Ga naar inhoud

Marco2 : 3 mei 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Gast marco2

Aanbevolen berichten

Ik snap dat niet.

Je had de afspraak met de arts gemaakt dat het 235 low profile zou worden ......en dan hebben ze ze niet op voorraad!!! :blink::blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey marco ,

eerst en vooral : proficiat ! ik hoop dat je droom uitkomt ! verder wens ik je een voorspoedig herstel toe !

je keuze van protheses begrijp ik ook niet goed ! eerst met dokter afgesproken voor 250 high profile ?? daarna telefonisch gewijzigd ? had je dr.Verdonck zelf aan de lijn ? of de secretaresse en is zij het vergeten door te geven ? slechte communicatie hoor !

groetjes van een héél tevreden dr. Verdonck-klant

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje niet op voorraad!

Alsof je ze gratis krijgt en dat je er maar een week van kan profiteren..jij moet er wel mee rond lopen, :1bouncingboobs:

zo die hebben best lef daar in die kliniek zeg!

Lekker voorbereid...sorry maar ik moest dit ff kwijt. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marco2

De pc had me dit in de ok wel gezegd en heeft gevraagd of het de 250hp mocht zijn als die andere niet voorradig waren,

en was akkoord, en heb hier ook voor getekend, dus de laatste beslissing lag bij mij he. Maar hoe dan ook, ik ben heel

tevreden met het resultaat, ben heel tevreden over Dr. Verdonck, en voel me super ! Dat is wat telt :)

Groetjes,

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk hartstikke fijn dat jij heel erg tevreden bent!

maar daar gaat het hier niet zo zeer om....het gaat om het idee dat de arts in de ok pas gaat kijken of de prothesen wel op voorraad zijn!!

Dit moet vóór de operatie al allemaal geregeld zijn naar mijn mening!!!!!

Ik vind het gewoon ontzettend slordig!

maar ben wel blij voor jou hoor! <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net dat je alles gezien hebt Marco?? En.. alles naar verwachting? Ik ben ook zo benieuwd naar je resultaat, heb je een foto gemaakt? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marco,

Net nog eens gespiekt bij je fotookes, zitten echt tieten nu hé! Wat vind je vriendin ervan, las dat je ze nu volledig hebt kunnen aanschouwen? Gelukkig ben je er zelf wel helemaal blij mee, daar doe je het ook voor! :D

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Marco, hoop dat je droom is uitgekomen en alles naar tevredenehid is voor je!

Wat ik me afvraag, krijg je nu geen echte borsten dan met 250 high profile? dus dat het er ipv mannelijk juist vrouwelijk uit gaat zien?? Ik heb er helemaal geen verstand van hoor, maar vraag me dit wel af.

Succes ermee en hopelijk is het resultaat zowel voor jou als voor je vriendin heel positief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marco2

Hey,

Momenteel voel ik me zeker anders, en ja veeel gelukkiger dan ervoor ! Het mag snel 17 mei zijn dat de draadjes eruit en het verband eraf mogen.

Het heeft nu uiteraard vrouwelijke vormen, maar dat stoort me niks, eens zien wat het indalen teweeg zal brengen hé :)

Groetjes,

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee marco

La een weekje po nu he??

Gaat alles goed.

Ik heb net je foto's bekeken.

Ik moet zeggen dat ik het niet helemaal snap...ik had het meer platter verwacht.

Maar goed jij bent er helemaal happie de peppie mee en dat is het belangrijkste.

Ik hoop dat je heerlijk kunt genieten deze zomer zonder complexen!!!

Nog een weekie dan mag alles eraf en eruit!joehoeee

Groetjes Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.