Ga naar inhoud

dalin-kids : 16 juni 2011 : Dr. Danau : BeClinic


Aanbevolen berichten

ik zal me even voorstellen hier.

ik ben Linda, 31 jr en moeder van 2 kids, 9 en 7.

heb nu een kleine, slappe en lege b/c en wil graag een volle D

na lang twijfelen en tobben besloten een BV te gaan doen. nu heb ik verschillende afspraken gemaakt voor een consult, maar weet niet goed welke kliniek nu te kiezen.

ik heb op 7.6 een afspraak bij bergman clinics, 9.6 bij accz en 14.6 bij beaucare.

graag jullie ideeën en ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Dalin,

Ik zie over de 2 klinieken wel het e.e.a. op het forum dus daar zou je al eens kunnen neuzen bij de bv verslagen.

Ik kan je er zelf niet mee helpen maar wil je welkom heten en suc6 wensen met het hele traject. Genoeg meiden met een bv die jou hier wegwijs willen maken en helpen met je vragen.

groetjes

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben 3 maand geleden geopereerd bij het ACCZ en ook heel tevreden. Hier zijn indd al heel wat dames die daar geopereerd zijn en heb nog geen één negafief verhaal gehoord!

Heb toevallig nieuwe foto's gemaakt gisteren, staan in de galerij!

Heel veel succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 31 mei een consult gehad bij ACCZ. Ging daar met een super goed gevoel weg en heb meteen een dag erna gebeld voor de grote dag! Die is voor mij ook op 20 juni.

Je leest hier veel informatie over ACCZ, allemaal tevreden! Succes met je consulten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier op het forum.

Neem de tjd om lekker de evaringen van andere te lezen.

Ik zelf ben niet bij de accz geweest.

Veel suces met je zoektoht en je consulten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er toch voor gekozen om een consult te plannen bij BeClinic.

dus heb nu 14.6.11 een consult bij beaucare en bij Beclinic, ben zo beniuwd.

gister bij bergman is erg tegen gevallen dus hoop dat er ij de andere consulten wel een fijn gesprek in zit.

groetjes dalin

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cindy

mijn consult bij accz was in 1 woord geweldig.

super fijne consulente, met erg goede uitleg en nam de tijd voor me.

Toen ik de verschillende protheses gepast had ed kwam de pc zelf.

hij keek naar wat ik uitgezocht had en zei dat het perfect was.

430 cc dual plane

alleen nu ik weer wat foto's bekeken heb ben ik bang dat ik dat te groot ga vinden.

ga morgen of dinsdag nog eens even bellen!

xx linda

ps: ben je al op consult geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha bij het Accz raden ze geloof ik iedereen 430 cc aan!

Er zijn er nog veel meer die dat gekregen hebben.

Hoe lang ben je als ik vragen mag en hoeveel weeg je?

Ik ben 1.80 en weeg 72 kilo en heb 430 en 480 cc gekregen.

Zit op een 75E/75F gekregen ermee maar dat klinkt veel groter als dat het is.

Had van mezelf ook een a/b.

Op mn universiteit heeft niemand er wat van gemerkt dat het groter is geworden!

Als het enorme joekels geworden waren had ik er vast wel wat over gehoord :rolleyes:

Werd je door van Onselen of Kruppa te woord gestaan?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cindy

mijn consult bij accz was in 1 woord geweldig.

super fijne consulente, met erg goede uitleg en nam de tijd voor me.

Toen ik de verschillende protheses gepast had ed kwam de pc zelf.

hij keek naar wat ik uitgezocht had en zei dat het perfect was.

430 cc dual plane

alleen nu ik weer wat foto's bekeken heb ben ik bang dat ik dat te groot ga vinden.

ga morgen of dinsdag nog eens even bellen!

xx linda

ps: ben je al op consult geweest?

heej super ja dat t zo goed bevallen is!!

ik moet dinsdag op consult.....ik kan nie wachten tot het zover is haha

ben benieuwd waar ik op uit kom haha

ben ook wel benieuwd hoe lang je bent eigenlijk want ik ben ongeveer 175 en rond de 55 kilo...dus moet wel een beetje in proportie blijven he :P

groetss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ben ook niet niet helemaal thuis op dit forum maar nu eindelijk ervaringen gevond over het ACCZ! Ik ben gister, 11-6 op consult geweest bij Dr. Kruppa. Ik vond het ook in 1 woord geweldig! De consulente nam de tijd om alles uit te leggen! Sommige vragen heb ik geloof ik wel 10 x gesteld om er zeker van te zijn dat ik het goed begrepen had! haha Daarna kwam Dr. Kruppa zelf en meette alles op... (ik wil trouwens een borstvergroting en buikwandcorrectie) en omdat ik vrij groot ben, 1.83m en 80 kilo weeg raadde hij me aan om 480 cc te nemen. Met de pasprotheses voelde dat prima! Maar ben ook wel bang dat het groot uit gaat vallen! Had altijd een flinke C/kleine D maar na 2 kindjes de lege omhulsels van een B. :163: Maar goed, waarschijnlijk kunnen die protheses door de wond tijdens de buikwandcorrectie geplaatst worden dus geen extra wonden en littekens.

Al met al ben ik daar dus heel goed en duidelijk te woord gestaan en heb ik er een goed gevoel bij! Ik heb voor 28 juni nog een consult bij Dr. de Blécourt in het Vlietlandzieknhuis in Schiedam... maar ik twijfel of ik daar nog heen moet gaan. Dit voelde zo goed, dat ik bang ben dat ik ga twijfelen en in de war raak als die Dr. misschien een ander advies geeft. :wacko: Maar aan de andere kant wil ik zoveel mogelijk meningen horen! haha

Heel veel succes ook met orrienteren!

Groetjes,

Shaartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shaar,

IK zelf ben alleen bij ACCZ geweest. Van onselen. Ik voelde mij daar ook helemaal goed dat ik ook niet verder ben gaan zoeken. Ik zou gewoon zeggen als jij je daar echt goed voelt, zeg ik dat je er voor gaan. Maar ja, misschien is het wel verstandig om eens te kijken. Ik kan je niet helpen eigenlijk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi shaar,

goed om te horen dat het voor jou ook goed voelde bij accz.

ik ehb daar ook een erg fijn consult gehad.

het is dat ik er al 1 had staan voor dinsdag en die andere daarna kon anders was ik 100% voor accz gegaan.

nu heb ik wel de afspraak staan voor 20 juni, maar wacht voor alle zekeheid dinsdag nog even af.

succes met jou andere consult als je gaat en met het maken van je keuze!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zon passessie vertekent ook he. je past de prothesen in een bh over je eigen borst heen!

Als de prothesen erin zitten is het veel kleiner!!

Je verliest zoizo nog 40 cc per borst met dual plane of achter de spier!

Ik zou niet bang zijn dat het te groot word!! beter te groot als te klein!!

Groot went... klein niet, dan heb je spijt!!

er zijn zooooveeel meiden hier die achteraf zeggen: had ik maar meer cc genomen!

En je kunt natuurlijk 430 cc bij de een niet vergelijken met jou he!

bij iedereen vallen die cc's anders... de een krijgt met 300 cc een E en de ander met 450 cc een E..

Welke cup wil je zelf?

Ik zou gewoon op je arts vertrouwen, die weet het echt wel het beste!!

Succes meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zon passessie vertekent ook he. je past de prothesen in een bh over je eigen borst heen!

Als de prothesen erin zitten is het veel kleiner!!

Je verliest zoizo nog 40 cc per borst met dual plane of achter de spier!

Ik zou niet bang zijn dat het te groot word!! beter te groot als te klein!!

Groot went... klein niet, dan heb je spijt!!

er zijn zooooveeel meiden hier die achteraf zeggen: had ik maar meer cc genomen!

En je kunt natuurlijk 430 cc bij de een niet vergelijken met jou he!

bij iedereen vallen die cc's anders... de een krijgt met 300 cc een E en de ander met 450 cc een E..

Welke cup wil je zelf?

Ik zou gewoon op je arts vertrouwen, die weet het echt wel het beste!!

Succes meid!!

hoi hoi

ik wil graag een volle D of kleine E maar niet meer, vandaar dat ik bang ben dat met mijn nu kleine C (zie foto) met 430cc te grote boobs krijg

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoorde dat ze 16e al aan de beurt is ! spannend meid!!!

Dr Danou toch? over 2 dagen wat zal jij zenuwen hebben, is je consult blijkbaar wel goed gegaan dus!??

super meid! ik tel met je mee de minuten af!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier nog iemand die helemaal tevereden is bij accz kliniek ik ben geholpen door dokter kruppa en had ook gelijk een geweldig gevoel en daarom ook meteen een afspraak gemaakt en de centjes overgemaakt en nu 3 maanden later helemaal happy met mijn o zoooo prachtige purlsss :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ben idd vandaag op consult geweest bij dr Danau, was echt super.

was toevallig iemand uitgevallen voor donderdag en dat plaatsje mag ik nu hebben

dus overmorgen heb ik nieuwe Boobs1!!!

ben zo benieuwd, echt spannend

dank ej wel voor jullie meeleven en interesse

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.