Ga naar inhoud

Wanneer weer sex?


Aanbevolen berichten

we zullen het zien! het licht kan aanblijven! haha

gemiddelde tijd van een vrijpartij (de daad, zonder voorspel) duurt 6 minuten en nog wat, hoorde ik laatst op de radio. wordt die nu langer of korter na een bv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

die 6 minuten is dus zonder voorspel, dus de zgn coitus interruptus, gemiddeld, daar zit alles tussen, van minder dan een minuut (die halen het gemiddelde een beetje naar beneden :) ) tot en met tantrasex van meer dan een uur :14: maar die zal er op de honderd ondervraagden slechts een halve keer bijzitten gezien het gemiddelde van 6

enfin, kijk eerst maar s mee op de klok of stopwatch, iets wat eindeloos lijkt kan natuurlijk ook wel meevallen als je het in praktische tijdseenheden omzet

:55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh schat !! .... HO! ff wachten met die blinddoek, even op de klok kijken !!! :152:

ach als het maar lekker is !!

maar 6 minuten? Dat is een keertje wel leuk, maar dat moet echt niet elke keer gebeuren hoor haha.

Ik vermoed zelf dat op zich niet de tijd langer wordt na een bv, maar zeker wel de aantal keer !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed zelf dat op zich niet de tijd langer wordt na een bv, maar zeker wel de aantal keer !

:lol: Ik denk dat je daar gelijk in hebt! Mijn liefje vreest nu al dat hij al klaarkomt als hij me ziet. :123: Dat trekt het gemiddelde onwijs naar beneden natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol: Ik denk dat je daar gelijk in hebt! Mijn liefje vreest nu al dat hij al klaarkomt als hij me ziet. :123: Dat trekt het gemiddelde onwijs naar beneden natuurlijk!

Hahahhaha ja zo kan je het zien

De mannen die er een uur over doen hebben vast last van, hoe zullen we het noemen... 'geen mooi uitzicht' en de mannen onder de 6 minuten zitten hebben last van een mooie vriendin/vrouw met mooie boobs hahahha :lol::P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Excella, en waar blijft onze behoefte dan? :o ik wil, ahum, moet ook aan mijn trekken toekomen.... das niet zomaar binnen 6 minuten gePIEPt, met of zonder boobs.... en met of zonder goddelijke man. neen, dat kost vooral veel tijd (zal t de volgende keer wel een keertje opmeten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...
Gast ClaudiavD

Ik heb mijn vriend 2 weken niet gezien,nu is hij er weer en hij wilt geen sex -_- ookal hou ik mijn sportbh aan en is het al 11 dagen PO. Hij vind de gedachte vies dat er zoveel littekens zitten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn vriend 2 weken niet gezien,nu is hij er weer en hij wilt geen sex -_- ookal hou ik mijn sportbh aan en is het al 11 dagen PO. Hij vind de gedachte vies dat er zoveel littekens zitten...

Oooooooooh dit is wel de meest zielige versie tot nu toe!! :(

Hij heeft ze zeker nog niet gezien en dus ook niet gezien dat die littekens helemaal meevallen?? dat het geen bloederig tafereel is onder je bh? hihi

Nou... Hoop dat ie snel over de brug komt hihi

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ClaudiavD

Ik kan hem niet overtuigen maar denk dat hij over een paar dagen wel toegeeft. Heb wel een anker litteken dus kan het misschien nog een klein beetje begrijpen dat het er niet zo mooi uitziet nog :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè jeetje meid, dat is een lastige situatie. Kan je hem misschien foto's laten zien van een bvk die al een tijdje geleden is zodat hij kan zien dat de littekens zullen vervagen? Wat vindt hij precies eng, de staat van de littekens nu of is hij misschien bang dat je pijn zult hebben tijdens de sex?

En laat hem maar eens diep in je ogen kijken, dan kan hij zien hoe gelukkig je met je nieuwe boobs bent!

Ps. We weten nu wel echt dat vrouwen het sterke geslacht is hè.... Pffff een paar littekens vinden de mannen eng ;) succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ClaudiavD

Yes! hij is overstag gegaan :P na 3 weken toch eindelijk weer sex, maar hij zei erna wel dat hij het toch niet geweldig vond met de gedachte van die littekens xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.