Ga naar inhoud

Wanneer weer sex?


Aanbevolen berichten

hey ok bedankt! ik zag deze vraag nergens terug dus vandaar dat ik een nieuw topic geopend heb! sorry!

dan wachten we het maar af wanneer het weer kan!

evt met een strakke bh aan! hahahaha ja want dan wippen ze nie zo! oplossing is er altijd te vinden!!!

liefs dikidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

hey

ik zie dat mijn vraag nu bij de ander is samengevoegd! dom he dat ik die eerst nie kon vinden!

maar ben blij jullie ervaringen te lezen dat het na een paar dagen meestal al kan!

bedankt! en domme ikke sorry

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikidi, zie je wel je was niet zo brutaal ;)

Ik weet eigenlijk niet of het na een BVK anders is. Omdat ik vaak lees dat dat toch wat langzamer geneest.

En inderdaad gewoon een sportbh aan, het is ten slotte net sport :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

haha ja tis toch ook sport? we zullen er wel iets op verzinnen hoor!

nu wippen ze heel erg hjaha maar daarna nie meer zo erg hoop ik! daardoor voel ik me erg onzeker en nie fijn! hebben jullie dat ook?

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk toch dat het met een bv (de grote meerderheid op dit topic denk ik :P) toch sneller kan dan bvk. Nu kan ik het ook niet lang volhouden, we'll seeee :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhh na drie dagen, bh-tje aan, hij bovenop maar niet met zn volle gewicht hoor hahahah.

En ja melissa, natuurlijk is dat met een bvk moeilijker dat is een veel ingrijpender operatie.

Ik lees af en toe wel mee met de meiden die een bvk hebben gehad of overwegen. Ik heb nl. zelf een vriendin die al jaren tobt met haar te grote borsten en overweegt een bvk te doen.

Dus ik lees gewoon voor haar mee op dit forum om zoveel mogelijk info in te winnen.

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietie,

Morgen denk je in ieder geval vast niet aan sex :lol: Believe me!! Maar als je een beetje snel herstelt dan kan jij zo weer aan de slag hoor meid!! Ha, ha! Als ik me niet vergis heb ik het na 3 dgn weer gedaan...

En eerlijk is eerlijk, mijn sexleven is er niet slechter op geworden :wub: Ben toch wel wat zelfverzekerder geworden...

Ook deze topic ga ik volgen.... :D

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik had de pech dat ik ongesteld werd op de dag van de ok.... :blink: Errug vervelend om een tampon te verwisselen, kun je het je voorstellen?

Ik dus sowieso na een weekje ongeveer, hij boven en ik onder, en vooral opletten dat ie niet met zijn gewicht op mijn borsten ging liggen, hahaha!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies,

Ik ga even een genante vraag stellen, durf ze nl niet stellen aan pc :blush:

Ben morgen 6 weken Po en vroeg me af..hier komt het :blush::blush::blush:

Wanneer mag er tijdens euh..het liefdesspel..goed in geknepen worden? Ik bedoel je weet wel..in het heetst van de strijd, ahum..

Ben bang dat mijn "omkapsel" gescheurd zou kunnen raken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt hard ofzo? Want als ik masseer dan knijp ik er ook in.. :blush: maargoed, dat is anders dan wanneer je aan 't sexen bent denk ik.

Om nog maar even in de categorie genante vragen te blijven..

Ik hoorde dat wij niet meer gebruik mogen maken van de Powerplate ivm de trillingen en het aantal hertz.

Hoe zit dat met een speeltje :blush: ik las namelijk dat de powerplate 30 tot 50 hertz is... en een sextoy tot wel 100 hertz?

Kan ik na een borstvergroting de powerplate blijven gebruiken?

Nee, een van de weinige beperkingen van een borstvergroting is dat het gebruik van powerplate niet meer mag. In de meeste sportscholen en fitnesscentra staat bij apparaten die gebruik maken van een powerplate ook een mededeling in de trant van 'niet te gebruiken bij niet-lichaamseigen-attributen'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat dit onderwerp er is....

De sex is hier eigenlijk gewoon goed. Maar ik verwacht inderdaad dat het (nog) beter gaat worden na mijn BV omdat ik me dan zekerder voel! Nu bedek ik mijn borsten weleens...of zorg ik ervoor dat ik niet in bepaalde houding lig. (op mijn zij bijvoorbeeld....pffff....dan wordt ik écht niet vrolijk van ze hoor! Of op handen en knieën... :11: ..dan zijn het net streepjes!) Als ik on top zit leun ik vaak met mijn handen/armen naar achteren om ze toch nog wat volume mee te geven :13: Maar als het goed is is dat straks voorbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZO!

Dat vroeg ik me zo maar eens af.

Mijn pc heeft namelijk wel van alles gezegd over sporten, douchen, werken en autorijden maar niks over sex.

Moeten we deze hobby zien als een sport en mag dat dan weer voorzichting na 6 weken met je sportbh aan :152: ???

Hoe lang hebben jullie gewacht?

Moesten we wachten dan? :blush:

:131::152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.