Ga naar inhoud

goede huidbruiner


nachtuiltje

Aanbevolen berichten

Ik ga volgende maand op vakantie,lekker!!!!

ik probeer elk jaar verschillende merken uit voor een egale mooie bruine huid,een smeerseltje,maar tot nu toe nooit de beste gevonden,ene vlekt,andere geeft na tig uur nog af,ander gaat je kleurtje er al na 2weken af enz enz

wie heeft er een tip welk goed is,die niet vlekt en je niet roodbruin word,maar mooi natuurlijk bruin????

HELP......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Eeeey Lieve Moontje poes :1bouncingboobs:

hoest ie lieverd....? ga je op vakantie?

hihhi helaas kan ik je niet helpen, ben bruin van mezelf, hoef ma fftjes in zon ben ik als (neger) zoentje,

zo f***ing bruin wil je je tanden erin zetten hihhihhiih :159::154::152:

Dikke knuffels X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik smeer nooit échte zelfbruiner maar wel een bodymelk met zelfbruiner in .

L'Oreal

Nutribronze

> hydraterende bodymilk 24H , geleidelijke bruining

Kan je dagelijks smeren en je tint wordt dan elke keer donkerder . Ik vind dat het geen typische 'zelfbruinergeur' heeft en het trekt relatief snel in . Heb er ook nog geen vlekken mee gehad .

Weet de prijs niet van buiten (koop 'm in Kruidvat) , denk ergens rond de €10 (200ml) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ontdekt heb dit jaar is Maui Babe

Dit doe je over je gewone zonnebrand, werkt als een soort accelerator!

Ik ben er onwijs blij mee, want nu wordt ik sneller bruin en dat mag wel met 2 van die pinda's in huis :P

Je hebt 2 soorten:

* voor gewoon in de zon

* en voor onder de zonnebank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ontdekt heb dit jaar is Maui Babe

Dit doe je over je gewone zonnebrand, werkt als een soort accelerator!

Ik ben er onwijs blij mee, want nu wordt ik sneller bruin en dat mag wel met 2 van die pinda's in huis :P

Je hebt 2 soorten:

* voor gewoon in de zon

* en voor onder de zonnebank

dat spul is hier in Nederland nergens te krijgen denk ik!

Jammer!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je dat willen doen!

Fantastisch!!

Ik zag dat er ook een versie is voor op de zonnebank!

Ik lig nl. niet graag in de zon te bakken.

Wat kost het in euro´s

ik zag dat een fles voor op de zonnebank alleen in een grotere maat te krijgen is (8 oz) en kost iets van 29 dollar

daar komen uiteraard nog verzendkosten bij.

Als je het voor me zou willen bestellen: heeeeeel lief van je :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

wat ook aan te raden is zijn de zgn bruiningspillen. ze hebben geen bijwerkingen want zitten alleen vitamines in en betacaroteen (worteltjes zeg maar :) )

2 weken voor je vakantie beginnen met slikken en dan word je makkelijk en sneller bruin en door de pillen zelf krijg je ook al wat meer kleur.

ik heb ze zelf ook gekocht maar vergeet ze steeds te nemen hahaha.

verder deed ik meestal bruin sprayen en als je van te voren goed scrubt en iemand anders (bij mij mn man) laat sprayen die kan het beter zien en zorgt dat alle plekken gedaan worden.

dan heb je alvast een bruine kleur en daaronder bruint je huid alsnog van in de zon zitten.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heb je hier wat aan Moontje,

Mijn link

Mijn link

Om geen strepen/vlekken te krijgen moet je inderdaad eerst goed scrubben en daarna heel goed inwrijven tot het helemaal is opgenomen in je huid, je kunt ook beter op voorhand al een vettige creme op de drogen delen van je lichaam doen, ellebogen, knieën dan nemen die minder kleur op, anders krijg je daar meestal ook donkerder vlekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bruiningspillen, check! Die ga ik ook mooi inslaan, alle beetje helpen ghehehe :159:

Welk merk of maakt dat niet uit?

voor het merk moet je even bij de apotheek of drogist vragen want je hebt verschillende soorten die goed werken, ligt vooral aan hoe licht of donker je huidskleur nu al is.

succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm 2 verschillende reacties dus, zal dus afhangen van de persoon?

Misschien toch proberen, als extra, voor mijn vakantie en hopen dat het werkt :159:

Zou leuk zijn als ik eens qua teint in de buurt zou komen van de 2 pinda's hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet er wel bij zeggen dat ik een huid heb met heel veel sproeten (neeeeee, ben niet roodharig)

ik bruin dus ook niet zo snel...alleen op de zonnebank krijg ik een kleurtje.

In de zon ook wel maar dan heb ik zoveel uren nodig....pfff ik ben niet zo´n zonnebader!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.