Ga naar inhoud

Help ik vind mijn borsten veel te klein


Aanbevolen berichten

Ik ben bij dr Wilmink geweest.... Op zich heb ik niks tegen de goede man hoor!! Ik denk echt dat het door mijn breedte komt.... Hier op 't forum heeft ook iedereen D of meer met 375cc... (behalve ik dan :blush: )

Ik ben inderdaad pas 4 dagen PO maar denken jullie echt dat ze nog gaan groeien?? Ook als ze op de spier zijn geplaatst?? Ik heb alleen 't idee dat ze steeds kleiner worden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Misspoes: bij welke PC ben jij geweest?

Ik heb ook al 4 april een bv laten doen, ook 300 CC en ook van het merk Eurosiliconen. Alleen heb ik tussen de borstspier. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met het resultaat...ik vind ze zelfs erg groot! Ik ben van een 70B naar een 70D gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hallo! Ik zag dat jij 4 april je operatie hebt gehad....

Ik was net bij de kliniek met mijn issue over de groote van m'n nieuwe borsten... De pc zei dat ik echt even 4 weken af moest wachten omdat er echt nog veel gaat veranderen qua vorm. Misschien valt het voor jou ook mee na 4 weken?? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op gesprek geweest bij mijn PC en aangegeven dat ik ze te klein vind.

Hij zei dat ik het even moet laten bezinken en niet te snel een conclussie moet trekken

En eigenlijk begin ik ze al mooier te vinden.

Misschien dat het ook wel te maken heeft gehad met de narcose, dat ik even mezelf niet was ofzo?

Over 3 mnd moet ik weer terug komen

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Luna,

Ik heb je al een hele tijd gevolgd hier op borstenforum. Er zijn meiden die je aan had geraden contact met me op te nemen, vind het jammer dat je dit niet hebt gedaan. Ik had aa a cup en was met 450 cc naar een b cup gegaan. Vergelijkbaar met jou.....Alles was opgemeten en het zou helemaal goed komen. Nu weet ik dat iemand die een bredere omvang heeft veel meer cc nodig heeft. Ik heb nu bij mijn 2e operatie 900cc gekregen, en heb nu wel mijn gewenste d cup. Gelukkig vond mijn arts het ook tegenvallen, en gaf ie ook aan dat het idd niet was geworden wat ik wilde. Daarom heeft ie het kosteloos opnieuw gedaan. Ik hoop dat jullie er ook uit komen, en als je vragen hebt.....ik bijt niet :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

He hoi.....

Ik heb hetzelfde dilemma

Ik ben 1 april geopereerd in kliniek amstelveen.

Van mezelf heb ik een kleine A cup en wilde naar een volle C kleine D cup.

Mij is mentor anatomisch 330cc medium profiel dual plane geadviseerd.

En...... valt zo tegen. Vind het net een kleine B cup

Nu ben ik pas een week po maar neem aan dat ze geen cupmaat gaan groeien.

voel me zo down.

Vooral nu mn man heeft gezegd dat het weinig ziet zitten in mn kleding

(Wat niet rot bedoeld is natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
  • 6 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.