Ga naar inhoud

Hoe lang zijn jullie nu al tevreden na een borstvergroting?


ChDV

Aanbevolen berichten

Ben na dik 3 jaar nog steeds tevreden en wou dat ik het jàren eerder had laten doen (was toen bijna 38) . Het rezultaat heeft mijn verwachtingen eigelijk wel overstegen al viel het herstel me zwaar (maar dat kan je desgewenst in mijn topic lezen) .

Lees ook even DIT TOPICdoor . Het gaat over 'klachten' ivm rimpeling , hobbels en bobbels , kleine pijntjes enz. Die blijkbaar toch bij een bv horen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze nu vanaf 6 nov 2009 dus bijna anderhalf jaar alweer,ben er erg tevreden over alhoewel ik in sommige dingen een zeikerd ben,vraag me af hoe bv op de spier(heb dual plane) zou hebben gestaan en of ik meer CCS zou kunnen hebben,maar 1 ding is duidelijk,

ik heb nog steeds geen hangtieten en ze zijn prachtig,dus geen dag spijt van gehad!

Maar weet niet of ik t 14 jaar zal volhouden hoor,denk dat ik dan wel al een wissel heb gehad.

:141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slim...ik wil dat ook. Kun je dat afdingen? In de info van de kliniek lees ik niet dat dat de gang van zaken is...Of draai je dan misschien zelf voor die kosten op (zou ik het nog doen...)

Wordt er iedere keer een echo gemaakt?

Stel je niet te veel voor van de controles.

Ze kijken alleen maar!!

een echo is er nooit gemaakt....ook niet toen hij vertelde dat ze aan vervanging toe waren.

de echo die ik gemaakt heb was n.a.v. het bevolkingsonderzoek!!!

Ik heb toen aan de radioloog gevraagd of hij ook even naar de prothesen kon kijken!!

De controles zijn gewoon standaard: maar ben wel in een ziekenhuis geweest ......én de eerste keer heb ik het volledig vergoed gekregen: misschien maakt dat verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.