Ga naar inhoud

Hoe lang zijn jullie nu al tevreden na een borstvergroting?


ChDV

Aanbevolen berichten

Ze geven er levenslange garantie op,maar na een jaar of 10,ga je het wel zien aan je huid,dat het niet zo mooi meer zit allemaal,dus denk dat je zelf tegen die tijd wel aan een wissel toe bent.

Ik zou me daar niet al te druk over maken hoor,alleen ja een lift dat zou ik wel eng vinden..mellow.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ach hoe ouder je huid hoe eerder je aan de beurt bent voor ee wissel,dus ja.

Kijk heb je er echt problemen mee,met je borsten dan kun je een borstvergroting nemen,maar als je denkt ja zonde enzo,dan moet je het zeker niet doen nog.

Ik heb geen ervaring daarmee,want ik heb ze nu pas een jaar(precies vandaag,hoi hoi hoi)

En heb geen dag spijt gehad ,maar ik ben al 40 ..

als ik nog zo jong was ,ja dan zou ik het enkel laten doen als ik toch geen kinderen meer zou wille enzo,want ja dat weegt wel mee natuurlijk in de beslissing...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het niet erg als ik nog een paar keer voor een wissel moet gaan,

beter dat als je hele leven ZONDER boobs... :(

Dat zou me doodongelukkig maken..

en kids wil ik niet dus daar hoef ik ook geen rekening mee te houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het ook niet een beetje aan de grootte liggen?

Ik kan me voorstellen dat de huid sneller 'uitgerekt' en minder mooi wordt wanneer je een groot aantal cc hebt laten plaatsen. Het is dan toch een zwaarder gewicht. Misschien dat ze langer kunnen blijven zitten bij kleinere borsten :) ? Of is dat een gekke gedachte?

Link naar reactie
Delen op andere sites