Ga naar inhoud

Whitney : 27 mei 2011 : Dr Plovier : Be-clinic : Overijse


whitney

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ja 700cc is niet niks :) maar ze passen al veel beter bij mijn lichaam en zijn niet HUGE! :)

Vandaag effe naar huisarts geweest en de drains zijn eruit :) wat een raar gevoel hoor. Stappen gaat nog moeizaam maar lukt al wat.

Met de boobies nog wat pijn maar ik denk positief :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow net effe mijn drukverband beter aangedaan.

Mijn buik is superplat! Wowwww ik ben zo blij meiden :)

Morgen zet fototjes in galerij :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi shaartje, geen probleem :)

Het resultaat is al heel goed zichtbaar. Alles zit wel nog gezwollen maar we zijn nog geen weekje ver :)

Ik voel me goed juist mn bovenarmen die ook serieus gezwollen zijn doen nog wat pijn. Zal ook al blij zijn als ik van liggend mijn eigen kan behelpen tot zittend.

Vandaag zet ik fototjes in de galerij. Ik heb wel geen fototjes van voor de operatie. Maar als ik terug moet naar mijn pc vraag ik er effe naar.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Whitney,

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe lijf!!! Wat gaaf dat je t nu al helemaal geweldig vind, dat belooft wat!

Ondanks de zwelling was ik ook zooooo blij toen ik net geopereerd was, wat een verschil ineens he, niet normaal.

Je bent heel snel weer op de been zeg, en dat je gelijk naar huis mocht... jeetje mina, ik had er niet aan moeten denken, was ik echt niet toe in staat toen. Fijn dat je drains er ook uit zijn, scheelt weer een hoop gesleur met een zakje ;-)

Ben heel benieuwd naar foto's, jammer joh, dat je geen voor foto's zelf hebt gemaakt. Ik heb een hele reeks, als ik die nog terugzie, verschrikkelijk gewoon.

Groetjes en een goed herstel, houd je lekker rustig, met het aankomend goede weer lekker op een ligbedje in de schaduw, da's wel een lekker herstel dan :-)

Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meiden,

Effe een update ;)

Ik kan bijna helemaal rechtop lopen. Eindelijk! Want mn rug begon toch pijn te doen. Van mijn buikwandcorrectie heb ik eigenlijk geen last. Maar die borsten wow! Ik ga blij zijn als ik smorgens zonder pijn opsta. Bovenaan mijn linkerborst dicht bij mijn oksel heb ik echt wel pijn. Hopelijk komt dit vlug inorde.

Ik tel de dagen af zodat ik mijn normaal leventje weer kan opnemen.

Vele groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden,

Met mij alles al veel beter :)

Ik loop al rechtop maar als ik even wandel dan wandel ik op het eind weer wat krom. Ook staat het nog gezwollen en zeker op het eind van de avond. Heb echt geen last gehad van mn buikwandcorrectie. Wel wat plakkers die mij een ontstoken huid gaven. En op het litteken zijn er 2 gaatjes in mn vel die nog elke dag verzorgd moeten worden.

Met mijn linkerborst heb ik wel wat last en vooral smorgens. De pijn is onder mijn oksel. En trekt door naar mn borst. Echt geen leuk gevoel :(

Ik heb een triumpf sportbh gekocht maat 80D :)

Ga nog eens fototjes moeten plaatsen ;)

Ik ben super tevreden met mijn nieuwe ik :)

Groetjes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja en tussen mijn borsten is de huid nog wat gespannen. Maar ik denk eens mijn huid daar soepel is dat ze wel gaan "zakken" ;) hihi

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Whitney,

Super joh dat alles zo goed gaat! Dat vocht zal nog wel ff blijven... heeft echt bijna iedereen na een bwc. Ik heb soms nog weleens last als ik b.v. heel lang achter elkaar gelopen heb (b.v. in maart in Eurodisney, stond ik savonds zo bol als 4 maanden zwanger... en dat was dan een half jaar na bwc). Maar dat trekt nu wel heel snel weg als ik het heb. Zijn bij jou de spieren ook gereeft? Ik heb nog steeds een heel strak gevoel in de buik, vind t eigenlijk wel lekker voelen. Alleen het gevoel van de huid tussen navel en groot litteken komt niet terug, heb jij dat ook, dat dove gevoel? Dat krom lopen is ook allemaal normaal, je hebt soms t gevoel of je huid niet lang genoeg is om recht te gaan he ;-) Ik ben wel heel benieuwd hoe het is geworden hoor. Jammer van die 2 plekjes in t litteken, en die plekken van de pleisters. Ik kon ook niet tegen die hechtpleisters, en heb ze er na een paar dagen al afgehaald, was helemaal rood eronder. Hoe bevallen je borsten, vind je het een mooie maat? Zal vast wel zeker! Heb je ook voor foto's? Je ziet, ik ben razend benieuwd :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ingrid,

Er is ook een stukje tss navel en litteken dat doof aanvoelt. Raar gevoel hé.

De spieren zijn gereefd. Het voelt aan of ik altijd wat getraind heb :)

De borsten passen mooi mijn lichaam en helemaal niet overdreven. Ondanks de grote aantal cc's. Misschien had ik gewoon weinig eigen borstweefsel? Voor fototjes heb ik niet maar ik moet nog eens naar dr plovier gaan en mss kan ik deze opvragen?

Deze avond plaats ik fototjes ;)

Oja wat voor zalf ofzo gebruikte jij Ingrid voor de littekens? Nu durf ik nog niks smeren ben bang dat ik het litteken zou weken? Of is dat niet zo?

Ik verlang zo om terug wat te sporten. Want ik heb echt geen conditie meer.

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Whitney,

Ik gebruik de Avene Cicalfate zalf. Je mag die ook op wonden smeren die nog niet helemaal dicht zijn, dus daar kan je dan al mee beginnen. Ik vind t wel fijne zalf, gebruik hem ook als ik zo rond de menstruatie eens een puistje heb en dat is dan altijd zo weg! Ga vanavond kijken hoor naar je foto's.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.