Ga naar inhoud

Pink: 18 april 2011: Dr. Damen: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hee pink,

En wat heb jij toen gedaan?

Komt je ziet zoveel verschillende borsten,

sommige hebben 350 cc en vind ik aan de kleine kant...

K denk dat ik maar voor 420 ga :-)

Toen ik ging passen vond ik, voor mezelf, niet zo veel verschil tussen de 425 en de andere maat (ben vergeten hoeveel CC die andere was...was helemaal in de ban van de 425CC! :152: ) en had toen besloten dat ik 425CC wou omdat ik meer wou dan ik had voor m'n zwangerschappen.

En toen de twijfelweek kwam ben in toch maar bij mijn keuze gebleven en ben nu superblij dat ik niet kleiner gegaan ben. Ze zijn natuurlijk groot als ik naakt ben maar met kleren aan vind ik ze gewoon.

Welke cup heb jij nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k heb nu een A, maar echt klein heb amper iets, ze zijn eigelijk nooit gegroeid :) dus weet niet wat 300 cc gaat geven..

Ga je nog is passen voor je operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik ging passen vond ik, voor mezelf, niet zo veel verschil tussen de 425 en de andere maat (ben vergeten hoeveel CC die andere was...was helemaal in de ban van de 425CC! :152: ) en had toen besloten dat ik 425CC wou omdat ik meer wou dan ik had voor m'n zwangerschappen.

En toen de twijfelweek kwam ben in toch maar bij mijn keuze gebleven en ben nu superblij dat ik niet kleiner gegaan ben. Ze zijn natuurlijk groot als ik naakt ben maar met kleren aan vind ik ze gewoon.

Welke cup heb jij nu?

Hee Pink,

Ik vond t wel wat verschil, maar de 380 cc leek niet zo groot, en wil ze ook voller

als voor mijn zwangerschappen. Ik had voorheen 75 b maar na de twee kids, en bij de ene 20 mnd bv gegeven

en bij de ander 9 maanden heb ik nu nog maar 75A. Hangen doen ze niet gelukkig maar ze zijn klein...

Maar t kan ook zijn dat de 400/420 niet past? alhoewel t al wel is uitgerekt dmv zwangerschap..

Wil alleen wel geen bal effect haha. Moet nog een paar weekjes geduld hebben spannend

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Pink,

Ik vond t wel wat verschil, maar de 380 cc leek niet zo groot, en wil ze ook voller

als voor mijn zwangerschappen. Ik had voorheen 75 b maar na de twee kids, en bij de ene 20 mnd bv gegeven

en bij de ander 9 maanden heb ik nu nog maar 75A. Hangen doen ze niet gelukkig maar ze zijn klein...

Maar t kan ook zijn dat de 400/420 niet past? alhoewel t al wel is uitgerekt dmv zwangerschap..

Wil alleen wel geen bal effect haha. Moet nog een paar weekjes geduld hebben spannend

x

Ik had voor m'n zwangerschappen ook 75B.

Ja, je hebt nog wat tijd om erover na te denken hé. :lol:

En passen doet dat wel...

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 3,5 week lukt het nog niet echt om op m'n zij te slapen!

Het lukt ff als ik net in bed lig maar als ik 's nachts wil draaien op m'n zij dan geeft dat zo een raar gevoel en geeft soms steken opzij van m'n borst.

Ga ik ooit nog lekker op m'n zij kunnen slapen denk ik dan soms :107: ... want 3,5 week op m'n rug slapen...tis vermoeiend en ik slaap soms slecht.

Hoe zat het met jullie?

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid ,

GEDULD !! ook hier weer het sleutelwoord ! 't komt wel hoor ! probeer eens een kussen tegen je rug te leggen en half op je zij te gaan liggen !

hoe gaat het verder met je ? nog veel last ?

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid ,

GEDULD !! ook hier weer het sleutelwoord ! 't komt wel hoor ! probeer eens een kussen tegen je rug te leggen en half op je zij te gaan liggen !

hoe gaat het verder met je ? nog veel last ?

anne

Hey Anne,

Tis me al 2 nachten gelukt om op m'n zij te slapen. :101: ZAAAAAAAAAALiG!!!!

Voor de rest gaat het super met me. Heb wel nog dat doof gevoel vanonder in m'n linkerborst. Maar geduld hé... :lol:

Volgende week ga ik terug proberen te sporten.

En hoe gaat het met jou?

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.