Ga naar inhoud

dalin-kids : 16 juni 2011 : Dr. Danau : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi Linda,

Kwam even kijken hoe het met je gaat, als het goed is zijn je hechtingen eruit, ben benieuwd....

Hoop dat je wat minder pijn hebt.

Ik heb nu ook niet te klagen maar weet uit ervaring dat het altijd later nog kan komen.

Bij mij zit er nu al bloed op 1 van de pleisters, zal wel door ibu komen, bloedverdunnend en er zal wel een stukje open gegaan zijn, blijf er lekker vanaf hoor, zie het over een dag of 10 wel....

Veel sterkte nog en hoop dat je hechtingen eruit zijn!

xx Tan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi

de hechtingen zijn er idd uit gehaald vandaag, is allemaal goed gegaan.

littekens zien er erg mooi uit dus ben weer happy.

pijn is gelukkig ook minder nu, dus hoop dat het zo blijft.

thnx girls

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik was vanochtend even depri hoor.

had alles even opgemeten en kwam uit op 75 onder, 92 boven.

op internet gekeken en zag overal dat het een 75C was :angry:

ben vanmiddag naar het winkelcentrum geweest en even wat bh's gaan passen.

Alles wat redelijk goed zat was toche cht 75E, nu dus weer happy :rolleyes:

heb ook maar foto van gemaakt en die staat in mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me idd een mooie maat Dalin, en het ziet er zeker mooi uit op de foto! En wat maakt de maat nou eigenlijk uit? Als je het zelf mooi en voldoende vindt en je bent tevreden dan is het toch prima? Ik kan er nog niet over meepraten (ben nog ingetaped), maar ik snap sowieso weinig van bh-maten. Op de ene site staat dit, op de andere dat, en ik hoor hier overal dat natuurlijke borsten groter ogen, maar dat nep exemplaren een grotere maat qua cup nodig hebben maar kleiner ogen.

Ik zou zeggen, be happy, het ziet er hartstikke mooi uit bij je, geniet ervan. (en je haarkleur is trouwens ook heel mooi)

Succes met herstellen verder, hoop dat die vervelende pijn nu weg is.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

75 E lijkt me een mooi maatje :35:

Heb je trouwens de kliniek gebeld en over de band gevraagd?

ja ben met 75E zeer tevreden hoor.

heb vontact met ze via de mail.

het is beter om te laten zitten, maar als het echt niet goed voelt mag het zonder, dus dat doe ik dan ook.

gaat nu veel beter en heb zelf het idee dat het nu meer daalt.

pijn is echt veel minder, voelt zoveel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me idd een mooie maat Dalin, en het ziet er zeker mooi uit op de foto! En wat maakt de maat nou eigenlijk uit? Als je het zelf mooi en voldoende vindt en je bent tevreden dan is het toch prima? Ik kan er nog niet over meepraten (ben nog ingetaped), maar ik snap sowieso weinig van bh-maten. Op de ene site staat dit, op de andere dat, en ik hoor hier overal dat natuurlijke borsten groter ogen, maar dat nep exemplaren een grotere maat qua cup nodig hebben maar kleiner ogen.

Ik zou zeggen, be happy, het ziet er hartstikke mooi uit bij je, geniet ervan. (en je haarkleur is trouwens ook heel mooi)

Succes met herstellen verder, hoop dat die vervelende pijn nu weg is.

grtz

bedankt voor je berichtje.

gaat er idd om wat ik zelf mooi vind en ben tevreden, maar was toch wel even teleugetseld vanochtend.

nu weer helemaal happy, zag er zo mooi uit in een gewone bh, maar het voelde verschrikkelijk, kan ik echt nog niet aan haha

Hoihoi,

Ziet er heel mooi uit!!!

:141: Tan

dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

even een update:

Ik heb vannacht voor het eerst zonder bh geslapen en het was heerlijk.

Ook kan ik sinds 3 dagen weer op mijn buik liggen, niet de hle nacht maar wel enkele uurtjes, zo fijn!

daarnaast zijn mijn maten toch veranderd. 75E past nog steeds, maar de bh''s van sapph zitten nu wel strakker.

ondermaat: 74

bovenmaat: 93.5

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhh dan ga ik dat ook doen denk, morgen 3 weken, dus nog even een weekje wachten.

Geen pijn van de beugels?

nee geen pijn, in het begin ff raar gevoel, maar na een paar uur was het helemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal me even voorstellen hier.

ik ben Linda, 31 jr en moeder van 2 kids, 9 en 7.

heb nu een kleine, slappe en lege b/c en wil graag een volle D

na lang twijfelen en tobben besloten een BV te gaan doen. nu heb ik verschillende afspraken gemaakt voor een consult, maar weet niet goed welke kliniek nu te kiezen.

ik heb op 7.6 een afspraak bij bergman clinics, 9.6 bij accz en 14.6 bij beaucare.

graag jullie ideeën en ervaringen.

Hey,

Ik ben Freya, 21 jaar en zoek een goede chirurg in omgeving Aalst, ik heb gelezen dat je op consultatie ging bij dr. Danau? Hoe is dit meegevallen? Gaf hij veel uitleg? Zijn er lange wachttijden bij hem? Is hij vriendelijk? Ik ben van plan om op consultatie bij hem te gaan. Kan je me even iets laten weten over dr. Danau? Alvast bedankt.

Groetjes Freya

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Morgen op controle bij Pc Danau, BeClinic.

ben zelf erg tevreden en erg benieuwd wat hij morgen zegt.

heb op vakantie alleen maar complimentjes gehad dat het zo natuurlijk was dus.. Happy!!

alleen 1 nadeel, 2 bikini's zijn me nu te klein, jammer.

maar wel fijn dat ze mooi zijn en groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben Freya, 21 jaar en zoek een goede chirurg in omgeving Aalst, ik heb gelezen dat je op consultatie ging bij dr. Danau? Hoe is dit meegevallen? Gaf hij veel uitleg? Zijn er lange wachttijden bij hem? Is hij vriendelijk? Ik ben van plan om op consultatie bij hem te gaan. Kan je me even iets laten weten over dr. Danau? Alvast bedankt.

Groetjes Freya

Hoi Freya!

Ik ben gisteren door dr Plovier geopereerd. Dr Danau werkt ook in de Be-Clinic.

Hij is een zeer rustige man en je mag hem alles vragen , tot nu toe alleen lof over hem..

Ik ben ook van de kanten van Aalst. Tis zo'n 45 min rijden tot daar.

Maar vermits ik er al moest zijn om 07u zijn we op hotel gegaan in de buurt en hebben we der een uitstapje van gemaakt..

Of er lange wachttijden zijn weer ik niet, ik heb in april nr de kliniek gebeld voor een afspraak en meteen ook voor operatiedatum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hai Linda,

Ik sluit me helemaal aan bij het antwoord van Andrea.

En ik heb precies hetzelfde idee als ik naar mezelf kijk... :rolleyes:

Dan denk ik ook zo van: *het had wel wat meer cc mogen zijn* :unsure:

Maar dan kijk ik naar m'n foto's van voor de borstvergroting en dan ben ik weer dik tevreden :36:

Ze zijn echt mooi ingedaald bij jou! :35:

En een 75E is natuurlijk helemaal top :101:

Liefs :116:

Kiki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Linda,

Ik sluit me helemaal aan bij het antwoord van Andrea.

En ik heb precies hetzelfde idee als ik naar mezelf kijk... :rolleyes:

Dan denk ik ook zo van: *het had wel wat meer cc mogen zijn* :unsure:

Maar dan kijk ik naar m'n foto's van voor de borstvergroting en dan ben ik weer dik tevreden :36:

Ze zijn echt mooi ingedaald bij jou! :35:

En een 75E is natuurlijk helemaal top :101:

Liefs :116:

Kiki

dank je wel, ben ook wel tevreden, maar in kleding zie ik helaas niet veel evrschil met voor de bv, maar ja toen droeg ik altijd super push ups...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.