Ga naar inhoud

werkonbekwaamheid + wellness kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb 2 vraagjes:

1. Hoe lang waren jullie werkonbekwaam na een bv? Ik zou de prothese achter de borstspier moeten hebben. Ik werk als kinesist in een afslankcentrum en moet dagelijks dus heel wat oefeningen voortonen. Volgens de pc waar ik een eerste consult heb gehad moet ik minstens op 1 à 2 weken rekenen. Denken jullie dat dit voldoende is?

2. Ik overweeg sterk om voor de Wellness kliniek te kiezen. Het financiële aspect is daarin heel belangrijk. Waarom meer betalen als het eindresultaat hetzelfde is... Wat denken jullie daarover? Als ik goed geïnformeerd ben, werken daar 3 pc's die bv uitvoeren. Zijn er voor -of nadelen voor Dr. Visser, Verdonck of Damen???

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je achter de spier aangeraden gekregen of is dat een eigen keuze ?

De protheses vervormen bij deze plaatsing nml heel erg bij aanspannen van de borstspier ...

Het herstel is ook zwaarder en langer .

Ben zelf 3 jaar geleden in de WK geopereerd (meer info in profiel/topic) en zeer tevreden dus afraden doe ik die kliniek dan ook niet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil toch even een kanttekening plaatsen bij het bericht van B cupje,de protheses vervormen wel,maar niet héél erg ofzo,dan ligt het er ok nog aan of ze helemaal achter de spier worden geplaatst of dual-plane.(en hoe groot de protheses zijn enz enz)

En on-topic,ik heb na 2 weken mijn werk weer opgepakt en dit ging prima(heb ze dual plane),maar dit is natuurlijk heel individueel,ik durf voorzichtig te stellen dat je na 2 weken toch al aardig terug op de been bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn bericht nog eens herlezen en oké , mss is 'heel erg' overdreven maar ik vind het toch geen mooi zicht ...

't Is eigelijk maar bij weinig handelingen in het dagelijkse leven dat dat gebeurt maar als je dan specifieke borstspier oefeningen moet doen (als kinesist zijnde of bvb sport waar die spier extra belast wordt) vind ik dat toch het vermelden waard .

Misschien toch eens met de chirurg bespreken wat de beste plaatsing is voor jou ivm je beroep .

Dat herstel is idd individueel , mijn was knap lastig en zelfs na 3 weken nog pijnlijk om te werken : ik doe dan wel vrij zwaar lichamelijk werkt met veel heffen , trekken en duwen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb 2 vraagjes:

1. Hoe lang waren jullie werkonbekwaam na een bv? Ik zou de prothese achter de borstspier moeten hebben. Ik werk als kinesist in een afslankcentrum en moet dagelijks dus heel wat oefeningen voortonen. Volgens de pc waar ik een eerste consult heb gehad moet ik minstens op 1 à 2 weken rekenen. Denken jullie dat dit voldoende is?

2. Ik overweeg sterk om voor de Wellness kliniek te kiezen. Het financiële aspect is daarin heel belangrijk. Waarom meer betalen als het eindresultaat hetzelfde is... Wat denken jullie daarover? Als ik goed geïnformeerd ben, werken daar 3 pc's die bv uitvoeren. Zijn er voor -of nadelen voor Dr. Visser, Verdonck of Damen???

Greetz

Hey Gemma,

Heb mijn BV in de WK laten doen door dokter Damen.

Bij mij is het ook achter de spier geplaatst. Ben er heel content over. Is nu 4 weken geleden.

En bij mij was het herstel toch ook een dikke 2 weken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd door Dr. Damen, ik had de intake afgelopen woensdag.

Ik heb maar 205 ml achter de spier laten plaatsten, misschien dat ik daarom al snel ter been ben... Ik heb vrijdag avond gewoon eten gekookt en ook prima geslapen. Ik ben nu 3 dagen verder en heb amper pijn! Mn rechter borst zit hoger dan de linker, maar dit zakt vast nog wel.

Wat ik wel heb is een ontzettend opgezette buik... ik ben super slank en normaal heel strak (174 cm en 56 kilo) maar nu is mn buik blubberig, als ik erop tik drilt het gewoon een minuut na! Heel vreemd.

Verwacht niet teveel van de service van de kliniek als je onder het mes gaat. Ze zijn allemaal heel druk en dus weinig tijd om gezellig met je te babbelen.

Veel succes,

Liefs,

Gooischmeisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb 2 vraagjes:

1. Hoe lang waren jullie werkonbekwaam na een bv? Ik zou de prothese achter de borstspier moeten hebben. Ik werk als kinesist in een afslankcentrum en moet dagelijks dus heel wat oefeningen voortonen. Volgens de pc waar ik een eerste consult heb gehad moet ik minstens op 1 à 2 weken rekenen. Denken jullie dat dit voldoende is?

2. Ik overweeg sterk om voor de Wellness kliniek te kiezen. Het financiële aspect is daarin heel belangrijk. Waarom meer betalen als het eindresultaat hetzelfde is... Wat denken jullie daarover? Als ik goed geïnformeerd ben, werken daar 3 pc's die bv uitvoeren. Zijn er voor -of nadelen voor Dr. Visser, Verdonck of Damen???

Greetz

1. Ik was maar 8 dagen thuis na de bv. Ik heb niet fysiek zwaar werk, maar sta en loop wel de hele dag. Ik vond het wel zwaar, maar het was wel te doen. Na 14 dagen voelde ik me al veel beter.

2. Geen ervaring met de wellnesskliniek. Je leest er positieve en negatieve verhalen over.

Ik ben zelf door dr. Plovier geholpen in België en super tevreden!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Ik ben toch zeker echt 4 weken thuis geweest, ik deed ook zwaar werk toen in de tijd,

en ik had t gevoel dat ik die 4 weken echt nodig had...

Ik heb ze ook achter de spier, en ze vervormen idd wel een beetje met het aanspannen vd borstspier, maar toch niet heel erg gelukkig !! :)

Zelf zou ik niet voor de Welnesskliniek kiezen, vanwege negatieve verhalen en altijd die aanbieding van 1999 euro, maak dan de prijs gewoon zo! Maar goed er zijn wel veel mensen die daar wel geholpen zijn :)

Liefs en succes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er zoveel negatieve ervaringen dan met de W-kliniek? Ik geloof dat dr.Plovier wel in de smaak valt hé. Mss toch es overwegen om daar een consult te doen. Er zullen allicht wel redelijke wachttijden zijn in de B-clinic....

Wat betreft het vervormen van de borst bij het gebruik van de borstspier... Daar had ik nog niks over gehoord. Bedankt dus voor die reactie. Volgens de pc die ik bezocht heb, is plaatsing achter de spier voor mij het meest naturelle omdat ik niet veel borstweefsel heb.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vervormen is een feit , het is ook een beetje persoonlijk of jij je daaraan zou storen of niet .

Hierboven hebben al meiden gereageerd die achter de spier hebben en zo te lezen zijn die toch erg tevreden :38:

Negatieve verhalen over de WK waren er 3 jaar geleden wél : er werkte een chirurg die de éne fout na de andere maakte . Ik kan me zo direct herinneren nog wat negatieve verhalen (door mensen met ervaring , niet van horen zeggen) gelezen te hebben na die periode .

Aan alles zijn voor- en nadelen en van alles zijn voor- en tegenstanders . Ieder moet voor zich uitmaken waar , wat of hoe . Ga op consult en heb je een slecht gevoel (om welke reden dan ook) dan ga je op een ander , simpel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dr.plovier valt wel goed in de smaak idd.. :)

De wachttijden zijn wel lang, maar dat zegt ook wel iets he !!!

Anders ga je gewoon is op consult bij allebei.. Kijk je gewoon waar je jezelf t beste bij voelt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb 20 april de BV ondergaan in wellnes kliniek in genk

ik heb zeker alleen maar goede dingen

en dokter VERDONCK supperrrrrr!!!!!

mijn huisarts heeft ze bekeken en die heeft dokter verdonck echt complimenten gegeven

weinig te zien van de littekens

inplantaat achter de borstspier geplaats 300cc echt super mooi geworden

wat ik wilde heb ik ook gekregen

heb nu van de andere artsen uit die kliniek veel slechte verhalen gehoord

ik vind dokter verdonck echt super dus aanrader

succes meid

gr lenny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook geholpen in het Wellness kliniek door dr. Damen. Nou als ik eerlijk mag zijn mag het resultaat er wel zijn hoor. In het begin niet maar het had dus nog duidelijk tijd nodig om in te dalen en dat de zwellingen minder zouden zijn. Geduld bleek het sleutelwoord te zijn in dit geval. En nu ben ik ongeveer een 8 maanden po en ben zeer gelukkig met mijn boobs. Zit zelfs al weer te denken aan een wissel hahahaha. Naja dat zal nog wel een tijdje duren dan he. Eerst sparen hihihihihihi. Vervorming van mijn borsten ja dat is wel een beetje maar dat ligt meer aan de bh die ik op dat moment aan heb gehad. Dan masseer ik het een beetje en borst is weer prachtig. Mijn boobs veranderen nog wel een beetje maar niet in het nadeel.

Groetjes,

Cinta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ,

hier nog een super tevreden wellnesskliniek- en dr.Verdonck fan !

ik ben na mijn BV 10 dagen thuis gebleven en dan terug gaan werken , maar dat viel me niet echt mee !

als het kan , zou ik toch minstens 14 dagen thuis blijven !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

ook ik ben geholpen door dr damen in de wellnesskliniek en goed tevreden. Ik ben na 10 dagen weer gaan werken ,maar ben begonnen met 3 uurtjes per dag en daarna steeds een beetje meer dat kon gelukkig, want je moet echt weer een beetje op gang komen. Als dat niet gaat met je werk dan zou ik toch zeker min 2 weken thuisblijven.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik door Dr Damen! zeer tevreden! service vond ik wel goed!

Ik ben alleen echt nog niet fit! nog wel last hoor van m'n rug en borsten zeer gevoelig! ben nu 2,5 week PO. vooral als ik uit bed kom! of wat later op de dag.

Moet di weer werken en zie er erg tegenop!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.