Ga naar inhoud

Xalyke :11 mei 2011 : Dr. van Zele : BeauCare


Aanbevolen berichten

hee meid wat een verhaal!! heel herkenbaar hoor!!

En wat heb jij lang geslapen hihhi

maar van harte met je vriendinnen,heb je ze al gezien???

Groetjes mar

Ik heb ze al wel van boven uit gezien, dus als ik die steun bh een beetje opentrek, zie ik 2 mooie ronde heuveltjes :D Maar echt het totaal beeld nog niet gezien, morgen wel! Dan mag ik douchen! Dus ga ik ze zeker heel erg bewonderen :D en mss trek ik wel foto dan ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat een verslag hihi :D Ben blij dat alles goed verlopen is! Plat op je rug liggen moet je echt de komende week nog niet aan denken ;) het verschil met volledig platliggen en rechtzitten is echt te groot voor je, spierpiiiijjjnnn :P

Ik zie dat je ook de sexy Cereplas beha hebt gekregen haha :D Moest die band zo hoog zitten van je pc?

Ja dat is echt een kut bh! hahaha :D Ja ik moest die band zo hoog houden van de pc, om ze naar beneden te drukken ofzoiets... het is vooral dien band die pijn doet op men borstkas!! Als ik die los doen, dan voelt het minder pijnlijk aan haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat zooo uitkijken naar je douchemoment elke dag Xaly :P Die kloteband gaat keihard beginnen jeeeeeeuken 122.gif Ik wil 'm nu na een week al verbranden als het kan :P

haha bij mij is die steun bh nu al aan het jeuken, vooral aan men hechtingen, maar dat zal het genezingsproces zijn! :D lol kwil em gwn van men borsten af, die band! :D mja... hahaha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo wat een leuk verslagje meid :136:

Gefeliciteerd natuurlijk hihi!!

Ik vind het super voor je dat je nu al blij bent want het gaat echt elke dag steeds mooier worden geloof me maar!

Wel vraag ik me af waarom je ze niet voor de spier hebt gekregen? je had al wat weefsel van jezelf :136:

Rust lekker uit meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo wat een leuk verslagje meid :136:

Gefeliciteerd natuurlijk hihi!!

Ik vind het super voor je dat je nu al blij bent want het gaat echt elke dag steeds mooier worden geloof me maar!

Wel vraag ik me af waarom je ze niet voor de spier hebt gekregen? je had al wat weefsel van jezelf :136:

Rust lekker uit meid!!

Hey meis, dank je wel! :)

Ik wou ze graag achter de spier omdat ik na de zwangerschap vond dat mijn borsten een beetje slap hingen.. en met ze dan achter de spier te steken, worden ze trg stevig eh... daarom ik ze zo wou, en de pc was het met me eens om ze beter achter de spier te plaatsen... Nu zijn ze gedeeltijk achter de spier.. hoe ze dat doen, gedeeltelijk , weet ik ook ni hoor! :D lol

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs :43:

Heel herkenbaar hoor meis, dat je t rot vind om niks zelf te kunnen

en je vriend niet te kunnen knuffelen, vond dat ook echt vreselijk!

Maar elke dag gaat het beter meisje..

Succes en sterkte met je herstel :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs :43:

Heel herkenbaar hoor meis, dat je t rot vind om niks zelf te kunnen

en je vriend niet te kunnen knuffelen, vond dat ook echt vreselijk!

Maar elke dag gaat het beter meisje..

Succes en sterkte met je herstel :116:

Ja ik voel me echt ellendig!! :( Hoop dat het snel beter gaat! :(

Dank je wel meis!! :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeel herkenbaar, ik dacht ook: waar ben ik aanbegonnen, had ik het maar niet gedaan!

Je voelt je ellendig omdat je niks kan, en omdat je pijn hebt !!

Maar na 3 dagen gaat het elke dag beter.. Je kunt ook straks steeds meer,

alleen ik zou nog niet gaan werken maandag!! Denk dat je je zelf daar nog niet goed genoeg voor voelt !

Ik ben echt 4 weken thuis gebleven, ik weet niet wat voor werk je doet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi wat vind je raar ?

Meestal verhuizen we het voorsteltopic naar operatie verslagen en maken we een nieuwe titel,

en daar plaatst iemand zijn verslagje onder... :D je went er wel aan hihi.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi wat vind je raar ?

Meestal verhuizen we het voorsteltopic naar operatie verslagen en maken we een nieuwe titel,

en daar plaatst iemand zijn verslagje onder... :D je went er wel aan hihi.. xx

haha ja ik was daarnet men verslagje aan het zoeken, ik dacht waar staat dat nou?

Zie ik zo ineens mijn voorstel topic, ik dacht : huh, hoe kan dat?!

Daarmee :D Ff wennen dat het bij elkaar staat nu :D Veel makkelijker voor mij ook , moet ik niet steeds opzoek gaan hahaha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi oke :D wilde je nog een linkje plaatsen naar je, maar je hebt alles al weer gevonden !

Ben toch wel benieuwd hoe je boobs eruit gaan zien, ben niet bekend met de nieuwe pc van beaucare..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi oke :D wilde je nog een linkje plaatsen naar je, maar je hebt alles al weer gevonden !

Ben toch wel benieuwd hoe je boobs eruit gaan zien, ben niet bekend met de nieuwe pc van beaucare..

Hihi, ik ben ook heel benieuwd naar men boobs! :D morgen foto's trekken, dan mag ik douche, dus morgen, men galerij in het oog houden dan :P Dokter van zele is echt een hele hele heeeeele lieve man!! echt waar! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa snap ik ! Ga morgen zeker kijken!

Hoe ziet t er nu uit bij beaucare? nieuwe ok enzo?

Ja dat huis staat er nog, maar ze hebben rechts naast het huis een heel nieuwbouw geplaatst echt mooi, en de operatiekamers zijn ondergronds op -1 haha, dat weetk nog met de lift toen we naar beneden gingen :D Ik denk 4 of 5 operatie kamers dat er waren en 2 grote recovery rooms (dacht ik) :) is echt mooi daar nu ze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh Spannend. ben wel benieuwd idd hoe het er nu uitziet,

toen ik daar werd geholpen was het in een soort noodgebouw !!

Dus dan zal het er nu wel een stuk mooier uit zien!

Heb je ook 2450 euro moeten betalen?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh Spannend. ben wel benieuwd idd hoe het er nu uitziet,

toen ik daar werd geholpen was het in een soort noodgebouw !!

Dus dan zal het er nu wel een stuk mooier uit zien!

Heb je ook 2450 euro moeten betalen?

XX

Ja 30 euro voor de eerste consult en 2450 euro voor de operatie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poe wat goedkoop :blush: ik moest 3950 betalen scheelt gewoon bijna 1500 maar ik ben happy en het is dicht bij huis hihi

O nee dan is het prima toch meid! nu ga je de hang een beetje tegen is ook fijn :136:

Ben zo benieuwd hoe ze eruit zien zonder band!

Maak je niet druk herken het wel hoor dat je helemaal niks kunt maar over 2 daagjes is het een wereld van verschil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Xalyke,

Gefeliciteerd meis met je nieuwe boobies! :64: Leuk verslagje, ben ook benieuwd naar je eerste picjes! Laat je nu maar lekker verwennen en rust goed uit, nog enkele daagjes en je gaat met sprongen vooruit! :136: Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Xalyke,

Gefeliciteerd meis met je nieuwe boobies! :64: Leuk verslagje, ben ook benieuwd naar je eerste picjes! Laat je nu maar lekker verwennen en rust goed uit, nog enkele daagjes en je gaat met sprongen vooruit! :136: Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Dank je wel eefje!! :) Ben ook behoorlijk benieuwd welke cup het gaat worden na de weken :) en vandaag ben ik zo benieuwd naar het douchen!! :) Kan ik ze bewonderen en maak ik gelijk wat pics :) Ben nu 2 dagen po en de pijn is al ietsje minder, enkel nog pijn van borst naar oksel toe, maar voor de rest niet :) Alleen die steun bh begint wat te jeuken eh! :D Maar dat zal de genezing van men borsten wel zijn :D lol

Dank je wel!! :)

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.