Ga naar inhoud

Kells: 31 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo lieve meiden!

Ik ben een meisje van 22 jaar en wil al een lange tijd een borstvergroting heb nu misschien ''net'' een a-cup, na eindelijk de knoop door gehakt te hebben ben ik op internet gaan zoeken ( nu ong zon 6 maanden ) maar ben al zon 3 maanden blijven hangen bij Be-clinic Dhr plovier wat ik ook intyp of zoek er valt gewoon NIKS slecht over die man te vinden! heb zon 3 weken geleden gebeld voor een consult en die staat nu gepland voor vrijdag de 20ste (mei) is het naief om alleen bij hem op een consult te gaan? ik weet niet wat het is maar heb nu al zon goed gevoel bij die man en de kliniek dat ookal ga ik bij 20 andere ik toch uiteindelijk bij Dhr Plovier uitkom.. als ik een bv wil dan wil ik gewoon bij hem, dus toen dacht ik ik ga eens bellen en eerst kijken hoe zit zitten met hun agenda, want dadelijk ga ik op consult en zitten ze helemaal vol, ( heb in juli 10 weken zomervakantie en daarna moet ik een jaar lang 5 dagen in de week stage lopen, dus wilde genoeg tijd hebben om te herstellen) dus ik belde en ze zeiden dat er op 31 mei een plekje was! dus na 5 min ''nadenken'' heb ik in me enthiosiastme ja gezegd.. is dat stom? ( mijn zus zei ja maar dan ga je op een hele andere manier het sonsult in omdat je zo graag wil en weet dat je de 31ste al geholpen kan worden) maar ik wacht gewoon het consult af en is er iets wat me tegen houd dan moet ik het gewoon niet doen.. Nu het volgende probleem omdat ik jaren lang ''plat ben geweest'' en totaal geen gevoel van borsten heb gekent zou ik niet weten wat bij me figuur past eerst zat ik te denken aan een volle b/ kleine c nu weer aan een volle c, maar wil absoluut geen d of iets.. Ik ben 1.72 en weeg 70 kilo heb best vrouwelijke vormen heupen, taille alleen heb brede schouders dus ben bang dat als ik ze te groot pak ik breder of groffer ga lijken, maar dan hoor ik ook bijna altijd dat meisjes altijd spijt hebben dat ze ze niet iets groter hebben gepakt.. pfffff ik weet het even niet meer hoor help!!!?? ow en dan nog iets high medium profile? ik weet wel dat ik het met dhr plovier kan bespreken en dat die wel weet wat het beste bij me past, maar wil ook jullie mening graag horen..

Groetjess

Kel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kel,

Wat leuk dat je door dr. Plovier wordt geholpen! Hij zal je niet teleurstellen hoor, het is een super

pc! Ik heb 20 mei mijn controle, hoe laat moet jij er zijn?

En qua maat van je 'nieuwe' borsten, zou ik zeker iets groter nemen dan te klein.

Ik heb 450CC, maar had het niet erg gevonden als er 500CC in zat!! Het went echt super snel.

High, medium, of low dat bepaalt dr. Plovier eigenlijk. Hij probeert bij iedereen medium profile te plaatsen.

Als dit niet lukt, omdat ze dan te breed worden bijv. dan plaatst hij high profile.

Wees maar blij dat je nog in mei geholpen wordt, dan heb je in de zomer geen sportbh meer aan, en kun je

genieten van je boobs!!

Groetjes Esther :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kells,

Ik word 21 mei door Dr. Plovier geopereerd. Ik heb ook enkel bij hem een consult gehad en heb er zeker geen spijt van, ik had direct een super goed gevoel bij deze dokter. Laat je buikgevoel maar spreken, veel succes vrijdag.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben ook bij dr.plovier geweest ! :D en super happy

ik ben ook echt alleen bij hem op consult geweest en toen wist ik al dat ik hem wilde hebben vanwege alle positieve verhalen en mooie foto's !! :D

Jeeee je mag echt snel al :D ik ga je topic verplaatsen naar operatie verslagen aangezien je al een datum hebt!!

Ik heb net als Esther 450 cc gekregen, maar had ook niet erg gevonden als t meer was geweest... heb nu een E, maar lijkt een D ofzo... Het went zo ontzettend snel !! Lijkt net of ik weer een B-cupje heb..

Maar t is natuurlijk jou keuze, maar met jou lengte en gewicht denk ik dat je wel iets meer kunt hebben als een C, het klinkt ook allemaal zo groot, maar prothese boobs zijn kleiner als echte vind ik..

Succes met al je keuzes , je bent zeker in goede handen!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Proficiat met je datum. Als je nu al een goed gevoel hebt bij hem zal het de 31ste ook wel zo zijn. En je kunt altijd nog nee zeggen toch?

De meeseten die hier bij plovier zijn geweest hebben mooie borsten.

Wij hebben een beetje dezelfde maten, ik ben 1,73 en weeg ook zo rond 70 soms 69 en soms 71 hahahah.

Ik heb 450 cc gekregen. En ik kom nu ook op een E/F cup uit.Maar als je mijn borsten zo bekijkt dan lijkt het eerder een D.

Ik was ook bang dat grote borsten verzwaren, maar als je best lang bent dan heft dat zeg maar weer op. Ik had ze niet kleiner willen hebben. Mijn foto's staan in de gallerij.

Ik ben wel bij een andere geweldige belgische arts geweest. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kel,

Wat leuk dat je door dr. Plovier wordt geholpen! Hij zal je niet teleurstellen hoor, het is een super

pc! Ik heb 20 mei mijn controle, hoe laat moet jij er zijn?

En qua maat van je 'nieuwe' borsten, zou ik zeker iets groter nemen dan te klein.

Ik heb 450CC, maar had het niet erg gevonden als er 500CC in zat!! Het went echt super snel.

High, medium, of low dat bepaalt dr. Plovier eigenlijk. Hij probeert bij iedereen medium profile te plaatsen.

Als dit niet lukt, omdat ze dan te breed worden bijv. dan plaatst hij high profile.

Wees maar blij dat je nog in mei geholpen wordt, dan heb je in de zomer geen sportbh meer aan, en kun je

genieten van je boobs!!

Groetjes Esther :116:

Hee esther!

Ik moet er om 16:30 zijn! Ja dat dacht ik dus ook, ik wil het toch dan beter vroeger zodat ik er idd in de zomer gewoon lekker kan gaan zwemmen, want die sport bh is dat 4 of 6 weken? of is dat persoonlijk? En heb je ook fotos geplaats?

Groetjess!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kells,

Ik word 21 mei door Dr. Plovier geopereerd. Ik heb ook enkel bij hem een consult gehad en heb er zeker geen spijt van, ik had direct een super goed gevoel bij deze dokter. Laat je buikgevoel maar spreken, veel succes vrijdag.

Groetjes

Hee!

Ja dat is ook zo, ookal zou ik ergens anders gaan heb nu al een super goed gevoel bij hem dat ik bij die andere consults toch dingen ga zoeken van ow dit is die niet goed of dat niet, en uiteindelijk toch bij hem weer uit kom.. succes de 21ste!! :35:

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben ook bij dr.plovier geweest ! :D en super happy

ik ben ook echt alleen bij hem op consult geweest en toen wist ik al dat ik hem wilde hebben vanwege alle positieve verhalen en mooie foto's !! :D

Jeeee je mag echt snel al :D ik ga je topic verplaatsen naar operatie verslagen aangezien je al een datum hebt!!

Ik heb net als Esther 450 cc gekregen, maar had ook niet erg gevonden als t meer was geweest... heb nu een E, maar lijkt een D ofzo... Het went zo ontzettend snel !! Lijkt net of ik weer een B-cupje heb..

Maar t is natuurlijk jou keuze, maar met jou lengte en gewicht denk ik dat je wel iets meer kunt hebben als een C, het klinkt ook allemaal zo groot, maar prothese boobs zijn kleiner als echte vind ik..

Succes met al je keuzes , je bent zeker in goede handen!

Liefss

Hee!!

Ja maar ik vind het zo ''groot klinken'' d of e krijg daar helemaal schrik van hahah.. en ik heb nu helemaal niks en om dan ineens zulke ''grote'' te hebben ik ben allang blij als ik gewoon een gevulde bh heb ben echt bang dat ik er veel steviger door ga lijken.. Maar we kijken wel even wat die zegt.. ik laat het wel weten!

Groetjess

p.s om jou fotos te zien heb je dan een wachtwoord nodig of kun je gewoon kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Proficiat met je datum. Als je nu al een goed gevoel hebt bij hem zal het de 31ste ook wel zo zijn. En je kunt altijd nog nee zeggen toch?

De meeseten die hier bij plovier zijn geweest hebben mooie borsten.

Wij hebben een beetje dezelfde maten, ik ben 1,73 en weeg ook zo rond 70 soms 69 en soms 71 hahahah.

Ik heb 450 cc gekregen. En ik kom nu ook op een E/F cup uit.Maar als je mijn borsten zo bekijkt dan lijkt het eerder een D.

Ik was ook bang dat grote borsten verzwaren, maar als je best lang bent dan heft dat zeg maar weer op. Ik had ze niet kleiner willen hebben. Mijn foto's staan in de gallerij.

Ik ben wel bij een andere geweldige belgische arts geweest. ;)

Haii!

Ja me vriendinnetje en ik waren pas geleden even aan het kijken hoe grote borsten bij me zouden staan , dus alles opgevuld en had het gevoel dat eerst me borsten kwamen en toen ikzelf hahah heb er nog steeds een beetje schrik van, maarja ik wacht vrijdag even af en dan laat ik het weten! voor jou fotos heb je dan een wachtwoord nodig of kan je gewoon kijken?

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Plovier is een zeer goede arts.

Ik had bij hem ook bij de eerste consult een super gevoel.

Wel zenuwachtig maar voor niets nodig die man kent zijn vak.

Gr pinki

Hee!

Ja heb ook nog niks negatiefs gehoord! en mij lijkt het als je een slechte ervaring hebt dat je die wel met een ander wil delen toch!? dus komt wel goed! jij veel succes in Juli!

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat leuk, dan ben je na mij aan de beurt!

Ik ben er om 16:15!!

Ik heb 4 weken de kliniekbh gedragen en draag hem nu 's nachts nog steeds (6weken po).

Overdag draag ik een goede sportbh, ga bij de controle vragen of ik gewone bh's kan gaan dragen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt mijn fotos gewoon bekijken in de gallerij,

of als je naar mijn profiel gaat en dan naar album..

Dan zie je dat het allemaal wel mee valt :P

Klinkt groot, maar is het echt niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik ben ook door dr plovier geholpen

hij heeft me 435cc sebbin high profile geveven

als ik me maten bereken kom ik uit op een 80c (ben nu 6 weken po)

heb ook gezegt dat ik een C kleine D wilde

maar toch lijken ze veel kleiner maar ben dr heel tevreden mee

je kunt mijn fotos bekijken in de galerij

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij zal je zeker niet teleurstellen,allemaal plovier fans hier,ah ja neem foto's mee van de grootte dat jij zeker wil en het komt zeker in orde geloof ons maar,

good luck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je moet inderdaad foto's meenemen van borsten die jij mooi vind !!

Ik zou ook foto's meenemen van boobs die je absoluut niet mooi vind, heb ik ook gedaan!! :)

Komt echt wel goed !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je moet inderdaad foto's meenemen van borsten die jij mooi vind !!

Ik zou ook foto's meenemen van boobs die je absoluut niet mooi vind, heb ik ook gedaan!! :)

Komt echt wel goed !!!!

Je heb al fotos uitgeprint.. en ook zeker van die ik niettt! wil hahah, komt goed jullie horen het vrijdag!

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik zou even vertellen hoe het was gegaan.. We moesten er om half 5 zijn thuis om half 3 weggereden, kwamen pas om half 6 aan we hebben super lang in de file gestaan (eigenlijk was het maar 1uur en 20 minuten rijden) dus had het zo gehad het was warm ik was moe.. Toen daar aangekomen werd na een kwartiertje geroepen en toen begon het consult hoor hij was stil en zei ja zeg het maar... pff ik had het even niet meer heb al 3 weken allerlei vragen opgesteld en vanalles in me hoofd bedacht maar wist niks meer te zeggen hahah, dus ik zo nouu uuh ja ik wil een borstvergroting dus hij begon te praten voor me gevoel ging het allemaal zo snel, ik vond het consult tegen vallen, maar mijn moeder en vriendinnetje die erbij waren zeiden, ja je moet nagaan dat dit voor die man zijn werk is en dat die het zo vaak moet vertellen dat het gewoon zo automatisch bij hem gaat.. ik verwachte er misschien ook TE veel van door al die positieve verhalen op internet, maarja toen heeft die alles opgemeten en daarna nog een aantal dingen verteld.. maar zit nu met een aantal dingen, ik heb de protheses niet in me bh zelf gehad heb ze alleen maar gevoelt is dat altijd zo? en ik begon over de cc's te praten en over medium/high profile maar zag aan hem dat die dacht meiske praat jij daar maar niet over ik ben degene hier die daar verstand van heeft hahah.. Hij schreef op tussen de 350 en 400 cc maar alle borsten op het forum die ik mooi vond zaten tussen de 320 en 350 cc dus ik schrok toen die 400 cc opschreef ( is misschien heel weinig verschil maar het klinkt gelijk veel meer) en toen liet die foto zien hij zegt wat vind je hier van toen zei ik ja dat vind ik iets te groot en toen zette die een streep onder de 350.. is dat te weinig? moet ik toch voor 400 gaan..

Ik ben

Lengte 1,71

Gewicht 70

(beste brede schouders)

Maar wat ik nu dus weet is dat die altijd achter de spier plaats dus ik krijg achter de spier dat het een sebbin prothese is en als goed is tussen de 350 en 400 cc uitkomt.. wat denken jullie ervan? op wat voor iets zou ik uitkomen een goede c? of heeft dat ook echt met me bouw enzo uiteindelijk te maken? De protheses voelde trouwens heel goed aan je kon er helemaal mee bewegen, me vriendinnetje die zelf ''echte'' borsten heeft voelde ook en die zei nou weinig verschil haha, iemand ervaring met sebbin?

ik weet het niet meeerrrrrrrr haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey meid,

ik zag jou gister bij de be-clinic. Ik was voor jou aan de beurt (en dus ook veeeeeeeeeeeeeel te laat hihi).

Was jij degene met blond of bruin haar?

Ik was samen met mn moeder en mn zusje.

Jammer dat het consult je tegen viel. Ja, je krijgt een soort standaard praatje over prothesen enzo, maar ik had dat niet als vervelend ervaren. Plovier houdt van big boobs hihi, maar hij zegt ook dat bijna iedereen ze achteraf groter had willen hebben. Ik kreeg bij dr. Van Onselen het advies van 350CC ik ben blij dat Plovier 450 heeft geplaatst, ik zou ze niet kleiner willen!!

Hij werkt idd niet met passessies, omdat dit een vertekend beeld geeft.

Maar meid, geen zorgen met 350 of 400cc kom je echt wel op een C (ik denk eerder een D) uit!

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik ben gister ook op mn eerste consult bij dr Plovier geweest, maar had wel al een ander consult gehad. Mij viel het dus ook niet tegen, want ik wist al een beetje hoe het in zn werk gaat. Bij mij was hij ook heel zakelijk hoor, maar dat moet je denk ik juist zien als een positief ding! Hij is gewoon heel professioneel, en dat levert het beste resultaat.

Ik heb gevraagd om een D cup en bij mij schreef hij ook op tussen 350 en 390 cc... en ik heb al eerder consult elders gehad toen vroeg ik ook om een D en toen werd ook 350cc gezegd.. dus ik denk dat je wel groter dan een C krijgt hoor!! Als je het te veel vindt stuur je toch gewoon een mailtje dat je het echt op 350 wilt houden?

Jij wordt maandag 31e geopereerd toch, die datum wilde ik ook heel graag maar alles was zo vol :) Ik ben donderdag 2 juni aan de beurt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik had een beetje hezelfde gevoel bij mijn consult.

toen ik daar weg ging was het me eigenlijk nog niet zo duidelijk allemaal.

ik had ook geen foto's meegenomen want wist niet dat dat de bedoeling was.

hij vertelde mij idd ook het standaard verhaaltje en dat was het eigenlijk.

ik weet nu dus ook niet hoeveel cc ik moet nemen.

ik wil geen hele grote borsten maar gewoon een mooie c cup.

ik heb nu wel foto's gezocht en neem die meede dag van de operatie.

hij zal aan de hand van die foto's de cc's bepalen.

vind het allemaal wel een beetje eng maar ik laat het maar over me heen komen.

als ik alle verhalen over hem lees heeft zijn verstand van zaken!!

ik ben benieuwd!

jij heel veel succes!

xxx bauke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey meid,

ik zag jou gister bij de be-clinic. Ik was voor jou aan de beurt (en dus ook veeeeeeeeeeeeeel te laat hihi).

Was jij degene met blond of bruin haar?

Ik was samen met mn moeder en mn zusje.

Jammer dat het consult je tegen viel. Ja, je krijgt een soort standaard praatje over prothesen enzo, maar ik had dat niet als vervelend ervaren. Plovier houdt van big boobs hihi, maar hij zegt ook dat bijna iedereen ze achteraf groter had willen hebben. Ik kreeg bij dr. Van Onselen het advies van 350CC ik ben blij dat Plovier 450 heeft geplaatst, ik zou ze niet kleiner willen!!

Hij werkt idd niet met passessies, omdat dit een vertekend beeld geeft.

Maar meid, geen zorgen met 350 of 400cc kom je echt wel op een C (ik denk eerder een D) uit!

Groetjes Esther

Heee!

Ow echt! ja ik was de blonde met de staart! wow grappig! :) Ja vervelend vond ik me consult ook niet echt maar had er denk ik meer van verwacht.. Ja ik wil borsten die bij me lichaam passen en ik denk dat ik gewoon moet vertrouwen op dhr plovier als het dan een d word dan is het maar zo toch, vind alleen die d zo ''groot klinken'' omdat je dan in cups denkt snapje.. maar volgens mij heeft hij jou borsten aan mij laten zien haha want volgens mij zei die iets van deze heb ik net gemaakt.. super mooi! vond ze voor mij alleen te groot en dat zei ik en toen zette die een streep onder 350 maarja als ik nadenk en achteraf jou zo zag in kleding vond ik het super mooi bij je passen en ik ben veel groffer als jou dus ik moet denk maar gewoon me mond houden en luisteren naar Plovier hahah

groetjess!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je gewoon voor die 400 moet gaan, je krijgt zeker geen spijt!!

dr.plovier weet wat ie doet, anders zeg je dat hij tijdens de operatie kijkt of het mooi staat die 400 cc..

heeft hij bij mij ook gedaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig dat hij mn foto's heeft laten zien hihi.

Ik vind ze zeker niet te groot hoor, maar het went ook zo snel!!

Je moet het maar over je heen laten komen en niet teveel zorgen maken he,

achteraf is dat vast nergens voor nodig!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.