Ga naar inhoud

Pink: 18 april 2011: Dr. Damen: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Kzit toch al een paar weekjes opt forum en wil nu mijn ervaring met jullie delen. Ben blij dat ik op dit forum ben terechtgekomen want hier krijg je toch wel steun en er is altijd wel iemand die op je vragen kan antwoorden. We zitten tenslotte in hetzelfde schuitje hé.

Ben een 33 jarige mama van 2 en was al héél lang aant denken over een borstvergroting. Had vroeger een mooie 75B en na de zwangerschappen was het allemaal wat slapper geworden.

Was er echt niet gelukkig meer mee en altijd maar klagen erover. Na veel nadenken en praten en jaren van geklaag, besloten om er eindelijk iets aan te laten doe.

23 maart op consultatie geweest bij Dr Damen. Vriendelijke man die me op m'n gemak stelde. Na het passen en vergelijken dan besloten om te gaan voor 425CC achter de spier. Dacht als ik het laat doen dan maar direct tegoei! :lol:

18 april zou het dan zover zijn...

De week voor de operatie zenuwen, zenuwen... Twijfelen over de CC's en zo'n schrik om in slaap gedaan te worden! Niet te doen. Khad daar meer schrik voor dan voor de operatie zelf!

18 APRIL: the big day. Moest om 8.10u al in de wellnesskliniek zijn. Daar aangekomen nog eventjes wachten in de wachtzaal, overige centjes betalen en dan met een verpleegster naar de slaapzaal. Ik moest nog een formulier invullen, me omkleden, foto's laten nemen, bloeddruk laten nemen en een zetpil opsteken.

Weer wachten en toen mocht ik mee naar de operatiekamer wandelen. Daar moest ik op de tafel gaan liggen met m'n armen gestrekt. Infuus erin, ondertussen kwam dokter Damen alles aftekenen op m'n borst. De verpleegster zei me dat ik zo ging slapen. Lag daar wat rond te kijken en te luisteren naar het gelach en het getatter van die verpleegsters toen opeens die lamp boven me wel heel raar begon op en neer te gaan (precies of ik een pintje teveel op had :lol: )...en weg was ik. Kwam in ne rollercoaster terecht met veel geel en oranje en maar draaien en draaien daarin. Gaf wel een fijn gevoel eigenlijk. Ondertussen hoorde ik stemmen en ik heb 2 keer mijn ogen opengedaan maar zag niets (er lag een doek over m'n gezicht...heb ik achteraf gevraagd aan de verpleegster).

Toen ik ff later m'n ogen opendeed was alles al achter de rug en was ik héél draaierig, kon m'n ogen zelfs moeilijk openhouden, en had het koud. De verpleegster kwam me halen en reed me naar de slaapzaal. Daar moest ik terug op m'n bed van de slaapzaal gaan liggen en dacht nog: dit gaat vlot.

Alles draaide wel nog dus heb ik nog gerust. Ik kreeg cola om te drinken. Toen ik weer helemaal bij was heb ik dadelijk onder de lakens gekeken en gevoeld en ik had volle borsten. Joehoe!

Ondertussen was mijn man bij me en kwam de verpleegster kijken hoe het met me ging. Ik begon pijn te krijgen en heb dan een pijnstiller ingespoten gekregen.

De verpleegster zei dat ze me ging rechtzetten maar het voelde alsof ik nooit meer recht ging geraken. 1-2-3 en ik zat recht. Het rechtzitten ging goed maar na ff gezeten te hebben kreeg ik het warm en werd misselijk. Beetje overgegeven en toen voelde ik me beter. Heb nog even gerust en ben naar huis gegaan.

De rit naar huis, half uurtje, ging vlot. Thuis lekker gaan rusten op de zetel en veel pijn gehad. Niet gedacht dat het zo'n pijn zou doen. Stappen was een marteling en eten kon ik niet ruiken of zien. Die nacht heb ik half zittend in de zetel geslapen en dat ging goed. Dag 2 ging met ups en veel downs. Heb veel geklaagd en gejammerd volgens mijn man. (is hij niet gewoon) en vanaf dag 3 voelde ik geen pijn meer maar af en toe zwol alles precies op. Het was toen ook wel heel warm buiten en ik was helemaal ingetaped. Dat was zweten en alles begon ook te jeuken...en dan er niet tegoei aankunnen en niet kunnen douchen. AARGH....

Na een dag of 6 kon ik terug alleen uit bed zonder hulp van mijn ventje., oef.

Ik ben nu 1 week en 2 dagen verder en voel me supergoed! Moet die k*tband nog 5 dagen aanhouden en dan mag ie eindelijk af.

Heb al is kunnen piepen naar m'n nieuwe boobs toen m'n tape loskwam vanboven en het zag er keigoed uit. Heb alles maar terug dichtgepl$akt want moest de band 10 tot 15 dagen aanhouden.

De pijn was het toch allemaal waard en ben blij dat ik mijn bv heb laten doen. Nu nog aftellen tot maandag en dan zie ik het eindresultaat. Kan niet wachten tot het maandag is...

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi shoompie,

Rustig aan doen...tis zo moeilijk. Ben niet gewend om stil te zitten!

Maar ik voel wel als ik me kalm moet houden. Dan protesteren er 2 :154:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch vreemd dat iedereen die slaaproes zo anders ervaart hé .

Bij mij was 't precies op een vingerknip gebeurd : ik ben me van niks bewust geweest , net zoals bij een narcose (heb ik ook al gehad) .

die pijn kan ik me nog levendig inbeelden , ik had het vreed onderschat .

Maar toch , achteraf bekeken was me 't dat wel waard .

Nog even en je kan ervan genieten !

Fijn herstel nog :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn heb ik ook serieus onderschat. Echt niet gedacht.

Ik ben bevallen zonder epidurale en heb een paar tattoos, dus dacht dat ik de erge pijnen al had gehad. NOT!!!!!!!!!!!!!! :5:

Maar die pijn ben ik na een week alweer vergeten en ben supercontent nu.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Anne,

bedankt! nog ff en hij gaat er eindelijk af, die martelband...

Heb er ook veel minder last van de laatste dagen, dus nog 5 dagen volhouden.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pink,

Heb je verslagje gelezen, lekker uitgebreid, geeft je wel een heel goed beeld van het proces.. Maar krijg er ook enorm schrik door voor de operatie! Ik las dat je meer schrik had voor de verdoving eerst dan voor de operatie zelf? ik ook! wil geen spuittt :134: en als ik zo lees de pijn enzo brrr! Maar het feit dat je de pijn alweer vergeten bent is positief! Wil toch zeggen dat het het zeker waard was hé!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pink,

Fijn dat je nu je eigen topic hebt! :) Leuk verslagje! Het ergste heb je ook al weer gehad, kan nu alleen nog maar beter gaan. Wens je nog een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi shoompie,

Rustig aan doen...tis zo moeilijk. Ben niet gewend om stil te zitten!

Maar ik voel wel als ik me kalm moet houden. Dan protesteren er 2 :154:

Groetjes

rustig aan doen staat bij mij normaal ook niet in mijn woordenboek,maar wat jij zegt nu zijn er 2 dames die laten weten dat we toch echt rustig aan moeten doen.

vind het zo stom dat ik op de bank zit en mijn schoonmoeder de boel hier aan kant maakt. Net boodschappen gedaan met een mopperende tiener, ben toch geen pakezel . tja jongen normaal doet mama dit zelf elke dag en nu help je maar even lol. Mijn laptop maakt overuren en kijk nooit die zeikprogramma's op tv,maar ken ze nu allemaal :154: .

Draag je de band nog? Ik moet hem 6 weken omhouden.

Gister de hechtingen eruit laten halen bij de ha en die was blij verrast, die vond de littekens erg mooi.

Dat was leuk om te horen.

knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pink,

Heb je verslagje gelezen, lekker uitgebreid, geeft je wel een heel goed beeld van het proces.. Maar krijg er ook enorm schrik door voor de operatie! Ik las dat je meer schrik had voor de verdoving eerst dan voor de operatie zelf? ik ook! wil geen spuittt :134: en als ik zo lees de pijn enzo brrr! Maar het feit dat je de pijn alweer vergeten bent is positief! Wil toch zeggen dat het het zeker waard was hé!!

Hey Pinky,

Ik had vooral schrik voor het inslapen (dacht dat ik mss niet meer wakker zou worden) :rolleyes:

Ik had de eerste 2 dagen veel last maar dat is bij iedereen anders hé...dus je hoeft je op voorhand geen zorgen te maken meid.

Ben nu 12 dagen verder en voel me goed. Nog 2 dagen en die vervelende band (waar je ook aan went) mag er af. Kwil eindelijk mijn nieuwe borsten zien! :lol:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

rustig aan doen staat bij mij normaal ook niet in mijn woordenboek,maar wat jij zegt nu zijn er 2 dames die laten weten dat we toch echt rustig aan moeten doen.

vind het zo stom dat ik op de bank zit en mijn schoonmoeder de boel hier aan kant maakt. Net boodschappen gedaan met een mopperende tiener, ben toch geen pakezel . tja jongen normaal doet mama dit zelf elke dag en nu help je maar even lol. Mijn laptop maakt overuren en kijk nooit die zeikprogramma's op tv,maar ken ze nu allemaal :154: .

Draag je de band nog? Ik moet hem 6 weken omhouden.

Gister de hechtingen eruit laten halen bij de ha en die was blij verrast, die vond de littekens erg mooi.

Dat was leuk om te horen.

knuffie shoompie

Hey shoompie,

Hier hetzelfde verhaal...normaal doet mama alles en staat ze ALTIJD klaar voor het hele gezin maar als moeder nu iets vraagt...HOOOOOOW maar. :154:

Ben nu 12 dagen verder en het gaat inderdaad steeds beter en beter. Alleen heb ik sinds donderdag een raar gevoel in mn linkerborst...precies of daar verdoving inzit. Is dit normaal? Heb ik nooit eerder gevoeld!

Ik ben nog steeds ingetaped (moest 10 tot 15 dagen) en misschien heeft het daarmee te maken?! Maandagavond mag alles eraf en gaan de draadjes eruit. Eindelijk zie ik mn borsten dan weer en kan ik weer is deftig douchen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen mag m'n tape eraf! :101::43:

Eindelijk weer goed kunnen ademen zonder druk en m'n borsten weer vrij!JOEHOE

Hopelijk ook weer op m'n zij slapen want na 14 dagen ben ik dat rugslapen zoooooooooooooooooooo beu!

Had gisteren bijna de tape eraf geknipt. Was het kotsbeu...maar moest van m'n ventje nog maar volhouden voor die 2 daagjes. Pffffffffffff. Dan heeft de tape er 14 dagen rondgezeten.

Kan ik me is fatsoenlijk douchen morgen. Héhéhé :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 14 dagen zweten en jeuken is m'n band eraf...wat een opluchting! Voelde heerlijk...

En m'n :1boobs: zien er goed uit! Ik heb een sportbeha in de wellnesskliniek gekocht en ik heb een E!!! :101::125:

Ben supergelukkig... Was de pijn helemaal waard.

Dank u dokter Damen. Eeuwig dankbaar. :59:

liefs :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee pink!

Ik wordt 25 mei geholpen door dr Damen...

Zit alleen te twijfelen over het aantal cc. Heb 380 gepast en 420 hij adviseerde 380

maar wil denk ik toch er tussn in gaan zitten 400 ofzo?

Wil uit komen op een D cup...

Ga het met hem nog bespreken voor ik wordt gholpen!

Nu mag je lekker gaan douchen dus. fijn!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey pink ,

proficiat !! een E !! in een sportBH !

dat wordt zeker een F in een gewone BH !!

leuk hé ? zo op een roze wolk zitten ?

groetjes ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee pink!

Ik wordt 25 mei geholpen door dr Damen...

Zit alleen te twijfelen over het aantal cc. Heb 380 gepast en 420 hij adviseerde 380

maar wil denk ik toch er tussn in gaan zitten 400 ofzo?

Wil uit komen op een D cup...

Ga het met hem nog bespreken voor ik wordt gholpen!

Nu mag je lekker gaan douchen dus. fijn!!!

Hey chimpie,

Dan ben jij binnen een paar weekjes aan de beurt... Spannend!

Ik had dat dak een week voor de operatie plots begon te twijfelen over de cc's. Das normaal precies. :141:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey pink ,

proficiat !! een E !! in een sportBH !

dat wordt zeker een F in een gewone BH !!

leuk hé ? zo op een roze wolk zitten ?

groetjes ,

anne

Hey Anne,

Heel leuk zo op die roze wolk! :141:

Kheb alleen in m'n linkerborst een beetje een doof gevoel, precies of m'n borst slaapt, en das wel wa vervelend.Dokter zei dak da tijd moest geven.Operatie is tenslotte nog maar 2 weken geleden.

En hoe zat het bij jou met het indalen? Ging da geleidelijk aan of kan het ook dat de eene borst vlugger indaalt dan de andere?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey chimpie,

Dan ben jij binnen een paar weekjes aan de beurt... Spannend!

Ik had dat dak een week voor de operatie plots begon te twijfelen over de cc's. Das normaal precies. :141:

Liefs

Hee pink,

En wat heb jij toen gedaan?

Komt je ziet zoveel verschillende borsten,

sommige hebben 350 cc en vind ik aan de kleine kant...

K denk dat ik maar voor 420 ga :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauww een E in sportbeha!! Pf nu twijfel ik ook over het aantal cc , in vgl met jou is 300 cc zo weinig.. Maar hij zei dat dat het meest natuurlijke resultaat ging geven, maar wil ze ook wel groot hebben hé!

Is moeilijk hé...

Ik had na 2 zwangerschappen een slappe B, dus wou echt wel terug stevige en vooral MEER dan ik vroeger had!

Ben blij dat ik voor 425 CC ben gegaan. Naakt zijn ze natuurlijk GROOT maar ik vind in een bloesje lijken ze gewoon zoals toen ik goed gevulde push-ups droeg maar dan ietsje groter.

Maar jij gaat toch zelf moeten beslissen meid...

Welke cup heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.