Ga naar inhoud

titi : 13 mei 2011 : ... : Quan Clinic


Aanbevolen berichten

hoi!

ik ben 26 jaar , heb een borstvergroting laten doen maar eerst heb ik hier wat informatie opgedaan en ik vond het een eerlijk en leuk forum en heb de de moed gevonden om zelf een borstvergroting te laten uitvoeren;

ik heb sinds een 3weken nu mij nieuwe borsten (laten uitvoeren op vrijdag de 13de haha ) , links een 365cc en rechts een 330cc , van een B naar een grote C, de operatie verliep vlot ,

de pijn was draagelijk met de nodige pijnstillers :)

ik zet zo gauw mogelijk mijn fotos online :) dan kunnen jullie ze keuren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat je't hier leuk vind én eerlijk .

We proberen ieders mening te respecteren , ook al verschilt die wel eens :rolleyes:

Iedereen maakt verschillende keuze uiteraard en dat wil niet meteen zeggen dat de ene 'slechter' is dan de andere , het is gewoon 'anders' . En't gaat er natuurlijk om dat je'r zélf blij mee bent :38:

Peace of cake is een BV (meestal) niet , het is idd wel pijnlijk , al is dat ook weer voor iedereen anders .

Jij bent dus ook 'maar' één cup groter gegaan met redelijk wat cc's . Ik ook van een B naar een C met 335cc .

Heb je een partner ? Wat vind die ervan en wie heb je't nog vertelt ?

Nu wachten op de foto's :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat je't hier leuk vind én eerlijk .

We proberen ieders mening te respecteren , ook al verschilt die wel eens :rolleyes:

Iedereen maakt verschillende keuze uiteraard en dat wil niet meteen zeggen dat de ene 'slechter' is dan de andere , het is gewoon 'anders' . En't gaat er natuurlijk om dat je'r zélf blij mee bent :38:

Peace of cake is een BV (meestal) niet , het is idd wel pijnlijk , al is dat ook weer voor iedereen anders .

Jij bent dus ook 'maar' één cup groter gegaan met redelijk wat cc's . Ik ook van een B naar een C met 335cc .

Heb je een partner ? Wat vind die ervan en wie heb je't nog vertelt ?

Nu wachten op de foto's :)

ik had een "kleine B" (had de omtrek maar de "vulling" niet) , nu denk ik :) een grote C , mooi gevuld :)

ja, ik heb een partner , die is nog wat bang om me geen pijn te doen :) hij vind ze mooi maar maakt zich een beetje zorgen over de symmetrie van mijn borsten (net zoals ikzelf )

mijn 2 borsten ( ben ik blij om nu borsten ipv borstjes te kunnen zeggen :) ) zijn nogal ongelijk van hoogte , de borstplooi nu een 2cm verschillend , maar ze waren al verchillend van voordien en blijkbaar moeten ze nog ontzwellen ,

nu ook een "los" gevoel vanbinnen , maandag moet ik echo's laten nemen. de ene is ook wat afgevlakt naar onder toe maar dat zouden de binnenste draadjes zijn die nog niet verteert zijn.

haha nu lijkt het precies of het misbaksels zijn maar ik ben er al redelijk content van ,hopelijk veranderen die nog een beetje.

ik heb het mijn familie en vrienden verteld , voor mij is het geen geheim en het maakt me helemaal niet uit wat ze er van vinden , als ik maar content ben :)

mijn implantaten zijn onder de spier geplaatst.

nu idd wachten op de foto's , ik beloof ze zo snel mogelijk te posten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Titi, welkom op het forum :)

Ik was eerst ook van plan om naar de Quan Clinic te gaan, maar ben dan veranderd van gedacht.

Door welke pc ben jij geopereerd dan?

Goed voor je dat je content bent ervan!! ;)

Ik kan wel geen fotootjes zien :o

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.