Ga naar inhoud

Whitney : 27 mei 2011 : Dr Plovier : Be-clinic : Overijse


whitney

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben Whitney 23 jaar en achter mn zwangerschap en alle kilotjes te hebben verloren heb ik besloten om een mommy make over te doen.

Mijn vroeger gevuld B cupje is een leeg B cupje geworden , mijn buik die al wat heeft afgezien van toen ik jonger was (-26 kilo) en dan terug +24 kilo van de zwangerschap. Heeft er niks dan slechts vanaf gebracht.

Ik ben het beu om in kledij mijn borsten groter te doen maken en mijn buik te verbergen.

Door deze site ben ik terecht gekomen bij dr Plovier. Heb enkele fototjes gezien op consultatie van een BWC en dat zag er goed uit :141:

Morgen moet ik dus om 9u daar zijn en om 10u geopereerd.

Hoeveel CC enzo weet ik op de dag zelf. Zou toch graag een mooie E hebben :1bouncingboobs:

Zenuwachtig ben ik wel. Een operatie van 4u30 is niet niks hé dames.

Wish me good luck :136:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Whitney,

Heel veel succes morgen meid!! Ik heb mijn mommy-makeover vorig jaar in september gehad. Vond de borsten heftiger dan de buik. Blijf je dan ook in de Be-Clinic overnachten? Ik dacht namelijk dat het alleen een dagkliniek was? Ikzelf ben woensdag geopereerd en mocht zaterdags naar huis. Mijn foto's kan je zien in de galerij onder het kopje borstlift. Ben echt wel heel benieuwd hoe je bwc bij Dr. Plovier wordt!! Borsten maakt hij in ieder geval keimooie, dus zal je buikie ook wel super worden. Ga je foto's in de galerij plaatsen? Ik ben benieuwd. Heel veel succes en laat t over je heen komen (je kan niet anders ;-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi whitney,

Succes morgen meid! Wel lef hoor, om het allebei te laten doen. Ik wilde ook een mommy-makeover, maar om de kosten te spreiden heb ik gekozen om het toch apart te doen. Ook werd mij door de pc geadviseerd om het niet tegelijkertijd te doen ivm de pijn en het herstel, maar dat zal per pc verschillend zijn. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat straks!!

Ik heb nu besloten om eerst mijn borsten te doen. 13 juli ben ik aan de beurt. Ook durfde ik het niet aan om nu nog mijn buik te laten doen omdat ik augustus start met een nieuwe baan en bang ben dat ik dan misschien niet aan de slag kan omdat ik niet volledig herstelt ben.

Wat mij wel weerhoudt om naar dr. Plovier te gaan voor mijn buik, is de afstand die je terug moet rijden na de operatie. Voor mij zo'n 1u en 3 kwartier. Ik zie dat niet zo zitten om dan met zo'n buikwond in de auto te zitten zo lang. Woon jij dichter in de buurt?

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Whitney,

Ik heb je bij het lijstje bij geschreven.

Hehe wat spannend morgen is het zover.

Ik wou dat ik ook al in jou schoenen was.

Doe dat goed morgen hat zal wel goed verlopen.

En die 4u30 die zullen wel snel om zijn;

veel liefs en sterkte morgen.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik ben Whitney 23 jaar en achter mn zwangerschap en alle kilotjes te hebben verloren heb ik besloten om een mommy make over te doen.

Mijn vroeger gevuld B cupje is een leeg B cupje geworden , mijn buik die al wat heeft afgezien van toen ik jonger was (-26 kilo) en dan terug +24 kilo van de zwangerschap. Heeft er niks dan slechts vanaf gebracht.

Ik ben het beu om in kledij mijn borsten groter te doen maken en mijn buik te verbergen.

Door deze site ben ik terecht gekomen bij dr Plovier. Heb enkele fototjes gezien op consultatie van een BWC en dat zag er goed uit :141:

Morgen moet ik dus om 9u daar zijn en om 10u geopereerd.

Hoeveel CC enzo weet ik op de dag zelf. Zou toch graag een mooie E hebben :1bouncingboobs:

Zenuwachtig ben ik wel. Een operatie van 4u30 is niet niks hé dames.

Wish me good luck :136:

Groetjes!

hey meid heelveel succes morgen, ik zelf ben vorige week vrijdag geopereerd borstlift en vergroting, mijn buik laat ik volgens jaar doen

de 1e op viel onwijs mee. heel veel sterkte. gr. minimeid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, bedankt voor alle leuke en lieve reacties! We zijn net in Overijse. Mijn vriend eet hier een lekker ontbijt en ik maar kwijlen :)

De zenuwen beginnen te komen. Vanaf ik kan maak ik een verslagje en zet ik foto's in mijn galerij.

Vele groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Whitney,

Vandaag, straks ben je al aan de beurt, spannend!!! Wil je ook heeeeeel veeeeeel succes wensen!!! Op naar een nieuwe body! :136: Benieuwd naar je verslagje en foto's!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy meiden!!!

Kom hier even mijn verslagje neertypen :)

De dag van de operatie om 5u opgestaan. Ik wou nog een zalig douche nemen :)

Dan vertrokken met kriebels in de buik. We waren wat eerder aangekomen in Overijse. Maar m'n vriend nam nog een lekker ontbijt terwijl ik de geur aan het opsnuiven was van warme boterkoekjes :)

Dan om 9.00 me aangemeld en mocht gelijk naar mijn kamer. Wat een mooie kamers zeg! Een badjas aangedaan en wachten op de anesthesiste. Wat een lieve vrouw en stelt je echt op je gemak. Dokter Plovier was wel wat aan de late kant. Maar geen probleem ik lag zalig in het bedje tv aan het zien. Het was bijna 11.00 toen Plovier in de kamer kwan en alles aftekende. Hij vroeg welke maat ik wilde ik volmondig een mooie E cup :) heb mijn USB stick gegeven en wat later kwam de anesthesist me halen. De operatietafel was lekker verwarmd. Nog een deken op me gelegd. En ze zei nu ga je een prikje voelen. Nou ik had helemaal geen zenuwen. Ze gaf me wat zuurstof en ik was vertrokken naar dromenland :)

Om 16.00 kwam ik wakker

Link naar reactie
Delen op andere sites

( oei verkeerd geduwd)

Om 16.00 kwan ik wakker en ik rilde van de kou. 2 lekkere warme kersenpitkussens bij me. En ik kwam erdoor. Ik was niet onwel. Het enige gevoel dat ik had. Was dat mijn borsten tegentrokken. Wat later kwam mijn vriend in de kamer. Wat was ik blij dat ik hem zag. Er lagen papieren op mijn nachtkastje. Mijn vriend keek er naar toe en zei. Weet je hoeveel cc erin zit? Ik zo nee. Hij zei zo echt verwonderd 700! Ik zo wow dat wordt zeker een E! Ik denk wel dat het niet groter dan een E gaat worden. Op het eerste zicht.En mijn buik is superplat! De lipo van de flanken heb ik eigenlijk niks van last. De terugweg was goed meegevallen. Ik moet in foetusligging liggen maar dat kan ik niet. Ik slaap al zittend met kussens onder mn knieen. Heb toch al wat gehuild van de pijn. Maar vandaag voel ik me beter. Ik voel me allesinds al mooi en verlang al om te pronken met de nieuwe ik :)

Morgen naar de huisarts om de drains eruit te halen. Want ik verlies niet veel wondvocht.

Dat ik maar vlug ezn douchke mag nemen :)

Grts Whitney

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Andrea28, ben ook zeer benieuwd naar het resultaat. Vandaag even de bh wat beter aangedaan. Maar ik durvde niet kijken. Denk dat ik nog wat bang ben van hoe ze er nu uit zien. Erg hé.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Whitney,

Gefeliciteerd met je nieuwe body!!! :64::49: 700cc!!!! En een platte buik daarbij, wow dat zal nogal wat geven hihi, ben benieuwd hoor! Fijn dat alles zo goed is gegaan, en dat je je nu al wat beter voelt, nog een voorspoedig herstel gewenst! Doe maar lekker rustig aan en laat je maar verwennen! :D

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje, dank je :)

Ben ook heel benieuwd naar mn nieuwe ik. Morgen naar de dokter dan kan misschien al iets zien van mijn buik. Gelukkig verwend mn ventje me goed.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.