Ga naar inhoud

Roentje : 27 juli 2011 : Dr. Huisinga : MCA ziekenhuis : Alkmaar


Aanbevolen berichten

Hallo,

Na heel wat jaren van dromen maar niet durven, ga ik er dit jaar dan voor! En naast een twijfelaar ben ik blijkbaar ook weinig geduldig, want ineens wil ik het ook het liefst zo snel mogelijk. :lol:

Ik wil een borstvergroting omdat ik echt 75AA wel zat ben en al helemaal de voorgevulde beugelbh's en/ of kipfilets. Wat lijkt het me fijn om in de zomer een luchtig bhtje te kunnen dragen die ik niet vast hoef te zetten met een veiligheidsspeldje om maar te voorkomen dat ik inkijk heb tijdens het bukken op mijn werk. En dan die bikini stress! Lijkt me heerlijk om daar vanaf te zijn.

Op dit moment lees en kijk ik rond op dit forum, dat helpt mij om een beeld te krijgen van de mogenlijkheden en de bijbehorende termen. Aangezien ik vrij tenger ben (wel lang) zoek ik automatisch naar vergelijkbare foto's en ik heb al heel wat mooie voorbeelden gezien! Dit geeft dan ook wel de nodige moed.

Op dit moment vind ik het nog wel spannend mbt de datum, het komt mij in juli goed uit ivm vrije dagen van mijn man. Overigens vind ik het ook nog wel spannend hoe er om me heen gereageerd gaat worden, vooral mbt mijn eigen kids. De huisarts (die heel begripvol was trouwens) maakte het grapje; zeg maar dat het een bijwerking is van de pindakaas is. Leuk, maar gaat niet werken, het zal een eerlijk antwoord worden, maar dat stel ik tot die tijd uit.

Volgens mijn huisarts maak ik kans op een vergoeding (zo weinig borsten dus), maar dat geloof ik zelf niet, ik lees het bij niemand......hij heeft het wel heel lief op de verwijsbrief genoteerd. Valt te proberen.

Voorlopig tel ik de dagen af tot eerste consult........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Hier kan je lekker inlezen en vragen stellen, meestal na je consult heb je veel meer vragen hahaha.

Ben heel benieuwd wat je consultadvies gaat zijn, ga je nog naar meerdere artsen?

Weet je wel al een beetje wat je wilt?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een verhaal waar velen hier zich in kunnen vinden :

jaaaaren dromen , twijfelen en dan > ongeduldig ! :D

Eens je de stap gezet hebt mag het wat vooruit gaan maar duurt het precies eens zo lang .

Is wel waar wat Jayro zegt : na consult nog altijd even onzeker en dichter bij dé 'grote' dag : cold feet !

Spannend ... ben ook benieuwd naar je consult , zo veraf is dat niet eens meer :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee,

Dank je voor je reactie!

Ik merk dat ik nog niet heel erg thuis ben hier, moest echt zoeken om mijn eigen topic te vinden en kijken of ik een reactie had.

Op dit moment heb ik alleen een afspraak staan bij dr Oosterom, maar mijn huisarts zei me dat ik ook naar Beverwijk zou kunnen gaan, mocht het mbt de datum niet lukken.

Ook kreeg ik het advies om bij ziekenhuis te doen en niet bij een kliniek.

Graag zou ik een natuurlijke 75B krijgen, ik ben zeer tenger (zie foto) dus groter vind ik dan niet mooi bij mij.

En jij ben jij al geopereerd of moet je nog? Wat zijn waren jou wensen?

Groetjes

Welkom op het forum!

Hier kan je lekker inlezen en vragen stellen, meestal na je consult heb je veel meer vragen hahaha.

Ben heel benieuwd wat je consultadvies gaat zijn, ga je nog naar meerdere artsen?

Weet je wel al een beetje wat je wilt?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in het begin moet je nog even je weg vinden op het forum he. Maar dat went snel hoor :0.

Waarom het advies voor een ziekenhuis en geen kliniek? Je hebt hele goed klinieken hoor. Is ook niks met een ziekenhuis maar vind het vreemd dat een huisarts dat adviseert. (tenzij er een medische reden voor is).

Ik ben al geopereerd. Ik had een lege B cup na 2 kinderen hahah. En ook verschil in mijn borsten qua maat.

Ik ben uiteindelijk bij de artemdiskliniek geholpen en heb 450 cc gekregen op de spier. Zit nu op een E/F cup.

Dat klinkt groot maar het ziet er meer uit als een D cup. Silliconen vallen qua bh maat groter uit dan natuurlijke borsten.

Ik wilde graag een grote c of kleine d. Maar ben super happy met mijn borsten hoe ze nu zijn.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Roentje,

Wat goed dat je aan jezelf gaat denken.

Ik heb het gewoon eerlijk tegen mijn kids gezegt,maar ik weet niet hoe oud jou kids zijn.

Ziekenhuis of kliniek, ik zou zelf voor een kliniek gaan. In een ziekenhuis is het meestal erbi en in een kliniek doen ze het de hele dag door.

Ik zelf ben door dr Plovier geholpen in België, terwijl ik eigenlijk niet naar België wilde gaan.

En heb nu super boobs.

succes met je consult en ik zou er gewoon meerdere doen om te kijken waar je je het best voelt.

Misschien dat je er 1 bij een kliniek kunt maken om daar ook eens te kijken.

knuffie

shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

welkom hier!!

ik heb zelf ook voor een kliniek gekozen omdat ik een ziekenhuis niks vond..

daar maken ze mensen beter, niet mooier!

in een kliniek voeren ze tig bv's uit op een jaar en in een ziekenhuis heel wat minder.

ik zou in ieder geval vragen hoeveel bv's je pc doet en of je resultaten mag zien!

want das ook wel belangrijk he!!

en denk goed na over de maat, prothesen boobs zien er veel kleiner uit als echte

ik heb nu een E cup maar ziet er echt niet zo uit!

liefs en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties.

Zit er nu idd aan te denken toch ook maar eens een consultafspraak te maken bij een kliniek, al is het maar om te vergelijken.

Ik ben niet zo dol op lange afstanden, dus voor mij geen dr Plovier (hele goede van wat ik lees en zie hier), maar zal eens kijken naar Bloemingdael kliniek in Beverwijk. Deze is ook nog enigzins verbonden aan het ziekenhuis.

Mijn kids zijn 12 en 7 en ze zullen er vast begrip voor hebben, maar ik vertel het pas als het zover is om ze niet ongerust te maken en ook omdat het anders het hele schoolplein over gaat tegen de tijd dat ik nog heen moet, maakt het voor mij ook niet makkelijker. Alleen mijn lief en beste vriendin voorlopig en alle steun van hier! Thx!!!

Toch gek dat ik ook niemand ken eigenlijk die een bv heeft of wil, lees net dat er 8000 bv per jaar worden gedaan. Blijkbaar zijn er maar weinig openhartig over dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi roentje,

Welke kliniek ook goed staat aangeschreven is de Boerhave kliniek in Amsterdam.

Het jan van goyen daar werken de pc's van het sint adreas lucas ziekenhuis, in het salz opereren ze ook particulier,maar de wachtlijs was daar wel erg groot.

Daar zitten dr Nio en Dr van Selms even hier in de zoekfuntie zetten en je vind de ervaringen.

Iedereen in mijn omgeving wist dat ik een bv ging doen zelfs de meesters van mijn jongens wisten het.

Moet er wel om lachen, vandaag kwam ook de meester van de oudste vragen hoe het gaat.

Succes met je zoektocht.

Knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat was vanmorgen even schrikken, maar wel positief. Ik belde Bloemingdael kliniek voor een afspraak en vertelde daarbij dat ik graag eind juli geopereerd wil worden, dat zou kunnen maar dan moest ik nu wel zo snel mogelijk langskomen, aangezien er een wachtlijst is van 1 1/2 a 2 maanden. Je komt pas op die wachtlijst na het gesprek met de anestesist. Zaak om snel een eerste consult in te plannen...............morgen dus!!! Er bleek iemand afgebeld te hebben en ik kan nu dus morgen al heen voor mijn eerste gesprek. Nu snel nadenken over wat ik vooral wil vragen... Jammer dat mijn man nu niet mee kan. Op deze korte termijn kon hij zijn afspraken niet afzeggen, maar ik ga! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat snel zeg! Nou spannend hoor.

Maak een lijstje wat voor vragen je wilt stellen.

Wat voor protheses ze plaatsen, voor of achter de spier, dualplane wat daar de voor en nadelen van zijn.

Of ze werken met sedatie of narcose? Ik help je even met je lijstje hahahah. Het meeste vertellen ze wel.

Ben heel benieuwd wat ze adviseren.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

Nou ik heb mijn eerste consult gehad bij dr Staudt. Hij was heel vriendelijk, legde veel uit maar ik mistte wel foto's om te zien wat hij al eerder had gedaan. Na foto's maken, opmeten en passen van verschillende vullingen. Zou het dan 280cc en 260cc worden voor mij, ronde protheses via borstplooi en achter de spier. Ik kijk er naar uit, maar ga eerst ook nog mijn consult bij dr Oosterom afwachten, zodat ik het mooi kan vergelijken. Ik vind het best spannend allemaal en moeilijk mbt keuzes, maar het gaat wel lukken.

Groetjes Roentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh leuk !! Wel jammer dat je geen fotos hebt gezien, anders zoek je ze op internet ofzo?

Ik zou me in ieder geval niet laten helpen zonder foto's gezien te hebben, is toch wel belangrijk toch?

Maar nu op naar je andere consult... :) Hoop idd dat het straks niet te verwarrend word! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Mijn dag kan vandaag niet meer stuk! Tijdens mijn boodschapjes werd ik gebeld, ze hebben mijn operatie ingepland en woensdag 27 juli gaat mijn grote dag worden! :43: Ik krijg in Alkmaar mijn bv en het zal 200-240 cc op de spier worden (meerdere artsen bezocht en dit word het voor mij) om zo een natuurlijke borst te krijgen (iets wat ik al meer dan 20 jaar wens). Na de operatie blijf ik een nachtje.

Nu eerst nog twee weekjes werken en beetje nerveus zijn. :5: . Ook moet ik nog even nadenken over wat ik mee moet nemen mbt kleding, het moet lekker zitten, gemakkelijk zijn om aan te trekken, maar heb niet zo'n zin in een joggingpak. Hmmm what to wear?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe gefeliciteerd!!!

Leuk he om je datum te weten :136:

200 a 240 op de spier gaat prachtig worden!

Ik had een lekker losse trui (die je zo over je hoofd aan kon doen of in kon stappen) met een losse legging :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!! :43:

Ikzelf trek denk ik een legging aan, mn uggs erover en een sweatvestje of een los truitje wat mn man dan maar over mn hoofd aan moet trekken ;)

Geen luxe die dag, maar comfort :70:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roentje,

Gefeliciteerd met je datum!!! :64: SPANNEND!!! :104:

Word vast heel mooi en natuurlijk met 200/240ccc op de spier, heb zelf 200cc op de spier gekregen.

Heb je twee voorsteltopics samengevoegd en je topic verplaatst naar de operatieverslagen bv. Als je alleen nog eens wilt doorgeven welke dokter en kliniek/ziekenhuis je gaat, dan pas ik je titel nog verder aan.

Veel plezier met aftellen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voorpret gaat maar door. Ik heb 3 sportbh'tjes gekocht en een goed boek ligt klaar. Ik neem idd maar een blouse of vest mee, hoeft het lekker niet over mijn hoofd.

Ik word geopereerd in Alkmaar door dr. Huisinga (dat moest ik ook ergens invullen, maar weet even niet waar???)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voorpret gaat maar door. Ik heb 3 sportbh'tjes gekocht en een goed boek ligt klaar. Ik neem idd maar een blouse of vest mee, hoeft het lekker niet over mijn hoofd.

Ik word geopereerd in Alkmaar door dr. Huisinga (dat moest ik ook ergens invullen, maar weet even niet waar???)

Hey Roentje,

Leuk hé hihi, ja een blouse of vestje is wel zo handig, goed idee! :D

Heb de naam van je dokter in je titel bijgezet, alleen nog even de naam van het ziekenhuis/de kliniek waar je gaat in Almaar? Dan zetten we dat ook er nog bij! ^_^

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.