Ga naar inhoud

Marco2 : 3 mei 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Gast marco2

Aanbevolen berichten

Gast marco2

Hallo iedereen,

Omdat ik niet 10x per dag hetzelfde verhaal zou moeten typen, leg ik hier even alles uit.

Ik ben een 35-jarige man, die heel veel complexen heeft over z'n borstspieren, door mijn drukke job is het voor

mij onmogelijk om te beginnen fitnessen enzo.

Al meer dan 2 jaar loop ik met het idee om een borstspiervergroting te laten uitvoeren. Tot ik vorige week contact

had met de wellnesskliniek ivm die operatie. Aangezien ik geen bodybuildersfiguur heb, vind ik de mannelijke implantaten

echt niet mooi (en heel duur +5000 Euro!), en toen zag ik op de site dat ze nu een promotie doen met Monobloc Softone implants. Ik heb een mailtje

gestuurd met de vraag of deze implantaten ook voor mannen kunnen gebruikt worden. Ik heb hier heel snel een antwoord op

gekregen en meteen een afspraak gemaakt.

Gisteren (11/04/2011) ben ik op gesprek geweest bij Dr. Verdonck en heb alle uitleg gevraagd en mogelijkheden.

Ik heb pasprothesen kunnen uitproberen, en wij zijn tot 250 cc gekomen, in samenspraak met de pc, toen vertelde hij me van

de high en low profile, en ik vind voor mij persoonlijk de high profile mooier uitkomen, en heb dan ook deze goed nagedachte

beslissing genomen.

Mijn maten zijn nu 85 onder en 90 op de bosrt. (85aaa dus)

Op 3 mei 2011 krijg ik dus mij bv in Genk.

Waarom doe ik of wil ik dit ? Ik wil me goed voelen in m'n vel, ben hetero en zeker geen transexueel, ik ben nu eenmaal iemand

die de stap durft te zetten terwijl 99% van de mannen die zo'n fantasie hebben dit niet durven waarmaken.

Ik ben heel blij dat de BV kan doorgaan, en kijk er dus ook naar uit.

Voor diegenen die hier 100% tegen zijn, jammer maar dit is m'n persoonlijke beslissing.

Voor diegenen die denken dat ik moet beginnen met spuiten en toestanden zijn jullie aan het verkeerde adres hier, daar ben ik

volledig tegen.

Zo, hopelijk zijn jullie nu wat wijzer geworden

28/04/2011 : update : na overleg heb ik besloten om 235cc low profile te laten plaatsen, afspraak om 08u

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marco2

Hallo iedereen,

Zoals beloofd is hier m'n verslag (ik zal het zo goed mogelijk proberen te doen :)

Gisteren (3 mei) ben ik om 8u aangekomen in de Wellnesskliniek, ik moest nog even wachten in de wachtzaal want er waren nog verschillende mensen voor mij die nog vanalles moesten regelen bij de receptie.

Na een 5 tal minuutjes heb ik de rest van het bedrag betaald en kwam er een verpleegster die ons meenam naar de verdieping van de patienten. Daar kreeg ik een vragenlijst die ik moest invullen, een schort, haarnetje, pantoffeltjes en een badjas.

De verpleegster heeft ook eerst nog enkele foto's genomen. Na een 10-tal minuutjes kwam de anesthesist me halen om mee te komen naar de operatiezaal.

Ik mocht me meteen op de tafel leggen en werd goed afgedekt want het was er redelijk koud. Mijn armen moesten op 2 steunen liggen , gestrekt, dus niet naast mijn lichaam.

Terwijl de anesthesist mijn infuusje aan het leggen was kwam Dr. Verdonck binnen en vroeg hoe het was en of ik niet teveel zenuwen had, ja en op dat moment gierden de zenuwen door mijn lichaam :) Dat hoorde ik aan de hartslagmeter :-)

Even later kwam Dr. Verdonck alles aftekenen en vertelde me dat ik een mooie droom mocht uitkiezen :) en een uurtje nadien ik wakker geworden, dan terug naar m'n kamer, waar ik meteen een lekkere cola (met rietje) kreeg uiteraaard keek ik meteen onder mijn schort, en dacht ik : YES !!! . Ik moest nog 2 uurtjes blijven en dan mocht ik naar huis. Voor ik vertrok kwam de verpleegster met het voorschrift met medicatie (3 dagen antibiotica, paracetamol, en extra pijnstillers). Dr. Verdonck kwam nadien binnen en zei me dat alles prima was verlopen, en dat ik binnen 14 dagen moet teruggaan voor het verband te verwijderen en ook de draadjes, dus nog wachten tot 17 mei :)

De eerste nacht is pijnlijk verlopen, zeker aan de linkerkant, maar dit zou na een dag of 3 beter moeten zijn, maar wie er beter wil uitzien moet er iets voor over hebben hé :)

Ik heb al snel deze namiddag 1 fotoke genomen, maar vanavond komen er een paar nieuwe bij.

Voila, hopelijk zijn jullie een beetje tevreden met dit verslagje.

Groetjes,

Marco2

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Marco

prima verslag hoor!

fijn dat alles zo goed verlopen is.

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het er zonder verband uit ziet....en vooral na een aantal weken!

succes met herstellen....doe lekker rustig aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al eerder schreef, hoop ik dat je droom is uitgekomen en dat het resultaat straks mag zijn wat je er van had verwacht. Met ons gezamelijk uitje straks aan het strand (mocht je mee gaan) dan moet je de dames vast van je afslaan met je nieuwe body :104: .

Succes met je herstel periode en hopelijk slaap je vanacht iets beter. Alleen wel jammer dat we nu nog 14 dagen in afwachting zitten van het resultaat pfff

p.s. mocht het toch anders verlopen zijn dan verwacht .... heb nog leuke lingerie liggen in 80A en 75B :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Marco! Prima verslagje hoor! Ook benieuwd naar het resultaat binnen 2 weekjes, pffff, geduld geduld... :rolleyes: Ziet er iig al goed gevuld uit op je eerste foto! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marco2

Gefeliciteerd Marco! Prima verslagje hoor! Ook benieuwd naar het resultaat binnen 2 weekjes, pffff, geduld geduld... :rolleyes: Ziet er iig al goed gevuld uit op je eerste foto! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :116:

Ja ben ook heel benieuwd, heb al heel veel gevoeld, en ja het zal zeker zijn wat ik had verwacht, maar nog iets meer denk ik :)

groetjes

marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marco,

Proficiat hé...sjiek dat je dat gedaan hebt.

Er zijn inderdaad veel mannen die dromen van een gespierde borstkas maar dit nooit zouden durven doen!

Ben benieuwd naart resultaat. Zal mooi zijn...

Ben zelf 2,5 week geleden geopereerd in de welnesskliniek door dokter Damen. Ben nog maar van afgelopen maandag van mijn band af. Moest ik ook 2 weken aanhouden. :124:

Nog een goed herstel en véél rusten is het beste.

Groetjes :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:189::169::165::172: !

GEFELICITEERD!!!!!!

Fijn om te horen dat alles goed is gegaan, hoop dat de pijn een beetje te doen is...

Het ziet er wel echt anders uit als bij de dames na hun bv, en ik heb zo´n gevoel dat het helemaal goed gaat komen.

Ik ben super trots op je!!

Groetjes Marieke

(je kent me vh andere forum als miek1984 :6: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marco

Super dat het zo lekker is gegaan!

En idd de eerste dagen zijn het ergst maar ik hoop dat je een voorspoedig herstel hebt!

groetjes marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marco!

wat fijn dat het goed is gegaan!!

Hoop dat je niet al teveel pijn hebt!

hoop dat het resultaat is wat je ervan had verwacht

en ik ben heeeeel benieuwd naar de foto's!!

laat je lekker verwennen, doe rustig aan en heel veel succes met je herstel!

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marco2

Hee marco, gefeliciteerd! Ben echt benieuwd hoe t straks eruit ziet. Is t via je oksel gegaan of tepel?

Of heb je net als de meesten van ons straks onder je borst een littekentje?

Liefs

Goeiemorgen Bloemetje,

Het is via de borstplooi gegaan, dus ook een littekentje eronder :)

groetjes,

marco2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marco,

Wat leuk je verslagje te lezen! Super dat het zo goed is gegaan en ja de eerste nacht is even pittig he!

Wat zal je trots zijn op je gespierde borstkas. Helaas nog even geduld om het resultaat helemaal te bewonderen. Maarja het is voor een goede zaak :141:

Heel veel sterkte met je herstel!

:116: Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je ook maar even feliciteren,en hopen dat je nu wel echt een mannen borstkas eraan over gaat houden,omdat ik las dat je high profile hebt gekozen?

Dan krijg je namelijk een best wel cup C effect denk ik,lolol.

Ben echt wel benieuwd hoe het eruit ziet na herstellen en indalen ....

gr Vlinder xx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marco2

Hallo iedereen,

Omdat ik niet 10x per dag hetzelfde verhaal zou moeten typen, leg ik hier even alles uit.

Ik ben een 35-jarige man, die heel veel complexen heeft over z'n borstspieren, door mijn drukke job is het voor

mij onmogelijk om te beginnen fitnessen enzo.

Al meer dan 2 jaar loop ik met het idee om een borstspiervergroting te laten uitvoeren. Tot ik vorige week contact

had met de wellnesskliniek ivm die operatie. Aangezien ik geen bodybuildersfiguur heb, vind ik de mannelijke implantaten

echt niet mooi (en heel duur +5000 Euro!), en toen zag ik op de site dat ze nu een promotie doen met Monobloc Softone implants. Ik heb een mailtje

gestuurd met de vraag of deze implantaten ook voor mannen kunnen gebruikt worden. Ik heb hier heel snel een antwoord op

gekregen en meteen een afspraak gemaakt.

Gisteren (11/04/2011) ben ik op gesprek geweest bij Dr. Verdonck en heb alle uitleg gevraagd en mogelijkheden.

Ik heb pasprothesen kunnen uitproberen, en wij zijn tot 250 cc gekomen, in samenspraak met de pc, toen vertelde hij me van

de high en low profile, en ik vind voor mij persoonlijk de high profile mooier uitkomen, en heb dan ook deze goed nagedachte

beslissing genomen.

Mijn maten zijn nu 85 onder en 90 op de bosrt. (85aaa dus)

Op 3 mei 2011 krijg ik dus mij bv in Genk.

Waarom doe ik of wil ik dit ? Ik wil me goed voelen in m'n vel, ben hetero en zeker geen transexueel, ik ben nu eenmaal iemand

die de stap durft te zetten terwijl 99% van de mannen die zo'n fantasie hebben dit niet durven waarmaken.

Ik ben heel blij dat de BV kan doorgaan, en kijk er dus ook naar uit.

Voor diegenen die hier 100% tegen zijn, jammer maar dit is m'n persoonlijke beslissing.

Voor diegenen die denken dat ik moet beginnen met spuiten en toestanden zijn jullie aan het verkeerde adres hier, daar ben ik

volledig tegen.

Zo, hopelijk zijn jullie nu wat wijzer geworden

28/04/2011 : update : na overleg heb ik besloten om 235cc low profile te laten plaatsen, afspraak om 08u

Correctie : het is toch 250cc high profile geworden doordat de andere niet voorradig waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik best slecht, je krijgt high omdat er geen andere vooraad was... :blush:

Maar ondanks dat ben ik ook heel benieuwd wat net als vlinder! als je rond de 1 cm erbij krijgt borstomvang zit je al aan een C cup.. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.