Ga naar inhoud

Help ik vind mijn borsten veel te klein


Aanbevolen berichten

Ik stel me graag even voor, Chantal Groen, moeder van een zoon van 5 jaar oud.

Onlangs (4 april 2011) heb ik mijn borsten laten vergroten.

Mijn pc adviseerde mij 375 cc

Helaas heb ik mij door kennissen en door mijn labiele houding over laten halen om minder te doen.

Om precies te zijn 300cc

Ik vind ze zo klein, en met het oog op dat ze nog slinken wordt ik bijna depressief.

AS maandag heb ik een nacontrole bij mijn PC en hij had zo gelijk!!

Zijn er meer meiden die gelijk al hun borsten te klein vonden?

Zoja wat is daar aan gedaan, kan je een wissel krijgen tegen gereduceerd tarief?

Ik had maat C70 en kan opzich nu een D75 aan maar deze zit niet bomvol borst.

Had het me zo anders voorgesteld.

Advies is welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Jeetje... Vind het vervelend voor je !

Waarom hebben die kennissen je over gehaald..??

was je bang dat het te groot ging worden..??

Snap dat je hier heel erg mee zit..

Ik hoop dat je tegen een bepaalde prijs toch een wissel kunt krijgen.

Welke cupmaat wilde je ?

Sterkte !! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde wel een d maar deze vallen klein uit! Heb net jou borsten bekeken en die zijn zo mooi!! Ik wilde niet over komen als tieten marietje dus durfde niet te groot te nemen maar als ik nu een strak truitje draagt zie je eigenlijk geen verschil.

Ik hoop ook zo dat er wat te regelen valt, maar hij had het nog zo gezegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Wat jammer zeg dat het je zo tegenvalt qua maat, je bent natuurlijk wel pas 5 dagen po, hoe heb je ze geplaatst gekregen? Voor de spier, achter, dual plane? Dat kan ook een invloed hebben op het uiteindelijke resultaat nl.

Je kunt altijd proberen iets te regelen met je pc, al is er nu natuurlijk veel kans dat ie zegt, 'ik had het je toch gezegd'. Je kunt echt beter altijd het advies van je pc volgen, die heeft er echt verstand van en weet hoeveel iemand nodig heeft om het gewenste resultaat te bekomen, maar dat is nu natuurlijk vijgen na pasen.

Wens je alvast veel succes op je nacontrole, hoop dat je pc toch open staat een oplossing te bieden voor je probleem.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk wbt de reactie van de pc, hij heeft zelfs nog voorgesteld om die 375 te plaatsen en mocht ik het te groot vinden dan zou hij ze gratis verkleinen! Hoe dom kan ik zijn he.

Het zijn eurosiliconen 300cc voor de spier.

Ze zien er niet gezwollen uit maar ze zullen ongetwijfeld nog slinken *zucht*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, dat is echt wel balen zeg :145: hopelijk wil hij nu ook nog iets regelen, zo te lezen is ie toch wel redelijk hé :141:

Misschien valt het ook wel mee hoor dat slinken, ik had ook niet veel zwelling en ze zijn gewoon van vorm verandert maar niet kleiner geworden, heb ze ook voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bosten zien er ook niet blauw of gezwollen uit maar schrik als ik hier lees dat ze bij sommige nog wel 2cupmaten slinken :rolleyes:

Ik vermoed eefje dat ik dezelfde maten heb als jij.

Gister gemeten en rond om mn borst was het 88cm.

Ik droeg 70C en vermoed dat ik nu 1cupmaat groter heb.

Zou ik misschien je ww mogen zodat ik kan kijken op je album?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid ..ik vind het zeer verveld voor je ...ik had zelf het tegenover gestelde eerst..vond ze veel te groot dat ik er helemaal depri van werd dacht dat het nooit meer goed zou komen maar met de tijkd dat de zwelling afnam en ze meer gingen indalen v ond ik ze ook steeds mooier worden ben nu blij dat ik toch de 560 cc gekregen had ..maar ik kan me jou gevoel helemaal voorstellen...ik hoop echt voor je dat je pc zo coulant naar je is dat je een gereduceerd tarief kunt krijgen ...wel verveld hoor dat je familie zo heeft over gehaald om ze kleiner te nemen ..nu zit jij met de gebakken peren en een kostenplaatje ...ik ga voor je duimen hoor als je bij je pc terug komt..we willen toch allemaal onze droomboobs.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap ook niet dat ik zo op me heb laten inpraten.

Het is goedbedoeld advies geweest, diegene heeft een lingeriezaak en heeft oog op borsten.

Ze zei dat het een mooie D zou worden als ik 300cc zou doen en zker niet groter moest nemen omdat het dan moeilijk zou zijn om een goede BH te vinden.

En dat zal ook wel alleen zijn de borsten gewoon kleiner uitgevallen.

Ik lees dat Roosie hetzelfde probleem had en bij haar is het opgelost

Maar zijn hier nog meer meiden of is echt iedereen blij met zn :1big_boobs: na de operatie.

Ik voel me nu zo ondankbaar en verwend eigenlijk.

Het is nl allang beter dan dat het ooit geweest is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Misspoes, Ik begrijp precies hoe jij je voelt...

Ik heb in november2009 mijn eerste borstvergroting gehad met anatomische implantaten 245cc.

Ik vond ze ook gelijk al véél te klein, en na een aantal maanden waren ze zover ingedaald dat ze van de bovenkant helemaal plat waren.

Na vlijtig sparen heb ik op 18 februari 2011 mijn tweede bv laten doen, wel door een andere chirurg

en nu heb ik er ronde 590cc in.

En de eerste weken was ik dolgelukkig met mijn boobs, maar nu begonnen ze weer te zakken en vind ik ze toch weer te klein..

Het is zó jammer dat het resultaat van net na de operatie niet blijvend is..

Groetjes, Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

@linny73 had jij toen gelijk al na een week aan je pc doorgegeven dat je ze te klein vond?

Ik huil nl al 4 dagen en ga morgen ook niet zeggen dat ik er blij mee bent,

Ik heb ronde siliconen, weet niet of die ver indalen, het ziet er wel anders uit als anatomische denk?

@jaidy, ik heb een album aangemaakt bij mijnalbum maar ik ben nog aan het uitvogelen hoe ik dat kan laten zien, dus al je een tip hebt dan hoor ik die graag :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

ow dat weet ik helaas ook niet precies,

de meeste meiden hier, hebben een link naar hun album, en daar kan je dan een wachtwoord invullen en dan kan je kijken,

en soms ook zonder wachtwoord.

stuur me anders een priveberichtje als je de link hebt:)

en anders kan je ze ook bij je profiel hier zetten he?:)

\Liefs!±

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Wat vervelend zeg dat het zo is gelopen!

Maar je zei al je draagt nu een D75 dat is wel een 70 E!

Slinken doen ze ook niet altijd hoor, ze gaan ook nog zakken en komen dus meer naar voren toe.

Zou nog wel even geduld hebben :136:

Zou ik je foto's eens mogen zien?

Ik denk alleen niet dat je pc dit gaat vergoeden tenslotte heb je dit zelf gekozen (of nou ja niet helemaal zelf)

Ik hoop dat je er toch heel blij mee kan zijn meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oo meid wat lijkt me dat een nachtmerrie!!

maar 75 D is toch helemaal niet klein!!je had aleen c zei je.

ik heb nu een A/ kleine B en krijg 450cc en hoop op een grote D uit te komen!misschien dat je cc je tegemoet wilt komen!!

en anders moet je even bij die kennisen met de pet rond gaan zodat hun wat kunnen doneren want door hun gepraat voel jij je nu ongelukkig!! :159:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is natuurlijk niets van te zeggen of de c cup bij missspoes al groot was.

Als ik naar mezelf kijk heb ik bh maat 70 c maar ik (en dokter plovier) vinden dat ze er veel kleiner uitzien...

Heb je tijdens het consult siliconen mogen passen, Missspoes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oo nee bedoelde niet dat ze al grote borsten had hoor.

maar dat ze een ctje had en dan 300 cc erbij dat dat best een mooie D kan zijn.

maar goed wat de een klein vind vind de ander groot !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb druppelvormige gepast, 375cc en dat vond ik een mooie maat.

Alleen bij thuiskomst wilde ik toch liever ronde nadat ik internet had afgespeurd voor fotos.

Doordat het ronde zijn geworden was ik bang dat 375 veel te groot zou zijn.

Ik wil wel fotos laten zien maar ik weet niet hoe ik een link kan aanmaken naar mijnalbums.

Ik had een hele lege c70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Misspoes,

Wat balen dat je zo verdrietig bent!

Ik zou morgen bij de arts aangeven dat je toch naar hem had moeten luisteren maar dat anderen zo op je hebben ingepraat dt je bang was geworden.

Als het sympathieke arts is ( welke eigenlijk) wil hij ms toch gezamelijk tot een oplossing komen? ms alleen de nieuwe prothese betalen?

Ben benieuwd wat hij gaat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik zou met 375cc uitkomen op een volle c of kleine d. Afgelopen donderdag ben ik geopereerd...Mijn grootste angst was wakker worden met een b cupje en deze nachtmerrie is uitgekomen.... Ik ga morgen even bellen om te vragen wat en of ze hier nog iets mee kunnen/gaan doen....

Ergens ben ik wel blij met het resultaat maar de afspraak was een volle c of kleine d, ik ben dus ondanks dat het wel een verbetering is vergeleken met wat het was toch ook erg teleurgesteld!

't is niet zomaar wat! Ik heb me wel laten opereren en ik heb 4400 euro betaald. Ik ben zelf erg benieuwd wat ze hiervan gaan zeggen... Ik heb natuurlijk ook een contract getekend voor 375cc.... :24: Volgens de pasprotheses zou ik, volgens de chirurg uitkomen op m'n volle c/kleine d...

veel succes, hoop dat ze met een goede oplossing kunnen komen voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop echt dat je een oplossing vind..!!

Zelf had ik niet geluisterd naar andere mensen hoor,

ze hebben t wel geprobeerd bij mij, zo van: je gaat toch maar voor een C he..??

Nou dan heb ik al meteen zoiets: je bent gewoon jaloers..

Nee ik wilde een D en daar ben ik ook echt voorgegaan..

Had me niks uitgemaakt wat andere mensen zeggen..

Maar goed jou arts heeft van te voren het al aangegeven,

dus weet niet wat hij zal doen,

wannneer ga je terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bosten zien er ook niet blauw of gezwollen uit maar schrik als ik hier lees dat ze bij sommige nog wel 2cupmaten slinken :rolleyes:

Ik vermoed eefje dat ik dezelfde maten heb als jij.

Gister gemeten en rond om mn borst was het 88cm.

Ik droeg 70C en vermoed dat ik nu 1cupmaat groter heb.

Zou ik misschien je ww mogen zodat ik kan kijken op je album?

Liefs

Stuur je zo een berichtje met m'n ww! :)

Hier vind je ook meer info hoe je zelf een album aanmaakt bij mijnalbum.nl, hoe je het kunt beveiligen met een ww, en hoe je het in je handtekening kunt plaatsen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ misspoes Ja meid, dat heb ik de chirurg meteen verteld. Zijn commentaar was dat HIJ het wel goed vond zo, dat het dan niet opviel dat ze nep waren!

Ik was helemaal perplex, moet ik het mooi vinden of hij dacht ik!!

Ben het met deze man ook niet meer eens geworden over een eventuele korting bij een volgende bv,

en toen ik op consult was bij mijn laatste chirurg zei hij meteen dat bij mijn borsten NOOIT anatomische protheses gebruikt hadden moeten worden.

Ik hoop dat jou pc wel nog iets voor je wil doen want het is allemaal peperduur, ben nu in totaal

€ 7.500 euro kwijt..

@ luna Bij welke chirurg ben je geweest?

Heel veel succes

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.