Ga naar inhoud

oO-sanchez-Oo : 7 juli 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo lady's

Ik ben Sandra en ben 25 jaar jong. 2 Jaar geleden had ik een operatie gepland staan bij dr. Visser in haar kliniek de Arenborghoeve. 2 weken voor mijn operatie kwam ik erachter dat ik zwanger was. Helaas moest ik daardoor ook mijn operatie cancellen.

Nu 2 jaar verder een een prachtige dochter rijker ga ik er weer helemaal voor. 28 juni heb ik mijn eerste consult en de week erop 7 juli wordt ik al geopereerd.

Vanwege een financiele kwestie heb ik er nu voor gekozen om toch maar naar de Wellnesskliniek te gaan ipv Arenborghoeve. Het enige wat anders is is toch de narcose en de slaapverdoving.

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee en weet iemand het echte verschil? Wat is positiever zeg maar.

Ik weet nog niet precies wat ik qua volume wil. Voor mijn zwangerschap adviseerde dr. Visser 275cc dual plane. Alleen nu zijn mijn borsten natuurlijk na de bevalling toch iets opgerekt. Hopelijk kan ik daardoor wel meer cc.

Na het zien van de foto's in de gallerij vraag ik me af of ik nog wel dual plane moet doen of toch gewoon voor de borstspier.

Ik zie graag jullie ervaring tegemoet. Natuurlijk ook bij andere artsen uit andere klinieken.

Liefs Sandra :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Sandra,

Allereerst welkom hier op het forum! En gefeliciteerd met je datum voor je bv!!! :1bouncingboobs:

Ik ben zelf ook door dokter Visser geholpen in de Wellnesskliniek. Als je even mijn topic leest (channy, 25 maart dr.Visser Wellnesskliniek) kan je mijn hele verslag lezen over mijn borstvergroting. Ik hoop dat je daar wat aan heb.....

Er zijn hier vele meiden door haar geholpen. Ik heb zelf 300 cc dual plane geplaatst. Ik ben er zelf heel erg blij mee. Vooral als je borsten wat zijn gaan hangen is dual plane een hele goede optie, met de jaren heb je minder kans dat ze gaan hangen. Ook voelen ze heel natuurlijk aan, ze bewegen gewoon mee.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je nog meer reacties zult krijgen!

Succes :71:

Groetjes, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanchez ,

het advies zal nu idd wel wat anders zijn na je zwangerschap .

Leuk voor jou is dat je voor een goedkopere prijs bij dezelfde chirurg kan gaan (ze gebruikt trouwens in haar kliniek dezelfde protheses als in de WK) .

De slaaproes heb ik zelf positief ervaren : eigelijk net hetzelfde als een narcose (op een seconde lijkt het voorbij) met het verschil dat ik na de operatie na 2u weer helemaal fit was . Bij narcose ben ik nml 2 dagen kotsmisselijk .

Dus wat mij betreft is die slaaproes véél beter , ook voor je lichaam trouwens .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii

Welkom hier!!! :D

Wat fijn dat je nu alsnog bij dr visser kunt gaan!

Ik denk inderdaad dat je toch wel aan ander advies nu zult gaan krijgen!!

Nu het allemaal wat opgerekt is zul je wel meer cc kunnen hebben denk ik zo ! :1bouncingboobs:

Voor de spier is wel heel mooi inderdaad!! Je krijgt wat natuurlijke hang he, alleen met veel cc's kan dit wel een nadeel zijn!

Luister gewoon naar het advies van de pc en geef je eigen wensen ook door!!

Komt vast goed!

Wanneer ga je op consult of doe je dat niet meer?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Channy,

Ik heb je topic gelezen en God wat een uitgebreid verslag!! Wel heel lekker om te lezen hoe het daar precies gaat.

Ik denk zelf ook aan 300 cc en niet meer. Want dat zou denk ik echt heel groot worden voor mijn skinny lijfje.. Welke maat had je eerst? En waar ben je op geeindigd?? Ben je nu weer bereid om alles te doen of heb je nog beperkingen??

@ Mii18 ik ga inderdaad eerst nog op consult. Ik ga 28 juni maar omdat ik snel achter elkaar wil heb ik mijn operatiedatum direct vast laten zetten. Anders heb ik straks de kans dat ik pas na 1 of 2 maand terrecht kan en dat wil ik echt niet.. Duurt mij te lang haha..

Nu begint de tijd WEER van elke dag op het forum zitten en allerlei topics lezen. Helemaal geweldig. Ook omdat ik via borstenforum .nl een vriendin heb gemaakt haha. Ze zou toen op dezelfde dag geopereerd worden als mij alleen zij kreeg wel borsten en ik moest nog ff wachten vanwege de zwangerschap. Maar je hebt echt een band met iedereen omdat iedereen hetzelfde wilt.

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Channy,

Ik heb je topic gelezen en God wat een uitgebreid verslag!! Wel heel lekker om te lezen hoe het daar precies gaat.

Ik denk zelf ook aan 300 cc en niet meer. Want dat zou denk ik echt heel groot worden voor mijn skinny lijfje.. Welke maat had je eerst? En waar ben je op geeindigd?? Ben je nu weer bereid om alles te doen of heb je nog beperkingen??

@ Mii18 ik ga inderdaad eerst nog op consult. Ik ga 28 juni maar omdat ik snel achter elkaar wil heb ik mijn operatiedatum direct vast laten zetten. Anders heb ik straks de kans dat ik pas na 1 of 2 maand terrecht kan en dat wil ik echt niet.. Duurt mij te lang haha..

Nu begint de tijd WEER van elke dag op het forum zitten en allerlei topics lezen. Helemaal geweldig. Ook omdat ik via borstenforum .nl een vriendin heb gemaakt haha. Ze zou toen op dezelfde dag geopereerd worden als mij alleen zij kreeg wel borsten en ik moest nog ff wachten vanwege de zwangerschap. Maar je hebt echt een band met iedereen omdat iedereen hetzelfde wilt.

Liefs Sandra

Hey Sandra,

Is inderdaad een heel verhaal! Dr. Visser raadde mij overigens maar 265/ 280cc aan. Ik vond dit echt veel te weinig, ik had zoiets van als ik het dan doe dan wil ik het wel goed doen. Ik heb toen zelf gekozen voor 300cc. Ze was het hier niet mee eens maar respecteerde mijn keuze wel. Ik had altijd een volle C maar na twee kinderen en borstvoeding te hebben gegeven had ik eerst een D/ E cup en daarna was er echt niets meer over. Een aa tje! En dan wat er nog zat was hangend weefsel :blink:.

Ik heb mij op laten meten en ik heb nu toch een 70 E!!! 75 D pas ik ook. Ik had dit totaal niet verwacht. Ze ogen overigens helemaal niet zo groot hoor! Ik vind ze heel mooi in verhouding met mijn lichaam staan. Ik vind ze nu zelfs aan de kleine kant.... :blush:

Ik kan echt alles weer doen zoals ik gewend was! Dat ging eigenlijk al heel snel! Ik heb er echt heel weinig pijn en last van gehad. Het langste duurde voordat ik mijn armen weer helemaal in de lucht kon doen. Maar dat gaat gelukkig nu ook weer prima!

Ik ben benieuwd naar jouw consult!!!

Groetjes, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owh echt? 70E??? Dat zal denk ik niet echt bij mijn lichaam staan maar net wat je zegt het klinkt groter dan dat het eruit ziet waarschijnlijk. Ik ben heel bang dat ik straks het idee heb van "had ik maar groter gedaan". Dit wil ik echt niet hoor. Dus ik ga ook denk ik voor de 300cc.

Na mijn bevalling en tijdens het borstvoeding geven had ik een D en dit vond ik toen wel echt heel mooi. Ik heb nu ook wel een AA denk ik alleen dan niet zakjes. Dus ik hoop wel dat het dan gaat passen.

Heb je toevallig ook foto's?

Ik kijk echt uit naar het consult en ben zo benieuwd wat ze adviseerd. Nu nog 2,5 week wachten en dan is het eindelijk zover (operatie).

De tijd vliegt gelukkig wel want kan niet wachten (net als alle meiden haha)

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou ook ik heb dan eindelijk mijn consult gehad afgelopen dinsdag!

Wat was het een rit zeg helemaal naar Genk. Onderweg nog file gehad dus ik helemaal gestressd omdat we te laat zouden zijn. Gelukkig vertelde de receptioniste me dat het niet erg was en dat ik waarschijnlijk even op dr. Visser moest wachten kmdat die dan aan t lunchen was.

Eenmaal daar aangekomen heb ik me gemeld en mocht ik, samen met me vriend, gaan zitten in de wachtkamer. En ow wat gaat de tijd dan langzaam zeg.

En toen was het moment daar. Ik kreeg eindelijk te horen wat er in zou gaan en hoe. Dr. Visser vroeg eerst alle standaard vragen en daarna ging ze kijken hoeveel weefsel ik heb. Het eerste wat ze zei was dat mijn rechterborst iets hoger zit en dat ze die borstplooi moet verlagen. Gelukkig had ik dat zelf ook al gezien.

Ze vroeg wat voor cup ik ongeveer wil hebben dus ik dacht laat ik maar D zeggen ( met de gedachte dat t toch niet kon). Maar t kon toch wel. Ze zei dat wordt dan max 300cc. Ik meteen "oke!". Dat was toch waar ik voor ging. Ze schreef op D/DD. Dus ik ben benieuwd.

Omdat ik al is eerder op consult ben geweest had ik niet veel vragen. Dus na 10 min stond ik weer bij de receptioniste. Haha kort maar krachtig!!

Wat gegevens controleren en het consult betaald en op weer naar NL.

Vandaag werd ik gebeld over de tijd van de operatie:

7 juli '11, 08:10 aanwezig, 300cc hp dual plane van AA naar hopelijk D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi gekkie, 70E = 75D, en jij wilt een D/DD dus als je straks op een 75D uit komt heb je in principe ook een 70E!

Maar fijn dat het wel ging passen bij je! Ben benieuwd of je met 300 CC ook daadwerkelijk op een D uit gaat komen!

Nu nog even een paar daagjes wachten tot het zover voor je is, Spannend zeg!

Geniet nog mar even van buik en zij slapen want dat ga je echt heel erg missen hoor!!

Succes met aftellen!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owwhh neeeeeeh ik wil zeker niet op een 70E uitkomen!!! 70D zou ik al wel het het maximale vinden voor mij. Hhahah naja vraag het donderdag nog wel even na voor de operatie. Maar denk ook eerlijk gezegt niet dat je met 300cc op een E uit kan komen.

Aftellen is inderdaad echt begonnen nu. En gelukkig slaap ik NOOIT op mijn buik dus dat is weer een voordeeltje.

Dank je voor je berichtje!

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ooh je omvang is 70cm? Was even ervan uitgegaan dat je 75cm als omvang had!

Gaat vast goedkomen hoor meis! Beter iets te groot als te klein toch! :)

Dr.Visser weet vast wel wat ze doet !!

Haha slaap je altijd op je zij dan? of op je rug? Dat zou wel makkelijk zijn als je altijd al op je rug slaapt, dan zul je na je bv niks missen!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee heb echt 70cm in me omvang. 75 glijdt altijd naar boven als ik me armen omhoog doe!! Hahaha.. Maar ik vertrouw er op dat dr. Visser weet wat ze doet. En alles is al beter dan wat het nu is! :blush:

Ik slaap denk ik altijd wel op mijn zij dus ik moet toch wel iets bikkelen de eerst komende week(weken). Had jij veel last me slapen de eerste dagen??

En je hoort ook dat veel dames last hadden van het omhoog komen. Is dat puur door de spierpijn? Owhh ik ben echt zo zenuwachtig en ik moet nog 5 dagen wachten..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond het vreselijk om op me rug te moeten slapen!

Ben echt een zij en buik slaper.. Dus had ook zulke last van me rug!

Werd gewoon midden in de nacht wakker met rugpijn, kon ik echt niet meer liggen moest ik echt eruit!

Komt omdat je echt verkrampte houding hebt omdat je zo gaat liggen dat je boobs geen zeer doen..

Zelf uit bed komen is indd lastig.. Je boobs doen zeer.. Als je dan opstaat lijkt t net alsof t scheurt!

Echt een trekkend gevoel.. Ik kon gelukkig wel zelf uit bed komen.. Ik ging aan de rand liggen en wiege mezelf tot ik zo op me voete terecht kwam! Hoop dat je snapt wat ik bedoel.. Zonder armen en handen te gebruike is toch wel lastig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanchez,

Ik ben ook al 2 weken bloednerveus hoor.

Terwijl het bij mij om een wissel gaat, maar is toch ook weer spannend.

Maar we slaan ons er wel doorheen hoor, die laatste paar dagen. :141:

Groeten Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii18 Ik snap wat je bedoelt met het wiegen haha! Dat wordt dus nog even afzien dus. Gelukkig kan me vriend me helpen als ik me bed uit wil. Alleen dacht ik heel slim dat hij mooi ff op de logeer kamer kon gaan slapen zodat ik alle ruimte heb haha.

@diesel Ja spannend he!! Nog 3 daagjes voor mij. En voor jou nog 1,5 week. Waar ga jij heen als ik vragen mag? En een prothese wissel? Van wat naar wat ga je??

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sandra,

ik ga naar de Jan van Goyenkliniek in Amsterdam.

18 jaar geleden ben ik door dezelfde pc. geholpen als nu.

Ik had voor mijn 1e bv een 75Atje en nu heb ik een 80B en ik wil naar een volle C.

Mijn omvang is in de loop der jaren iets toegenomen, omdat ik wat ben aangekomen na 18 jaar.

Niet veel hoor, ongeveer 8 kilo.

Vandaar eerst 75 omtrek en nu 80.

Suc6.

Groeten Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Sanchez...nog 2 nachtjes.

Je moet wel een eind rijden vanuit Zwolle en dan al zo vroeg aanwezig zijn, ai.... of blijf je vantevoren een nachtje daar? Nou ja, je moet er iets voor over hebben he, voor die mooie nieuwe voorkant :152:

Succes met aftellen en veel succes woensdag!

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Diesel, Parkiet en Beetje!

Ik ben echt heel zenuwachtig geworden. Ook moet ik eerlijk zeggen dat ik best bang ben (ook na het verhaal van hou Beetje)

Lig er ook echt wel wakker van. Maak ik wel de goede keuze. Neem ik niet onnodig een risico voor mijn gezondheid/leven? Ik hoop dat meerdere meiden hier last van hebben, meer omdat ik dan weet dat ik niet de enige ben die zo gaat denken net voor de operatie.

Natuurlijk heb ik er ontzettend veel zin in. En ik weet ook dat ik het gewoon moet doen. Maar toch hou je dat soort dingen wel in je achterhoofd.

Najah nog 2 nachtjes normaal slapen en dan wordt het ff bikkelen.

Bedankt iedereen die mee heeft geleefd naar mijn datum. Ik zal een uitgebreid verslag typen als ik geopereerd ben. Weet niet of het dezelfde dag nog zal zijn maar anders zeker snel.

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Diesel, Parkiet en Beetje!

Ik ben echt heel zenuwachtig geworden. Ook moet ik eerlijk zeggen dat ik best bang ben (ook na het verhaal van hou Beetje)

Lig er ook echt wel wakker van. Maak ik wel de goede keuze. Neem ik niet onnodig een risico voor mijn gezondheid/leven? Ik hoop dat meerdere meiden hier last van hebben, meer omdat ik dan weet dat ik niet de enige ben die zo gaat denken net voor de operatie.

Natuurlijk heb ik er ontzettend veel zin in. En ik weet ook dat ik het gewoon moet doen. Maar toch hou je dat soort dingen wel in je achterhoofd.

Najah nog 2 nachtjes normaal slapen en dan wordt het ff bikkelen.

Bedankt iedereen die mee heeft geleefd naar mijn datum. Ik zal een uitgebreid verslag typen als ik geopereerd ben. Weet niet of het dezelfde dag nog zal zijn maar anders zeker snel.

Liefs Sandra

Ik heb dat ook hoor.

Ik ben straks aan de beurt, ben nu al wakker, en op van de zenuwen. :blush:

Als ik vandaag niet op het forum kom, dan wens ik je vast veel succes.

Tot later.

Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyhey dat gevoel ken ik hoor dat je bang ben van had ik maar groter gedaan

ik heb ook lang getwijfeld en wilde voor 350 cc gaan.. toen ik wakker werd zei hij dat er 305 in zat achter de spier omdat hij er niet meer in kreeg

ik ben erg nu erg blij mee en het ziet er natuurlijk uit

in me album staan foto's wel van een dag erna ze staan nu niet meer zo strak

je moet gewoon je gevoel volgen meestal weten de artsen wel wat mooi word ook!

veeel succes morgen!

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sharyva.

Ik heb meer angst om niet meer wakker te worden. Normaal zou ik hier niet bang voor zijn maar nu heb ik een kindje en dan wel.

Ik krijg precies het aantal cc als dat ik wou. Ik weet ook niet of er meer in kan maar dit wou ik graag. Jij hebt net 5 cc meer als dat ik krijg zie ik.

Op welke maat ben je uitgekomen als ik vragen mag?

Ik heb ff in je album gekeken alleen zag ik een foto met een jumpsuit aan. Ik zal nog wel even in de galerij kijk misschien bedoelde je dat.

Thanks voor je berichtje!

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey sanchez,,

Las dat je morgen je operatie hebt staan.. Super!

Hoop dat het je allemaal goed gaat bevallen!

Hoeveel cc krijg je? En op wat voor cup wil je uitkomen?

In iedergeval veel succes morgen en een prettig herstel!

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.