Ga naar inhoud

Hoeveel zijn je borsten nog gegroeid NA je bv?


Aanbevolen berichten

Ik heb ook dual plane. De eerste weken heb ik niet gemeten, maar dat waren vast meer cm's door zwelling.

week 3 bw 95,5 / ow 77

week 4 bw 95 / ow 76

week 5 bw 94,5 / ow 74

Bij mij krimpen ze dus .... Gelukkig is mijn onderwijdte ook geslinkt hihi....

Link naar reactie
Delen op andere sites

:angry: Ik wilde ook groeiende boobies!! Ik zag wel bij 1 dame op haar profiel dat zij wel 'groeiende' boobies had... weet zo effe 1,2,3 niet meer wie het was...

Ik was gisteren bij de verpleegkundige op controle en vroeg hoe dat zat met het indalen, of ze nog gingen groeien... zij wist niet waar ik het over had :122: Ze gaan alleen nog maar kleiner worden!! Alle harde stukjes, legde ze uit, da's allemaal nog vocht en op die plekjes worden ze kleiner....

Maar! Ik weet toch heel zeker dat de pc een verhaal had over indalen en dat de protheses dan iets naar voren komen en dat je daardoor weer iets grotere borsten krijgt... omdat het weefsel nu heel strak zit en dat nog uit gaat rekken.... Hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken!!

Dat hele indalen is nog 'n heel vaag verhaal voor mij hoor... Volgens de verpleegkundige gaat er niks indalen, de protheses moeten zich hechten... verder niks...

Nou ben heel benieuwd, wie geeft mij hoop?? :D Zijn er meer dames die zich hebben opgemeten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij in totaal zijn ze 6 cm gegroeid :136:

Dit was 1 cup! Droeg 75 D van sport bh en die is me nu te klein! Zit op 70 F of 75 E ^_^

Ben nu 9 maanden PO en zit nog steeds op onder 73 en boven 95 :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames ,

5 dagen PO : onder 78cm en op de borst 90cm

4 weken PO : onder 75cm en op de borst 91cm

als ik mijn maten intik op een site om je maat te bepalen , kom ik steeds uit op een 75 B !!

wat was ik teleurgesteld toen ik dat las

maar ... eergisteren gaan shoppen ... is een 75 E geworden !!

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze wel gegroeit, na de operatie kreeg ik een sportbeha 75d, deze zat goed strak, een dag daarna een 75e gekocht en nu

'8 weken po 70 onder en boven 96 dus dat is een 70g/h. moet zeggen dat de maten op internet vaak wel kloppen: maar qua bh's draag ik een 70F.

18-20 cm verschil een d cup

20-22 cm een e

22-24 cm een f

24-26 cm een g

26-28 cm een h

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

O update!!

Bij mij zijn ze in het begin 6 cm gegroeid :136:

Maar nu na een jaar zijn ze ongv 1 cm geslonken denk door de hang? Maar vind het helemaal niet erg :D dus in 3 maanden tijd toch wat geslonken hihi

Dus eerst

Onder 73

Boven 95

Cupmaat 70F of 75E

Nu

Onder 73

Boven 93/94

Cupmaat 70E/F

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geslonken,(had mega zwelling!)alhoewel ik stomweg 6 wkn na mn bv een D-cup bh kocht bij de NY,

want dat was wat ik gevraagd had tenslotte,ik wilde een D cup.

maar die leek me toch wat krab dus kocht ik een E cup,maar OOK die was wat klein,uiteindelijk

pas ik alleen nog een F /G cup.

Maar die zwelling vond ik geweldig staan! :123:

weet helaas de cms niet meer...

Ik heb dual plane.:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

:angry: Ik wilde ook groeiende boobies!! Ik zag wel bij 1 dame op haar profiel dat zij wel 'groeiende' boobies had... weet zo effe 1,2,3 niet meer wie het was...

Ik was gisteren bij de verpleegkundige op controle en vroeg hoe dat zat met het indalen, of ze nog gingen groeien... zij wist niet waar ik het over had :122: Ze gaan alleen nog maar kleiner worden!! Alle harde stukjes, legde ze uit, da's allemaal nog vocht en op die plekjes worden ze kleiner....

Maar! Ik weet toch heel zeker dat de pc een verhaal had over indalen en dat de protheses dan iets naar voren komen en dat je daardoor weer iets grotere borsten krijgt... omdat het weefsel nu heel strak zit en dat nog uit gaat rekken.... Hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken!!

Dat hele indalen is nog 'n heel vaag verhaal voor mij hoor... Volgens de verpleegkundige gaat er niks indalen, de protheses moeten zich hechten... verder niks...

Nou ben heel benieuwd, wie geeft mij hoop?? :D Zijn er meer dames die zich hebben opgemeten??

hee luna!

tot mijn verbazing zie ik dat jij dezelfde maten het 1 week po.

Ik had voor de operatie onder 83 en boven 96, er is 310 cc in gegaan op de spier,

vanochtend gemeten en had ik 85 onder

en 104 boven, ook ik ben benieuwd wat het gaat worden, misschien komen we uiteindelijk op hetzelfde uit!

ik hoop op niet teveel krimp! liefs, jolly :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.