Ga naar inhoud

werkonbekwaamheid + wellness kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb 2 vraagjes:

1. Hoe lang waren jullie werkonbekwaam na een bv? Ik zou de prothese achter de borstspier moeten hebben. Ik werk als kinesist in een afslankcentrum en moet dagelijks dus heel wat oefeningen voortonen. Volgens de pc waar ik een eerste consult heb gehad moet ik minstens op 1 à 2 weken rekenen. Denken jullie dat dit voldoende is?

2. Ik overweeg sterk om voor de Wellness kliniek te kiezen. Het financiële aspect is daarin heel belangrijk. Waarom meer betalen als het eindresultaat hetzelfde is... Wat denken jullie daarover? Als ik goed geïnformeerd ben, werken daar 3 pc's die bv uitvoeren. Zijn er voor -of nadelen voor Dr. Visser, Verdonck of Damen???

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je achter de spier aangeraden gekregen of is dat een eigen keuze ?

De protheses vervormen bij deze plaatsing nml heel erg bij aanspannen van de borstspier ...

Het herstel is ook zwaarder en langer .

Ben zelf 3 jaar geleden in de WK geopereerd (meer info in profiel/topic) en zeer tevreden dus afraden doe ik die kliniek dan ook niet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil toch even een kanttekening plaatsen bij het bericht van B cupje,de protheses vervormen wel,maar niet héél erg ofzo,dan ligt het er ok nog aan of ze helemaal achter de spier worden geplaatst of dual-plane.(en hoe groot de protheses zijn enz enz)

En on-topic,ik heb na 2 weken mijn werk weer opgepakt en dit ging prima(heb ze dual plane),maar dit is natuurlijk heel individueel,ik durf voorzichtig te stellen dat je na 2 weken toch al aardig terug op de been bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn bericht nog eens herlezen en oké , mss is 'heel erg' overdreven maar ik vind het toch geen mooi zicht ...