Ga naar inhoud

oO-sanchez-Oo : 7 juli 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Komt goed meid!!

er staan 2 blote fotos in met die jumpsuit is hoe ik was had ik 75b maar zat atlojd te ruim ik zit nu volgesn mij op 75d of 80 c ofzo ik heb nog niet goed laten meten want zit nog in zo verband ding dus ik weet het ook pas over aantal weekies maar het is zowieso wel een heel verschil !

veel succes morgen!!

Xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wat is het toch vroeg! Maar eerlijk gezegd was ik klaarwakker toen de wekker ging om 4.15. Snel laatste dingen opruimen en schoonmaken en wachten tot manlief klaar was met t onbijt.

Heb er helemaal zin in en de angsten zijn bijna volledig weg. Tuurlijk was t afscheid gisteren van me dochtertje zwaar. Maar ze slaapt heerlijk bij oma! Zo kan mama zich even richten op iets heel anders!!

Als ik me goed voel zal ik op de terugweg een kort verslagje doen.

Bedankt voor alle lieve berichtjes!

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wat is het toch vroeg! Maar eerlijk gezegd was ik klaarwakker toen de wekker ging om 4.15. Snel laatste dingen opruimen en schoonmaken en wachten tot manlief klaar was met t onbijt.

Heb er helemaal zin in en de angsten zijn bijna volledig weg. Tuurlijk was t afscheid gisteren van me dochtertje zwaar. Maar ze slaapt heerlijk bij oma! Zo kan mama zich even richten op iets heel anders!!

Als ik me goed voel zal ik op de terugweg een kort verslagje doen.

Bedankt voor alle lieve berichtjes!

Liefs Sandra

hallo sandra heel veel succes en t gaat vast helemaal goed komen je krijgt zeker mooie boobs. gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden,

hier dan mijn verslagje. Gister ging het niet lukken want had toch wel erg veel pijn.

8.10 werd ik verwacht dus ben om 5.30 vertrokken uit Zwolle. De hele autorit was ik redelijk ontspannen en heb zelfs nog even kunnen slapen.

Aangekomen bij de kliniek zag ik dat dr. Visser ook net was gearriveerd. Dus toen kreeg ik wel even iets zenuwen.

Om half 9 mocht ik mee naar boven. Daar kreeg je het standaard verhaal over schort aan, haarnetje op, zetpil inbrengen en het vragenformulier invullen.

Nieuwsgierig dat ik was wou ik hun formulier ook wel even lezen over de medicatie die erbij zat. Toen ik de bladzijde omsloeg schrok ik gigantisch. Behandelende chirurg: Dr Damen. :blink:

Uhhmmm het was toch echt dr. Visser die mij zou gaan opereren. Dus toen kreeg ik wel even zenuwen want daar had ik niet voor gekozen.

Vriendlief en schoonzusje gingen lekker de stad in en ik zou ongeveer rond 10 uur half 11 weer terugzijn op zaal. (Ja geen aparte privekamer voor mij)

Ik werd opgehaald door een hele aardige jongen die mijn verdoving zou regelen. Tegen hem zei ik direct dat ik door dr. Visser zou geopereerd worden en dat er op mijn blaadje dr. Damen stond. Hij heel nuchter oow maakt niks uit wat dr. Damen is vrij vandaag dus dat kan niet eens. Gerustgesteld.

Hij koppelde me aan het infuus en de bloeddrukmeter en kletste nog even met me. Toen kwam dr. Visser en die vroeg of ik even wou staan zodat ze alles kon gaan aftekenen. Ik zei meteen dat ik aan 2 kanten al gekoppeld zat dus dat dat niet zo heel makkelijk kon. Ze heeft het ontkoppeld en me beschilderd.

Ik mocht weer gaan liggen en de jongen drukte (of hoe dan ook) op een knopje. Ik voelde meteen dat het de verdoving was want ik heb al eerder narcoses gehad en weet hoe je lichaam daar op reageerd. Hij vroeg aan me of ik al wat voelde en ik zo jaaah ik lijk wel dronken op dit moment. En hop daar ging ik.

De slaapverdoving was echt net een achtbaan waarbij je door allemaal gangen ging en echt heel duizelig werd. Het ergste vond ik dat ik na een tijdje alles mee kreeg wat er gebeurde. Ik voelde de (vervangende) Jodium over mee heen gegoten worden en voelde dat ze gingen snijden (Maar dit deed geen pijn!)Ook voelde ik gewoon het getrek en geduw aan mijn lichaam. Ik hoorde dr Visser praten over de airco die echt moest vervangen worden omdat hij niet koud genoeg was. En dat dit weer veel geld ging kosten. Ook hoorde ik de radio op de achtergrond spelen.

Op het laatst begon ze te hechten en dat voelde ik wel even aan 1 kant. Dit heb ik toen ook gezegt. Ik zei auw dat voel ik. En ook dat ik wakker begon te worden. Gelukkig kreeg ik het antwoord "We zijn al bijna klaar mevrouw". Ik weet ook nog dat ik moest hoesten en dat dr Visser zei van "Mevrouw wilt u wel rustig blijven liggen?" Ik zo "Sorry!"

Ik vond dit wel een hele ervaring die ik niet graag weer wil ervaren.

Eenmaal klaar werd ik ook echt al op de operatiekamer wakker. Ik heb de (verdovings) jongen nog even bedankt en dr Visser ook die haar handen aan het wassen was. Ze wenste me veel plezier van me borsten en zei dat de operatie goed gelukt was.

Toen werd ik naar de kamer/uitslaapkamer gebracht en op me bed gelegt. Gelukkig was me vriend er nog niet en kon ik rustig wakker worden zonder rekening te hoeven houden met de wartaal die je uit kan slaan na zo'n verdoving.

Even later kwam de verpleegster en vroeg hoe het met me ging. Ik zei dat ik me redelijk goed voelde alleen nog een beetje duizelig. Ze zei meteen dat ik erg snel helder was voor haar ervaring. Ik kreeg cola om me suikers weer op peil te brengen.

Even later kwam manlief weer en glunderde helemaal. :125: Hij zei ze zijn echt mooi maar wel groot hoor. Ik vertelde hem dat het nog wel iets afnam vanwege de zwelling.

Later kwam me buurvrouw weer op zaal en die was echt helemaal wartaal aan het uitslaan. We moesten er erg om lachen en ik vertelde meteen dat ik dat gelukkig niet had gehad.

Om 12 uur mocht ik naar huis. De buurvrouwen meteen geinformeerd over de litteken olie die we zelf moesten gaan vragen beneden want dit was niet verteld door de verpleegster.

En toen op naar Zwolle weer. Nou dit was echt een hel. Ik had zo'n last van mijn ribben en kon in de stoel ook niet lekker me armen langs me neerleggen waardoor ik helemaal verkrampte. Toen ben ik maar achter op de bank gaan liggen. Dit hielp wel iets alleen nooit meer nagedacht dat ik weer omhoog moest komen. Thuis aangekomen direct asprines genomen en bed op!

Ik heb redelijk geslapen ik ben 1x echt wakker geworden en s'morgens om even anders te gaan liggen.

Vandaag gaat het ook wel weer redelijk. Ik moet wel echt me asprines optijd innemen anders voel ik het wel. Vooral me ribben doen erg pijn. Ik denk omdat ze behoorlijk hebben lopen trekken en duwen en ik best mager ben. Maar ach dat neem ik maar voor lief.

Ik vind het alleen vreemd dat ik een sportbh heb aangekregen en daarover nog is tape. Dit moet ik de aankomende 5 dagen eromheen houden en dan mag het eraf. Dus helaas heb ik ook nog niet echt kunnen spieken :102:

Nou dit was weer een heel verslag en hopelijk hebben sommige meiden er wat aan.

Nu is het afwachten hoe het gaat worden.

Liefs Sandra :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sandra, ik herken zoveel van mijn operatie van woensdag bij dr Damen! Echt bizar haha.. Ik voel me net zoals jij hoor. Volgens mij hebben ze een beetje dezelfde werkwijze. En van die slaaproes herken ik ook onwijs. Dat was heel raar inderdaad. Mocht je eens op msn willen dan zou ik het wel leuk vinden om het te delen met elkaar hoe het was in de Wellness kliniek. Ik lig nu half rechtop in bed en kan niet slapen omdat ik overdag ook veel in slaap val. En dat tape ben ik nu al zat! Haha. Nou ja, veel beterschap gewenst iig! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben nu 2 dagen po en voel me al stukken beter. Ik kon vanmorgen zelf me bed uitkomen en dat scheelt al weer een heel stuk. Ook heb ik op dit moment weinig pijn. Alleen de bekende spierpijn is aanwezig. En natuurlijk wel druk op mijn borstkast maar niet pijnlijk.

@Diesel. Inderdaad ik heb ook een aantal keer een narcose gehad maar dat vind ik stukken beter omdat je daar helemaal niks van meekrijgt. Ik vond dit een enge ervaring. Maar gelukkig eenmalig. Hoe voel jij je nu? Heb je veel last nog? Echt een verschil dan he 175cc en 415cc. Het zal zeker mooi worden.

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brrr.. alles meekrijgen van de operatie en zelfs voelen maar dan zonder pijn!???

Jeetje... dat zou ik echt NOOIT willen meemaken.. Lijkt me echt afschuwelijk akelig!

Ben blij dat ik wel een algehele narcose heb gehad, anders ging ik waarschijnnlijk nooit meer opnieuw!

Heel veel sterkte met je herstel!

Ben benieuwd naar je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanchez,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Wat jij omschrijft komt me echt bekend voor. Ik kon in het begin ook een soort van voelen dat er werd gesneden en ook zonder pijn. Ook hoorde ik ze ver op de achtergrond praten maar het leek bij mij echt allemaal een droom. Het enige wat ik echt heb onthouden is dat iemand zei "nee die hebben we niet meer" daar denk ik nog vaak aan. Soms denk ik dat ze er een andere maat in hebben gedaan haha maar het kon natuurlijk over van alles gaan. Maar wel eng dat je het hechten hebt gevoeld enz. Brrr lijk me echt eng!

Gelukkig gaat alles goed met je! Hoop dat die druk op je ribben snel weg is!

Groetjes Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sandra,

Wat een nare ervaring zeg..

Hoop dat het inmiddels goed met je gaat en je herstel goed zal verlopen.

Maakt mij toch wel een beetje bang hoor..

Ben zo bang dat ik ga bewegen of iets dergelijks. Dat wil je toch niet meemaken als je op de operatietafel ligt!

Veel beterschap!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey goed om te lezen dat het goed gaat

ik ben nu week po en weer terug geweest

ik mag al 1 aug gewone bhs'enz aan

ben ff laten meten bij de winkel en heb 70d nu

loop ook in zo sportbh vind het maar niks maar is ff neit anders haha:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj sanchez,,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je boobs!!

Hoop dat het wat beter gaat met de pijn en hoop op een goed herstel!!

Het lijkt mijn inderdaad een hele nare ervaring met die slaaproes,, gelukkig dat het wel helemaal goed gegaan is..

Maar na dit gelezen te hebben ben ik best wel bang geworden,, en ik ben sowieso al zo'n schijterd..

In ieder geval veel beterschap nog!

Liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi :)

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :1bouncingboobs:

Ik heb wel vol afschuw je verslag gelezen. Wat een vreselijk surrealistische ervaring zeg, echt ontzettend eng!

Maar ik begrijp dat het allemaal een beetje vergeven en vergeten is door je mooie resultaat :).

Toch zou ik er nog wel een melding van maken. Ik vind het ronduit belachelijk dat ze je voor een flink bedrag niet eens goed onder slaap kunnen houden. Voor hetzelfde geldt had je in paniek geraakt en was er iets naars gebeurd.

Gelukkig is het allemaal goed afgelopen :)

Liefs,

Dollie :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, hoe gaat ie? Dat tape drukt bij mij op de hechtingen. Heb jij dat ook? Het krult op namelijk. Ben je al aan het opknappen? Ik heb vandaag m'n eerste wandeling gemaakt naar het winkelcentrum. Vermoeiend maar wel fijn! Hoop dat je lekker aan het opknappen bent! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb even je verhaal gelezen, jeeeee meid wat eng! dat dit kon gebeuren vind ik wel vreemd..zeker omdat je op het laatste moment nog voelde dat er werd gehecht. Deze ervaring lijkt me doodeng en hoop die nooit mee te maken. Hopelijk zijn je boobs wel naar wens, dan is het iig niet voor niets geweest en kan je er nu echt van genieten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.