Ga naar inhoud

goede huidbruiner


nachtuiltje

Aanbevolen berichten

Haha dan lijken we een beetje op elkaar ikke!!

Ik heb ook een sproetenkoppie, misschien komt het daardoor (en ook gen roodharige hahaha).

Gelukkig hoef je met Maui Babe geen uren in de zon, ik zou niet meer zonder willen.

Uren bakken hou ik ook niet vol namelijk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb ook een vraagje omtrent op vakantie gaan. Wij gaan met onze oude klasgenoten in de zomer altijd een dagje of 2 daagjes naar zee. Maar het probleem is dat ik net in de zomer geopereerd wordt.

Hoeveel dagen/weken na je bv voelden jullie je goed genoeg om zo'n dagje naar zee te gaan? Het is wel de bedoeling dat die mensen niet allemaal te weten komen dat ik geopereerd ben...

Graag jullie ervaringen!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dan lijken we een beetje op elkaar ikke!!

Ik heb ook een sproetenkoppie, misschien komt het daardoor (en ook gen roodharige hahaha).

Gelukkig hoef je met Maui Babe geen uren in de zon, ik zou niet meer zonder willen.

Uren bakken hou ik ook niet vol namelijk!!!

ik heb niet alleen sproeten op mijn gezicht maar over mijn hele lijf hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiiii

super te lezen dat er zoveel reaktie,s zijn gekomen,toppie!!! :136:

wel,het gaat niet om een zelfbruiner,nee ik bedoel echt gewoon een doodsimpel smeerseltje,die je helpt mooi egaal bruin te worden,zonder een 8uur in de zon te bakken,wat ik dus niet volhou.want ik ben niet echt iemand die uren kan stilliggen/zitten om te zonnen,dus geen zelfbruiner,vind ik niks,maar echt een smeerseltje die je beschermd en een mooie en vooral natuurlijke bruine kleur geeft,een smeerseltje die de zon een handje helpt zeg maar :blush:

B-cupje gaf goede tip vond ik,maar die bruinigingspillen ofzo,klonk me ook wel relax en simpel,als het maar iets is waar ik geen halve dag mee aan violen ben,en niet smerig roodbruin van word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Moontje, dan lijkt me het smeerseltje van Feminine ideaal voor jou.

Wat ik ontdekt heb dit jaar is Maui Babe

Dit doe je over je gewone zonnebrand, werkt als een soort accelerator!

Ik ben er onwijs blij mee, want nu wordt ik sneller bruin en dat mag wel met 2 van die pinda's in huis

Je hebt 2 soorten:

* voor gewoon in de zon

* en voor onder de zonnebank

Ik heb het zelf ook besteld!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij ook moon en als je hem nu zou bestellen is het voor je vakantie binnen :D

Ik zweer erbij! Heb het zelf voor het eerst gekocht in April en echt het werkt.

Zit nu alleen te wachten op mooi weer grrrrr dus denk dat ik de zonnebank versie ook maar ga bestellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

die maui babe lijkt me ook super toch maar even neuzen via ebay enzo!!

en die bruiningspillen gaa ik ook ff inslaan!!

hebben ze die ook bij kruitvat en etos??

DA hebben we geloof ik niet op het centrum mmm :S

ik wil ook meer bruin worden want ik zie zo wit (vooral in mijn ezicht) de laatste tijd!

baaaaaaaaaah :( ik ga wel tegen het weekend aan ff onder de zonnebank :D

lekkerrrrr!! heb dan een zonnebank creme met bronzers en die heet SEX POT hahah

daar word je ook lekker bruin van hihi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dellg.jpg

Clarins - Crème Délicieuse

Deze is echt heel mooi! Super mooie bruine kleur en ruikt niet zo smerig de dagen erna dat je hem hebt opgesmeerd, hij is al bruin zodat je goed ziet waar je al gesmeerd hebt.

Hij kost 38,00 ongeveer, maar ik heb echt volgens mij alle zelfbruiners geprobeerd die er te koop zijn hehe en die kunnen niet tippen aan deze! Mij gaat het vooral om de geur, net als nivea en dove die stinken echt een uur in de wind pff.

Die van ModelCo (te koop bij ici paris) is ook heeeeeeeeeel goed alleen die vlekt heel snel bij polsen en enkels enz. en vlekken krijg je er moeilijk afgepoetst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn moeder heeft nu een goede gevonden..

Voor als je in de zon gaat, met factor 15 je word echt super bruin!!

ik heb ook wel een goede, maar das een olie en ik krijg echt overal bulten in de zon met olie, jeukt als een gek!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb die bruinigspillen gehaald bij de etos!

ik heb ze genomen toen ik gisteren onder de zonnebank ging,

morgen met die hete zon neem ik ze ook wel!

vandaag niet.. ik had er niet echt opgerekend!

ben benieuwd of het wat uithaald ... :D

anders wel gewoon de bruiningscreme!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.