Ga naar inhoud

Hoe lang zijn jullie nu al tevreden na een borstvergroting?


ChDV

Aanbevolen berichten

Ze geven er levenslange garantie op,maar na een jaar of 10,ga je het wel zien aan je huid,dat het niet zo mooi meer zit allemaal,dus denk dat je zelf tegen die tijd wel aan een wissel toe bent.

Ik zou me daar niet al te druk over maken hoor,alleen ja een lift dat zou ik wel eng vinden..mellow.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ach hoe ouder je huid hoe eerder je aan de beurt bent voor ee wissel,dus ja.

Kijk heb je er echt problemen mee,met je borsten dan kun je een borstvergroting nemen,maar als je denkt ja zonde enzo,dan moet je het zeker niet doen nog.

Ik heb geen ervaring daarmee,want ik heb ze nu pas een jaar(precies vandaag,hoi hoi hoi)

En heb geen dag spijt gehad ,maar ik ben al 40 ..

als ik nog zo jong was ,ja dan zou ik het enkel laten doen als ik toch geen kinderen meer zou wille enzo,want ja dat weegt wel mee natuurlijk in de beslissing...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het niet erg als ik nog een paar keer voor een wissel moet gaan,

beter dat als je hele leven ZONDER boobs... :(

Dat zou me doodongelukkig maken..

en kids wil ik niet dus daar hoef ik ook geen rekening mee te houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het ook niet een beetje aan de grootte liggen?

Ik kan me voorstellen dat de huid sneller 'uitgerekt' en minder mooi wordt wanneer je een groot aantal cc hebt laten plaatsen. Het is dan toch een zwaarder gewicht. Misschien dat ze langer kunnen blijven zitten bij kleinere borsten :) ? Of is dat een gekke gedachte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn beste vriendin heeft vrij grote borsten, bij de Bergman kliniek laten doen dus niet zo heel groot, maar toch iets groter dan gemiddeld . Zij heeft ze ruim 12 jaar geleden laten vergroten, achter de spier, en is pas op controle geweest om te kijken of een wissel al nodig was en of ze nog mooi waren. De pc zei dat ze er nog zo goed uitzagen en voelden dat ze nog minimaal 5 a 10 jaar meekonden, als ze geen last krijgt, mag ze over 5 jaar terugkomen voor controle. Zij is nu 34. Ik vind dat netjes hoor, want toen waren er nog geen ruwe protheses en zouden ze ook maar rond de 10 jaar meegaan. Denk dus dat ze best lang kunnen blijven zitten, vooral met de protheses van nu. Ligt idd ook aan de grootte en de kwaliteit van je huid natuurlijk.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik rechtstreeks word doorgestuurd naar een psycholoog :152:

En dat er een paar mensen de volgende dag op de stoep staan bij dr Plovier om te vragen of ie wel helemaal lekker is :89:

Die bh is wel handig, die kan je in de zomer gewoon als bungalowtent gebruiken! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha ja dat dacht ik wel....jij helemaal blij omdat je dacht een goeie site met grote bh's te krijgen :154: ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

De titel is duidelijk denk ik :) Hoe lang zijn jullie al tevreden na jullie borstvergroting?

Ik las onlangs een artikel dat er een groot aantal percentage vrouwen na minstens 5 jaar al een tweede operatie had moeten ondergaan of nog klachten had. Nu vroeg ik me dus af hoe dat hier zit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 14 jaar geleden mijn eerste BV gehad.

Ik was hier heel tevreden over.

Helaas waren de prothesen niet meer goed d.m.v een echo hebben ze kunnen zien dat ze aan het lekken waren (nooit iets van gemerkt!!)

Gelukkig zat het nog in het kapsel en niet in mijn lichaam.

afgelopen januari heb ik dus een wissel gehad: ben nu ook weer heel tevreden.

Heb nu een maatje groter: ik vind ze práchtig!!!

Nu hoop ik er dus ook weer een tiental jaren mee door te kunnen.

Ze zeggen dat die nieuwe prothesen levenslang meegaan: hier is mijn PC sceptisch over.

Hij zegt : die nieuwe prothesen zijn nog niet zo lang op de markt dat ze die conclusie kunnen trekken.

Ik ga er dus vanuit dat ik na 10-15 jaar weer een wissel moet.

ach we zien wel tegen die tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie vraag...ik heb zo'n soortgelijk verhaal bij mijn pc neergelegd voordat ik geopereerd werd. Ik had namelijk gelezen dat overmatige kapselvorming en contractie erg vaak voorkwamen en dat minstens 25 procent van de vrouwen chronisch pijn houdt na de operatie. Dat laatste schijnt gebaseerd te zijn op een onderzoek dat is uitgevoerd bij slechts één kliniek onder twee chirurgen. Tja, dat is niet echt objectief. Kapselvorming was geen terugkerend probleem bij de kliniek waar ik geopereerd ben, maar het kan natuurlijk altijd gebeuren. Een chirurg kan niet voorspellen hoe je lijf reageert. Het blijkt wel dat als je na negen maanden geen problemen hebt wat betreft overmatige kapselvorming/contractie, de kans groot is dat er geen problemen meer optreden. Het 'normale' kapsel dat lichaam vormt om iets lichaamsvreemds, is dan helemaal 'af'.

Ik heb laatst een recent onderzoek gelezen dat meer dan 90 procent van de vrouwen (ik geloof zelfs iets van 96 procent) zeer tevreden met het resultaat van de operatie. Duzz...het is altijd moeilijk om de info naar waarde te schatten.

Waar heb jij je info vandaan? Het lijkt een beetje op het verhaal dat ik bij m'n plastisch chirurg heb neergelegd. Het ging geloof ik om een onderzoek uitgevoerd in Nederland, door een onderzoeker verbonden aan het UMC St Radboud...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al 1 jaar en 3,5 maand tevreden! :136: Ook niet veel klachten gehad nadien, maar heb ze dan ook voor de spier, scheelt toch wel. Zou ze niet meer willen missen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat prothese een leven lang mee zouden gaan, dat geloof ik ook niet. Wanneer zouden ze dat dan getest kunnen hebben? Maar ik hoop wel dat de nieuwe protheses langer meegaan, zodat je maar één keer in je leven een wissel hoeft te ondergaan. Ik vind het wel belangrijk om regelmatig een controle te doen op lekkage etc...daar moet ik echt niet aan denken...

Hoe is dat bij jou gegaan, Ikke59? Heb jij tussentijds controles gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Guus

Ja, ik stond jaarlijks onder controle.

De PC had mij ook al 2 jaar geleden gezegd dat ik eens aan een wissel moest gaan denken....maar ja ik was eigenwijs hé!

Ik merkte helemaal niets, dus dacht ik: dat zal wel mee vallen.

Ik was erg tevreden over mijn borsten: dus waarom zou ik iets wat mooi is gaan vervangen!?

De chirurg die ik de eerste keer had, dr. Maarten Koopmann (Bergman kliniek Den Haag) zat al een tijd niet meer in Heerlen.

Over hem was ik meer dan tevreden....moest bij de nieuwe PC nog maar afwachten.

Dr. van de Kar heeft ook prachtig werk afgeleverd moet ik zeggen!

Ook nu sta ik weer jaarlijks onder controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slim...ik wil dat ook. Kun je dat afdingen? In de info van de kliniek lees ik niet dat dat de gang van zaken is...Of draai je dan misschien zelf voor die kosten op (zou ik het nog doen...)

Wordt er iedere keer een echo gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.