel alleen wil ik er dan zelf ook mooi in uit zien :))

Hallo,

Ik ben Sammammie en heb na jaren eindelijk het besluit genomen dat ik voor een bv ga. Heb donderdag 16 juni a.s. mijn allereerste consult bij dr. d'hondt in Belgie.

Het feit dat ik er nu voor ga heeft ook te maken met het feit dat wij er nu geld voor hebben. (al gaat de gedachte soms door me heen dat het egoistisch is om zoveel geld aan mij te besteden. Ik heb namelijk een gezin met 2 kids. Een hele lieve man van wie het niet hoeft, maar helemaal snapt waarom ik het wil en nu ook zegt als je het wil ; moet je het nu doen, nu kan het!

Vindt het zo enorm spannend dat ik al weken nergens anders aan denk en al heeeeeelll veel meegelezen heb op het forum. Ik zou het fijn vinden mijn gedachten (onzeker en eng, maar wel zeker willend) met jullie te delen en jullie ervaringen te mogen horen.

Nou, dit lucht al op en ik kijk al uit naar jullie reacties!

:7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammammie,

en..............hoe is je eerste consult gegaan?

Ik heb mijn eerste consult op 28 juni bij Dr. van der Lei.

Ook ik heb er jaren over nagedacht maar er niks mee gedaan.

Tja dan maar push up bhtjes en vulling. Maar ja ik wordt daar zo zat van. Ik heb ook eeuwig de gedachte dat men het kan zien als ik iets bloters aan heb en ja naar het strand wordt ook een probleem....

Ook ik heb 2 kids en een lieve man. Mijn man zegt dat het voor hem niet zo hoeft maar hij snapt het heel goed.

Hij staat er dan ook voor de 100% achter.

Toch twijfel ik ook nog....

Er gaat toch iets vreemds in je lichaam en je weet van te voren niet hoe het er uit komt te zien.... En na de operatie....

Maar toch ik wil het wel heel graag.

Hoe waren jou ervaringen met het eerste gesprek en hoe sta je er nu tegenover?

Groetjes van "mooie bikine" (ik heb ze wel alleen wil ik er dan zelf ook mooi in uit zien :))

Hai,

Nou, het eerste consult was erg fijn. Ik was echt enorm nerveus en dat voor alleen een gesprek, maar ja. De sfeer was heel prettig en dr. D'Hondt een ontzettend aardige man. Heeft echt alles heel goed uitgelegd, heel veel verschillende proteses laten zien met hun voor en nadelen erbij. Ook over de operatie echt alles uitgelegd en ook alle complicaties kwamen langs en ook hoe hij daarmee omgaat. Hij begon zelf met het feit dat ik vrijwillig in een gezond lichaam liet snijden, dit kwam omdat ik echt nog nooit geopereerd ben geweest oid. Echt nooit wat gehad.

Maar uiteraard komt dit niet zomaar even op de proppen. Ik ben al niet happy met mijn borsten vanaf mijn 18e en iedere keer heb ik dat maar proberen weg te stoppen. Dmv push-ups ed, ben ik een heel eind gekomen. Maar die rotte zomer iedere keer... zomerjurkjes, topjes, bikini's.... die wil ik ook graag aan zonder allerlei mega vullingen! De bijna altijd bovenaan de randen nog wijken ook!! Aangezien het financieel nu kon, ben ik heeeell hard gaan nadenken hoe graag ik het wilde. 'Wil ik het zo graag, dat ik er een zware operatie voor over heb, met evt. complicaties en onzekerheden?' En het antwoord daarop was echt wel een duidelijke JA, dus nu echt de knoop doorgehakt en ik ga ervoor. Zolang de voordelen langer zijn dan de nadelen, is voor mij de keus niet moeilijk.

Na het consult en de passessie, kan ik bijna niet wachten. Ben sinds gisteren ook behoorlijk emotioneel en daaraan merk ik pas hoeveel het voor mij betekent en hoeveel 'last' ik ervan heb gehad. Het voelt nu als zo'n enorme opluchting dat ik het nu echt laat doen, dat ik mij hier heel sterk en zeker in voel. Ik voel dat het goed komt.

Sorry voor het hele lange verhaal, maar hopelijk snap je t een beetje wat ik bedoel.

Begrijp jou idee ook helemaal. Hele moeilijke keuze die jezelf moet maken en ook echt voor Jou zelf! Doen wat jij denkt wat goed/ het beste voelt. Vertrouw op je gevoel, dan komt t goed.

Ik ben opgelucht dat ik de keus nu gemaakt hebt.

Heel veel succes en ben erg benieuwd wat je gaat doen.

liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een superherstel gehad alleen vorig weekend was even paniek, ik dacht dat mijn litteken open aan het komen was na negen weken, maar het bleek om een draadje te gaan dat er uit wilde. Bruno heeft het op die controle een handje geholpen. Dus alles weer oke.

Wat fijn dat alles nu weer goed is, kan me voorstellen dat je toch even heel erg schrikt als dat gebeurd.

Lekker weer echt verder dik genieten van je boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

wat goed om te horen dat je eindelijk je droom waar kan maken.

ik zit in hetzelfde schuitje.

Wilde het al heel lang, bleef maar twijfelen omdat we met het geld ook als gezin heel leuke dingen konden doen.

van mijn vriend hoefde het zeker niet, maar hj nzei wel dat hij een beetje gek werd van mij, omdat ik altijd maar bezig was met wat ik wel en niet aan deed vanwege mijn kleine borsten.

nu de knoop doorgehakt en afgelopen donderdag heb ik mijn BV gehad. en ik kan je zeggen dat ik er nu al super blij mee ben en mijn mannetje ook.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pamela1g

Gaaf joh!! ja geweldig dat passen.. En lekker september al.. woehoe das al snel!!

Ook fijn dat je goed werd ontvangen, dat is wel zo prettig natuurlijk voor je eigen gemoedsrust!

Nou mijn moeder was mee op mijn eerste consult hihi, dit omdat Gert al zo iets had van hm ja het 'zal' wel... En ik geloof dat het bij hun ook een beetje standaard is? Ik wil zo i zo nog wel heen om definitief te passen en dan een afspraak te maken voor december. De 2e keer hoop ik dat Gert wel mee gaat.. het worden toch ook een beetje 'zijn' borsten whahahaha

Maar moet je een jaar lang stoppen met zumba??? Dat is wel heel erg lang...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammammie,

leuk om te horen dat je eindelijk die keus hebt gemaakt om het toch te doen. Zelf twijfel ik toch nog heel erg, ben nog erg orienterend. Nou ben ik al wel gaan kijken welke PC's mij aanspreken. Zeker na jouw reactie van het 1e consult lijkt me dr. d'hondt een zeer goede PC! Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan bij jou, dus ik houd je verslag in de gaten als dat mag ;-) !

Heel veel succes de komende paar maanden!!

Trouwens heel verstandig zo vroeg de afspraak, geen tijd om zenuwachtig te worden!!! Dat zou ik ook doen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammammie,

leuk om te horen dat je eindelijk die keus hebt gemaakt om het toch te doen. Zelf twijfel ik toch nog heel erg, ben nog erg orienterend. Nou ben ik al wel gaan kijken welke PC's mij aanspreken. Zeker na jouw reactie van het 1e consult lijkt me dr. d'hondt een zeer goede PC! Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan bij jou, dus ik houd je verslag in de gaten als dat mag ;-) !

Heel veel succes de komende paar maanden!!

Trouwens heel verstandig zo vroeg de afspraak, geen tijd om zenuwachtig te worden!!! Dat zou ik ook doen haha.

Tuurlijk mag je mijn verslaggeving in de gaten houden, daarom zitten we hier!!

Ja, ik ben ook heel blij met mijn pc. Vind het ook ongelofelijk, dat hij 1,5 uur tijd voor ons heeft gehad, terwijl het een uur zou duren. Bleek dat er zelfs nog mensen zaten te wachten. Hij neemt zo fijn de tijd voor je, maar ook echt de tijd om zijn hele verhaal te kunnen doen.

Dank je wel en ik houd je op de hoogte!

liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sammie,

Fijn dat je zo'n goed consult hebt gehad, en gefeliciteerd met je datum!!! :64: Heb je titel aangepast en je topic verhuisd naar de operatieverslagen borstvergroting! Aftellen maar! :101:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

wat goed om te horen dat je eindelijk je droom waar kan maken.

ik zit in hetzelfde schuitje.

Wilde het al heel lang, bleef maar twijfelen omdat we met het geld ook als gezin heel leuke dingen konden doen.

van mijn vriend hoefde het zeker niet, maar hj nzei wel dat hij een beetje gek werd van mij, omdat ik altijd maar bezig was met wat ik wel en niet aan deed vanwege mijn kleine borsten.

nu de knoop doorgehakt en afgelopen donderdag heb ik mijn BV gehad. en ik kan je zeggen dat ik er nu al super blij mee ben en mijn mannetje ook.

groetjes

Wauw gefeliciteerd dat je nu nieuwe boobies hebt, lijkt me een heerlijk gevoel! (nou, ja buiten de pijn om dan, hahaha).

Jouw verhaal hierboven is ook zo herkenbaar. Ik kan bijna niet meer wachten, nou ja... ff de zomer nog (nog ffies doorbijten) en daarna is het mijn beurt, joehoeee.

liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaaf joh!! ja geweldig dat passen.. En lekker september al.. woehoe das al snel!!

Ook fijn dat je goed werd ontvangen, dat is wel zo prettig natuurlijk voor je eigen gemoedsrust!

Nou mijn moeder was mee op mijn eerste consult hihi, dit omdat Gert al zo iets had van hm ja het 'zal' wel... En ik geloof dat het bij hun ook een beetje standaard is? Ik wil zo i zo nog wel heen om definitief te passen en dan een afspraak te maken voor december. De 2e keer hoop ik dat Gert wel mee gaat.. het worden toch ook een beetje 'zijn' borsten whahahaha

Maar moet je een jaar lang stoppen met zumba??? Dat is wel heel erg lang...

Tja, wat zumba betreft.... nou ja een half jaar in ieder geval. Maar omdat Zumba toch een heel intensieve sport is met veel springen e.d. zou hij het aanraden voor de zekerheid het een jaar niet te doen. Hij vertelde dat soms na een half jaar toch de proteses nog niet helemaal vast ingekapseld zitten. Dit kan gebeuren en zie je zo snel niet van buiten af.

Dus... tja... dan tijdelijk maar rustige cardiofitness na 6 maanden en na een jaar mijn grote hobby weer oppakken.

Het is wel heel jammer want ik doe het echt super super graag, maar ik wil geen risico nemen. Een BV doe je niet zomaar en ik wil er graag voor heeeelll lang plezier van hebben.

liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.