Ga naar inhoud

Sammammie : 9 september 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Gast Pamela1g

Goh dat wist ik echt niet! Dat het nog zolang kon duren voor alles echt 'goed' zit! Ik zit 2 keer per week in de sportschool, maar daar kom weinig springen bij kijken haha Dus dat kan ik na een kleine pauze wel weer redelijk snel oppakken. Zal alleen moeten uitkijken met de oefeningen waarbij je je borstspieren gebruikt denk ik!

Nouja dan gaan we ons concentreren op strakke billen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Handig toch! Van het Buik-Borsten-Billen programma valt al één B weg <_<

Hahaha.... en wat die billen betreft... is een tien-jaren plan bij mij dan mag ik wel elke dag sporten om die in shape te krijgen haha. Maar ach... ik hoorde dat een vol achterwerk weer 'in' is, ik hoef in iedergeval geen push-up daar! :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pamela1g

whahaha nouja als je een half jaar geen andere spieren mag overbelasten.. dan komt het met die billen vast wel goed.... en dan ooit die buik nog hahah pffff dat is pas een 1o jaren plan.. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Pamela1g

Heyyyy

Dat is super joh hihi dan is het echt officieel! Inderdaad fijn om wat op papier te hebben!

Ik hoop dat ik ook nog iets binnen krijg daar over...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, wat zumba betreft.... nou ja een half jaar in ieder geval. Maar omdat Zumba toch een heel intensieve sport is met veel springen e.d. zou hij het aanraden voor de zekerheid het een jaar niet te doen. Hij vertelde dat soms na een half jaar toch de proteses nog niet helemaal vast ingekapseld zitten. Dit kan gebeuren en zie je zo snel niet van buiten af.

Dus... tja... dan tijdelijk maar rustige cardiofitness na 6 maanden en na een jaar mijn grote hobby weer oppakken.

Het is wel heel jammer want ik doe het echt super super graag, maar ik wil geen risico nemen. Een BV doe je niet zomaar en ik wil er graag voor heeeelll lang plezier van hebben.

liefs.

Ojee, ik ben ook Zumba fanaat + hardlopen + bootcamp training. hahahaha, dat wordt afzien na de operatie. Wat leuk dat je ook in sept wordt geopereerd, we moeten nog ongeveer hetzelfde aantal weken wachten! Ik ga je volgen!

Liefs, Lin :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojee, ik ben ook Zumba fanaat + hardlopen + bootcamp training. hahahaha, dat wordt afzien na de operatie. Wat leuk dat je ook in sept wordt geopereerd, we moeten nog ongeveer hetzelfde aantal weken wachten! Ik ga je volgen!

Liefs, Lin :71:

Hai Lin,

Wat leuk te lezen dat je net zo'n sportfanaat hebt, haha. Ja dat zal zeker afzien worden, daarom neem ik het er nu maar extra van. Doe wat extra vaak zumba, dan kan ik er straks wel iets langer zonder (ahum...)

jeetje, echt leuk dat jij 4 dagen eerder je boobs krijgt, spannend. Fijn dat we samen een beetje kunnen aftellen hihi....

Vindt je het niet moeilijk om te wachten? Ik best wel, gelukkig gaan we nog in juli op vakantie en gaat de tijd dan wat sneller.

Ik ga je ook volgen hoor!

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hoi hoi,

Nou we zijn weer terug van vakantie en nu kan ik bijna niet meer wachten,pfff Echt de laatste loodjes hoor! :67:

Het ergste is nog dat ik bij vlagen twijffels krijg, de meeste keren over als het maar niet te groot wordt! En heel soms, als ze maar niet te klein zijn...

Soms wordt ik gek van mezelf! :85: Ik heb alle vertrouwen in D'Hondt.... en toch soms...

Gisterenavond was ik het helemaal zat. Ik heb 2 zakjes met rijst gevuld met het aantal cc dat ik krijg en dat in een bikini gestopt, hahaha (heb geen bh's zonder vullingen namelijk). Nou, daar werd ik wel weer blij van en weet weer zeker dat dit het gaat worden! :127:

Wat een zeur he? :blush:

Laat die datum maar opschieten, des te minder tijd om te piekeren haha.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog even iets wat ik echt even kwijt moet:

Wat ben ik toch blij met de royal beauty clinic, het voelt echt als thuiskomen.

Ik had een mailtje gestuurd met nog wat vragen, oa over mijn hooikoorts medicijnen en ik kreeg echt super snel een heel lief mailtje van Veerle terug. Wat een fijn contact, ze kennen je daar echt! Je bent geen nummer, maar een echt persoon en niets is ze teveel. Echt super lief! :136:

Ga er over een paar weken echt met een gerust gevoel heen, ben zeker in hele goede handen daar!

Wilde dit gewoon even kwijt, vandaar dit berichtje....

liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een korte update:

Vandaag kon ik bellen over de exacte tijd van de operatie en........

's morgen (vrijdag) om 7.30 uur moet ik mij melden ( de deuren gaan om 7.15 open!) hahaha, lekker vroeg dus.

Omdat het voor ons nogal een eind rijden is overnachten we donderdagavond in een bed & breakfast, lekker slapen 's morgen vroeg nog even douchen en dan kan ik op weg naar mijn nieuwe boobies! Die dag dus geen tijd meer om te piekeren ;-)

Spannend, maar ik heb er zin in!

Veel liefs van mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI!!!

Geweldige tijd, zo vroeg...Fijn ook dat je in de buurt slaapt, zeg. Spannend hè, het schiet al op!!

Als we veel pijn hebben, dan zeg ik maar alvast: gedeelde smart is halve smart...hihihihi

Vandaag ook mn tijd doorgekregen: maandag om 9.15 moet ik er zijn en om 10.15 uur onder het mes...

:1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Ga je ook nog een album aanmaken met voor- en nafoto's?

Liefs, Lin. :71::43::53::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI!!!

Geweldige tijd, zo vroeg...Fijn ook dat je in de buurt slaapt, zeg. Spannend hè, het schiet al op!!

Als we veel pijn hebben, dan zeg ik maar alvast: gedeelde smart is halve smart...hihihihi

Vandaag ook mn tijd doorgekregen: maandag om 9.15 moet ik er zijn en om 10.15 uur onder het mes...

:1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Ga je ook nog een album aanmaken met voor- en nafoto's?

Liefs, Lin. :71::43::53::116:

Hai Lin,

Ja heerlijk zo vroeg, Maar jij hebt ook een lekkere tijd hoor!

Haha... mag lekker eerst nog van jou horen hoe het was,hihihi..... Komt helemaal goed hoor.

Ik heb al een album in de galerij gezet met voor foto's en dus die na foto's komen er natuurlijk ook op straks!

Tik tak tik tak nog maar een paar daagjes!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammie

Super, het komt nu wel heel èrg dichtbij he!

Wat die twijfels in beide richtingen betreft, troost je die hebben we allemaal tot de laatste minuut gehad <_<

Ja echt het gaat nu heel snel. Heb er ook enorme zin in.

Ben van de twijfels over grootte af gelukkig, nu alleen nog spannend haahaha1

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hai lieve allemaal,

Over een half uurtje gaan we richting Belgie. Gezellig naar een Bed & Breakfast, vanavond gezellig uit eten met z'n twee daarna lekker slapen en morgenochtend....... Jaaaahhh is het eindelijk zo ver!!

Om half 8 's morgens moet ik me melden in de kliniek en ik hoop dan eind van de middag weer lekker thuis te zijn!! Heb er zoooooo'n zin in.

Zodra het kan, horen jullie meer van me.

Liefs, Sammammie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze!!!!!!!!!1

Hallo allemaal,

Ben weer heerlijk thuis en echt super blij met m'n boobs. Wat ontzettend fijn nu eindelijk borsten te hebben.

Gisteren voelde ik me net een klein kind een dag voor d'r verjaardag... zo gespannen en benieuwd naar haar kadootje....

Het is allemaal goed gegaan en tot nu toe heel goed te doen, valt me nog mee. Maar benieuwd wat de morgen brengt.

Ik zal morgen als t lukt (want dan is t ook onze trouwdag, hahaha leuk kadootje he?) het verslagje schrijven...

Veel liefs,

Sammammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, hierbij mijn belevenis;

Na een heerlijke overnachting in het Regulierenhuisje in Tongeren, meldde ik me om 07.30 uur bij de Kliniek waar we hartelijk werden ontvangen door Veerle.

We namen de medische vragenlijst even door en regelden de betaling. Toen gebeurde er nog iets grappigs: er werd aangebeld en die dame maakte per ongeluk de buitenbel stuk, t sprong alle kanten op. Veerle wist het gelukkig weer te maken. Toen ze met z'n 2 weer naar binnen kwamen zei Veerle tegen me, nou dit is dus de assistent die bij jou gaat helpen op de OK, haha hopelijk doet ze het dan beter! Nou het ijs was toen snel gebroken en de spanning was ook weg...

Toen moesten we ongeveer 5 minuutjes wachten op Dr. d'Hondt. Hij nam ons mee naar zijn kantoor en we namen nog even door wat er precies ging gebeuren en welke proteses ik zou krijgen, daarna gingen we naar een kamertje daarnaast en werden de foto's gemaakt en ging hij alles aftekenen en nogmaals meten.

Dat was gewoon heel ontspannen, gelukkig.

Daarna moesten mijn man en ik afscheid van elkaar nemen en werd ik naar Veerle gebracht. De spanning steeg toen wel hoor! Bij haar mocht ik heerlijke zachte slofjes aan doen en liepen we naar beneden. Kwam in een heerlijke warme kamer, met gezellige sfeerverlichting en heerlijke ontspannen muziek!! Wauw wat luxe. Daar mocht ik mijn kleren uitdoen en het operatieshirt aan doen en op bed even wachten. Tjonge zeg wat een heerlijk zacht bed was dat!! Dit duurde nog geen 5 minuten en toen werd ik opgehaald en liepen we naar de OK. WOW.... wat een verschil zeg... mega licht, steriel en koud! brrrr... Dit was rond 8.00 uur.

Daar ging ik liggen en werd op van alles aangesloten, infuus geprikt enzo.. Toen was er nog een klein probleempje dat ze iets niet open kregen. (dat hoorde ik achter me gebeuren....) Zelfs dat dr. D'Hondt er op een gegeven moment bij kwam om te vragen wat het probleem was, gelukkig was de assistente blijkbaar lekker sterk want zij kreeg 'het' open (geen idee waar het om ging, haha) Was wel spannen want je hoort veel en ziet niks! De assistente zei nog tegen me... 'Ik kan gelukkig niet alleen dingen stuk maken, maar ook nog dingen goed doen'. hahaha.. Weg spanning! Daarna de narcose gekregen en heerlijk in slaap gevallen.

Het volgende moment werd ik wakker in die heerlijke warme kamer in dat lekkere bed. Dit was rond half 11. Alles was goed gegaan. Het eerste wat ik deed, ondanks dat ik nog best wat slaperig was, was natuurlijk even voelen...... jaaahhhh ze zitten er! Heerlijk was dat. Al snel werd mijn man gehaald en dat was erg fijn.

Hij kreeg nog een bakkie koffie erbij ook! Heel oneerlijk want ik mocht niet en dat was moeilijk voor een koffie verslaafde hoor! <_<

Gelukkig kreeg ik snel een....... bekertje water.... :141: Maar wat smaakte die goed zeg!

Rond 12.00 uur mochten we weer naar huis! Er werden nog wat dingen doorgenomen van wat ik allemaal niet mocht en ik kreeg een mobielnummer mee die ze in het weekend gebruiken voor als er iets mocht zijn.

En toen weer heerlijk naar huis...... 3 uur rijden... pffffff..... Gelukkig had ik niet veel last van het rijden, was alleen erg moe...

Na ongeveer een uur rijden, kreeg ik een klein probleempje...... ik moest plassen!!! waaahhhhh.... en nu???

Tja, omdat we nog 2 uur moesten toch maar gestopt bij een benzinestation en even plassen, haha op het invalidentoilet samen, want zonder hulp ging het nog niet! Was wel even Hilarisch hoor!

Het laatste uur in de auto, toch nog even geslapen en toen eindelijk thuis!

Ben zo blij en het gaat echt hartstikke goed! Tuurlijk het is ongemakkelijk en enorm beurs enzo, maar super veel pijn heb ik echt niet.

Ze zijn nu alleen giga groot joh! Er zit ook veel vocht onder m'n oksels naar beneden, precies waar je bh band normaal loopt. Maar ach... dit zal vanzelf wel wegtrekken.

Ik kijk nu al uit naar donderdag, want dan mag het tapeverband eraf!!

Ik houd jullie op de hoogte!

veel liefs van iemand die super blij is met haar :1big_boobs: .

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.