Ga naar inhoud

Roentje : 27 juli 2011 : Dr. Huisinga : MCA ziekenhuis : Alkmaar


Aanbevolen berichten

Afgelopen woensdag heb ik dus mijn bv gekregen! Ik moest me om 6:45 al meldden, kreeg een bed toegewezen en mocht wachten. Op mijn kamer van 4 zaten oudere heren en een dame, allen met heup/beenoperaties en zeer hulpbehoevend. Tijdens het wachten had ik wel zoiets van wat doe ik hier? Na een tijdje kreeg ik de pre medicatie en schort. Nou die slaappil/ontspanner werkte erg goed want ik was al snel maar half aanwezig. In de ruimte voor de ok kwam dr. Huisinga mij aftekenen en ik moest mijn best doen om rechtop te staan haha. Hij vroeg of hij de dikke moedervlek/wrat onder mijn oksel ook maar even weg zou halen. Nou graag, is met stikstof nooit gelukt!

Ik werd in ok vriendelijk ontvangen en verbaasde mij over de grootte van het team, gezellige clubje. Dr Huisinga kwam in beeld en ik mocht weg gaan dromen. Toen ik bijkwam nou ja half iig, moest ik erg nodig naar de wc. meteen kwam de ondersteek en het verbaasde me dat ik dat niet eens erg vond, kon toch echt niet zelf omhoog en het kan zo opluchten! Ik kwam maar zeer moeizaam bij uit de narcose, heel lastig zo lang dopie. Mijn man vond het wel grappig, aangezien ik normaal de oren van zijn hoofd klets! Mijn borsten werden regelmatig gecontroleerd, ik zat ingepakt in zo'n brede band met klittenband, een spica. Ik keek mee en was verbaasd, raar om jezelf zo anders te zien. De linkerborst begon veel meer te zwellen als rechts, daar werd dus ook veel naar gekeken.

Ik moest een nachtje blijven en dat wist ik van te voren, maar och wat viel dat tegen! In de avond begon een migraine aanval (dat heb ik helaas regelmatig) en in de nacht voelde ik mij goed ziek. slapen lukte niet door rugligging, migraine en snurkende of om hulp bellende kamergenoten. In de ochtend had 1 daarvan ook bed bevuild met kleine en grote boodschap, ik was misselijk van de migraine en ging goed over mijn nek. Lastig hoor liggend spugen. Om 10 mocht ik gelukkig naar huis. met spuugbakje op schoot. Wat was ik blij thuis te zijn!!!! Ik bleek alleen wel een blaasontsteking te hebben (door liggende plassen steeds en zo niet goed uitplassen). Daar kreeg ik een kuurtje voor.

Thuis vond ik het slapen ook erg moeilijk, zeker doordat ik steeds naar de wc moet. Toch is thuis wakker liggen minder erg als in het ziekenhuis. Zo kon ik Ellie en Lady noog even snachts een succes berichtje sturen :_)

Een sportbh geeft mij erg weinig steun, de zwelling is flink, de spica moest echter even gewassen worden, maar tijdens het dragen van sportbh met band werd de zwelling erger. Vanmorgen zelfs even de pc gebeld en die liet me even langskomen voor check. Hij zei we kunnen of operen of afwachten, dat laatste geven we graag kans. Ik kreeg een tweede spica mee, zodat ze afwisselend gedragen en gewassen kunnen worden. Lekker vind ik het niet zitten, ik hoop maar dat die zwelling snel zakt. Donderdag ga ik op controle afspraak bij dr Huisinga en morgen komen mijn nieuwsgierige vriendinnen. Kan ze niet heel veel laten zien nog, of juist heel veel is maar hoe je het bekijkt haha!!

De echte pret moet voor mij dus nog wel een beetje komen, maar in die wakkere uurtjes koop ik in mijn gedachte al alle lingerie zaakjes leeg!!!! :136:

Roentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Marisjuh,

Het is uiteindelijk 220-240 (voor/ op de spier) geworden. Dat is precies wat ik zelf graag wilde! Nu alleen een megazwelling bij linkerborst dus, kun je vertellen hoe lang dat duurt om weg te trekken? Ik had verwacht iedere dag een beetje minder zwelling, maar dat valt dus tegen.

Geniet lekker van het zonnetje vandaag!

Liefs Roentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Marisjuh,

Het is uiteindelijk 220-240 (voor/ op de spier) geworden. Dat is precies wat ik zelf graag wilde! Nu alleen een megazwelling bij linkerborst dus, kun je vertellen hoe lang dat duurt om weg te trekken? Ik had verwacht iedere dag een beetje minder zwelling, maar dat valt dus tegen.

Geniet lekker van het zonnetje vandaag!

Liefs Roentje

hee roentje

Wilde ff checken hoe t met je gaat????? is t allemaal een beetje te doen nog voor je????

groetjes susi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Susi,

Gaat hier goed hoor! Iedere dag een beetje beter. Kan steeds meer zelf. Alleen de zwelling trekt maar zeer langzaam weg en slapen is nog een ramp. Wat wandelingetjes doen werkt naar mijn idee wel positief mbt afname zwelling en soepele rug. Morgen heb ik nacontrole bij mijn pc.

En hoe is ie bij jou? Kan jij alles al weer doen en ben je al tevreden over het "uitzicht" :-)

Liefs Roen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag had ik nacontrole bij mijn pc. Nu na 8 dagen, mochten de pleisters eraf en het ziet er behalve blauw verder zo keurig uit. Geen hechting te bekennen, knap werk hoor. Zwelling is nog flink en verwachting is dat dit toch wel een aantal weken nog gaat duren.....Verder mag ik nu alles weer doen, zelf aanvoelen wat gaat. Pc zei zelfs ga maar lekker zwemmen of naar het strand??!!! Nou voorlopig heb ik nog geen bikini waar die twee betonnen boobies in passen, maar goed wel lief bedoeld en bewegen helpt idd tegen de zwelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik begin nu langzaam toch wel blij te worden van mijn nieuwe boobs. :1::123:

Het ergste blauwe is nu weg en op mijn zij slapen gaat goed! Wat scheelt dat toch als je weer lekker slaapt.

Op mijn linkerborst zit alleen nog een dikke zwelling. dat is niet mooi en lastig met kleding, maar vooralsnog is het wegkijken nog niet gelukt, ik zal geduld moeten hebben waarschijnlijk.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Ik begin nu langzaam toch wel blij te worden van mijn nieuwe boobs. :1::123:

Het ergste blauwe is nu weg en op mijn zij slapen gaat goed! Wat scheelt dat toch als je weer lekker slaapt.

Op mijn linkerborst zit alleen nog een dikke zwelling. dat is niet mooi en lastig met kleding, maar vooralsnog is het wegkijken nog niet gelukt, ik zal geduld moeten hebben waarschijnlijk.....

Hai

Wat fijn dat je zo happy bent met je nieuwe BOOBS!!!:1boobs:

Jammer he dat links zo tegenwerkt hahaha. heb ik ook. Je kunt lekker gaan genieten want het mooie weer komt eraan

Veel geluk

Gr Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.