Ga naar inhoud

drs Deblecourt bij Bergman of via Vlietlandziekenhuis?


Aanbevolen berichten

Kom er net achter dat drs Deblecourt ook BV doet in het ziekenhuis en scheelt 600 euro. Heeft iemand ervaring in het Vlietland ziekenhuis waar hij ook werkt. Hij raadde mij de ronde siliconen aan, maar waarom zou je voor een anatomische kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn persoonlijke voorkeur gaat ook uit naar ronde (die heb ik dan ook , dual plane geplaatst) maar er zijn best wat vrouwen de anatomische hebben .

Soms kan je niet anders dan anatomische , wanneer je geen goede basis hebt bvb : een AA-cupje of gewoon geen vorm .

Of sommigen kiezen er bewust voor , gewoon omdat ze dat mooier vinden (natuurlijker rezultaat) en zich daarbij beter voelen .

Waarom ik geen anatomische wou : ze zijn stugger (logisch , ze moeten een druppelvorm houden) en kunnen draaien (die kans zou echter klein zijn mits plaatsing door een kundig chirurg) .

MAAR zoals ik al zei : nogal wat vrouwen hebben deze wél en zijn er erg tevreden mee . Ik heb ronde dus kan dan ook niet vergelijken natuurlijk :38:

*Je kan de zoekrobot van het forum gebruiken om trefwoorden in te vullen : wit rechthoekig vak , rechts bovenaan de pagina (staat een vergrootglas bij) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie! de site is nog even zoeken voor me en ik twijfel nog heel erg of ik wel een bv wil. Ik schrik ook wel erg van hoe groot sommige borsten zijn geworden, moet me echt ook realiseren dat met 300 cc erbij ze een stuk groter worden. Ik moet er gewoon heel goed over nadenken. Die van jou zijn trouwens erg mooi geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sonnie,

Ik woon in de buurt van het Vlietland ziekenhuis en kom er ook regelmatig. Zelf zou ik er dan ook voor kiezen om naar het vlietland te gaan. Het is gewoon een stuk goedkoper dan bij de bergmankliniek en je wordt door dezelfde chirurg geopereerd. Misschien heeft het vlietland wel langere wachttijden voor de operatie, dat weet ik dan niet. Zelf ga ik trouwens naar Belgie naar dr. Plovier omdat iedereen daar zo tevreden over is en dat ook weer bijna 600 euro goedkoper is als in het vlietland. Succes met je keuze!

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.