Ga naar inhoud

Xalyke :11 mei 2011 : Dr. van Zele : BeauCare


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ben 21 jaar, heb al 2 kids (ja vroeg aan begonnen, maar dat doet er niet toe!) En ik ben niet meer tevreden met men borsten :)

Ik ben dinsdag op eerste consultatie gegaan om over borstvergroting te praten... Hij heeft alles goed uitgelegd en heb 2 uur later terug gebeld om de operatie vast te leggen! :)

Deze zal plaatsvinden op 11 mei. Dus nu nog 6 weken en 6dagen te gaan dan... Spannend, dat aftellen en wachten :)

Maar hoe graag ik het ook wil, heb ik ook nog allerlei vragen hierbij... Het klinkt mss raar, maar hoe ervaar je dit als vrouw dan? Als je dan ineens nieuwe borsten hebt? Is het niet even schrikken ofzo? Denk je niet van: oh nee, kijk hoe groot... Ofzo? haha , kweet dat dit stom klinkt... Maar ik vraag gewoon jullie ervaring hiermee :)

Ik ben bijvoorbeeld nog nooit onder volledige narcose gedaan... Slaap je dan direct? Of duurd dat even?? Op tv vallen ze direct in't slaap als ik zo'n ziekenhuis programma's zie... Maar soms zit ik met de vraag van: stel dat ik nu gwn niet meer wakker word na de operatie...

Ik ben me waarschijnlijk gewoon druk aan't maken om niets :) Het zal allemaal wel goed komen eh :)

Mss maak ik me gewoon zo druk omdat ik een gezinnetje heb enz... achja .. :)

Maar bij deze, kunnen jullie een beetje ervaring hiermee vertellen? Hoe is het bij jou verlopen? Hoe heb jij dat wachten ervaart enz? Dan ben ik mss toch al wat geruster enz :)

Alvast bedankt!! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat spannend, het aftellen.

Ik heb nu sinds 2 weken borsten haha. Ik vond het eigenlijk helemaal niet spannend en heb er gewoon

altijd zin in gehad, geen zenuwen etc. maar ja die komen vaak ongevraagd dus ja?

Ik ben onder gehele narcose geweest en was ook voor mij de eerste keer. Ik moet zeggen het is idd net

als in de film ofzo, je bent heeel snel en zomaar in slaap. Je merkt echt niks en zo hard je in slaap

valt zo hard werd ik ook ineens weer wakker. Voor mij is alles wel mee gevallen.

Ik was wel helemaal trots en moest ook wel huilen toen ik ze voor het eerst zag, en mijn eerste reactie was ook wel, wow zo groot?? haha. Terwijl het heeel snel went en bij mij helemaal niet groot is.

Na de operatie moet je alleen wel om je rust denken, vooral met 2 kids.

Heel veel succes met aftellen en veeel lees plezier hier op het forum.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de narcose hoef je niet bang te zijn.

Je slaap in een mum en wordt voor je gevoel na een paar minuten weer wakker.

operatie duurt meestal een uurtje.

En die nieuwe borsten wennen héél snel hoor!

succes met aftellen...duurt nog eventjes, maar gaat ook razendsnel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, en welke dokter heeft haar dan geopereerd en wie gaat jou opereren? Als je je goed voelt mij die dokter moet je niet twijfelen, maar je moet maar eens zoeken, toen dr. Plovier daar nog werkte en hij ging net weg, heeft die kliniek erg vervelend gedaan tegenover de patiënten... Als je wat zoekt zal je het wel tegenkomen hoor, waren verhalen van in containers opereren enzo... Maar die problemen zullen nu waarschijnlijk al van de baan zijn, wil je geen schrik aandoen ofzo, was gewoon benieuwd!

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, en welke dokter heeft haar dan geopereerd en wie gaat jou opereren? Als je je goed voelt mij die dokter moet je niet twijfelen, maar je moet maar eens zoeken, toen dr. Plovier daar nog werkte en hij ging net weg, heeft die kliniek erg vervelend gedaan tegenover de patiënten... Als je wat zoekt zal je het wel tegenkomen hoor, waren verhalen van in containers opereren enzo... Maar die problemen zullen nu waarschijnlijk al van de baan zijn, wil je geen schrik aandoen ofzo, was gewoon benieuwd!

Groetjes x

Welke dokter haar heeft geopereerd dat weet ze niet meer , is al 2 jaar geleden, ik word geopereerd door dr. Van Zele... Dat verhaal over dr. Plovier , daar weet ik niets over en ga me daar niet druk in maken ook niet :) Maar toch bedankt voor de info ;)

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Xalyke,

Heel normaal hoor dat je zenuwachtig bent. En de angst voor de narcose is ook normaal. Ik heb ook 2 kindjes en je wilt toch wel graag weer wakker worden. Maar dat komt helemaal goed.

Je bent echt zo weg en zo weer bij en dan heb je twee borsten hahhaha.

Het wachten viel bij mij wel mee. Mijn kinderen werden net in de week van de operatie doodziek dus was ik daar eigenlijk meer mee bezig.

Ik had wel gezonde spanning maar op de dag zelf was ik eigenlijk erg rustig en had ik zoiets wij gaan ervoor.

Het herstel viel bij mij mee.Maar goed ik heb ze voor de spier dus dat scheelt ook wel.

Hoeveel cc krijg jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Xalyke,

Heel normaal hoor dat je zenuwachtig bent. En de angst voor de narcose is ook normaal. Ik heb ook 2 kindjes en je wilt toch wel graag weer wakker worden. Maar dat komt helemaal goed.

Je bent echt zo weg en zo weer bij en dan heb je twee borsten hahhaha.

Het wachten viel bij mij wel mee. Mijn kinderen werden net in de week van de operatie doodziek dus was ik daar eigenlijk meer mee bezig.

Ik had wel gezonde spanning maar op de dag zelf was ik eigenlijk erg rustig en had ik zoiets wij gaan ervoor.

Het herstel viel bij mij mee.Maar goed ik heb ze voor de spier dus dat scheelt ook wel.

Hoeveel cc krijg jij?

Ja ik hoop dat het allemaal goed mee zal vallen!! :)

Ik weet eigenlijk niet hoeveel cc ik ga krijgen, daar gingen we nog over praten de dag van de operatie zelf, net voor de operatie...

Maar ik heb wel een volle C, kleine D gevraagd, omdat ik zelf ook wat breed ben , dus kvind dat het zowat overeen moet komen eh :) ik zou rond de 320 a 355 cc willen denk ik :D Haha ik weet het nog niet goed, we zullen wel zien :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Xalyke,

Zenuwen zijn inderdaad heel normaal; hoort er bij :35:

Ik ben altijd een gigantische zenuwpees en ik heb het ook overleefd :38:

Gewoon de dagen ervoor zo veel mogelijk dingetjes ondernemen (afspraken, huishouden, etc.) en dan is de tijd zo voorbij voor je er erg in hebt!

Succes met aftellen! :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa ik ben net zo zenuwachtig als jij hoor...ik mag 2 mei :1bouncingboobs:

ik ben ook nog nooit onder narcose geweest dus voor mij is het ook allemaal nieuw en spannend!

maar goed je moet er wat voor doorstaan he hahahaah

ik wens je veel succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa ik ben net zo zenuwachtig als jij hoor...ik mag 2 mei :1bouncingboobs:

ik ben ook nog nooit onder narcose geweest dus voor mij is het ook allemaal nieuw en spannend!

maar goed je moet er wat voor doorstaan he hahahaah

ik wens je veel succes met aftellen!

Wat spannend!! :) Dan zitten we zowat in't zelfste schuitje :)

Dat is goed, wanneer het aan jou is, is het voor mij niet meer zo lang, maar dan kan ik toch al aan jou horen hoe het is gegaan eh :) ghihi... Veel succes voor jou ook dan eh :)

Groetjes X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben 21 jaar, heb al 2 kids (ja vroeg aan begonnen, maar dat doet er niet toe!) En ik ben niet meer tevreden met men borsten :)

Ik ben dinsdag op eerste consultatie gegaan om over borstvergroting te praten... Hij heeft alles goed uitgelegd en heb 2 uur later terug gebeld om de operatie vast te leggen! :)

Deze zal plaatsvinden op 11 mei. Dus nu nog 6 weken en 6dagen te gaan dan... Spannend, dat aftellen en wachten :)

Maar hoe graag ik het ook wil, heb ik ook nog allerlei vragen hierbij... Het klinkt mss raar, maar hoe ervaar je dit als vrouw dan? Als je dan ineens nieuwe borsten hebt? Is het niet even schrikken ofzo? Denk je niet van: oh nee, kijk hoe groot... Ofzo? haha , kweet dat dit stom klinkt... Maar ik vraag gewoon jullie ervaring hiermee :)

Ik ben bijvoorbeeld nog nooit onder volledige narcose gedaan... Slaap je dan direct? Of duurd dat even?? Op tv vallen ze direct in't slaap als ik zo'n ziekenhuis programma's zie... Maar soms zit ik met de vraag van: stel dat ik nu gwn niet meer wakker word na de operatie...

Ik ben me waarschijnlijk gewoon druk aan't maken om niets :) Het zal allemaal wel goed komen eh :)

Mss maak ik me gewoon zo druk omdat ik een gezinnetje heb enz... achja .. :)

Maar bij deze, kunnen jullie een beetje ervaring hiermee vertellen? Hoe is het bij jou verlopen? Hoe heb jij dat wachten ervaart enz? Dan ben ik mss toch al wat geruster enz :)

Alvast bedankt!! Groetjes

Hee meissie,

Snap dat je zenuwachtig ben hoor! ik ben het eigenlijk nog niet echt, ik was het wel toen ik een consult had gepland en dacht van ou shit ik ga dit doen!! maar nu ik wacht al weer paar weekjes dus ben alweer kalm haha!!

Ze houden je tijdens de operatie goed in ge gaten hoor wees niet bang! er is een anesthesie bij. die houdt bijvoorbeeld je hartslag in de gaten, je beademing, de bloeddruk alles eigenlijk wel! ik zou me dus niet zo druk maken hoor meid! :rolleyes:

En heeel veel suc6 met het vrijneem probleem, komt vast wel goed je kan gewoon in de ziektewet je kan nou eenmaal niet werken zo, dus ben je arbeidsongeschikt!

KUSSS :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Ik ben gister onder het mes geweest, en zou het zo weer doen! Toen ik wakker werd, heb ik meteen gekeken, en moest een traantje wegpinken, het is een heel raar iets dat je dan opeens de borsten hebt die je altijd al wou hebben!

Ik was ook zoooo zenuwachtig de laatste week, nu denk ik : waarom? Maar dat gevoel zet je helaas niet zomaar uit.

Toen ik het narcose kapje op kreeg, was ik volgens mij weg binnen 5 sec, en was ook alweer wakker voor ik het wist, niks om bang voor te zijn meis..

Rustig aan, maak jezelf niet gek! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het bovenstaande berichtje lees van lizz,over een traantje weg pinken kan ik me dat gevoel zo goed in leven,ik denk dat ik ook ga janken hahaha en al is het niet op de dag zelf komt dat wel de week erna hahaha

@xalyke Jaa ik kan jou vertellen hoe het was,maar goed ik heb zoveel positieve verhalen gehoord van de meiden hier en dat heeft een heel groot gedeelte van mijn angst weg genomen.

Het is voor mij een droom,heb er zelfs mijn huwelijk een jaar voor op geschoven(dateum was al gepland) dus ik moet dit gewoon voor mezelf doen,het is nu en anders doe ik het nooit meer.

Eik denk maar zo,smorgens erin en smiddags weer thuis hahahahaha Met boopies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben zelf ook bij beaucare geweest maar puur alleen omdat dr.plovier hier werkte..

zelf vond ik aan beaucare niks aan... ze opereren al een jaar in containers,

weet niet of dit nu nog zo is..

dr.plovier heeft zelf gezegd dat ze gewoon mensen voor de gek houden..

maar goed je moet het zelf weten natuurlijk!

heb je al ervaringen en fotos gezien van je pc ?

is wel erg belangrijk toch? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Ik ben gister onder het mes geweest, en zou het zo weer doen! Toen ik wakker werd, heb ik meteen gekeken, en moest een traantje wegpinken, het is een heel raar iets dat je dan opeens de borsten hebt die je altijd al wou hebben!

Ik was ook zoooo zenuwachtig de laatste week, nu denk ik : waarom? Maar dat gevoel zet je helaas niet zomaar uit.

Toen ik het narcose kapje op kreeg, was ik volgens mij weg binnen 5 sec, en was ook alweer wakker voor ik het wist, niks om bang voor te zijn meis..

Rustig aan, maak jezelf niet gek! :116:

Oh blij dat te lezen :) Dat stelt me toch al iets of wat gerust :) Nuja, ik wacht gwn af tot 11 mei en dan zalk blij zijn als het voorbij is :D ik heb het zo niet voor operaties :D lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey hey ...

Ik heb 12 mei mijn operatie :rolleyes:

Ik ga bij Dr.Demeyere in Gent...

Het is allemaal zo spannend en ook ik heb wel wat zenuwen, vooral voor het resultaat achteraf :blush:

Maar ben blij dat ik hier terecht ben gekomen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Ik herken je probleem volledig! Lees mijn posts maar eens door, dan zal je veel herkennen! Ik was echt superbang :unsure:

Ik had het geluk dat er maar 10 dagen waren tussen het plannen van mijn afspraak en de operatie zelf. Ik heb dus niet veel kunnen nadenken. Was druk in de weer om alles nog eens grondig te poetsen en de laatste was en strijk te doen.

Ik had verwacht dat ik super zenuwachtig zou zijn, maar eigenlijk had ik pas écht zenuwen op de dag van de operatie. Toen ik in mijn kamer in het ziekenhuis aan het wachten was op de pc die alles kwam aftekenen, denk ik dat ik door het raam gesprongen was als dat kon. Ik kon wel huilen en wou mezelf slaan omdat ik mezelf zoiets wou aandoen.

Toen ze me kwamen halen is alles snel gegaan...infuus geprikt (niets van gevoeld) en maskertje op voor narcose....en opeens werd ik wakker gemaakt! Meer was het niet, echt waar!

Heel gek eigenlijk....

Van de narcose heb ik niks last gehad achteraf, ik was meteen heel erg helder en heb direct mijn man gebeld! De eerste uren na de operatie heb je ook nog niet veel pijn omdat de narcose je nog verdooft, dus je kan lekker rustig naar huis.

Wat ik je wel nog wil meegeven: ik was eerlijk gezegd ook niet te vinden voor algehele narcose en wou liever slaapverdoving, dat leek me veiliger. Mijn pc heeft toen uitgelegd dat algehele narcose veel veiliger is dan slaapverdoving en dat een bv volgens hem een iets te zware ingreep is voor slaapverdoving te gebruiken. Maar het wordt wel vaak gebruikt, omdat er zo op de anesthesist en de anesthesieapparaten bespaard kan worden. Als er tijdens je operatie complicaties zijn, is slaapverdoving veel gevaarlijker omdat je zelf moet ademhalen en dat kan stilvallen. Bij narcose nemen de toestellen je ademhaling e.d. over en ben je veel veiliger. De anesthesist kan ook alle apparatuur bijsturen indien nodig.

Toen ik bovenstaande hoorde wou ik eigenlijk alleen nog maar narcose! En omdat de kliniek waar ik geweest ben zwaar geïnvesteerd heeft in anesthesieapparaten voelde ik me er op dat gebied erg veilig....ook al was ik het meest bang om niet meer wakker te worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Hoi

Wat allemaal begon met een droom, is nu allemaal uitgekomen! :rolleyes:

Al 5 jaar was ik aan het nadenken voor een borstvergroting te laten doen, maar ik had bang en ik dacht elke keer, ik stel het nog even uit (te druk met werk en ook financieel).

Maar op 24 februari heb ik gebeld naar BeauCare Kliniek, en kreeg ik mijn datum voor de eerste consultatie!

Deze was 22 maart, helemaal naar daar gereden, hebben we daar maar 15 minuutjes geweest, want het gesprek met dr. Vrambout was maar kort... Maar voor mij heel duidelijk!! Dusja, ik was er zo van overtuigd dat ik het ging laten doen!! Trg thuis gekomen, en 2 uur later trg gebeld: Hallo, u spreekt hier met ... Ik wil een datum vastleggen voor mijn operatie van de borstvergroting! Ah mevrouw, bent u al op eerste consult geweest? Ja zo'n 3 uurtjes geleden! :D Hahahaha die mevrouw was toch wel even stil aan de andere kant!! :D

Maar zo gezegd , zo gedaan, eerst vroeg ze vrijdag 13 mei om 12u? Ik zei oei dat is een beetje laat voor mij als ik nuchter moet blijven :D lol en dan was het woensdag 11 mei om 7u? Ik zei oei! Dat is weer veel te vroeg (ivm de kids en opvang) oh, uhm wat denk je van die dag om half 9? Ik zei ja, die neem ik, super! :D hahaha

Dus zo gezegd , zo gedaan, wekenlang, dagenlang aftellen, de laatste week, de laatste dagen enorm zenuwachtig!! :)

De nacht van dinsdag op woensdag nog heel goed geslapen ondanks men grote zenuwen!! Moest om 6u opstaan maar was 10 min voor men wekker al wakker :D

Dus de dag was daar, allemaal aangekleed, kindjes naar school en opvang gebracht , en dan vertrokken naar de kliniek....

In de auto was ik men rustige zelve... :D Raar maar waar... Even ontstond er een kleine file op de weg, maar die was algauw weg...

Maar eens we aankwamen bij de kliniek begon ik echt te trillen van de zenuwen!! :wacko: We gingen naar binnen, ik melde me aan bij de balie, en mocht ik nog even naar de wachtzaal gaan, daar een half uurtje gezeten, om 8.45u kwamen ze mij dan halen, moest ik mij omkleden en de badjas en slippers aandoen, en dan nog eventjes in een andere wachtruimte wachten met men vriend, 10 min later kwam de pc er eindelijk aan!! Ik vond hem erg , maar echt erg vriendelijk! Ik heb het niet zo meteen voor mannelijke dokters, ik voel me meer op men gemak bij vrouwelijke dokters! Maar deze meneer stelde me toch zeer gerust! :)

En hij zei: vertel het eens, wat zie je zitten en wat niet? Hoe zie je zelf je borstvergroting?

Ik zei uh ja, uhm , ik wil iets dat bij me past, dat het niet al te fake lijkt, en niet tè groot... en dan vroeg ik hem, tot hoeveel kan ik gaan, want ik wil een D krijgen... en dan is hij beginnen meten, hij zei dat ik al zelf borst had, een B85, dus dat is ook al wat en dat ik voor een D niet veel nodig had dan.. Hij zou het houden bij 300cc , daar was ik tevreden mee... Hij heeft dan wat op mij zitten teken voor de afmetingen enz :D lol hij heeft alles echt tot in de detail uitgelegd, wat hij ging doen, dat hij op de operatie tafel nog van gedacht kan veranderen voor meer of minder cc, hij heeft de eventuele complicaties uitgelegd die kunnen optreden bij een borstvergroting, dus ja... Ik was er zeker gerust in, vertrouwde hem 100% , hij zei goed, dan laat ik even de anesthesist tot hier komen, en daarna zie ik je in de operatie kamer... Ik slikte nog eens goed, men hart bonkte nog sneller :D lol die anesthesist vond ik maar een rare mens hoor, hij staarde me de hele tijd aan, vroeg niet veel, zei alleen dat ik er gezond uitzag enz en dat er geen problemen zullen zijn met de narcose enz, ik merk het niet eens zei hij... Hij vroeg heb je nog vragen? En ik zei ja, doe maar heel veel narcose! hahahahaha :D Maar hij zei ik doe niet te weinig, niet te veel, maar juist genoeg, geen paniek! :) Dan moest ik met de anesthesist mee naar de operatiekamer en dan was het dus tijd om afscheid te nemen van men vriend :( :( :(

Kwam ik daar dan aan in die operatiekamer, ik dacht dat daar een team van 6 personen was, ik weet het niet goed meer :D ik moest men badjas uitdoen, mijn eerste reactie? : oh, wat is het hier koud! hahaha :D

En de verpleegster zei, ga maar gauw liggen dan! Wel dat was een lekker warme matras op die operatie tafel! :D hebben ze tijderwijl mijn badjes over mij gelegd voor de koud, rechts stond de verpleegster die maar tegen mij bleef praten en vroeg hoe het met me ging, dat ik het heel goed deed enz, en links stond de anesthesist mijn infuus te steken enz, hij deed der eerst zo'n wit doorschijnend vloeistof in, dan zag ik een grote dikke spuit met roos-orangje (weetikveel!) :D lol en dan hebben ze dat ook ingespoten, ik herinner mij nog dat ik aan de verpleegster vroeg, nou, is da het spul waardoor ik slaap?! Nee zei ze, dat is anti biotica, sbiet word je in't slaap gedaan... Maar wel, dat is het laatste wat ik mij herinner, weet niet hoe ik in't slaap ben gedaan, weet ook ni of ik heb moeten aftellen ofzo, ik heb een totale black out van dan! hahaha :D

Rond half 11 zijn ze aan de operatie begonnen, maar de operatie duurde iets langer dan een uur, bijna 2 uur omdat mijn linkerborst nogal snel en veel bloede... ze hebben mij na de operatie proberen wakker maken zei de verpleegster maar ik bleef maar slapen, ik gaf geen reactie hahaha :D Ik werd rond half 2 wakker denk ik en ik hoorde dat ze bezig waren in een andere operatie kamer :D af en toe kwam de verpleegster eens kijken, vroeg ze hoe het met mij ging.... Mijn eerste reactie toen ik wakker was, was van : huh, wat doe ik hier?! en dan ne second later dacht ik : ahja, mijn boobs! dan heb ik ook meteen gekeken en gevoeld! :D lol

De verpleegster is dan zo om de 5 min elke keer komen kijken hoe het met me ging, zei ze tegen mij, dat ik lang geslapen had enz, ik dacht puhh, lang geslapen, het is toch maar 12u ofzo?! ze bracht me na een half uurtje naar de recovery room en ging men vriend halen, oh wat was ik blij dat ik hem zag!! en hij was ook blij, omdat het zo lang duurde, was hij zich grote zorgen aan het maken :( maar terwijl ik daar lag in de recovery room, had ik de nijging om elke keer trg in het slaap te vallen! hahaha :D maar dat kon niet omdat de verpleegster om het kwartier kwam kijken hoe het met me was... mijn vriend vroeg, weet jij hoe laat het is? ik zei, uhm ja, 12 uur ofzo zeker eh?! :D En hij zo : nee nee het is al 2 uur! Ik zei direct, omg heeft da zolang geduurd?! Dan kwam de pc nog even bij mij om te vertellen wat hij heeft gedaan... Hij zei dat hij dus 280 cc heeft gestoken ipv 300 cc. En hij heeft ze gedeeltelijk achter de spier geplaatst. Ik zei tegen hem dat links meer pijn deed dan rechts, en hij zei, ja, ik heb met je linkerborst even problemen gehad, je bloede nogal snel en moest dat eerst wat zien te stoppen voor ik verder ging met de operatie... maar alles is goed verlopen, ze zijn echt mooi zei hij! :) Dus ja, hij wenste me een goed herstel en als er iets was, moest ik meteen bellen! :) Daarna heeft de verpleegster men infuus eruit gedaan en rond 3.10u mocht ik naar huis, mijn vriend had mij aangekleed :D lol

Thuis gekomen rond 16.08u en heb dan een uurtje op bed geslapen met de hoofdsteun naar boven, maar dat had ik beter niet gedaan!! Ik lag daar op men rug, en toen de kindjes thuis waren wou ik trg opstaan, maar dat deed echt zo'n pijn!! :( Tranen stonden in men ogen toen ik van ligpositie trg moest rechtkomen! Ben dan een beetje op men rechterzij gaan liggen, dat deed minder pijn dan links, heb dan men benen uit bed gelegd en ben dan zo rustig rechtgekomen met hulp van men vriend!! Ik heb de eerste nacht ''overleefd'' :D Heb op de sofa geslapen , rechtop zittend weliswaar, met een hoop kussens rond mij en een donsdeken... Dat deed toch iets minder pijn toen ik deze ochtend wakker werd! Dus ik ga nu de eerste nachten op de sofa doorbrengen , tot ik trg makkelijk op men rug kan liggen... want nu doet dat pijn :-/

Ik hoop dat de pijn snel weg is, en dat die weken snel omzijn, zodat ik mooie bh's kan gaan kopen enz... en dat ik die kut steunbh kan uitdoen!! :( maar ja het is voor men eigen best wil!! :)

Ondanks de pijn dat ik nu heb, zou ik het zo opnieuw doen! :D Ik vind BeauCare Kliniek super! Ben er super geholpen en dr. Dirk Van Zele is een hele hele heeele lieve man!! :)

Ik zou zonder twijfel deze kliniek aanbieden aan iedereen! Zo content ben ik ervan! :)

En nu werken aan men herstel, en genieten van men boobs! :D

Doei :P

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meid wat een verhaal!! heel herkenbaar hoor!!

En wat heb jij lang geslapen hihhi

maar van harte met je vriendinnen,heb je ze al gezien???

Groetjes mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verslag hihi :D Ben blij dat alles goed verlopen is! Plat op je rug liggen moet je echt de komende week nog niet aan denken ;) het verschil met volledig platliggen en rechtzitten is echt te groot voor je, spierpiiiijjjnnn :P

Ik zie dat je ook de sexy Cereplas beha hebt gekregen haha :D Moest die band zo hoog zitten van je pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.