Ga naar inhoud

Kells: 31 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

He meis,

Ik ben gister ook op mn eerste consult bij dr Plovier geweest, maar had wel al een ander consult gehad. Mij viel het dus ook niet tegen, want ik wist al een beetje hoe het in zn werk gaat. Bij mij was hij ook heel zakelijk hoor, maar dat moet je denk ik juist zien als een positief ding! Hij is gewoon heel professioneel, en dat levert het beste resultaat.

Ik heb gevraagd om een D cup en bij mij schreef hij ook op tussen 350 en 390 cc... en ik heb al eerder consult elders gehad toen vroeg ik ook om een D en toen werd ook 350cc gezegd.. dus ik denk dat je wel groter dan een C krijgt hoor!! Als je het te veel vindt stuur je toch gewoon een mailtje dat je het echt op 350 wilt houden?

Jij wordt maandag 31e geopereerd toch, die datum wilde ik ook heel graag maar alles was zo vol :) Ik ben donderdag 2 juni aan de beurt!

Liefs

Ja ik weet het allemaal niet meer hoor, hier op het forum had iemand 435 cc sebbin en die heeft uitgerekend dat ze op een grote c kleine d kwam???? misschien zag hij bij mij dat het met mijn figuur wel beter was om de 400 te pakken, ik ga het nog even duidelijk aangeven op de dag zelf..

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa het zooo lastig he!! Ik weet het! En hoe dichterbij het komt.. hoe meer je gaat twijfelen..

De cc's beginnen mij ook de duizelen haha... ik neem ook gewoon de dag van de operatie het mooiste paar borsten mee (die van mii als het mag) en dan geef ik het volledig uit handen :)

Trust trust trust..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig dat hij mn foto's heeft laten zien hihi.

Ik vind ze zeker niet te groot hoor, maar het went ook zo snel!!

Je moet het maar over je heen laten komen en niet teveel zorgen maken he,

achteraf is dat vast nergens voor nodig!

:116:

Ja ik weet het! maar ben echt bang dat ik achteraf zon spijt heb dat ik ze te groot vind, ik wil geen grote borsten (klinkt voor heel mensen misschien dom) maar ik ben blij als ik iets heb, ben een grof persoon en schommel vaak met me gewicht en als ik iets niet wil is dat de borsten me dadelijk veel dikker doen lijken en zie iedereen op het forum zeggen, ja plovier houd van grote borsten, plovier houd van grote borsten, maar ik moet ermee leven hij niet hahaha, hoe kan ik duidelijk maken dat ik gewoon een ''mooie,normale'' c wil las bij iemand dat ze 350 cc hadden afgesproken en toen ze wakker werd dat die vertelde dat er 515 ofzo in zat.. hoe moet ik die cc's nou allemaal zien? want snap er echt niks meer van mijn zus heeft 375 cc en komt op een grote d kleine e uit en hij wilde bij mij 400 doen <_<

Sommige hebben 350 en die vind ik groot en iemand anders had weer 450 en die vind ik normaal, ik weet het echt echt echt niet meer :huh: hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's bedriegen ook een beetje hoor, ze zijn meestal groter in het echt (bij mij toch :D)

Kells, toon gewoon foto's van wat je wil, Plovier WEET wel wat er dan in moet hoor. En als je zegt dat je niet boven x aantal cc wil, dan doet hij dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft ook echt niet bang te zijn dat hij er mee in zal doen als het aantal cc wat je afspreekt.

ik had niks afgesproken, dus ik heb hem zijn gang laten gaan, ik zei dat hij maar moest zien wat mooi was !!

cc's vallen echt bij iedereen weer anders uit, er is echt geen pijl op te trekken!!

dr.plovier kan nog het beste inschatten wat jij nodig hebt om op die C te komen!

@ Saartje, ja hoor dat mag :D vertel hem dan ook ff dat hij die heeft gemaakt, ben wel benieuwt wat ie zegt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veeeeeeeeeeeeeel succes Kells, probeer je niet te druk te maken meis om die cc's, vallen echt per persoon verschillend uit, gewoon heel goed duidelijk maken wat je wensen zijn en komt allemaal goed!!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!! :43:

Hoe is het gegaan met je?

Ben echt reuze benieuwd hoeveel cc je hebt gekregen!!

Zodra je er aan toe bent lees ik graag je verslagje!!

Voor nu heel veel sterkte en een super herstel :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Ben er nog niet aan toe gekomen om wat te sturen, maar bijdeze!!

Nou de dag van de operatie.. zou er eigenlijk om 8uur moeten zijn en om 9 uur zou ik geopereerd worden.. een dag vantevoren werd ik gebeld dat het werd verschoven naar 12uur, ik dacht toen wel even van wat is dit nou, maar toen even later dacht ik ahh lekker kan ik tenminsten nog iets langer slapen anders moesten we om half 6 al vertrekken :blink: .. we waren er rond kwart voor 12, toen hebben we 10 minutjes gewacht en daarna vroeg ze of ik al na de kamer wilde (super mooie nette kamers, met een eigen badkamertje met wc en douche, wel een btje saai maarja daar merk je verder toch niks van) toen heb ik me uitgekleed want moest een badjas aan.. vanaf toen ging het allemaal best snel dkt Plovier kwam lang om nog even te kijken en af te tekenen heb toen nog even duidelijk aangegeven dat ik niet te grote borsten wilde en op een mooie volle c wilde uitkomen, daarna kwam de anesthesist, lieve vrouw die nog eventjes de vragenlijst met me doornam, toen werd ik meegenomen naar de operatiekamer, nog even snikken van angst en een kus aan me moeder en vriendinnetje toch een beetje eng, was nog nooit onder narcose geweest, mocht me badjas uit doen en op de operatietafel gaan liggen ( die trouwens heeeerlijk warm was ) de badjas werd over me heen gelegd en kreeg een naald in me arm nog eventjes geklets waar ik vandaan kwam enz toen kwam het maskertjes en voor ik het wist was ik in dromen land en weer wakker.. Dat was wel even apart ik werd wakker en had het voor me gevoel superrr koud, ik trilde helemaal en had gewoon een klapper kaak en kreeg me ademhaling niet helemaal normaal moest vaak heel diep ademen, ik wilde al heel snel opstaan en naar huis maar voelde dat dat voor me lichaam toch een btje te snel ging, toen tijdje later kwam de anesthesist langs om nog even te controleren, en toen was het wachten op Plovier die liet wel even opzich wachten een uurtje volgens mij, die is toen ook langs geweest om nog eventjes te kijken.. al met al is eht super gegaan! lieve mensen ik voelde me echt geeeen nummer, toen kregen we een brief mee voor als ik naar me eigen dokter de hechtingen eruit wilde laten halen en daar stond op dat ik 390 cc had gekregen i.p.v 350 cc wat ik eigenlijk dacht, daar schrok ik wel even van, ookal is is miss vrij weinig verschil toch heb je daar niet veel verstand van en denk je zelf dat je echt veelste grote borsten hebt gekregen

Dagen daarna

Ben een paar dagen wel echt depri geweest omdat ik echt dacht neeee ze zijn echt veelste groot en heb ze toen naar 48 uur naakt gezien en wilde heel snel me bh weer aan omdat ik het gewoon echt niks vond tot vandaag! ik begin er steeds meer aan te wennen en ze zelf ook steeds mooier te vinden :126: ben ook blij dat hij er ietsjes meer in heeft gestopt want als ik een shirt aan heb lijken ze niet super groot, vind ze gwn goed bij me lichaam passen en was heel bang dat dat niet zo zou zijn en ze me veel dikker zouden maken.

De pijn is ook heel erg meegevallen het enigste waar ik moeite mee had was het opstaan uit bed of het omhoog komen en dat ze super strak aanvoelde, nog steeds wel maar het lijkt al minder te worden. En de band die ik nog boven me bh strak moet doen dat was ook een hel want toen knelde het ook heel erg, daar begin ik ook wel aan te wennen, alleen k*t met kleding want kan bijna niks aan omdat je die band ziet.. Weten jullie trouwens waarvoor die band is? ja voor het omlaag houden van de silliconen maar waarom heeft de een het wel en de ander niet?

Ow en dan had ik nog een vraag echt heeel shit ging op de weegschaal staan en ben gewoon sinds de operatie 4 kilo aan gekomen heb ook een super opgeblazen gevoel echt niet leuk, heb je borsten en krijg je er een super dikke buik voor terug, heeft iemand van jullie daar ook last van gehad? is dat vocht en trekt dat nog wel helemaal weg?

Ik ben niet zo van de foto's op internet, maar omdat ik er zelf ook veel aan heb gehad zal ik toch wat foto's erop zetten, (schaam me nog steeds voor me old boobies) ookal heb ik ze niet meer, maarja die horen er toch op he hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, leuk en herkenbaar verslagje!

390cc gaat vast een mooie cup opleveren hoor. Hij ziet wel wat mooi bij je past, dus geen zorgen!

Ik had ook last van vocht, na een dag of 10 was het meeste weer weg.

Heel veel succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow pfieuwww gelukkig want voel me zon dikkerdje nu hahah

Maar dan had ik nog een vraagje, worden je borsten nou nog groter, want je zou denken ''logisch nagedacht'' dat ze kleiner worden als het vocht uit de borsten wegtrekt, maar hoor ook weer verhalen dat ze groter worden?

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn mn borsten alleen maar geslonken, dat vond ik wel jammer!!

Maar omdat mijn onderomvang ook weer minder werd, toen het vocht wegtrok, viel het niet op dat ze kleiner werden.

Ze zijn helaas niet gegroeid bij mij, maar bij sommige worden ze wel groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

390 cc gaat je vast en zeker een mooie cupmaat geven!!

ik vond ze in het begin ook heel erg groot maar je went er snel aan!

straks wil je juist meer ;)

ik hoop wel dat we fotos te zien krijgen :D

zou wel leuk zijn idd!

rust lekker uit meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

390 cc gaat je vast en zeker een mooie cupmaat geven!!

ik vond ze in het begin ook heel erg groot maar je went er snel aan!

straks wil je juist meer ;)

ik hoop wel dat we fotos te zien krijgen :D

zou wel leuk zijn idd!

rust lekker uit meis!!

Hahaha ja dat heb ik nu al! dat ik denk ow misschien had ik toch wat meer moeten pakken :67: je went er idd super snel aan! Fotos staan trouwens in me album!

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kells,

Ik vind het resultaat nu al mooi, ik ben heel benieuwd hoe het er over een paar weekjes uitziet!! Het zal alleen maar mooier worden denk ik.

Ik heb je topic helemaal gevolgd. Ik sta zelf voor 13 juli gepland bij dokter Plovier voor een borstevergroting. Ik ben alleen ook zo bang dat ik wakker wordt met meer cc's dan afgesproken. Ik heb dat al bij zoveel gelezen en ik moet eerlijk zeggen dat nog niemand er ontevreden mee was, hij zal er ongetwijfeld kijk op hebben! Maar toch.... Ik krijg mijn consult over 2 weken bij hem en dan weet ik hoeveel cc's hij adviseerd. Ik ben al bij 2 anderen geweest en de 1 zei 280cc en de ander 340. Ik ben bang dat hij misschien wel 400 gaat zeggen! Maar dat wil ik zeker niet, ik heb die 340 gepast en die vond ik eigenijk al te groot.

Hoe heb jij ze gekregen, achter de spier?

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi erg he meis.. volgens mij heeft iedereen dat na zijn bv wel..

Iedereen vind dat het zo snel went !! Is oook gewoon zo of het is een verslaving :P

heb net je fotos gezien, ziet er echt al goed uit!!! :43:

Worden hele mooie boobs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kells,

Ik vind het resultaat nu al mooi, ik ben heel benieuwd hoe het er over een paar weekjes uitziet!! Het zal alleen maar mooier worden denk ik.

Ik heb je topic helemaal gevolgd. Ik sta zelf voor 13 juli gepland bij dokter Plovier voor een borstevergroting. Ik ben alleen ook zo bang dat ik wakker wordt met meer cc's dan afgesproken. Ik heb dat al bij zoveel gelezen en ik moet eerlijk zeggen dat nog niemand er ontevreden mee was, hij zal er ongetwijfeld kijk op hebben! Maar toch.... Ik krijg mijn consult over 2 weken bij hem en dan weet ik hoeveel cc's hij adviseerd. Ik ben al bij 2 anderen geweest en de 1 zei 280cc en de ander 340. Ik ben bang dat hij misschien wel 400 gaat zeggen! Maar dat wil ik zeker niet, ik heb die 340 gepast en die vond ik eigenijk al te groot.

Hoe heb jij ze gekregen, achter de spier?

Groetjes Andrea

Hee Andrea!

Nou als er iemand bang was voor te grote borsten was ik het denk ik wel, ik wilde absoluut!! niet te grote, ik heb nu 390 cc gekregen achter de spier en in het begin dacht ik echt NEEE! wat heb ik gedaan ze zijn zo groot maar de laatste paar dagen kijk ik erna en ben ik ZO blij dat hij er toch ietsjes meer in heeft gestopt (want ik zelf dacht eigenlijk 350 cc) en al die verhalen hier van de meiden ja je went eraan en zus en zo dacht ik eerlijk gezegd ja right maar ik wil geen grote borsten jullie misschien wel hahah maar de dames hebben echt gelijk hoor en had ik er maar goed naar geluisterd want dan had ik miss zelfs wel ietsjes meer gedaan :29: dus maak je echt niet druk en luister echt naar plovier! die man heeft er zon goede kijk op niet normaal! me borsten worden steeds mooier ''al zeg ik het zelf'' :11: en je moet niet met passen kijken, dat geeft zon ander beeld.. welke cup heb je nu? en hoe is je figuur een beetje?

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.