Ga naar inhoud

de rand van je prothese voelen


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een vrouw van 26 jaar en heb 3kinderen..

ik heb op 22 maart een borstvergroting laten doen in het wellnesskliniek,

de operatie is heel goed verlopen, maar na drie dagen heb ik de band moeten verwijderen omdat het te vast zat en heb ik dan al mijn sportbh aangedaan, 3 weken later ga ik op controle omdat ik een knobbeltje voelde onder mijn borst.

de dokter vertelde mij dat dat de rand van mijn prothese is nu is hij heel voelbaar aan mijn beide borsten, ik ben ook wel tamelijk mager en weinig huidweefsel, dus ja

mijn prothese wil blijkbaar ook niet goed zakken dus moet ik nu een borstband dragen nog voor 6 weken.

Heeft iemand dat ook nog gehad want ik maak mij wel ongerust dat ik opnieuw zou moeten onder het mes gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ze onder de spier of voor de spier laten plaatsen?

Ik lees even mee want ik heb t zelfde aan de hand,ik heb ze onder de spier(dual plane) en bij mij voel de de bovenkant goed zitten.

Ik ga vanavond op controle,ben benieuwd wat de pc hierover zegt.

Gr,finimal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Finimal

Ik had dat ook aan 1 kant.

Ik heb ze achter de spier!

Ik dacht in eerste instantie dat de prothese links te hoog zat! Ik voelde aan de kant van mijn borstbeen, bovenaan bobbel zitten.

ben met 7.5 weken teruggegaan naar de PC: hij vertelde mij dat dat nog weg ging.....en dat is ook zo!!!

Dus, maak je niet ongerust het komt vanzelf goed, het heeft gewoon tijd nodig!

dit geldt ook voor Lilimimi.

Als je zo mager bent en weinig huidweefsel hebt, zal de PC hem toch wel achter de spier geplaatst hebben neem ik aan!!

óf dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Meisjes

Mijn prothesen zitten ook te hoog en daar zie je ook de rand aan de bovenkant, dit kan je zien op de foto's van mij ook,

heb gebeld voor mijn band en ze zouden hem vandaag nog op de post doen dus hoop ik hem toch morgen of vrijdag te hebben!

Ben ook naar de Wellness kl bij Dr verdonkc laten doen !

Hij vertelde mij dat het met de band zou moeten beteren maar ja, nen mens kan zich opjagen e.

Lijkt in mijn ogen nog niets beter nu !! is van 7 April geleden.

Dus meisjes jullie zijn niet alleen , zit ook met dit probleem :wacko:

Groetjes Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geduld meiden ! Niet wanhopen

Indalen begint pas na een week of 3 en stopt niet op week 6 Po , dat gaat door tot 3 maand !

Heb ook lang gedacht van 'is het dit nu , moet ik me daar goed bij voelen ? Waar ben ik toch aan begonnen' enz. . Ook bij mij leek het maar niet op te schieten .

Ook hobbels en bobbels krijg je her en der maar trekt bij , je moet dat echt wel weken , soms maanden tijd geven . De zwaartekracht komt in 't spel , alles gaat zich trààgjes vormen . Tot 1 jaar PO veranderd die vorm nog (lichtjes) .

Wel vreemd dat je het laatste half jaar wel veel over die band leest . Vraag me af waar dat eigelijk goed voor is < extra marteltuig bij de sportbh lijkt me ...

3 jaar geleden ben ik ook in de WK geopereerd en heb géén band gehad (heb dual plane) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dat ook hoor...

Als ik op me zij lig, voel ik echt een raar bobbeltje, het schiet weg als ik erop druk, aan de binnekant van me borst zit ie..

Meerdere mensen schijnen dit te hebben, ook als ik voorover buk, voel ik wat rimpels aan de zijkant....

ach.. er is wel mee om te gaan hoor... :D ben nog steeds heel erg happy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben die borstband nu echt beu hoor..., ik draag hem nu al 3 weken, het is nu 6 weken geleden na mijn borstvergroting en voel nog altijd heel goed de onderkant van mijn prothese en ook wat bobbels aan de onderkant...

is dat nog altijd normaal, weet iemand of het nog nut heeft die borstband nog langer aan te houden of zou ik al een gewone bh mogen aandoen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.