Ga naar inhoud

Xalyke :11 mei 2011 : Dr. van Zele : BeauCare


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb zelf ook een consult bij beaucare.

Ik vroeg me af op ze daar op het consult ook wat zeggen over hoe ze gaan plaatsen en het aantal cc en of je ook kan passen?

Ik hoorde namelijk dat ze dat soms op de dag van je bv zelf pas doen maar ik ga er juist heen voor advies!

alvast bedankt!

xx Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

bij beaucare doen ze ook geen passessies!!

maar met een pasessie hoef je niet altijd blij te zijn hoor!!

geeft echt een vertekent beeld, het lijkt allemaal zo groot als je ze dan in je bh hebt boven op je eigen borst... maar als de prothese erin zit valt te kleiner uit!!

ik heb geen pasessie gehad en heb drplovier zijn gang laten gaan en ben ik hem ngo steeds altijd dankbaar voor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomi,

Nee bij BeauCare geen passessie... Ik had dokter Van Zele, en hij heeft de dag van de operatie, net voor de operatie, liggen afteken, liggen meten enz, en heeft dan gezien hoeveel borst ik zelf had en dan gezegd tot hoeveel max. cc dat hij kon gaan, zodat het natuurlijk bleef... hij zei 300 cc, maar hij zei er ook bij, dat het minder of meer kan zijn, dat besliste hij op de operatie tafel zelf... na afloop vertelde hij mij, dat ik 280 cc heb gekregen, en dat was perfect, want ik heb de maat die ik wou... ik kan nix anders dan alleen maar positief zijn over BeauCare ;) Heeel heeel goed geholpen de dag van de operatie, allemaal heel lief voor me en ik kreeeg echt massa's info... soms 2x zelfs haha :D

Ps: Laat je bv ergens uitvoeren, waar jij je het beste bij voelt en op je gemak bij voelt... Niet omdat iemand anders het zegt dat je zeker naar daar moet gaan, 100% achter je keuze staan, voor aleer je het doet! :)

Veel succes ;)

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cereform... Tenminste dat heb ik namelijk gekregen!!

Wil je naar Beaucare gaan? Ben ik zelf ook geweest maar dan voor dr.Plovier!

Die heeft nu zijn eigen mooie kliniek, misschien een ook een optie om daar eens een kijkje te nemen ;) !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.